הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסיים בע"מ הינה חברה המציעה ביטוחים מסוגים שונים, החל מטיפול רפואי ועד כיסוי אחריות כללי עם אפשרויות שונות ליחידים או לחברות הזקוקות להם!

ברשת מרפאות שיניים של ד"ר בוחניק עובדים עם ביטוח שיניים הראל. מה שאומר שכל המרפאות של הרשת נמצאות תחת הרשימה של המאושרת של ביטוי הראל, כלומר: אם יש לכם ביטוח הראל על ידי הארגון בו אתם עובדים, תוכלו לעשות את הטיפולים ברשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק ולקבל החזר תשלום כפי אשר נכתב בפוליסת הביטוח שלכם. 

ברשת מרפאות שיניים עוד הגדילו לעשות, ואנחנו אלו שמגישים את הטפסים הנדרשים לחברות הביטוח השונות, כך שלא תצטרכו כלל להתעסק עם פרוצדורה של פ=טפסולוגיה, אלא תוכלו לבוא בראש שקט ובטח פשוט לעשות טיופל שיניים מקצועי, ברשת שיניים הכי טובה בארץ, ובמרפאות הנעימות שלנו, ולצאת עם חיוך מלא ויפה.

 

– אילו הליכים מכוסים בביטוח שיניים?

ביטוח שיניים מכסה בדרך כלל אחוז מהעלות של טיפול מונע, טיפולי שיניים בסיסיים והליכי שיניים גדולים. טיפול מונע כולל דברים כמו ניקוי שיניים שגרתי וצילומי רנטגן, שעוזרים לשמור על בריאות הפה שלך ולתפוס בעיות מוקדם. הליכים דנטליים בסיסיים כוללים סתימות, עקירות פשוטות ותעלות שורש. טיפולי שיניים גדולים הם נרחבים ויקרים יותר, כגון גשרים, כתרים, תותבות ושתלים. לרוב תכניות ביטוח השיניים יש סכום הטבה מקסימלי לשנה, לכן חשוב להבין את הכיסוי שלך לפני שתבצע עבודה כלשהי. אם יש לך שאלות כלשהן לגבי מה התוכנית שלך מכסה, אנא אל תהסס לפנות לחברת ביטוח השיניים שלך. אנחנו תמיד שמחים לעזור.

 

כמה טעויות נפוצות בקשר לביטוח שיניים:

טעות 1: אתה צריך ללכת לרופא שיניים ברשת שלך כדי להיות מכוסה.

אנשים רבים מאמינים בטעות שהם צריכים ללכת לרופא שיניים ברשת הביטוח שלהם כדי להיות מכוסה. עם זאת, זה לא תמיד המצב. בהתאם לתוכנית הביטוח שלך, ייתכן שתוכל לראות כל רופא שיניים שתבחר ועדיין להיות מכוסה. חשוב לקרוא את הפוליסה שלך או ליצור קשר עם חברת הביטוח שלך כדי לברר מהם הכללים הספציפיים לתוכנית שלך. אתה עשוי להיות מופתע מכמה רופאי שיניים משתתפים ברשת הביטוח שלך.

רוב האנשים אינם מודעים לכך שהם יכולים להשתמש בביטוח שלהם בכל רופא שיניים שיבחרו, בתוך או מחוץ לרשת. ללא קשר לתוכנית הביטוח שלך, אתה תמיד רשאי לראות כל רופא שיניים שאתה רוצה. אם יש לך רופא שיניים מועדף שאינו ברשת הביטוח שלך, ייתכן שעדיין תוכל לקבל החזר עבור חלק מהעלויות שלך באמצעות ספק הטבות שיניים. זוהי חברה המתמחה בסיוע לאנשים להפיק את המרב מכיסוי השיניים שלהם. אם אינך בטוח אם רופא השיניים שלך מחובר לרשת או לא, הקפד לבדוק עם חברת הביטוח שלך לפני קביעת תור.

 

בכל מקרה הרופאים ברשת מרפאות שיניים מכוסים בביטוח הראל!

 

טעות 2: הזנחת טיפול מונע כי אתה חושב שהוא לא מכוסה בביטוח.

טיפול מונע חשוב לכולם, לא משנה מה תוכנית הביטוח שלך מכסה. שירותי מניעה יכולים לעזור לך להישאר בריא ולהימנע מבעיות בריאות יקרות בהמשך הדרך. שירותים כמו הקרנות, בדיקות וחיסונים כולם חשובים לשמירה על הבריאות שלך.

