כתרי זירקוניה הולכים וגדלים בפופולריות כחלופה לכתרי מתכת מסורתיים. הם עשויים מזרקוניום דו חמצני, שהוא חומר חזק ועמיד מאוד. כתרי זירקוניה גם יותר אסתטיים מכתרי מתכת, וניתן להתאים אותם לצבע השיניים למראה טבעי יותר. רופאי שיניים ממליצים לרוב על כתרי זירקוניה למטופלים עם שיניים שנפגעו קשות או למי שרוצה חיוך בהיר יותר. אם אתה שוקל או מתכונן לעשות כתר זירקוניה, הנה מה שאתה צריך לדעת על ההליך.

מהו כתר שיניים?

כתר דנטלי הוא כובע שמניחים על השן כדי לשחזר את צורתה, גודלה, חוזקה או המראה שלה. כתרים עשויים בדרך כלל מחרסינה, מתכת או קרמיקה.

מהם היתרונות של כתרי זירקוניה?

לכתרי זירקוניה יתרונות רבים על פני כתרי מתכת מסורתיים. הם:

  • – עמיד יותר ועמיד לאורך זמן
  • – יותר אסתטי וטבעי למראה
  • – עדיף לחולים עם אלרגיות למתכות
  • – סבירות נמוכה יותר לגרום לגירוי חניכיים

מה הפרוצדורה לקבלת כתר זירקוניה?

הליך קבלת כתר זירקוניה דומה להליך קבלת כתר מתכת מסורתי. ראשית, רופא השיניים שלך יתרשם מהשן שלך. לאחר מכן, הרופא ישתמש במקדח שיניים מיוחד כדי להסיר כל עששת או נזק מהשן שלך. לאחר הכנת השן שלך, רופא השיניים יניח מעליה את כתר הזירקוניה ויאבטח אותה במקומה עם צמנט דנטלי.

האם ישנם סיכונים הקשורים לכתרי זירקוניה?

כתרי זירקוניה הם בדרך כלל בטוחים ויעילים. עם זאת, כמו בכל הליך דנטלי, ישנם כמה סיכונים וסיבוכים פוטנציאליים שכדאי להיות מודעים אליהם. אלו כוללים:

  • – בליעה או חנק בכתר
  • – תגובה אלרגית לחומרים המשמשים בכתר
  • – זיהום במקום השן המוכתרת
  • – גירוי או דלקת בחניכיים
  • – רגישות זמנית לטמפרטורות חמות וקרות

מתי צריך לשים כתר לשיניים?

רופא השיניים שלך ימליץ בדרך כלל על כתר דנטלי כאשר יש לך שן שנרקבה קשות, פגומה או מעוותת. ניתן להשתמש בכתרים גם לתמיכה בגשר דנטלי או לכיסוי שתל דנטלי.

מהם הסוגים השונים של כתרים דנטליים?

ישנם סוגים רבים ושונים של כתרים דנטליים זמינים,  העיקריים שבהם הם:

  • – כתרי חרסינה
  • – כתרי מתכת
  • – כתרים קרמיים
  • – כתרי זירקוניה

איזה סוג של כתר שיניים הכי מתאים לי?

סוג הכתר הדנטלי המתאים ביותר עבורך יהיה תלוי בצרכים וההעדפות האישיות שלך. רופא השיניים שלך יעזור לך להחליט איזה סוג של כתר מתאים לך בהתבסס על בריאות הפה שלך. האופן כללי, כתר זירקוניה הינו המומלץ ביותר לכלל האוכלוסיה, אף שלכל כלל בוודאי יש יוצא מן הכלל.

אילו סוגי טיפולים נוספים קיימים מלבד כתר שיניים?

אם יש לך שן שנפגעה קשות, רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על טיפולים אחרים כגון השתלת שיניים או גשר שיניים. אם השן נפגעה קלות, ייתכן שמספיק רק סתימה.

מהן האלטרנטיבות לכתר זירקוניה?

החלופה העיקרית לכתר זירקוניה היא כתר מתכת מסורתי. כתרי מתכת עשויים מזהב, כסף או סוג אחר של מתכת. הם חזקים ועמידים, אבל הם יכולים להיראות כאשר אתה מחייך ואולי לא יהיו אסתטיים כמו כתרי זירקוניה.

