מרפאת שיניים באשדוד: רופא שיניים באשדוד

כתובת המרפאה:

הקליטה 1, כיכר הסיטי, אשדוד, מיקוד: 7745906

טלפון:074-7746126

פקס: 08-8551447

שעות הפתיחה:

יום א' – 09:00-19:00

יום ב' – 09:00-19:00

יום ג' – 09:00-19:00

יום ד' – 09:00-19:00

יום ה' – 09:00-19:00

שישי לסירוגין

*המרפאה לא נגישה

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

צוות המרפאה:

שם רופאתחום עיסוק
ד"ר בוחניק עמוסמנהל רפואי ושיקום הפה
ד"ר תומר אוהדמומחה פריודנטיה חניכיים
ד"ר חיינר איגורכירורגיה, שתלים ושיקום הפה
ד"ר נאור חנהטיפולי שורש ומשמרת
ד"ר זילברשלג מיכאלשיקום הפה
ד"ר אוריאל ניאזובכירורגיה ושתלים ושיקום הפה
ד"ר אלכס סטצ'נקומשמרת וטיפולי שורש
ד"ר סמרנו ג'ודייישור שיניים
ד"ר אור ליפסוןיישור שיניים
ד"ר לנה קיקאשוילייישור שיניים
ד"ר אכלס פרקטרכירורגיה שתלים ושיקום הפה
ד"ר אמיל קנטיכירורגיה שתלים ושיקום הפה
ד"ר רמי יעקובובמשמרת ושיקום הפה
ד"ר קסניה צרנובמשמרת ושיקום הפה
גב' נטלי רזניקמנהלת מרפאה
גב' מרינה רוביןשיננית

מרפאת שיניים באשדוד

אשדוד היא עיר השוכנת ליד הים, היא אחת הערים הגדולות והמרכזיות בישראל, ובה גם תוכלו למצוא מגוון שירותים של אנשי מקצוע, כגון מרפאות שיניים לילדים ולמבוגרים כאחד. אם אתם זקוקים לטיפולי שיניים לכם או לבני המשפחה היקרים לכם, תוכלו למצוא מגוון מרפאות מקצועיות בעיר אשדוד וכל מה שנותר לכם הוא לבחור את המרפאה המתאימה ביותר עבורכם. חשוב מאוד לטפל בזמן לכל בעיה דנטאלית או אחרת בתחום של רפואת שיניים והחניכיים, כדי שלא תצטרכו לסבול לטווח הארוך. גם כדאי לבצע טיפול קבוע אצל שיננית לניקוי אבנית בשיניים.

תוכלו להתייעץ על סוגיות רפואיות מגוונות ולקבל טיפול רפואי מקצוע במגוון מרפאות שיניים בעיר אשדוד. בדקו אלו מרפאות ונותני שירות תוכלו למצוא באשדוד ולפנות אליהם לקבלת טיפול איכותי ומסור לכם או לילדיכם או לבני המשפחה היקרים. חשוב לטפל בזמן ולא לחכות כאשר יש כאבים בשיניים או בחניכיים, כי הכאב יכול להחמיר עם הזמן, ולכן חשוב לקבל טיפול מתאים בהקדם, על ידי רופא מקצועי, שיידע לאבחן ולטפל בבעיה שלכם, מתוך מגוון הרופאים והמרפאות שתוכלו למצוא בעיר אשדוד.

מרפאת שיניים באשדוד: טיפים למציאת מרפאה מקצועית

לאחר שקיבלתם החלטה לפנות אל מרפאת שיניים בעיר המגורים שלכם, למשל מרפאת שיניים באשדוד, כעת עליכם למצוא מרפאה מקצועית מתאימה לקבלת ייעוץ וטיפול בתחום הדנטאלי או לניקוי אבנית אצל שיננית, לדוגמא. קבלו מאיתנו כמה טיפים מנצחים למציאת מרפאת שיניים מתאימה לקבלת שירות עבורכם.

