מרפאת שיניים ביבנה: רופא שיניים ביבנה

כתובת המרפאה:

דואני 18, יבנה

טלפון:074-7746136
פקס- 08-9436066

שעות הפתיחה:

יום א' – 09:00-19:00

יום ב' – 09:00-19:00

יום ג' – 09:00-19:00

יום ד' – 09:00-19:00

יום ה' – 09:00-19:00

יום שישי פעם בשבועיים המרפאה פתוחה

*המרפאה נגישה, יש מעלית

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

צוות המרפאה:

שם רופא תחום עיסוק
ד"ר דוראל גורג שיקום והפה וכירורגיה
ד"ר בינדר גדי מנהל רפואי שיקום הפה
ד"ר מנסור פתחי משמר ושיקום הפה
ד"ר נאור חנה משמרת וציפויים
ד"ר שרון ברזילי משמרת ושיקום הפה
ד"ר קסניה צרכיה משמרת ושיקום הפה
ד"ר ניאזוב אוריאל שיקום הפה וכירורגיה
גב' נעמי מוסטקי מנהלת מרפאה
גב' רובן מרינה שיננית
גב' מימון נופר שיננית

מה חושבים עלינו?

"את המרפאה ומרכז ההשתלות מנהלת מיומה הראשון גב' אורלי ארז, בעלת ותק של כ- 30 שנה בתחום רפואת שיניים, בהם שימשה גם כסייעת, אחראית סייעות ומנהלת מרפאה ועבדה במרפאות הרשת בבני ברק ובשוהם."

"כמו בשאר מרפאות הרשת, גם אצלנו האמינות כלפי הלקוח היא ראשונה במעלה ולפיה אנחנו מתנהלים"

מרפאת שיניים ביבנה

יבנה היא עיר אהובה במדינת ישראל, בה תוכלו לראות אוכלוסייה הולכת וגדלה, וגן מגוון רחב של נותני שירות, כולל בתחום הדנטאלי. תוכלו למצוא בעיר מרפאות שיניים לטיפול דנטאלי ואסתטי, או לרפואת ילדים דנטאלית, ולבחור את המרפאה המתאימה עבורכם לקבלת שירות. תוכלו למצוא מגוון טיפולים דנטאליים מורכבים במרפאות ביבנה כגון כירורגיית הפה והלסת, טיפולי שיניים מתקדמים וכן סוגיות מורכבות בשיקום הפה. חפשו כבר כעת אלו מרפאות שיניים תוכלו למצוא ביבנה ולפנות אליהם לקבלת שירות, ייעוץ וטיפול מקצועי עבורכם!

צוות של מרפאה איכותית יכלול בדרך כלל צוות של רופאים, סייעות, שינניות וכן מנהלת מרפאה ואנשי צוות נוספים. תוכלו למצוא מרפאות שיניים איכותיות בעיר מגוריכם, למשל ביבנה, ולפנות אליהם לקבלת שירות מקצועי  בשעות הפעילות של המרפאה במהלך השבוע.

מרפאת שיניים ביבנה: היכן וכיצד תוכלו למצוא מרפאת מומחים מקצועית?

לאחר שקיבלתם החלטה למצוא מרפאת שיניים ביבנה לקבלת שירות עבורכם, כעת עליכם למצוא את המרפאה המתאימה לקבלת השירות. תוכלו למצוא מבחר של אפשרויות, ולבחור את המרפאה שתעניק לכם שירות מקצועי, אדיב ומסור בכל עת שתצטרכו, ליד הבית שלכם. חשוב לבחור מרפאת שיניים שיש בה רופאים מומחים ומקצוענים בתחומם, כדי שיעניקו לכם טיפול איכותי שלא תצטערו עליו, וכמובן האדיבות והמסירות של הרופאים היא חשובה כדי שיהיה נעים ונחמד בזמן השהות במרפאה.

עבור אנשים רבים הזהות במרפאת שיניים יכולה להלחיץ ולהרתיע, ולכן חשוב לבחור במרפאה שתתן את השקט והרוגע עבורכם עם המון סבלנות למטופלים. נוכל להמליץ לכם על מרפאת שיניים ביבנה של ד"ר עמוס בוחניק, מרפאת שיניים בעלת ניסיון וותק של כ40 שנות ניסיון, עם רשת ארצית של מרפאות מומחים מקצועיים, נעימים ואדיבים לכל מטופל!