חלופה נוספת לכתר זירקוניה היא כתר חרסינה. כתרי חרסינה עשויים מחומר קרמי וניתן להתאים אותם לצבע השיניים. הם גם יותר אסתטיים מכתרי מתכת, אבל אולי הם לא כל כך חזקים ועמידים.

כתרי זירקוניה הם אופציה מצוינת למטופלים המעוניינים בכתר שיניים חזק, עמיד ובעל מראה טבעי. אם אתה שוקל לקבל כתר זירקוניה,  אתה מוזמן להתקשר לרשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק, על מנת להבין את ההליך המצפה לך.

מה המחיר של כתר זירקוניה?

המחיר של כתר זירקוניה ישתנה בהתאם לצרכים האישיים שלך ולסוג ביטוח השיניים שיש לך. בדרך כלל , עלות כתרי זירקוניה מתחיל באלפיים ₪.

אם אין לך ביטוח שיניים, ישנן דרכים רבות לממן את כתר הזירקוניה שלך. ישנן חברות מימון רבות לרפואת שיניים המציעות תוכניות תשלום בריבית נמוכה או ללא ריבית. אתה יכול גם להשתמש בהלוואה אישית מבנק או איגוד אשראי כדי לממן את כתר הזירקוניה שלך.

כאשר בוחנים את העלות של כתר זירקוניה, חשוב לזכור שהם מהווים השקעה בבריאות הפה שלך. כתרי זירקוניה הם חזקים, עמידים ובעלי מראה טבעי, והם יכולים להחזיק מעמד שנים רבות עם טיפול נאות.

אם אתה שוקל לקבל כתר זירקוניה, אתה מוזמן ליצור קשר עם צוות המרפאה של רשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק הסמוך למקום מגוריך. על מנת לקבל בהירות וידע חשוב בכל הנוגע לאומדן של העלות ולעזור לך למצוא תוכנית תשלומים המתאימה לתקציב שלך.

מי מוסמך להניח כתר זירקוניה בפה?

כתרי זירקוניה ניתן להציב על ידי כל רופא שיניים מורשה. עם זאת, חשוב למצוא רופא שיניים בעל ניסיון בהנחת כתרי זירקוניה.

כשאתה בוחר רופא שיניים שיציב את כתר הזירקוניה שלך, הקפד לשאול על הניסיון וההכשרה שלו. כדאי גם לבקש לראות תמונות לפני ואחרי של מטופלים שהונחו אצל רופא השיניים כתרי זירקוניה.

במרפאות השיניים של רשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק, עובדים עשרות רופאי שיניים מצויינים בעלי נסיון עשיר וותק חשוב בכל תחום רפואת השיניים, כתרים בכלל וכתרי זירוקניה בפרט. אתה מוזמן ליצור קשר ולהתרשם בעצמך מהמקצועיות של הצוות המטפל במרפאה הסמוכה למקום מגוריך של רשת מרפאות שיניים.

מהם היתרונות של כתרי זירקוניה?

כתרי זירקוניה מציעים יתרונות רבים למטופלים המעוניינים בכתר שיניים חזק, עמיד ובעל מראה טבעי. חלק מהיתרונות של כתרי זירקוניה כוללים:

  • – הם חזקים ועמידים. כתרי זירקוניה עשויים מחומר קרמי חזק ועמיד בפני בלאי.
  • – הם בעלי מראה טבעי. כתרי זירקוניה הם בצבע לבן וניתן להתאים אותם לגוון השיניים הטבעיות שלך.
  • – הם לא רעילים. כתרי זירקוניה עשויים מחומר לא רעיל ובטוח לגופך.
  • – הם היפואלרגנים. כתרי זירקוניה הינם היפואלרגניים והם לא יגרמו לתגובה אלרגית אצל אנשים עם עור רגיש.
  • – הם נוחים. כתרי זירקוניה נועדו להתאים בנוחות לפה שלך והם לא יגרמו את החניכיים או השיניים שלך.

מהם החסרונות של כתרי זירקוניה?