קודם כל, חפשו אלו מרפאות ורופאים איכותיים יש באזורכם כדי שיוכלו לטפל במגוון רחב של בעיות דנטאליות, כאבי חניכיים וכדומה. לאחר שמצאתם, תוכלו לגשת למרפאת שיניים באשדוד ולברר הצעות מחיר לטיפולים הדרושים עבורכם. אחת המרפאות המומלצות באשדוד, לדוגמא,  היא מרפאת השיניים של עמוס בוחניק, מרפאה מקצועית ובעלת ניסיון של עשרות שנים, אשר היא רשת בעלת סניפים רבים ברחבי הארץ. קראו המלצות וחוות דעת מלקוחות אודות המרפאה באתר האינטרנט של מרפאת "שיניים" המנוהלת על ידי ד"ר עמוס בוחניק.

אתם מקבלים על ידי צוות המרפאה שירות מקצועי ומיומן, עבודה בציוד חדיש וטכנולוגיות משוכללות, כגון ציוד פנורמי,  ייעוץ מקצועי על ידי מיטב המומחים המובילים בתחום רפואת הפה והשיניים בארץ, טיפול אישי לכל לקוח וכן שימוש בסדציה או טישטוש עמוק במהלך הטיפול הרפואי.

רשת מרפאות השיניים של עמוס בוחניק: המומחים לטיפולי שיניים

רשת מרפאות השיניים של עמוס בוחניק היא רשת בעלת 24 סניפים ברחבי הארץ, והיא בעלת ניסיון וכ40 שנות ותק. ברשת המרפאות תוכלו למצוא רופאים מיומנים וצוות שינניות מקצועי ואיכותי ביותר עבורכם. רשת המרפאות של עמוס בוחניק עובדת עם ביטוחי שיניים, עובדים גם עם "חבר", וותיקים ונהנים ומועדונים נוספים, וכן יש רופאים מקצועיים ברמה גבוהה הזמינים עבורכם לאורך היממה. אם אתם מחפשים שינניות או מגוון של טיפולי שיניים וטיפולים דנטאליים, תוכלו למצוא זאת ברשת המרפאות של עמוס בוחניק ברחבי הארץ.  במרפאת השיניים של רשת המרפאות באשדוד תוכלו למצוא טיפולים מקיפים לכל הגילאים, כגון טיפולים משמרים, טיפולי שורש, טיפולים כגון יישור שיניים, וכן טיפולים כירורגיים כגון ניתוחים והשתלות למיניהם. מבין הטיפולים שתוכלו לבצע במרפאה: השתלות שיניים בטכנולוגיות מתקדמות בלייזר, כירורגיית פה ולסת, טיפולי חניכיים, התקנת גשרים ותותבות, יישור שיניים, הלבנת שיניים, הסרת אבנית, טיפולי שיניים לילדים ועוד. אל תהססו, צרו קשר כבר כעת עם צוות המרפאה לכל שאלה או בקשה עבורכם ותקבלו שירות מסור ומקצועי בכל עת שתצטרכו.

רשת מרפאות שיניים בעלת וותק של יותר מעשרים שנה בפריסה ארצית. כל הרופאים בסניף אשדוד הם בעלי ותק וניסיון מקצועי.

רופאי השיניים שלנו באשדוד, יכולים לתת לכם את השירותים הבאים:
– כל מגוון הטיפולים הדנטליים והאסתטיים לילדים ולמבוגרים תחת קורת גג אחת
– שתלים דנטליים ושיקום ע"ג השתלים – שתלים דנטליים ושיקום ע"ג השתלים
– כירורגיית פה ולסת
השתלות שיניים בלייזר
– טיפול חניכיים: גרידת חניכיים, הארכת כותרת, ניתוחי חניכיים
שיקום הפה – גשרים, כתרים ותותבות
– יישור שיניים – לילדים ומבוגרים – טיפול יישור שיניים – אורתודנטיה
– סתימות וטיפולי שורש
– טיפולים אסתטיים – הלבנת שיניים, סתימות "לבנות" ועוד
– הסרת אבנית ופלואוריזציה והדרכת שיננית להיגיינה הפה – הסרת אבן והדרכה להיגיינה אורלית
– רפואת שיניים לילדים
– אווירה מקצועית, ציוד חדיש, טכניקות מתקדמות
– רופאים עתירי ניסיון וידע, כולל מומחים מן השורה הראשונה בתחומם בארץ
– טיפול אישי ומסור
– סדציה או טשטוש עמוק

מרפאת אשדוד – רשת 'שיניים'