צוות המרפאה משתמש בציוד מתקדם, טכנולוגיות וטכניקות מתקדמות, כגון ציוד פנורמי איכותי,  כדי להעניק חוויית טיפול מושלמת לכל מטופל המגיע לקליניקה. אם אתם מחפשים מרפאת מומחים בעלת ניסיון ומיומנות אז מומלץ לכם לפנות אל רשת המרפאות של ד"ר עמוס בוחניק לקבלת השירות המושלם!

מרפאת "שיניים" של ד"ר עמוס בוחניק: המומחים ברפואה דנטאלית

מרפאת "שיניים" של ד"ר עמוס בוחניק היא מרפאה המהווה חלק מרשת ארצית של 24 מרפאות שיניים איכותיות ומתקדמות. בכל מרפאה ברחבי הארץ של הרשת הנ"ל אתם תמצאו רופאים מקצועיים בתחומם, מנוסים ואדיבים והמרפאה עובדת עם חברות הביטוח המובילות כגון הראל, דקלה, הפניקס, מנורה איילון ומגדל ועם המועדונים המובילים כגון חבר.

המרפאה נותנת שירות ייחודי לחברות הגדולות כגון בנק הפועלים, משטרת ישראל, שירות בתי הסוהר, הסוכנות היהודית, צים, אגן כימיקלים, בנק ישראל ועוד. רשת המרפאות "שיניים" לא מתפשרת על פחות ממקצוענות ומומחיות ברמה גבוהה למטופלים.  למשל בסניף ביבנה תוכלו למצוא מומחה בתחום כירורגיית הפה, רופא המומחה בטיפולי שורש ושיקום, וכן רופאה אורתודנטית.

מרפאת "שיניים" ביבנה הוקמה לפני כ14 שנה כדי לשרת ולטפל בתושבי האזור בשירות מסור ומיומן. המרפאה ביבנה היא בעלת אופי חם ומשפחתי, דבר לא מובן מאליו, והיא מקבלת בנעימות את המטופלים המגיעים למרפאה ומרגיעים אותם בשירות אדיב ומסור וכמובן צוות מומחים מהשורה הראשונה, של מיטב המקצוענים בתחום רפואת השיניים, כגון כירורגיה ושיקום הפה. אם אתם מתגוררים ביבנה, אל תהססו לפנות אל מרפאת "שיניים" של ד"ר עמוס בוחניק לקבלת שירות נעים ומיומן עבורכם, בכל עת שתצטרכו. המרפאה ממוקמת ברחוב דואני 18 ביבנה, וצוות המרפאה זמין לקבל אותכם! צרו קשר כבר כעת עם צוות המרפאה לתיאום תור עבורכם!

על מרפאת יבנה – רשת שיניים

מרפאת השיניים של רשת מרפאות "שיניים" ביבנה הוקמה לפני 14 שנה וכמו בשאר מרפאות הרשת, מוענקים במרפאה כל סוגי הטיפולים תחת קורת גג אחת: טיפולים משמרים, טיפולים אנדודונטים (טיפולי שורש), טיפולים פרותטיים (כתרים, מבנים ותותבות), טיפולים כירורגיים (ניתוחים והשתלות), טיפולים אורתודונטים (יישור שיניים) וטיפולים פדודונטיים (רפואת שיניים לילדים) וטיפולי אסתטיקה כגון כתרי זירקוניה, למיניט ועוד. המרפאה משרתת את תושבי העיר יבנה ואת תושבי הישובים הסמוכים –  גן יבנה, ישובי גדרות, מושבי הסביבה ואפילו רחובות, בשל העובדה כי שמה יצא למרחוק וגם כי הינה בין המרפאות היחידות באיזור כולו שעובדות עם כל חברות הביטוח בכל תחומי רפואת השיניים.

