אולי חשבת על הלבנת שיניים בשלב מסוים בזמן האחרון? ייתכן שראיתם פרסומת למוצר הלבנה או הסתקרנתם ממישהו עם שיניים בהירות מהרגיל. הלבנת שיניים יכולה להגביר את הביטחון העצמי שלך, לגרום לך להיראות צעיר יותר ובאופן כללי לשפר את המראה שלך. אבל לפני שאתם מתחילים לקנות מוצר הלבנה, חשוב להבין את סוגי החומרים השונים הקיימים וכיצד הם פועלים.

ישנם שני סוגים עיקריים של חומרים המשמשים להלבנת שיניים: חומרי הלבנה וחומרי שוחקים. חומרי הלבנה, כגון מי חמצן, פועלים על ידי פירוק כתמים למולקולות קטנות יותר שנספגות לאחר מכן באמייל השן. חומרים שוחקים, לעומת זאת, מסירים פיזית כתמים משטח השיניים. הסוג הנפוץ ביותר של חומר שוחקים בשימוש במוצרי הלבנה הוא סודה לשתייה.

בעת בחירת מוצר הלבנה, חשוב לקחת בחשבון את המטרות שלך ואיזה סוג של תוצאות אתה מחפש. אם אתה רוצה להשיג תוצאות דרמטיות במהירות, חומרי הלבנה עשויים להיות האפשרות הטובה ביותר עבורך. עם זאת, אם אתה מחפש גישה עדינה יותר שלא תפגע באמייל השן שלך, חומרי שוחקים עשויים להיות בחירה טובה יותר. לא משנה באיזה מסלול תבחר, הקפד לעקוב אחר ההוראות בקפידה ולהתייעץ תמיד עם רופא השיניים שלך לפני תחילת כל משטר הלבנה.

הדרך הטובה ביותר להשיג תוצאות ארוכות טווח היא לשלב גם חומרי הלבנה וחומרי שוחקים. גישה זו תיתן לך את התוצאות המהירות והדרמטיות ביותר. עם זאת, חשוב להשתמש במוצרים אלו במשורה ולפעול תמיד בקפידה על ההוראות כדי למנוע נזק לשיניים.

אם אתם מחפשים אפשרות הלבנה עדינה יותר, ישנן מספר שיטות טבעיות שתוכלו לנסות. שיטה פופולרית אחת היא שימוש בתותים. חומצה מאלית בתותים פועלת כחומר הלבנה טבעי ויכולה לעזור להבהרת השיניים. אפשרות נוספת היא שימוש בסודה לשתייה מעורבת במים כמשחה שוחקת. כל שעליך לעשות הוא לשפשף את המשחה על השיניים ולהניח לה לשבת כמה דקות לפני השטיפה. שיטות טבעיות אלו עשויות לקחת זמן רב יותר כדי לראות תוצאות, אך הן עדינות ואינן יפגעו באמייל השן שלך.

לא משנה באיזו שיטה תבחר, הקפד להתייעץ עם רופא שיניים לפני תחילת כל פעולת הלבנה. ברשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק תוכל למצוא רופאי שיניים מנוסים, שיוכלו לעזור לך לבחור את השיטה הטובה ביותר עבור הצרכים האישיים שלך ולוודא שאתה משתמש במוצרים בצורה בטוחה.

 

הלבנת שיניים בישראל – במרפאות רשת שיניים

הלבנת שיניים היא תהליך הפיכת השיניים לבהירות ובהירות יותר. ישנם שני סוגים של הלבנת שיניים – טיפולים במשרד ובבית. טיפולים במשרד משתמשים בריכוז גבוה של חומרי הלבנה כדי להפוך את השיניים שלך לבנות יותר. טיפולים בבית משתמשים בריכוז נמוך יותר של חומרי הלבנה ואתם עושים זאת בבית עם מגשים מותאמים אישית המתאימים על השיניים. שתי השיטות משתמשות בחומר הלבנה, כגון מי חמצן או קרבמיד חמצן, כדי לפרק את הכתמים על השיניים. השיניים עשויות להיות רגישות לאחר ההלבנה, אך בדרך כלל זה חולף לאחר זמן מה. אם אתה חווה תופעות לוואי חמורות כלשהן, כמו רגישות חמורה בשיניים או גירוי בחניכיים, עליך לדבר עם רופא השיניים על כך, ואתה מוזמן ליצור קשר עם המרפאה של רשת שיניים

הלבנת שיניים יכולה להעניק לך חיוך בהיר יותר ולגרום לך להיראות צעיר יותר. אם ברצונך להלבין את השיניים, אנו ממליצים לפנות למרפאת רשת השיניים של ד"ר בוחניק בישראל, אנחנו מציעים מגוון טיפולים שבטוח יגרמו לחיוך שלך להאיר.

