יישור שיניים למבוגרים מחיר

אף פעם לא מאוחר מדי לשנות ולאהוב לחייך. אם אינך מרוצה מיישור השיניים שלך, יישור שיניים למבוגרים יכול לתת לך את החיוך הישר יותר שתמיד רצית. למרות שפלטות מתכת מסורתיות הן עדיין אופציה למבוגרים, ישנם כיום טיפולי יישור שיניים דיסקרטיים יותר שניתן להשלים בפרק זמן קצר יותר, וזאת מבלי שהנוכחות של הפלטה או הקוביות בשיניים תהיה נוכחת כל כך בכל סיטואציה חברתית ובין-אישית.

אם אתה מעוניין ביישור שיניים למבוגרים, צור קשר עם מרפאת השיניים של ד"ר בוחניק, רשת מרפאות השיניים האיכותית עם ותק של שלושים שנה, ואלפי מטופלים מרוצים ומחייכים. כיום, עם ההתפתחות המדעית העצומה, אין ספק שיהיה טיפול שייתן לך את המענה שאתה צריך על מנת שתוכלו לחייך בפה מלא ללא בושה או מבוכה.

יישור שיניים – לא רק לילדים

רוב האנשים מקשרים יישור שיניים לילדים – וזה נכון שרוב המטופלים הם בתחילת שנות העשרה שלהם. אבל האם ידעת שטיפול אורתודונטי יכול להיות יעיל בכל גיל?

לפי האגודה האמריקאית לאורתודנטים, 1 מכל 5 מטופלים אורתודונטיים הוא מעל גיל 18. כלומר 20% מכלל המטופלים האורתודנטיים הם מבוגרים!

יישור שיניים למבוגרים הופך יותר ויותר פופולרי, כאשר יותר ויותר אנשים מחפשים טיפול לשיפור החיוך שלהם. בין אם השיניים שלך צפופות, רווחות או השתנו עם הזמן, ישנן אפשרויות יישור שיניים זמינות שיכולות לעזור.

יישור שיניים למבוגרים- למה עכשיו?

ישנן מספר סיבות מדוע מבוגרים עשויים לפנות לטיפול אורתודונטי. אולי השיניים שלהם תמיד היו לא מיושרות, אבל מעולם לא הייתה להם ההזדמנות (או הרצון) לתקן אותן כשהיו צעירים יותר. או שאולי היו להם פלטה בגיל ההתבגרות, אבל השיניים שלהם זזו עם הזמן ועכשיו הם מוכנים לטאצ'-אפ.

לא משנה מה הסיבה, יישור שיניים למבוגרים הופך לפופולרי יותר ויותר. הודות להתקדמות הטכנולוגיה, קיימים כיום טיפולי יישור שיניים דיסקרטיים ויעילים יותר מאי פעם.

סיבות בריאותיות ליישור שיניים במבוגרים

  • :-שיכוך כאבי שיני בינה
  • -הפחתת הסיכון למחלות חניכיים ועששת
  • -שיפור תפקוד הלעיסה
  • -שיפור בריאות הפה באופן כללי
  • -הגברת הערכה עצמית וביטחון עצמי

 

סיבות פונקציונליות ליישור שיניים במבוגרים

  • -אֶסתֵטִיקָה
  • -קוסמטיקה
  • -שיפור הדיבור
  • – להקל על חריקת שיניים (ברוקסיזם)

אם אתה מבוגר השוקל טיפול יישור שיניים, שוחח עם רופא השיניים או האורתודנט לגבי האפשרויות הקיימות. עם כל כך הרבה טיפולים לבחירה, בטוח שיהיה אחד שמתאים לך!

סיבות אסתטיות ליישור שיניים במבוגרים

  • -צור מראה צעיר יותר
  • -שפר את המראה הכללי של החיוך שלך
  • -לגרום לשיניים להיראות מרווחות ומיושרות באופן שווה
  • השפעת יישור שיניים על הביטחון העצמי
  • -יכול לעזור להגביר את ההערכה העצמית והביטחון העצמי
  • -מאפשר לך להרגיש טוב עם החיוך שלך
  • -יכול לגרום לך להיראות ולהרגיש יותר מושך
  • -יכול לתת לך דחיפה של ביטחון במצבים חברתיים ומקצועיים