 

גם אם תוכנית הביטוח שלך אינה מכסה טיפול מונע, עדיין עליך לקבל את השירותים הללו. עלות הטיפול המונע נמוכה בהרבה מעלות הטיפול במחלה או מחלה חמורה. בנוסף, טיפול מונע יכול לעזור לך להימנע מחשבונות רפואיים יקרים בעתיד.

 

אם אינך בטוח אילו שירותי מניעה מכוסים על ידי תוכנית הביטוח שלך, דבר עם הרופא שלך או פנה לחברת הביטוח שלך. הם יכולים לומר לך אילו שירותים מכוסים וכיצד לגשת אליהם. טיפול מונע הוא חלק חשוב בשמירה על הבריאות שלך, אז אל תזניח אותו רק בגלל שהוא לא מכוסה בביטוח.

טעות 3:  חשיבה לא מודעת ליישור שיניים זה רק לילדים/בני נוער

יישור שיניים הוא לא רק לילדים ובני נוער – זה גם למבוגרים! אנשים רבים חושבים שישור שיניים מיועד רק לילדים ובני נוער, אבל זה לא נכון. גם מבוגרים יכולים להפיק תועלת מיישור שיניים!

ישנן כמה סיבות מדוע מבוגרים צריכים לשקול אורתודונטיה. ראשית, שיניים עקומות יכולות להיות קשות לניקוי ועלולות להוביל למחלת חניכיים. שנית, שיניים עקומות עלולות לגרום לכאבים בלסת ולגרום לכאבי ראש. שלישית, שיניים עקומות יכולות לגרום לך להיראות מבוגר ממה שאתה.

 

אם אתה מבוגר שלא מרוצה מהחיוך שלך, יישור שיניים עשוי להיות הפתרון עבורך. אורתודנטים יכולים ליישר שיניים באמצעות פלטה או Invisalign®. הפלטה היא תושבת מתכת המחוברת לשיניים בעזרת דבק שיניים. Invisalign® הוא מיישר פלסטיק שקוף המתאים על השיניים.

 

גם הפלטה וגם Invisalign® יעילים ביישור שיניים. עם זאת, Invisalign® הוא קצת יותר יקר מאשר פלטה. אם אתה מעוניין לקבל את Invisalign®, הקפד לדבר עם רופא השיניים שלך לגבי הכיסוי הביטוחי שלך.

 

אם אתה מבוגר שרוצה חיוך ישר יותר, יישור שיניים עשוי להיות הבחירה הנכונה עבורך. שוחח עם רופא השיניים שלך כדי לברר אם יישור שיניים מתאים לך. והאם ביטוח הראל מכסה תא יישור השינים לילדיך וגם לך.

טעות 4: טיפולים קוסמטיים אינם מכוסים בביטוח שיניים.

הליכים קוסמטיים, כגון הלבנת שיניים וציפויים, אינם מכוסים בדרך כלל על ידי ביטוח שיניים. עם זאת, הליכים מסוימים עשויים להיחשב הכרחיים מבחינה רפואית, כגון טיפול בעששת חמורה או מחלת חניכיים. אם אתה שוקל הליך קוסמטי, הקפד לבדוק עם חברת הביטוח הראל כדי לראות אם הוא מכוסה. במקרים מסוימים, ייתכן שתוכל לקבל הנחה על ההליך אם תשלם מכיסך.

טעות 5: לא לנצל את היתרונות של טיפול מונע שהתוכנית שלך מציעה.

טיפול מונע הוא חלק חשוב בשמירה על בריאות, אך אנשים רבים אינם מנצלים את יתרונות הטיפול המונע שהתוכנית שלהם מציעה. זו עלולה להיות טעות יקרה, שכן טיפול מונע יכול לעזור לך להימנע ממחלות יקרות ובעיות בריאות בהמשך הדרך.

 

חלק משירותי הטיפול המונע הנפוצים ביותר המוצעים על ידי קופות החולים כוללים בדיקות לגילוי סרטן, כולסטרול וסוכרת; פיזיות שגרתית; וחיסוני שפעת. קופות חולים רבות מציעות גם תעריפים בחינם או מוזלים עבור שירותי טיפול מונע.