 

מהי הלבנת שיניים וכיצד היא פועלת?

הלבנת שיניים היא תהליך המשתמש במוצרי הלבנה כדי להסיר כתמים ושינויי צבע מהשיניים. החומר הפעיל ברוב מוצרי ההלבנה הוא מי חמצן, המתפרק למים ולחמצן כאשר הוא בא במגע עם השיניים. לאחר מכן, מולקולות החמצן חודרות לאמייל השן, וגורמות לכתמים לדהות, בדומה לחומר חימצון שגורם לשיער לקבל גוון בהיר. 

על אף שהלבנת שיניים יכולה להתבצע בבית או אצל רופא שיניים. מכל מקום חשוב לדעת שערכות בבית משתמשות בדרך כלל בריכוזים נמוכים יותר של מי חמצן, בעוד שבטיפולים מקצועיים משתמשים בריכוזים גבוהים יותר. טיפולים מקצועיים כוללים בדרך כלל שימוש באור קר או בלייזר כדי להאיץ את תהליך ההלבנה. ברוב המקרים הלבנת שיניים בטוחה ויעילה. עם זאת, זה יכול לגרום לתופעות לוואי זמניות, כגון רגישות בשיניים וגירוי חניכיים. חשוב להקפיד על ההוראות ולא להשתמש יתר על המידה במוצרי ההלבנה.

סוגי הלבנת שיניים

בכל הנוגע להלבנת שיניים, קיימות מגוון אפשרויות. בעוד ששיטות מסוימות יעילות יותר מאחרות, סוג הלבנת השיניים המתאים לך יהיה תלוי בתקציב שלך ובהעדפותיך האישיות. להלן סקירה קצרה של כמה מהסוגים הפופולריים ביותר של הלבנת שיניים:

אחת השיטות הפופולריות להלבנת שיניים היא הלבנה. זה כרוך בשימוש בחומר הלבנה, כגון מי חמצן, כדי להסיר כתמים מהשיניים. הלבנה יכולה להתבצע בבית או במשרד רופא שיניים, והיא נחשבת בדרך כלל לאחת השיטות היעילות ביותר להלבנת שיניים. עם זאת, זו יכולה להיות גם אחת האפשרויות היקרות ביותר.

שיטה פופולרית נוספת להלבנת שיניים היא ציפוי. ציפויים הם חתיכות חרסינה דקיקות המוצמדות למשטח הקדמי של השיניים. הם משמשים לכיסוי שיניים מוכתמות או דהויות, וניתן להשתמש בהם גם כדי לשנות את הצורה או הגודל של השיניים. פורנירים נחשבים בדרך כלל ליקרים יותר מהלבנה, אך הם יכולים גם להחזיק מעמד זמן רב יותר.

אם אתם מחפשים אפשרות זולה יותר, מומלץ לשקול מוצרים להלבנת שיניים ללא מרשם. מוצרים אלה מכילים בדרך כלל חומרי הלבנה, כגון מי חמצן, וניתן למצוא אותם ברוב בתי המרקחת. למרות שהם אינם יעילים כמו טיפולים מקצועיים, הם עדיין יכולים לעזור להסיר חלק מהכתמים מהשיניים.

 

 הליכי הלבנת שיניים

ישנם כמה סוגים שונים של הליכי הלבנת שיניים שאתה יכול לבחור מהם. סוג ההליך שתבחר יהיה תלוי בתקציב שלך ובהעדפותיך האישיות. להלן סקירה קצרה של כמה מהליכי הלבנת השיניים הפופולריים ביותר: הלבנת שיניים במרפאה היא אחד מהליכי הלבנת השיניים הפופולריים ביותר. הליך מסוג זה מתבצע במשרד רופא שיניים, והוא משתמש בריכוזים גבוהים של חומרי הלבנה כדי להלבין את השיניים. הלבנה במשרד נחשבת בדרך כלל לאחת השיטות היעילות ביותר להלבנת שיניים, אך היא גם יכולה להיות אחת האפשרויות היקרות ביותר.

ערכות הלבנה בבית הן אפשרות פופולרית נוספת. ערכות אלו מכילות ריכוזים נמוכים יותר של חומרי הלבנה, והם מורחים על השיניים בבית. ערכות הלבנה בבית אינן יעילות כמו נהלים במשרד, אך הן עדיין יכולות לעזור להסיר חלק מהכתמים מהשיניים.