לכתרי זירקוניה יש כמה חסרונות שכדאי להיות מודעים אליהם לפני שתחליטו לרכוש אחד כזה. חלק מהחסרונות של כתרי זירקוניה כוללים:

  • – הם יקרים יותר מסוגים אחרים של כתרים דנטליים. כתרי זירקוניה יכולים לעלות עד פי שניים מאשר סוגים אחרים של כתרים דנטליים.
  • – הם לא חזקים כמו סוגים אחרים של כתרים דנטליים. כתרי זירקוניה אינם חזקים כמו סוגים אחרים של כתרים דנטליים והם עלולים להישבר או להישבר אם אתה נוגס בחפצים קשים.
  • – ייתכן שהם לא יחזיקו מעמד זמן רב כמו סוגים אחרים של כתרים דנטליים. כתרי זירקוניה עשויים להחזיק רק 5 עד 7 שנים, בעוד שסוגים אחרים של כתרים דנטליים יכולים להחזיק מעמד בין 10 עד 15 שנים.

מהי השורה התחתונה?

כתרי זירקוניה מציעים יתרונות רבים למטופלים המעוניינים בכתר שיניים חזק, עמיד ובעל מראה טבעי. עם זאת, הם יקרים יותר ולעיתים פחות עמידים מסוגים אחרים של כתרים דנטליים.

אם אתה יודע שאחת מהשיניים שלך פגועה וזקוקה לטיפול רפואי כדוגמת כתר או טיפול אחר – אל תהסס ואל תתמהמה, פשוט תתקשר עכשיו לרשת מרפאות שיניים של ד"ר בוחניק, קבע תור במרפאה הסמוכה לביתך. תהנה מביקור במרפאה נעימה, עם צוות מקסים שיש לו גישה נהדרת, נהל שיח וייעוץ עם רופא השיניים שבמרפאה, רופא שיניים מיומן ומקצועי עם גישה אנושית וסבלנות, ומתוך כך תוכל להמשיך את דרכך לקראת שיניים בריאות וחיוך בפה מלא.

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

שתפו:

מה אתם חושבים עלינו?

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד.בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו

פוסטים אחרונים

השתלת שיניים בזאלית – חסרונות

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה חדשנית להשתלת שיניים המאפשרת לשקם לסתות עם מחסור משמעותי בעצם. השיטה מבוססת על שתלים ייעודיים בצורת דיסק, המוחדרים לעצם הבזאלית,

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

חניכיים נפוחות: גורמים, תסמינים וטיפול

חניכיים נפוחות הן תופעה שכיחה יחסית, שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. ברוב המקרים, נפיחות בחניכיים היא סימן לדלקת חניכיים, מצב שבו החניכיים נדלקות כתוצאה מהצטברות של

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)


ליאת כהן
הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו :) תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.שרית אברג'ל
רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.עידן פאניאן
הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה
ותיקים ונהנים מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים
הפניקס
דויד שילד ביטוח רפואי בין לאומי
מנורה מבטחים
קבוצת מגדל
הראל
חבר זה הכל בשבילך

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מתוך הבלוג שלנו

כמה שיניים יש לאדם בוגר?

התשובה הקצרה היא 32 שיניים. עם זאת, התשובה הארוכה יותר קצת יותר מורכבת. מבנה השיניים השיניים מחולקות לשני סוגים: שיניים קדמיות ושיני טוחנות. השיניים הקדמיות

קרא עוד »

איך להימנע ממחלות חניכיים

מחלות חניכיים הן בעיות נפוצות העלולות לגרום לכאב, לדלקת ולנזק לשיניים ולחניכיים. המחלות נגרמות על ידי הצטברות של חיידקים על השיניים, הגורמת לדלקת חניכיים. אם

קרא עוד »

איך להימנע מעששת

עששת היא מחלה זיהומית הפוגעת בשיניים. היא נגרמת על ידי חיידקים הנמצאים בפלאק, שכבה דקה של חיידקים המצטברת על השיניים. החיידקים האלו מייצרים חומצה שמופרשת

קרא עוד »

איך לבחור מברשת שיניים?

מברשת שיניים היא כלי חשוב לשמירה על שיניים וחניכיים בריאים. מברשת שיניים טובה תסיר פלאק וחיידקים מפני השיניים והחניכיים, ותסייע במניעת עששת ודלקת חניכיים. ישנם

קרא עוד »

איך לבחור משחת שיניים?

משחת שיניים היא אחד המוצרים החשובים ביותר לבריאות הפה. היא מסייעת להסיר פלאק וחיידקים, אשר יכולים לגרום לעששת, דלקת חניכיים ומחלות חניכיים אחרות. עם זאת,

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת

בדיקת רופא, צילומי נשך וצילום פנורמי - חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

דילוג לתוכן