מרפאת השיניים ומרכז ההשתלות של רשת מרפאות "שיניים" באשדוד, היא מהסניפים הוותיקים ברשת ובדומה לשאר מרפאות הרשת, מוענקים בו כל סוגי הטיפולים תחת קורת גג אחת: טיפולים משמרים, טיפולים אנדודונטים (טיפולי שורש), טיפולים פרוטטיים (כתרים, מבנים ותותבות), טיפולים כירורגיים (ניתוחים והשתלות), טיפולים אורתודונטים (יישור שיניים) וטיפולים פדודונטיים (רפואת שיניים לילדים). כבר למעלה מ- 10 שנים שאת המרפאה מנהלת גב' ללי קטשוילי, שהגיעה אליו כמזכירה בתחילת הדרך, ובהמשך צמחה והתפתחה בו.

אמינות זה שם המשחק

שירותיות ואמינות הם העקרונות המובילים אותה ואת צוות המרפאה. "כשמטופל נכנס למרפאה, כל תשומת הלב מופנית אליו", היא אומרת. "כל מטופל עובר את כל הבדיקות הדרושות ולאחריהן הוא מקבל את תוכנית הטיפולים המדוייקת עבור מה שהוא צריך- חשוב לנו להיות כנים עם הלקוח ולא להוסיף לתוכנית שלו, טיפולים מיותרים". גם מרפאת שיניים זו של הרשת, משמש כמרפאת הסכם עם חברות הביטוח השונות והמשרתות את העובדים בארגונים ובחברות המבטחות את עובדיהן בביטוח שיניים: "כל המטופלים מקבלים הסבר מפורט ועבור המבוטחים אנחנו דואגים להתנהל מול חברות הביטוח ומעניקים להם גם את השירות בפניה לחברות הביטוח", מדגישה ללי. צוות הרופאים כולל את ד"ר עמוס בוחניק – מנהל רפואי ועוסק בשיקום הפה, ד"ר יפים אליכיס – השתלות ושיקום, ד"ר איגור חיינר – השתלות ושיקום, ד"ר חנה נאור – עוסקת ברפואת ילדים וטיפולי שורש, ד"ר פטר שגלמן – השתלות ושיקום וד"ר ג'ודי סמרנו – אורתודונטית. צוות השינניות כולל את גב' דינה דוידסון, גב' מרינה רוסו וגב' סבטלנה מקובסקי. צוות הסייעות כולל את גב' דלי קביטלשוילי וגב' סילבי סטיקלרו.

מרפאה ירוקה

מעבר לשירות המסור, מושם דגש רב על כל נושא ההיגיינה והסטריליזציה והמרפאה מוגדרת כמרפאה ירוקה, בה נאספת הפסולת הרפואית על ידי חברה מיוחדת.
סניף אשדוד הוא מוותיקי המרפאות שערכיו מבוססים על מקצועיות, שירותיות ואמינות. כבר למעלה מ- 10 שנים שאת הסניף מנהלת גב' ללי קטשוילי, שהגיעה אליו כמזכירה בתחילת הדרך, ובהמשך צמחה והתפתחה בו סניף "שיניים" אשדוד – רחוב הקליטה 1

הצהרת נגישות

"רשת שיניים – ד"ר בוחניק" מחויב לספק את חוויית השימוש המרבית באתר לכלל הגולשים, ולכן דאגנו להשקיע מאמצים לא מעטים בהנגשה של האתר לקהל בעלי המוגבלויות, במטרה להקל ולייעל הגלישה בו. ההתאמה בוצעה בעיקר לטובת המתקשים בשימוש בעכבר ו/או הקלדה, ובעלי לקויות הראייה. בין היתר הוקפד על ניווט מקלדת מלא בכל רכיבי האתר, תמיכה בזום מוגבר ועמידה בדרישות הניגודיות, הצבעים ויחס הגדלים. ההתאמה נבדקה באמצעי עזרים שונים כגון מסכים ומכשירים שונים, לרבות סימולציות של קוראי מסך ומנועי הקראת תוכן.

דפדפנים מומלצים לגלישה הנם כרום בגרסתו העדכנית ביותר. יעד ההנגשה הנו לפי תקן AA.

