מרפאת שיניים בחיפה: רופא שיניים בחיפה

כתובת המרפאה:

יגאל אלון 9, חיפה

טלפון: 074-7746135

מייל המרפאה: [email protected] 

שעות הפתיחה:

יום א' – 8:30-19:30

יום ב' – 8:30-19:30

יום ג' – 8:30-19:30

יום ד' – 8:30-19:30

יום ה' – 8:30-19:30

*המרפאה לא נגישה

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

צוות המרפאה:

שם רופאתחום עיסוק
ד"ר אמיר וולףמומחה כירורגיה פה ולסת
ד"ר אוהד תומרמומחה פריודונטיה, מחלות חניכיים
ד"ר בן עמי מרדכימומחה אורתודנטיה – יישור שיניים
ד"ר השחר תורגמןמומחה כירורגיה פה ולסת
ד"ר יוליה בורצוביישור שיניים, טיפולים אסתטיים, סגר תקין
ד"ר דיב אטאללהשיקום על גבי שתלים, כתרים, גשרים
ד"ר נטלי קסלרכירורגיה, שיקום אסתטי
ד"ר נטלי קפלןשיקום על גבי שתלים, הלבנות ושחזורים אסתטיים
ד"ר פישר אליטיפולי שורש
ד"ר ויקטוריה סלישצבטיפולי שורש
ד"ר אלינה נמירובסקימשמרת
גב' מירי שויפלדמנהלת מרפאה
גב' אלאף קאריןשיננית

מרפאת שיניים בחיפה

חיפה היא עיר הנמל האהובה בארץ, ובה גם תוכלו ליהנות ממגוון נותני שירות בכל תחום הדרוש עבורכם, כנ"ל לגבי רפואת שיניים וחניכיים. אם אתם מחפשים טיפול דנטאלי או אסתטי בחיפה, תוכלו למצוא מרפאותְ שיניים מומלצות באזור חיפה. פנו אל מרפאות שיניים מקצועיות לקבלת שירות יעיל ואיכותי עבורכם, כי לא תתפשרו על בריאותכם!

חשוב לבחור במרפאת שיניים מקצוענית כדי שתקבלו ייעוץ וליווי מסור לאורך כל שלבי הטיפול במרפאה שתבחרו, כגון מרפאת "שיניים" של ד"ר בוחניק. חשוב לבחור במרפאת שיניים איכותית אליה תוכלו לחזור לביקורת פעם במספר חודשים, לפי הצורך, ולקבל טיפול אדיב ומסור, גם בימי הביקורת וגם בתקופות של טיפול מסוים הדרוש עבורכם.

חשוב גם לבחור במרפאת שיניים בחיפה שבה לא רק תמצאו מקצוענות ברמה גבוהה אלא גם אדיבות, סבלנות ונעימות של הרופא המטפל למטופלים שלו. היבט זה חשוב כדי להנעים את זמן הזהות במרפאת השיניים, שיכולה להיות מלחיצה לחלק מהאנשים, וכך להגביר את החוויה החיובית מהביקור אצל רופא השיניים.

חפשו מרפאות שיניים מומלצות בעיר חיפה, אשר תוכלו לפנות אליהם לקבלת שירות עבורכם בתחום הדנטאלי על כל סוגיו, כגון טיפולי שורש או סתימות ועקירות או אולי כתרים, תותבות, טיפול בבעיות חניכיים מגוונות, שירותים של רפואת ילדים וגם אפשרויות לרפואה אסתטית כגון הלבנה של שיניים או סתימות לבנות, או  כדי לקבל שירות של ניקוי אבנית באמצעות שיננית, כולל הדרכה נלווית להיגיינה נכונה של חלל הפה בשגרה היומיומית.

חשוב למצוא מרפאת שיניים שתדע להעניק לכם היקף רחב של שירותים וטיפולים דנטאליים במסגרת שירותי המרפאה, בכל עת שתזדקקו לכך. מרפאת השיניים של ד"ר בוחניק היא דוגמא למרפאת שיניים מתקדמת ואיכותית.

מרפאת שיניים בחיפה: מה היתרונות?

אם אתם מחפשים טיפולים דנטאליים בחיפה, נוכל לתת לכם מספר יתרונות משמעותיים. טיפול דנטאלי בחיפה במרפאת מומחים ייתן לכם שקט נפשי, שאתם נמצאים במקום הנכון לקבלת טיפול וייעוץ עבורכם. חשוב ביותר שתבדקו רק מרפאות מומחים לקבלת שירות עבורכם, וכך תוכלו להיות רגועים שאתם מקבלים שירות מקצועי ויעיל לכם וליקרים לכם.