 

אם אינך בטוח אילו שירותי טיפול מונע מציעה התוכנית שלך, הקפד לשאול את המבטח או מנהל התוכנית שלך. וזכרו, תמיד כדאי לשוחח עם הרופא שלכם לגבי שירותי טיפול מונע המתאימים לכם.

טעות 6: אי בדיקת הצהרת סיכום ההטבות השנתית שלך.

אם אתה כמו רוב האנשים, כנראה שלא תבדוק את הצהרת סיכום ההטבות השנתית שלך. זוהי טעות, שכן הצהרת הסיכום יכולה לספק מידע רב ערך על תוכנית הפרישה שלך. הצהרת הסיכום כוללת מידע חשוב כגון ערך חשבונך וכמה תרמת במהלך השנה. הוא כולל גם מידע על אפשרויות ההשקעה של התוכנית שלך ועל כל עמלות שייתכן שהייתה לך. סקירת הצהרת הסיכום שלך יכולה לעזור לך להישאר על המסלול עם יעדי תכנון הפרישה שלך.

 

בסופו של דבר, ביטוח שיניים ארגוני בחברת הראל הוא עסק שכדאי לכם ,המטופלים ומשפחותיהם. חשוב וכדאי לדעת שרשת מרפאות שיניים הינם מאושרות על דיי חברת הראל, כך שאתם מוזמנים להגיע למרפאות הטובות בארץ כדי לקבל טיפול איכותי במיוחד, ואף על פי כן לא לשלם על כך ביוקר, בזכות ביטוח הראל שיש לכם.אז למה אתם מחכים? צרו קשר עכשיו אם מרפאת השיניים של ד"ר בוחניק הסמוכ הלמקום מגוריכם.

 

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

שתפו:

מה אתם חושבים עלינו?

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד.בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו

פוסטים אחרונים

השתלת שיניים בזאלית – חסרונות

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה חדשנית להשתלת שיניים המאפשרת לשקם לסתות עם מחסור משמעותי בעצם. השיטה מבוססת על שתלים ייעודיים בצורת דיסק, המוחדרים לעצם הבזאלית,

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

חניכיים נפוחות: גורמים, תסמינים וטיפול

חניכיים נפוחות הן תופעה שכיחה יחסית, שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. ברוב המקרים, נפיחות בחניכיים היא סימן לדלקת חניכיים, מצב שבו החניכיים נדלקות כתוצאה מהצטברות של

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)


ליאת כהן
הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו :) תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.שרית אברג'ל
רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.עידן פאניאן
הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה
ותיקים ונהנים מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים
הפניקס
דויד שילד ביטוח רפואי בין לאומי
מנורה מבטחים
קבוצת מגדל
הראל
חבר זה הכל בשבילך

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מתוך הבלוג שלנו

כמה שיניים יש לאדם בוגר?

התשובה הקצרה היא 32 שיניים. עם זאת, התשובה הארוכה יותר קצת יותר מורכבת. מבנה השיניים השיניים מחולקות לשני סוגים: שיניים קדמיות ושיני טוחנות. השיניים הקדמיות

קרא עוד »

איך להימנע ממחלות חניכיים

מחלות חניכיים הן בעיות נפוצות העלולות לגרום לכאב, לדלקת ולנזק לשיניים ולחניכיים. המחלות נגרמות על ידי הצטברות של חיידקים על השיניים, הגורמת לדלקת חניכיים. אם

קרא עוד »

איך להימנע מעששת

עששת היא מחלה זיהומית הפוגעת בשיניים. היא נגרמת על ידי חיידקים הנמצאים בפלאק, שכבה דקה של חיידקים המצטברת על השיניים. החיידקים האלו מייצרים חומצה שמופרשת

קרא עוד »

איך לבחור מברשת שיניים?

מברשת שיניים היא כלי חשוב לשמירה על שיניים וחניכיים בריאים. מברשת שיניים טובה תסיר פלאק וחיידקים מפני השיניים והחניכיים, ותסייע במניעת עששת ודלקת חניכיים. ישנם

קרא עוד »

איך לבחור משחת שיניים?

משחת שיניים היא אחד המוצרים החשובים ביותר לבריאות הפה. היא מסייעת להסיר פלאק וחיידקים, אשר יכולים לגרום לעששת, דלקת חניכיים ומחלות חניכיים אחרות. עם זאת,

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת

בדיקת רופא, צילומי נשך וצילום פנורמי - חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

דילוג לתוכן