עם זאת, לצערנו, חלק מן התכנים לעתים עלולים להיות לא מונגשים באופן מלא – עקב עדכוני תוכן ושינויים תכופים שעובר האתר. אנו מאוד משתדלים לצמצם הישנות המקרים, ונשמח באם תיצרו עמנו קשר ותמסרו פרטי הבעיה/תקלה בה נתקלתם על-מנת שנוכל לטפל בה בהקדם, אם ידוע לכם על כזו. עמכם הסליחה מראש.

בנושא נגישות האתר ניתן לפנות במייל למר איתמר בן דור – [email protected]  

o        פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים של המרפאה:

אין נגישות לנכים במרפאתנו

הקבלה שלנו מצוידת במערכת הגברה ובמערכת עזר לשמיעה (מומלץ לתאם שימוש בו מול מתאם הפגישה). 

  • נגישות המוקד הטלפוני – קיים מוקד טלפוני נגיש.
  • דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס, sms , צ'אט וכיוצ"ב) – ניתן לתקשר דרך מייל, אתר אינטרנטי, צ'אט, מענה טלפוני במרכזיה חיצונית וכו'
  • מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים

מידע:

לקבלת מידע בפורמטים נגישים נא לפנות לרכזת הנגישות של הקבוצה.

דרכי יצירת קשר:

מספר הטלפון שלנו הוא 03-7520020.  

מספר הפקס שלנו 03-7520874.

כתובת הדואר האלקטרוני שלנו היא [email protected] .  

חרשים וכבדי שמיעה יכולים לפנות בהודעת ווטסאפ למספר 050-8221070, נא לציין בתחילת ההודעה "פניה לנגישות ישראל".

רכז הנגישות:

רכז הנגישות של העמותה היא ולדי גולוב, ניתן ליצור עמה קשר בטלפון 03-7520020 או בדואר אלקטרוני [email protected]  משרדה נמצא בבית עמיטק, רחבעם זאבי 2 גבעת שמואל

איפה מוצאים רופא שיניים באשדוד?

 

טיפול שיניים הוא משהו שכל מבוגר צריך במהלך חייו. בין אם את אמא בבית או תמיד מחפשת הרפתקאות, שיניים בריאות לוקחות אותך רחוק בחיים. עדיף למצוא רופא שיניים מקומי באשדוד שאכפת לו ממך ומהחיוך שלך.

 

עם זאת, יתכן שלא תבינו ששינאים יכול לעזור. אנחנו מרפאת רשת המאכלסת רופאי שיניים ורופאים רבים תחת קורת גג אחת. כלומר יש לנו סניף באשדוד, וישנם בעלי מקצוע שונים שיעזרו לכם בבעיות השיניים או בניקיונות. בואו ללמוד מדוע אנחנו הבחירה הטובה ביותר עבור מרפאות רשת שיניים:

 

מקום

 

אתה רוצה משרד שיניים קרוב לבית או לעבודה. כך, אתה לא צריך להתמודד עם עיר חדשה או להבין איך להימנע מתנועה תוך הגעה לפגישה בזמן.

 

אנחנו ממוקמים בנוחות באשדוד, ואם אתם זקוקים למומחה, כמו אורתודנט או פריודונט, אינכם צריכים להגיע למקומות אחרים כדי לקבל את הטיפול הדרוש.

 

ניסיון

 

חשוב למצוא איש מקצוע עם ניסיון מתאים ויחס מעולה לצד הכיסא. אתה צריך לראות אותם פעמיים בשנה לבדיקות שגרתיות, והם עשויים גם לסייע בכל בעיות שיניים/חניכיים שיש לך. לכן, אתה רוצה צוות שיניים שאתה יכול להסתדר איתו בקלות.

 

לרופאי השיניים ב"שינעים" ניסיון של שנים, וחלקם הטובים ביותר בפרוצדורות קוסמטיות או יישור שיניים. ללא קשר לצורך שלכם, בטוח תמצאו רופא שיניים באשדוד שיוכל לעזור.