נוכל להמליץ לכם על מרפאת "שיניים" של ד"ר עמוס בוחניק, מרפאה מומלצת בחיפה ברחוב מוריה בחיפה, והיא חלק מרשת ארצית של מרפאות מומחים. מבין המומחים במרפאה תוכלו למצוא מומחים בכירורגייית פה ולסת, מומחה במחלות חניכיים, רופאה מומחית ביישור שיניים, מספר רופאים המומחים בשיקום על שתלים, רופאים לטיפולי שורש וכן שיננית לניקוי אבנית. צוות הרופאים במרפאת "שיניים" מורכב ממומחים בתחומים מגוונים של הרפואה הדנטאלית, וכך אתם זוכים להזדמנות לקבל טיפול מסור ואיכותי בכל תחום שתצטרכו, על ידי מיטב הרופאים המובילים בתחומם.

מרפאת "שיניים" של ד"ר עמוס בוחניק: המומחים לטיפולים דנטאליים בחיפה

מרפאת "שיניים" של ד"ר עמוס בוחניק היא מרפאה בעלת ניסיון וותק של כ40 שנה, אשר תשמח לתת שירות לתושבי חיפה. מרפאת "שיניים" היא חלק מרשת ארצית של מרפאות ברחבי הארץ, בעלת 24 סניפים ברחבי הארץ, בעלות צוות של מקצוענים מומחים בתחום הדנטאלי והאסתטי.

רשת המרפאות עובדת עם ביטוחי שיניים ומועדונים למיניהם,   נעזרת בטכניקות מתקדמות וכן ציוד משוכלל כדי להעניק למטופלים את הטיפול המתקדם ביותר עבורם, בכל עת שיבקשו. תוכלו למצוא מומחים בתחומם במרפאת "שיניים" בחיפה, שישמחו לתת לכם שירות אדיב ומקצועי ומענה לכל שאלה או בקשה עבורכם. פנו כבר היום למרפאת "שיניים" בחיפה לתיאום תור עבורכם לייעוץ וטיפול דנטאלי, ותוכלו להיות רגועים שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר עבורכם!

רופא שיניים בחיפה – למה חשוב לטפל בשיניים שלנו?

יש אנשים שלוקחים דברים בסיסיים בחיים כמובנים מאליהם. כך למשל יש אנשים שלוקחים כדבר מובן מאליו את השיניים שיש להם בפה. אז זהו כאשר אנחנו מזניחים את השיניים שלנו ולא מטפלים בהם אז אנחנו יכולים לאבד אותן ואיתן את איכות החיים שלנו, את היכולת שלנו לחייך ואת היכולת שלנו לאכול מזונות שונים. רופא שיניים בחיפה יוכל לסייע לנו לשמור על בריאות השיניים שלנו והוא יוכל לאפשר לנו ליהנות משיניים בריאות.

רופא שיניים בחיפה – למה לא מספיק רק לצחצח שיניים?

אנחנו חייבים ללכת לביקור אצל רופא שיניים בחיפה. מי שחושב שמספיק שהוא יצחצח את השיניים שלו כל יום בשביל שיהיו לו שיניים בריאות טועה ובגדול. בשביל שיהיו לנו שיניים בריאות אנחנו חייבים להיות עם אצבע על הדופק ולוודא שהשיניים שלנו בריאות ומטופחות.

רופא שיניים בחיפה – למה כדאי ללכת לבדיקות ביקורת אצל רופא שיניים?

רופא שיניים בחיפה יוכל לעזור לנו לשמור על הבריאות והחוזק של השיניים שלנו. כדאי לנו מאוד ללכת לבדיקות ביקורת תקופתיות אצל רופא השיניים אחת לשנה או אחת למספר חודשים (לפי מה שיקבע הרופא המטפל שלנו). בדיקות אלו יסייעו לנו לבדוק את בריאות השן ואם יש לנו בשיניים חורים או דלקות. גילוי מוקדם של חורים בשן או דלקות יאפשר לנו לקבל טיפול טוב יותר ויעיל יותר.

הצהרת נגישות

"רשת שיניים – ד"ר בוחניק" מחויב לספק את חוויית השימוש המרבית באתר לכלל הגולשים, ולכן דאגנו להשקיע מאמצים לא מעטים בהנגשה של האתר לקהל בעלי המוגבלויות, במטרה להקל ולייעל הגלישה בו. ההתאמה בוצעה בעיקר לטובת המתקשים בשימוש בעכבר ו/או הקלדה, ובעלי לקויות הראייה. בין היתר הוקפד על ניווט מקלדת מלא בכל רכיבי האתר, תמיכה בזום מוגבר ועמידה בדרישות הניגודיות, הצבעים ויחס הגדלים. ההתאמה נבדקה באמצעי עזרים שונים כגון מסכים ומכשירים שונים, לרבות סימולציות של קוראי מסך ומנועי הקראת תוכן.