את המרפאה מנהלת מיומה הראשון גברת אורלי ארז, בעלת ותק של כ- 30 שנה בתחום רפואת שיניים, בהם שימשה גם כסייעת, אחראית סייעות ומנהלת מרפאה ועבדה במרפאות הרשת בבני ברק ובשוהם.

מרפאת יבנה היא מרפאה בעלת אופי משפחתי וחם וגב' ארז  אחראית על כל תחומי הניהול השוטף של  המרפאה, התקשורת מול המטופלים, הכנת תוכניות טיפול יחד עם הרופאים, כל אחד בתחום עיסוקו, התנהלות מול חברות הביטוח, שירות לקוחות ומתן מענה לצרכי הצוות המקצועי.

שירות מיוחד הניתן ללקוחות המרפאה הינו יעוץ רפואי נוסף (SECOND OPINION) ע"י פרופסור מיכאל הלפט, רופא שיניים מהוותיקים בישראל, מומחה בשיקום הפה. שירות זה ניתן לרופאים היכולים להתייעץ עם המומחה לגבי תוכנית הטיפול המוצעת למטופל וכן השירות מוצע ללקוחות המרפאה וללקוחות חיצוניים היכולים להציג את התוכנית ולקבל עליה חוות דעת מקצועית.

פרט לאורלי, במרפאה כ- 10 רופאים, סייעות ושינניות.

צוות הרופאים כולל כאמור את פרופ' מיכאל הלפט כיועץ, מומחית לכירורגיה פה ולסת בוגרת אונ' הדסה ירושלים ד"ר ליאת הכט נקר,  ד"ר גדי בינדר- המנהל המקצועי של המרפאה, ד"ר מרים אטיאס, ד"ר חנה נאור, ד"ר טל בסאילוב, וד"ר מיכל בויקי – העוסקת באורתודונטיה – יישור שיניים לילדים ולמבוגרים.

צוות השינניות כולל את גב' קלרה לינקוב. וגב' מרינה רוסו

סייעת המרפאה הראשית הינה גב' לובה קצ'נוב.

"צוות המרפאה שלנו, ובכללם הרופאים, הינו צוות מקצועי שהולך איתנו שנים רבות ובורך בסימפטיה", אומרת גב' ארז. "כמו בכל הרשת, גם אצלנו האמינות כלפי הלקוח היא ראשונה במעלה ולפיה אנחנו מתנהלים- למשל, לעולם לא תמצא אותנו נותנים למטופל תוכנית טיפולים הכוללת דברים שהוא לא באמת צריך. זו אחת הסיבות בשלה הלקוחות שלנו מאמינים בנו ונאמנים לנו שנים רבות".

גם סניף זה של הרשת, משמש כמרפאת הסכם עם כל חברות הביטוח השונות  (הראל, דקלה, הפניקס, מנורה, איילון ומגדל) והמשרתות את העובדים בארגונים ובחברות המבטחות את עובדיהן בביטוח שיניים.

מרפאת השיניים הינה מרפאת שיניים ייחודית לגופים וחברות שונות כגון: בנק הפועלים, משטרת ישראל, שירות בתי הסוהר, הסוכנות היהודית, צים, אגן כימיקלים, בנק ישראל, עיריית אשדוד, תלמידי מערכת החינוך, קניאל, עובדי כלל ביטוח, בזק ועוד

רופא שיניים ביבנה 

כאשר אנחנו מזדקנים הגוף שלנו נחלש. בין מערכות הגוף שנשחקות ונחלשות עם הגיל אפשר לכלול גם את מערכת השיניים שלנו. ככל שאנשים מבוגרים יותר כך סביר יותר להניח שהשיניים שלהם ידרשו יותר טיפולים ותחזוקה. רופא שיניים ביבנה יכול להעניק טיפולי שיניים מקצועיים לאנשים קשישים שזקוקים לטיפול סתימות או לבניה של שיניים תותבות.

האם עוקרים לאנשים קשישים שיניים?

רופא שיניים ביבנה יכול לבצע גם עקירות שיניים לאנשים קשישים. באופן עקרוני רופאי שיניים משתדלים להימנע מעקירה של שיניים במיוחד כאשר המטופל הוא קשיש. עקירת שיניים היא הליך פשוט יחסית, אך היא משאירה את המטופל במחסור של לפחות שן אחת (תלוי כמה שיניים עקרו לו). במידה ואכן עוקרים לאנשים קשישים שיניים ישנה נטייה להשתיל להם שיניים חדשות.