השפעת הביטחון העצמי על ההצלחה בחיים

  • -יכול להוביל להצלחה בחיים האישיים והמקצועיים
  • -יכול לעזור לך להרגיש חיובי יותר לגבי עצמך
  • -יכול לגרום לך יותר לקחת סיכונים ולנצל הזדמנויות
  • -יכול לעזור לך להשיג את המטרות שלך ולממש את מלוא הפוטנציאל שלך

השפעת יישור שיניים על הצלחה בחיים

זה יכול אולי להפתיע או להצחיק אנשים מסוימים, אך האמת היא שההצלחה שלנו בחיים בנויה על ביטחון עצמי ודימוי עצמי חיובי גבוה, והערכה לצורה שבה אנו מציגים את עצמנו בחברת האנשים שאיתן אנחנו עובדים, מתגוררים וחיים. יישור שיניים, מאפשר לכם לחייך בלי שום בושה, מבוכה או עכבות אחרות, מה שנותן לכם הרגשת ביטחון עצמי, שיכולה לחזק אתכם בדרככם להצלחה ולחיים מלאי אושר וסיפוק.

 מה ההבדל בין יישור שיניים לילדים לאורתודונטיה למבוגרים?

ההבדל העיקרי בין יישור שיניים לילדים למבוגרים הוא שעצמות הילדים עדיין צומחות, ולכן יש סיכוי גבוה יותר לשיניים לזוז ולהישאר במצב החדש. העצמות של מבוגרים כבר אינן גדלות, כך שהשיניים שלהם נוטות פחות לזוז ולהישאר במצב החדש. המשמעות היא שטיפול אורתודונטי עשוי להימשך זמן רב יותר עבור מבוגרים. בנוסף, מכיוון שהשיניים של מבוגרים קבועות יותר במקומן, ייתכן שיהיה צורך בטיפולים פולשניים יותר.

4 שיטות ליישור שיניים למבוגרים – מבלי לראות את הפלטה.

1. Invisalign :

Invisalign הוא יישור ברור שהוא כמעט בלתי נראה. זה מותאם אישית כדי להתאים את השיניים שלך בהדרגה מזיז את השיניים שלך למצב הרצוי.

אינויזיליין (Invisalign) הוא טיפול יישור שיניים פופולרי אחד למבוגרים. הוא משתמש בסדרה של מיישרים ברורים ליישור שיניים בהדרגה לאורך זמן. מכיוון שהיישורים כמעט בלתי נראים, רוב האנשים אפילו לא יידעו שאתה לובש אותם. Invisalign גם ניתן להסרה, כך שתוכל לאכול ולשתות מה שתרצה במהלך הטיפול.

 

2. פלטה ברורה :

פלטות שקופות עשויות מקרמיקה ופחות נראים לפלטה ממתכת. הם פועלים כמו פלטה מסורתית כדי להזיז את השיניים שלך למצב הרצוי.

3. פלטה לשונית :

סמכים לשוניים ממוקמים בצד האחורי של השיניים שלך, מה שהופך אותם בלתי נראים מלפנים. הם פועלים כמו פלטה מסורתית כדי להזיז את השיניים שלך למצב הרצוי.

אפשרות נוספת ליישור שיניים למבוגרים היא פלטה לשונית. הפלטות הללו מחוברות לחלק האחורי של השיניים שלך, מה שהופך אותן כמעט בלתי נראות מלפנים. לפלטה לשונית יכולה לקחת קצת יותר זמן להסתגל אליהן מאשר לפלטה מסורתית, אבל הן מציעות דרך דיסקרטית לשפר את החיוך שלך.

 

4. פלטה של דיימון:

פלטות דיימון עשויות מקרמיקה שקופה ומשתמשות במנגנון החלקה כדי להזיז את השיניים למצב הרצוי. הם פחות גלויים מאשר הפלטה המסורתית ודורשים פחות התאמות .

מה המחיר של יישור שיניים למבוגרים?

העלות הממוצעת של טיפול אורתודונטי למבוגרים היא בין 6000 ₪ ל25 אלף ₪, הטווח הרחב בין המחירים הוא מכיון שהעלות תשתנה בהתאם לחומרת המקרה, סוג הטיפול הנדרש ומשך הזמן הנדרש להשלמת הטיפול.