דפדפנים מומלצים לגלישה הנם כרום בגרסתו העדכנית ביותר. יעד ההנגשה הנו לפי תקן AA.

עם זאת, לצערנו, חלק מן התכנים לעתים עלולים להיות לא מונגשים באופן מלא – עקב עדכוני תוכן ושינויים תכופים שעובר האתר. אנו מאוד משתדלים לצמצם הישנות המקרים, ונשמח באם תיצרו עמנו קשר ותמסרו פרטי הבעיה/תקלה בה נתקלתם על-מנת שנוכל לטפל בה בהקדם, אם ידוע לכם על כזו. עמכם הסליחה מראש.

בנושא נגישות האתר ניתן לפנות במייל למר איתמר בן דור – [email protected]  

o        פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים של המרפאה:

אין נגישות לנכים במרפאתנו

הקבלה שלנו מצוידת במערכת הגברה ובמערכת עזר לשמיעה (מומלץ לתאם שימוש בו מול מתאם הפגישה). 

  • נגישות המוקד הטלפוני – קיים מוקד טלפוני נגיש.
  • דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס, sms , צ'אט וכיוצ"ב) – ניתן לתקשר דרך מייל, אתר אינטרנטי, צ'אט, מענה טלפוני במרכזיה חיצונית וכו'
  • מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים

מידע:

לקבלת מידע בפורמטים נגישים נא לפנות לרכזת הנגישות של הקבוצה.

דרכי יצירת קשר:

מספר הטלפון שלנו הוא 03-7520020.  

מספר הפקס שלנו 03-7520874.

כתובת הדואר האלקטרוני שלנו היא [email protected] .  

חרשים וכבדי שמיעה יכולים לפנות בהודעת ווטסאפ למספר 050-8221070, נא לציין בתחילת ההודעה "פניה לנגישות ישראל".

רכז הנגישות:

רכז הנגישות של העמותה היא ולדי גולוב, ניתן ליצור עמה קשר בטלפון 03-7520020 או בדואר אלקטרוני [email protected]  משרדה נמצא בבית עמיטק, רחבעם זאבי 2 גבעת שמואל

למה לפנות לרופא השיניים שלך בחיפה באופן קבוע

 

רוב האנשים לא נהנים ללכת לרופא השיניים, וזה אף פעם לא נמצא ב-10 המקומות המועדפים להיות בהם. הבעיה היא שאנשים רבים נמנעים מביקורי שיניים בגלל פחד וחרדה. זה אומר שהם מסכנים את בריאות הפה והכלל שלהם.

 

רופא השיניים בחיפה אולי נראה מפחיד בהתחלה, אבל יש הרבה יתרונות בקבלה ועמידה בתורים.

 

בשינאים, אנחנו הופכים את החיים לקלים עוד יותר כי אנחנו רשת של רופאי שיניים. לכן, אתה מקבל שירות איכותי בכל פעם שנוח לך. אין המתנה, והצוות ידידותי ועוזר בכל עת.

 

מה קורה אצל רופא השיניים?

 

ישנם שני חלקים לביקור שיניים. רופא השיניים חייב לבחון את בריאות הפה שלך, כולל הלשון, החניכיים והשיניים. לעתים קרובות הם לוקחים צילומי רנטגן כדי לקבל תחושה טובה יותר של מה שקורה בפנים.

 

לאחר מכן, רופא השיניים או השיננית מנקים את השיניים שלך ביסודיות באמצעות מראות קטנות ומגרדים כדי להסיר אבנית ורובד הצטברות. ייתכן שתתבקש לחזור למעקב אם יש לך דלקת חניכיים או בסיכון גבוה יותר לחלות במחלת חניכיים.

 

אלה שיש להם עששת מדברים עם רופא שיניים על קבלת סתימות או טיפולי שורש במועד מאוחר יותר.

 

כל זה קורה במהירות וביעילות בגלל הרשת. שינאים מציעה רופאי שיניים רבים במיקום אחד, ומאפשרת לך גישה למומחים באופן מיידי. אין צורך לחכות להפניה או הוספה לרשימת המטופלים מכיוון שהכל נעשה בזמן שאתה שם לבדיקה.

