חולי שיניים הסובלים ממחלת חניכיים עשויים להפיק תועלת מהשתלת עצם חניכיים. הליך זה יכול לעזור לחדש רקמות שאבדו ולשפר את הבריאות הכללית של הפה. בהשתלת עצם חניכיים נלקחת כמות קטנה של עצם מאזור אחר בגוף ומושתלת לעצם הלסת. עצם תורמת זו מסייעת לתמוך בחניכיים ומספקת בסיס לצמיחת רקמה חדשה. ההליך מבוצע בדרך כלל על ידי רופא חניכיים, רופא שיניים המתמחה בטיפול במחלות חניכיים. מטופלים שעוברים השתלת עצם חניכיים יכולים לצפות לחוות אי נוחות ונפיחות מסוימת לאחר הניתוח. עם זאת, רוב החולים מדווחים על תוצאות טובות ומסוגלים לטפל ביעילות במחלת החניכיים שלהם.

מהי השתלת עצם חניכיים?

השתלת עצם חניכיים היא הליך כירורגי המשמש לחידוש רקמות אבודות ולשיפור הבריאות הכללית של הפה.  בהשתלת עצם חניכיים נלקחת כמות קטנה של עצם מאזור אחר בגוף ומושתלת לעצם הלסת. עצם תורמת זו מסייעת לתמוך בחניכיים ומספקת בסיס לצמיחת רקמה חדשה. ההליך מבוצע בדרך כלל על ידי רופא מומחה לחניכיים,  שהוא רופא שיניים המתמחה בטיפול במחלות חניכיים.

מהי השתלת עצם סינתטית בחניכיים?

השתלת עצם סינטטית בחניכיים היא סוג של השתלת עצם המשתמשת בחומרים מלאכותיים לחידוש רקמות שאבדו. סוג זה של השתלת עצם משמש בדרך כלל בחולים שיש להם אלרגיות לרקמת התורם או באלה שאין להם מספיק רקמת תורם בריאה זמינה.

מהם היתרונות של השתלת עצם חניכיים?

היתרון העיקרי של השתלת עצם חניכיים הוא שהיא יכולה לעזור לחדש רקמות שאבדו. זה יכול להועיל לחולים שסבלו מאובדן שיניים נרחב או שיש להם מחלת חניכיים מתקדמת. בנוסף, הליך זה יכול גם לעזור לשפר את הבריאות הכללית של הפה על ידי מתן בסיס לצמיחת רקמה חדשה.

מהם הסיכונים בהשתלת עצם חניכיים?

כמו בכל הליך כירורגי, ישנם כמה סיכונים הקשורים להשתלת עצם חניכיים. אלה כוללים דימום, זיהום ואי נוחות. עם זאת, סיכונים אלה הם בדרך כלל מינימליים וניתן לנהל אותם ביעילות על ידי הצוות המקצועי של מרפאת השיניים של ד"ר בוחניק.

למה עלי לצפות לאחר ניתוח השתלת עצם חניכיים?

רוב החולים מדווחים על תוצאות טובות לאחר ניתוח השתלת עצם חניכיים. עם זאת, חשוב לציין כי מדובר בניתוח גדול ויש לצפות לאי נוחות ונפיחות מסוימת. רוב המטופלים ידרשו משככי כאבים ויצטרכו לקחת את זה בקלות כמה ימים לאחר ההליך. חשוב גם לשמור על הפה נקי וללא פסולת כדי לקדם ריפוי.

אם אתה שוקל השתלת עצם חניכיים, חשוב לדון בסיכונים וביתרונות עם רופא השיניים ומומחה החניכיים הנמצאים במרפאת השיניים של ד"ר בוכניק באזור מגוריך.

הליך זה יכול להיות דרך יעילה לשפר את הבריאות הכללית של הפה שלך ויש לקחת בחשבון אם יש לך מחלת חניכיים מתקדמת או סבלת מאובדן שיניים נרחב.

מתי יש צורך לבצע השתלת עצם בחניכיים?

השתלת עצם בחניכיים נחוצה כאשר החולה סובל ממחלת חניכיים מתקדמת ואין מספיק עצם תומכת בשיניים. השתלת עצם החניכיים עוזרת לחדש רקמות אבודות ולשפר את הבריאות הכללית של הפה.

מה ההבדל בין השתלת עצם להשתלת שיניים?

השתלת עצם היא הליך כירורגי המשמש לחידוש רקמה אבודה. שתל דנטלי הוא שורש שן מלאכותי המונח לתוך עצם הלסת כדי להחזיק שן או גשר חלופי.

למי מותר לבצע השתלת עצם בחניכיים?

השתלת עצם בחניכיים יכולה להתבצע על ידי רופא חניכיים, כירורג פה או רופא שיניים כללי.

מה שיעור ההצלחה של השתלות עצם בחניכיים?

שיעור ההצלחה של השתלות עצם בחניכיים הוא בדרך כלל גבוה מאוד. עם זאת, כמו בכל הליך כירורגי, ישנם כמה סיכונים הקשורים להליך, כגון דימום, זיהום ואי נוחות. עם זאת, סיכונים אלה הם בדרך כלל מינימליים, ואילו סיכונים גבוהים יותר, נמצאים בסיכויי היתכנות נמוכים מאד.