תוכניות ביטוח רבות מכסות חלק מהעלות של טיפול יישור שיניים, לכן הקפד לבדוק עם ספק הביטוח שלך כדי לראות איזה כיסוי יש לך. ייתכן שתוכל גם לממן את הטיפול האורתודונטי שלך באמצעות תוכנית תשלומים. שוחח עם האורתודנט שלך כדי לראות אילו אפשרויות מימון זמינות.

מהו משך טיפול שיניים למבוגרים?

טיפול שיניים למבוגרים נמשך בדרך כלל בין 18 ל-24 חודשים. עם זאת, משך הטיפול ישתנה בהתאם לחומרת המקרה ולסוג הטיפול הנדרש. הטיפול באינויזיליין- Invisalign נוטה להיות קצר יותר מאשר הפלטה המסורתית, בעוד שטיפולים פולשניים יותר עשויים להימשך זמן רב יותר.

מהם הסיכונים לבעיות יישור שיניים לא מטופלות במבוגרים?

בעיות אורתודונטיות שאינן מטופלות עלולות להוביל לבעיות שיניים חמורות יותר בהמשך הדרך. בעיות שיניים לא מטופלות יכולות להוביל ל:

  • -עששת
  • -מחלת חניכיים
  • -חוסר יישור של הלסת
  • -הפרעות TMJ
  • -בעיות בדיבור
  • -קושי בלעיסה ועיכול מזון

אם אתה מבוגר עם בעיות אורתודונטיות, חשוב לפנות לאורתודנט כדי לדון באפשרויות הטיפול שלך. התעלמות מבעיות האורתודונטיות שלך רק תחמיר אותן ויכולה להוביל לבעיות שיניים חמורות בהמשך הדרך.

מה היתרון של יישור שיניים בגיל מבוגר?

יישור שיניים יכול לעזור לנו לשמור על בריאות הפה שלהם על ידי כך שיקל על ניקיון השיניים והחניכיים. בנוסף, יישור שיניים יכול לשפר את תפקוד השיניים והלסת, ולהקל על האכילה והדיבור. יישור שיניים יכול גם לעזור לנו להימנע מבעיות בריאות הפה שעלולות להוביל לעששת ומחלות חניכיים. בנוסף, אנשים שעברו טיפול אורתודונטי נוטים להיות בעלי מראה צעיר יותר.

מהן תופעות הלוואי של יישור שיניים למבוגרים?

יש מעט תופעות לוואי של יישור שיניים בגיל מבוגר. עם זאת, כמו בכל סוג של טיפול רפואי, תמיד קיים סיכון לסיבוכים. חלק מהלנו עלולים לחוות אי נוחות זמנית לאחר קבלת פלטה או מכשירים אורתודונטיים אחרים. בנוסף, לנו עם בעיות שיניים קיימות עלולים להיות בסיכון לבעיות נוספות אם הטיפול האורתודונטי שלהם אינו במעקב קפדני. חשוב לדון בסיכונים וביתרונות של טיפול יישור שיניים עם האורתודנט שלך לפני תחילת הטיפול.

מה ניתן לעשות כדי להבטיח שהטיפול האורתודונטי יצליח?

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להבטיח שהטיפול האורתודונטי שלך יצליח:

  • -פעל לפי הוראות האורתודנט שלך.
  • -לבש את הפלטה שלך או מכשירים אורתודונטיים אחרים כפי שנקבע.
  • -שמור על ניקיון השיניים והחניכיים.
  • -הימנע ממזונות קשים ודביקים.
  • – פנה לאורתודנט שלך לבדיקות סדירות.

אם תמלא אחר ההוראות האלה, תוכל לעזור להבטיח שהטיפול האורתודונטי שלך יצליח. בנוסף, הקפד לשאול את האורתודנט שלך כל שאלה שיש לך לגבי הטיפול שלך.

למי כדאי ליישר שיניים?

אין תשובה חד-משמעית לשאלה זו. חלק מהמבוגרים עשויים להפיק תועלת מטיפול יישור שיניים, בעוד שאחרים לא. הדרך הטובה ביותר לקבוע אם טיפול יישור שיניים מתאים לך היא להתייעץ עם אורתודנט. במהלך הייעוץ שלך, האורתודנט שלך יבדוק את השיניים והפה שלך כדי לקבוע אם אתה מועמד טוב לטיפול.