 

למה ללכת לרופא שיניים באופן קבוע

 

כשאתה רואה את רופא השיניים שלך בחיפה אתה בונה איתם קשר. זה כולל את כל המומחים בצוות שלך. כולם יודעים על התנאים הספציפיים שלך ועובדים קשה כדי לספק תוכנית טיפול שתתאים לצרכים ולתקציב שלך.

 

מניעת בעיות עתידיות

 

בעוד שרופא שיניים נמצא שם כדי לנקות את השיניים שלך, הם עושים הרבה יותר. ביקורי שיניים שגרתיים מאפשרים לרופא השיניים לזהות בעיות שעלולות להפוך לבעיות גדולות יותר. לדוגמה, חלל קטן יכול להתפתח בקלות לזיהום, וחניכיים אדומות עלולות להוביל למחלת חניכיים חמורה.

 

שמור שיניים

 

אם לא ביקרת אצל רופא השיניים בחיפה זמן מה, ייתכן שיש לך שן עששת קשות. פעמים רבות, הדרך היחידה לתקן את הבעיה היא לחלץ אותה. זה עלול להוביל להזזת השיניים, להשאיר פער שאחרים יכולים לראות, ועלול לגרום לכאב בעת נשיכה או לעיסה.

 

רופאי השיניים שלנו יכולים לעזור לך להגן ולהציל את השיניים שלך. אם אתה מפתח חלל, קל יותר לטפל בו. טיפולי שורש יכולים לעזור לשיניים עששות חמורות כאשר נתפסות בזמן.

 

חינוך

 

רוב האנשים מצחצחים שיניים בצורה לא נכונה או לא יודעים להשתמש בחוט דנטלי מבלי שזה "ייתקע". רופא השיניים שלך יכול לעזור לך להבין את השיטות הנכונות ובאיזו תדירות לבצע אותן לחיוך בריא.

 

בחר שינאים

 

אתם רוצים להיות שקט נפשי שהשיניים שלכם בריאות ורופא שיניים בחיפה משיניים יכול להבטיח שזה יקרה. זה עשוי לקחת זמן וכמה טיפולים שונים, אבל אתה יכול לחוות חיוך יפה. התקשרו לתיאום פגישה עכשיו!

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

שתפו:

מה אתם חושבים עלינו?

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד.בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו

פוסטים אחרונים

השתלת שיניים בזאלית – חסרונות

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה חדשנית להשתלת שיניים המאפשרת לשקם לסתות עם מחסור משמעותי בעצם. השיטה מבוססת על שתלים ייעודיים בצורת דיסק, המוחדרים לעצם הבזאלית,

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

חניכיים נפוחות: גורמים, תסמינים וטיפול

חניכיים נפוחות הן תופעה שכיחה יחסית, שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. ברוב המקרים, נפיחות בחניכיים היא סימן לדלקת חניכיים, מצב שבו החניכיים נדלקות כתוצאה מהצטברות של

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)


ליאת כהן
הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו :) תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.שרית אברג'ל
רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.עידן פאניאן
הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה
ותיקים ונהנים מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים
הפניקס
דויד שילד ביטוח רפואי בין לאומי
מנורה מבטחים
קבוצת מגדל
הראל
חבר זה הכל בשבילך

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מתוך הבלוג שלנו

השתלות שיניים בשוהם

למעלה מ – 35 שנות ניסיון. צילום פנורמי חינם בדיקת רופא שיניים חינם מיפוי פה וצילומי נשך חינם שירות איכותי על ידי צוות רופאים רגיש

קרא עוד »

השתלות שיניים בנהריה

למעלה מ – 35 שנות ניסיון. צילום פנורמי חינם בדיקת רופא שיניים חינם מיפוי פה וצילומי נשך חינם שירות איכותי על ידי צוות רופאים רגיש

קרא עוד »

השתלות שיניים בחדרה

למעלה מ – 35 שנות ניסיון. צילום פנורמי חינם בדיקת רופא שיניים חינם מיפוי פה וצילומי נשך חינם שירות איכותי על ידי צוות רופאים רגיש

קרא עוד »

השתלות שיניים באילת

למעלה מ – 35 שנות ניסיון. צילום פנורמי חינם בדיקת רופא שיניים חינם מיפוי פה וצילומי נשך חינם שירות איכותי על ידי צוות רופאים רגיש

קרא עוד »

טסט

072-278-5658 ניווט ב-WAZE כתובת המרפאה: ז'בוטינסקי 3 (מרכז גירון) טל: 072-278-5658 שעות הפתיחה: ראשון – חמישי 9:00- 19:00 *יש נגישות לנכים במרפאתנו – חניון בבניין מרכז

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת

בדיקת רופא, צילומי נשך וצילום פנורמי - חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

דילוג לתוכן