מהו ההליך להשתלת עצם בחניכיים?

הליך השתלת עצם בחניכיים מתרחש בדרך כלל בשני שלבים. בשלב הראשון נלקחת כמות קטנה של עצם מאזור אחר בגוף ומושתלת לעצם הלסת. בשלב השני נותנים לעצם המושתלת להחלים במשך מספר חודשים לפני שניתן לבצע שתלים דנטליים.

מהו טווח המחירים של השתלת עצם בחניכיים?

טווח המחירים של השתלת עצם בחניכיים מתחיל בדרך כלל בסביבות 3000 ₪ והלאה.

מהו זמן ההחלמה של השתלות עצם סינתטיות בחניכיים?

רוב החולים מדווחים על תוצאות טובות לאחר ניתוח השתלת עצם חניכיים סינתטית. עם זאת, חשוב לציין כי מדובר בניתוח גדול ויש לצפות לאי נוחות ונפיחות מסוימת. רוב המטופלים ידרשו משככי כאבים ויצטרכו לקחת את זה בקלות כמה ימים לאחר ההליך. חשוב גם לשמור על הפה נקי וללא פסולת כדי לקדם ריפוי.

אם אתה שוקל השתלת עצם סינתטית, חשוב לדון בסיכונים וביתרונות עם צוות הבריאות שלך. הליך זה יכול להיות דרך יעילה לשפר את הבריאות הכללית של הפה שלך ויש לקחת בחשבון אם יש לך מחלת חניכיים מתקדמת או סבלת מאובדן שיניים נרחב.

מהי השתלת רקמת חיבור בחניכיים?

השתלת רקמת חיבור בחניכיים היא סוג של ניתוח חניכיים המשמש לטיפול בנסיגת חניכיים. הליך זה כולל לקיחת פיסת רקמה קטנה מגג הפה והשתלתה לקו החניכיים. הרקמה המושתלת עוזרת לכסות שורשים חשופים ויכולה לסייע במניעת נסיגת חניכיים נוספת.

מהם הסיכונים של השתלות רקמת חיבור בחניכיים?

הסיכונים של השתלות רקמת חיבור בחניכיים דומים לאלו הקשורים בכל סוג אחר של ניתוח חניכיים. סיכונים אלה כוללים דימום, זיהום ואי נוחות.

השתלת עצם בלסת התחתונה

השתלת עצם בלסת התחתונה היא סוג של ניתוח שיניים המשמש לטיפול בנסיגת חניכיים. הליך זה כולל לקיחת חתיכה קטנה של עצם מהלסת והשתלתה לקו החניכיים. העצם המושתלת עוזרת לכסות שורשים חשופים ויכולה לסייע במניעת נסיגת חניכיים נוספת.

השתלת עצם בלסת העליונה

השתלת עצם בלסת העליונה היא סוג של ניתוח שיניים המשמש לטיפול בנסיגת חניכיים. הליך זה כולל לקיחת חתיכה קטנה של עצם מהלסת והשתלתה לקו החניכיים. העצם המושתלת עוזרת לכסות שורשים חשופים ויכולה לסייע במניעת נסיגת חניכיים נוספת.

מה ההבדל בין השתלת עצם בלסת תחתונה ללסת עליונה?

ההבדל העיקרי בין השתלת עצם בלסת התחתונה ללסת עליונה הוא מיקום ההשתלה. השתלת עצם בלסת התחתונה מתבצעת בדרך כלל בלסת התחתונה, בעוד השתלת עצם בלסת העליונה מבוצעת בדרך כלל בלסת העליונה.

השתלת עצם והרמת סינוס

הרמת סינוס היא סוג של ניתוח שיניים המשמש לטיפול בנסיגת חניכיים. הליך זה כולל לקיחת חתיכה קטנה של עצם מהלסת והשתלתה לקו החניכיים. העצם המושתלת עוזרת לכסות שורשים חשופים ויכולה לסייע במניעת נסיגת חניכיים נוספת. הרמת סינוס עשויה להיות נחוצה גם כדי להכין את הלסת להשתלת שיניים.

כיצד למנוע מהגוף לדחות את השתלת העצם?

הגוף עלול לדחות את השתלת העצם אם היא אינה תואמת. כדי למנוע זאת, חשוב לדון בסיכונים וביתרונות של ההליך עם צוות הבריאות שלך. הליך זה יכול להיות דרך יעילה לשפר את הבריאות הכללית של הפה שלך ויש לקחת בחשבון אם יש לך מחלת חניכיים מתקדמת או סבלת מאובדן שיניים נרחב.

כיצד ניתן לטפל אם הגוף דוחה או מתנגד להשתלת העצם?

אם הגוף דוחה או מתנגד להשתלת העצם, חשוב לפנות מיד לטיפול רפואי וליצור קשר עם מרפאת רשת מפראות שיניים שבה טופלת ועשית את הניתוח. צוות הבריאות שלך יוכל לספק לך את הטיפול והתמיכה הדרושים כדי להבטיח שהשתל יצליח.