ברשת מרפאות שיניים של ד"ר בוחניק, תוכלו למצוא את מיטב האורתודנטים המטפלים בארץ. צרו קשר כבר עכשיו עם מרפאת השיניים של ד"ר בוחניק הסמוכה למקום מגוריכם, וקבעו תור עם האורטדונט שמטפל בה. תהנו ממרפאה נעימה, מיחס אנושי ומכבד, מטיפול אישי ומקצועי, ותוכלו להצטרף לאלפי המטופלים של רשת משפראות שיניים שיצאו מהמרפאות שלנו מרוצים ומחייכים חיוך רחב.

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

שתפו:

מה אתם חושבים עלינו?

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד.בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו

פוסטים אחרונים

השתלת שיניים בזאלית – חסרונות

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה חדשנית להשתלת שיניים המאפשרת לשקם לסתות עם מחסור משמעותי בעצם. השיטה מבוססת על שתלים ייעודיים בצורת דיסק, המוחדרים לעצם הבזאלית,

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

חניכיים נפוחות: גורמים, תסמינים וטיפול

חניכיים נפוחות הן תופעה שכיחה יחסית, שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. ברוב המקרים, נפיחות בחניכיים היא סימן לדלקת חניכיים, מצב שבו החניכיים נדלקות כתוצאה מהצטברות של

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)


ליאת כהן
הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו :) תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.שרית אברג'ל
רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.עידן פאניאן
הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה
ותיקים ונהנים מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים
הפניקס
דויד שילד ביטוח רפואי בין לאומי
מנורה מבטחים
קבוצת מגדל
הראל
חבר זה הכל בשבילך

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מתוך הבלוג שלנו

השתלת שיניים לפני ואחרי

לא מעט מטופלים שבאים לעשות השתלת שיניים שואלים: מה לגבי התהליך? אילו שינויים מתרחשים בפה לאחר ניתוח השתלת שיניים? כמה זמן לוקח להכל להחלים כמו

קרא עוד »

פלטה שקופה

פלטות שקופות הן סוג של פלטות שיניים העשויות מחומרים שקופים או בצבע שן. הם פחות גלויים מאשר פלטות מתכת מסורתיות ולכן אסתטיות יותר. עם זאת,

קרא עוד »

פלטה לשיניים

פלטות שיניים הן סוג של טיפול יישור שיניים המשמש לתיקון יישור השיניים. הפלטה עשויה בדרך כלל ממתכת, המוצמדת לקדמת השיניים, ומחוט שמשחיל בין הסוגריים. החוט

קרא עוד »

רגישות לקור בשיניים

בעיה דנטלית נפוצה אחת שלא ניתן להתעלם ממנה בקלות היא רגישות לקור בשיניים. זה יכול להיגרם ממספר גורמים, כולל נסיגת חניכיים, עששת וסדקים באמייל. למרות

קרא עוד »

כאב לאחר טיפול שורש

כאשר רוב האנשים חושבים על טיפול שורש, הם מדמיינים הליך כואב ומפחיד. ולמרות שזה נכון שהתהליך יכול להיות לא נוח, רובם המכריע של החולים שעוברים

קרא עוד »

מחיר שיננית

שיננית הן קו החזית של טיפול הפה, המעניקות שירותי מניעה וחינוך המסייעים למטופלים לשמור על בריאות השיניים והחניכיים. הם עובדים במגוון מסגרות, כולל משרדי שיניים,

קרא עוד »

פלואוריד אצל שיננית

הנחת פלואוריד על השיניים על ידי שיננית – 5 – דברים שלא ידעתם היגיינת שיניים חשובה מסיבות רבות. זה עוזר למנוע עששת, מחלות חניכיים וריח

קרא עוד »

רופאי שיניים הפניקס

ביטוח שיניים הוא סוג של ביטוח שמשלם חלק מהעלויות הכרוכות בטיפול שיניים, או את כולן. תנאי הכיסוי יכולים להשתנות מאוד מפוליסה לפוליסה, וחשוב להבין מה

קרא עוד »

ביטוח שיניים איילון 

ביטוח שיניים בישראל הוא מערכת בה אנשים יכולים לקבל תעריפים מוזלים על טיפולי שיניים בזכות תשלום חודשי קבוע שהם משלמים ובהתאם להסכם, הפרמיה, שלהם עם

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת

בדיקת רופא, צילומי נשך וצילום פנורמי - חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

דילוג לתוכן