אם אתם מחפשים אפשרות זולה יותר, מומלץ לשקול מוצרים להלבנת שיניים ללא מרשם. מוצרים אלה מכילים בדרך כלל חומרי הלבנה, כגון מי חמצן, וניתן למצוא אותם ברוב בתי המרקחת. למרות שהם אינם יעילים כמו טיפולים מקצועיים, הם עדיין יכולים לעזור להסיר חלק מהכתמים מהשיניים.

 תופעות לוואי של הלבנת שיניים 

הלבנת שיניים היא בדרך כלל בטוחה ויעילה. עם זאת, זה יכול לגרום לכמה תופעות לוואי זמניות, כגון רגישות בשיניים וגירוי בחניכיים. חשוב להקפיד על ההוראות ולא להשתמש יתר על המידה במוצרי ההלבנה. אם אתה חווה תופעות לוואי חמורות כלשהן, כגון רגישות חמורה בשיניים או גירוי בחניכיים, עליך להתייעץ עם רופא שיניים.

 

מסקנות

הלבנת שיניים היא תהליך של הלבנת השיניים כדי לגרום להן להיראות קלות ובהירות יותר. ישנם שני סוגים עיקריים של הלבנת שיניים – טיפולים במרפאה ובבית. שתי השיטות משתמשות בחומר הלבנה, כמו מי חמצן או קרבמיד חמצן, כדי לפרק את הכתמים על השיניים. טיפולים במשרד מבוצעים על ידי רופא שיניים ולרוב נמשכים שעה. הטיפולים בבית נעשים עם מגשים בהתאמה אישית המתאימים על השיניים. מגשים אלו ממולאים בחומר ההלבנה ונלבשים במשך פרק זמן מסוים בכל יום, בהתאם להוראות המוצר.

טיפול הלבנת שיניים טוב יכול להעניק לך חיוך זוהר יותר ולגרום לך להיראות צעיר יותר. אם ברצונך להלבין את השיניים, אנו ממליצים לפנות למרפאת רשת השיניים של ד"ר בוחניק הפרוסות בכל רחבי הארץ, ובעלות מוניטין ונסיון של 30 שנה, עם אלפי לקוחות ומטופלים מרוצים ומחייכים בכיף. אתם מוזמנים ליצור קשר עכשיו עם המרפאה שלנו, ולקבל יחס נהדר, שירות מעולה, וטיפול מקצועי ומיומן באוירה טובה.

 

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

שתפו:

מה אתם חושבים עלינו?

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד.בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו

פוסטים אחרונים

השתלת שיניים בזאלית – חסרונות

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה חדשנית להשתלת שיניים המאפשרת לשקם לסתות עם מחסור משמעותי בעצם. השיטה מבוססת על שתלים ייעודיים בצורת דיסק, המוחדרים לעצם הבזאלית,

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

חניכיים נפוחות: גורמים, תסמינים וטיפול

חניכיים נפוחות הן תופעה שכיחה יחסית, שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. ברוב המקרים, נפיחות בחניכיים היא סימן לדלקת חניכיים, מצב שבו החניכיים נדלקות כתוצאה מהצטברות של

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)


ליאת כהן
הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו :) תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.שרית אברג'ל
רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.עידן פאניאן
הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה
ותיקים ונהנים מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים
הפניקס
דויד שילד ביטוח רפואי בין לאומי
מנורה מבטחים
קבוצת מגדל
הראל
חבר זה הכל בשבילך

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מתוך הבלוג שלנו

סימני אזהרה של בעיות שיניים

בריאות הפה חשובה לבריאות הכללית. שיניים בריאותיות וחניכיים בריאותיות חיוניות לאכילה, דיבור וחיוך. בריאות הפה גם קשורה לבריאות הכללית, ועשויה להשפיע על הסיכון למחלות אחרות,

קרא עוד »

החשיבות של בריאות הפה

בריאות הפה היא מרכיב חשוב בבריאות הכללית. שיניים בריאותיות וחניכיים בריאותיות חיוניות לאכילה, דיבור וחיוך. בריאות הפה גם קשורה לבריאות הכללית, ועשויה להשפיע על הסיכון

קרא עוד »

טיפולי שיניים לזקנים

בריאות הפה היא חשובה בכל גיל, אך בגיל השלישי היא הופכת להיות קריטית עוד יותר. עם הגיל, השיניים נעשות חלשות יותר ורגישות יותר, והחניכיים עלולות

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת

בדיקת רופא, צילומי נשך וצילום פנורמי - חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

דילוג לתוכן