מהן ההמלצות למטופל לאחר שעבר השתלת עצם בחניכיים?

רוב החולים מדווחים על תוצאות טובות לאחר ניתוח השתלת עצם בחניכיים. עם זאת, חשוב לציין כי מדובר בניתוח גדול ויש לצפות לאי נוחות ונפיחות מסוימת. רוב המטופלים ידרשו משככי כאבים ויצטרכו לקחת את זה בקלות כמה ימים לאחר ההליך. חשוב לעקוב אחר ההמלצות של צוות הבריאות שלך כדי להבטיח השתלה מוצלחת והחלמה מהירה.

היכן ניתן לבצע השתלות עצם בחניכיים?

ניתן לבצע השתלות עצם על החניכיים ברוב מרפאות השיניים. הליך זה מבוצע בדרך כלל על ידי רופא שיניים, מומחה לחניכיים או מנתח פה.

ברשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק מטפלים מטובי הרופאים ומומחי החניכיים בארץ, בעלת ותק של שלושים שנה, ועם אלפי מטופלים מרוצים ומחייכים. כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם המרפאה של הרשת הנמצאת בסמוך למקום מגוריך.

תוכן עניניים הצג

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

שתפו:

מה אתם חושבים עלינו?

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד.בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו

פוסטים אחרונים

השתלת שיניים בזאלית – חסרונות

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה חדשנית להשתלת שיניים המאפשרת לשקם לסתות עם מחסור משמעותי בעצם. השיטה מבוססת על שתלים ייעודיים בצורת דיסק, המוחדרים לעצם הבזאלית,

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

חניכיים נפוחות: גורמים, תסמינים וטיפול

חניכיים נפוחות הן תופעה שכיחה יחסית, שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. ברוב המקרים, נפיחות בחניכיים היא סימן לדלקת חניכיים, מצב שבו החניכיים נדלקות כתוצאה מהצטברות של

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)


ליאת כהן
הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו :) תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.שרית אברג'ל
רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.עידן פאניאן
הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה
ותיקים ונהנים מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים
הפניקס
דויד שילד ביטוח רפואי בין לאומי
מנורה מבטחים
קבוצת מגדל
הראל
חבר זה הכל בשבילך

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מתוך הבלוג שלנו

השתלת שיניים לפני ואחרי

לא מעט מטופלים שבאים לעשות השתלת שיניים שואלים: מה לגבי התהליך? אילו שינויים מתרחשים בפה לאחר ניתוח השתלת שיניים? כמה זמן לוקח להכל להחלים כמו

קרא עוד »

פלטה שקופה

פלטות שקופות הן סוג של פלטות שיניים העשויות מחומרים שקופים או בצבע שן. הם פחות גלויים מאשר פלטות מתכת מסורתיות ולכן אסתטיות יותר. עם זאת,

קרא עוד »

פלטה לשיניים

פלטות שיניים הן סוג של טיפול יישור שיניים המשמש לתיקון יישור השיניים. הפלטה עשויה בדרך כלל ממתכת, המוצמדת לקדמת השיניים, ומחוט שמשחיל בין הסוגריים. החוט

קרא עוד »

רגישות לקור בשיניים

בעיה דנטלית נפוצה אחת שלא ניתן להתעלם ממנה בקלות היא רגישות לקור בשיניים. זה יכול להיגרם ממספר גורמים, כולל נסיגת חניכיים, עששת וסדקים באמייל. למרות

קרא עוד »

כאב לאחר טיפול שורש

כאשר רוב האנשים חושבים על טיפול שורש, הם מדמיינים הליך כואב ומפחיד. ולמרות שזה נכון שהתהליך יכול להיות לא נוח, רובם המכריע של החולים שעוברים

קרא עוד »

מחיר שיננית

שיננית הן קו החזית של טיפול הפה, המעניקות שירותי מניעה וחינוך המסייעים למטופלים לשמור על בריאות השיניים והחניכיים. הם עובדים במגוון מסגרות, כולל משרדי שיניים,

קרא עוד »

פלואוריד אצל שיננית

הנחת פלואוריד על השיניים על ידי שיננית – 5 – דברים שלא ידעתם היגיינת שיניים חשובה מסיבות רבות. זה עוזר למנוע עששת, מחלות חניכיים וריח

קרא עוד »

רופאי שיניים הפניקס

ביטוח שיניים הוא סוג של ביטוח שמשלם חלק מהעלויות הכרוכות בטיפול שיניים, או את כולן. תנאי הכיסוי יכולים להשתנות מאוד מפוליסה לפוליסה, וחשוב להבין מה

קרא עוד »

ביטוח שיניים איילון 

ביטוח שיניים בישראל הוא מערכת בה אנשים יכולים לקבל תעריפים מוזלים על טיפולי שיניים בזכות תשלום חודשי קבוע שהם משלמים ובהתאם להסכם, הפרמיה, שלהם עם

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת

בדיקת רופא, צילומי נשך וצילום פנורמי - חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

דילוג לתוכן