 

ביטוח

 

בין אם יש לך ביטוח דרך מעסיק או לא, טיפול שיניים הוא קריטי לבריאותך הכללית וליופי החיוך שלך. אנו עובדים עם חברת הביטוח שלך, אך אנו מקבלים גם מטופלים ללא ביטוח. למעשה, אנו הולכים צעד קדימה עם מספר אפשרויות תשלום והסדרים כדי לקבל טיפול סביר ואיכותי מבלי להיכנס לחובות.

 

כל אפשרויות הטיפול

 

רוב רופאי השיניים מנסים לדחוף טיפולים מסוימים מכיוון שהם עושים אותם לעתים קרובות יותר. לכן, אולי יגידו לך שעקירות והשתלת שיניים היא הבחירה הנכונה, אבל טיפול שורש יכול להציל את השן הנגועה שלך, וזה הרבה יותר טוב.

 

אצלכם בשינאים צוות רופאים זמין לעזור. הם מספקים לך את כל אפשרויות הטיפול הזמינות למצב שלך ועוזרים לך לבחור את הטוב ביותר. זה אולי אומר לראות רופא שיניים אחר ברשת, אבל כולם מתמקדים בך ועוסקים בצרכים שלך.

 

התקדמות טכנולוגית

 

תעשיית השיניים ראתה התקדמות טכנולוגית מצוינת רבות במהלך 20 השנים האחרונות. אנו מוודאים כי במקומותינו יש ציוד חדיש וכי רופאי השיניים הוכשרו להשתמש בו. כך, יש לך פחות זמן השבתה וכאב ותוכל לקבל טיפול בבעיות שונות.

 

בחר צוות ידידותי

 

אם אתה צריך רופא שיניים באשדוד, אתה עלול להיות מוצף מהאפשרויות. עם זאת, שינאים שונה! אנחנו רשת שיניים ויש לנו רופאים רבים בצוות ב-23 מקומות. כך אתה מקבל את כל הטיפול הדרוש לך מבלי לעבור למשרדים אחרים. התקשרו לקביעת פגישה עכשיו!

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

שתפו:

מה אתם חושבים עלינו?

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד.בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו

פוסטים אחרונים

השתלת שיניים בזאלית – חסרונות

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה חדשנית להשתלת שיניים המאפשרת לשקם לסתות עם מחסור משמעותי בעצם. השיטה מבוססת על שתלים ייעודיים בצורת דיסק, המוחדרים לעצם הבזאלית,

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

חניכיים נפוחות: גורמים, תסמינים וטיפול

חניכיים נפוחות הן תופעה שכיחה יחסית, שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. ברוב המקרים, נפיחות בחניכיים היא סימן לדלקת חניכיים, מצב שבו החניכיים נדלקות כתוצאה מהצטברות של

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)


ליאת כהן
הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו :) תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.שרית אברג'ל
רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.עידן פאניאן
הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה
ותיקים ונהנים מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים
הפניקס
דויד שילד ביטוח רפואי בין לאומי
מנורה מבטחים
קבוצת מגדל
הראל
חבר זה הכל בשבילך

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מתוך הבלוג שלנו

IRok

מאז 1984 מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם פניה מהירה בווצאפ 📱 או חייגו 074-774-6166 בדיקת רופא שיניים חינם צילום פנורמי חינם צוות רופאים

קרא עוד »

Dentist Near Me

Why Choose a Dentist Near Me from Shinaim Clinic Network It seems that everyone wonders where to go to the dentist. You’ve probably heard that

קרא עוד »

השתלות שיניים בצפת

למעלה מ – 35 שנות ניסיון. צילום פנורמי חינם בדיקת רופא שיניים חינם מיפוי פה וצילומי נשך חינם שירות איכותי על ידי צוות רופאים רגיש

קרא עוד »

השתלות שיניים בנתניה

למעלה מ – 35 שנות ניסיון. צילום פנורמי חינם בדיקת רופא שיניים חינם מיפוי פה וצילומי נשך חינם שירות איכותי על ידי צוות רופאים רגיש

קרא עוד »

השתלות שיניים ביבנה

למעלה מ – 35 שנות ניסיון. צילום פנורמי חינם בדיקת רופא שיניים חינם מיפוי פה וצילומי נשך חינם שירות איכותי על ידי צוות רופאים רגיש

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת

בדיקת רופא, צילומי נשך וצילום פנורמי - חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

דילוג לתוכן