הרכבת שיניים תותבות לאנשים קשישים?

רופא שיניים יכול להרכיב לאנשים קשישים שיניים תותבות בהתאמה אישית. למעשה כל תבנית של שיניים תותבות מותאמת אישית לכל מטופל בגלל שלכל אדם יש מבנה לסת וחניכיים ייחודי וצרכים שונים מהשיניים התותבות (יש אנשים שצרכים תותבת לשיניים התחתונות ואחרים צריכים תותבת לשיניים העליונות). רופא שיניים איכותי יוכל להתאים לכל אדם קשיש (או צעיר) מערכת שיניים אשר תשרת אותו נאמנה. את השיניים התותבות שמים בערב ומורידים בלילה וחוזר חלילה.

היתרונות הבריאותיים של פנייה לרופא השיניים שלך ביבנה

 

רוב האנשים לא מבינים את היתרונות של פנייה קבועה לרופא שיניים ביבנה. הם אמנם מנקים לך את השיניים, אבל הם גם מתמקדים באזורים בעייתיים ובדברים שעלולים להפוך לבעיות קשות אם יישארו ללא השגחה. ביקורי שיניים שגרתיים הם חיוניים, ועליכם גם ללמוד על בריאות הפה הטובה בבית. כך אתה מפחית את הסיכון לבעיות ונהנה יותר מהחיים.

 

רופאי שיניים מתמקדים ביותר מסתם ניקוי השיניים. הם מוודאים שכל מה שנמצא בתוך הפה בריא, בודקים אי סדרים וצופים בסימנים לבעיה מתפתחת. בדרך זו, תיקון הבעיה הוא הרבה יותר קל.

 

יש אנשים שקשה להם ללכת לרופא שיניים ביבנה כי הם לא בטוחים באיזה מהם לבחור. במקום ללכת לרופא חניכיים בעיר אחת ולרופא שיניים כללי בעיר אחרת, אפשר להיעזר בשנאים. אנחנו רשת של מרפאות שיניים, כך שבכל מקום יש מספר רופאי שיניים עם התמחויות שונות.

 

הרבה יותר קל לבצע את העבודה מכיוון שהכל במיקום מרוכז אחד. בנוסף, יש לך צוות של רופאי שיניים זמין כדי להבטיח שהפה שלך בריא.

 

מחלת חניכיים

 

דלקת חניכיים נגרמת כאשר הצטברות חיידקים עוברת בין השיניים בקו החניכיים. לא ניתן להבריש את הרובד והאבנית הללו, והחיידקים עלולים לגרום לזיהום. אלו הסובלים ממחלת חניכיים חמורה עלולים לאבד את השיניים או לסבול מזיהום שמתפשט לחלקי גוף אחרים או תוקף את המערכת החיסונית.

 

דלקת חניכיים היא השלב הראשוני, ולרוב האנשים אין כאב או בעיות. ייתכן שתבחין בחניכיים אדומות או שיש לך קצת ורוד בכיור שלך לאחר הצחצוח, אבל אתה לא נבהל. עם זאת, זוהי תחילתה של בעיה חמורה.

 

תפקידו של רופא השיניים לבחון את הפה שלך ולאתר רווחים עמוקים בין השיניים והחניכיים, המעידים על מחלת חניכיים.

 

למרות שזה מפחיד לחשוב שאולי יש לך את זה, רופאי השיניים שלנו תמיד נעימים ומסבירים לך דברים ביסודיות. כך, אתה יודע אילו אפשרויות טיפול יש לך ומה עשוי להיות הטוב ביותר עבורך.

 

אנו יודעים שאתה דואג לבריאות הפה שלך ורוצה חיוך יפה. בשביל זה אנחנו כאן!

 

פה וגוף בריאים

 

מחקרים הראו שבריאות הפה משפיעה על הבריאות הכללית של האדם. אנשים עם דלקת חניכיים עשויים גם לסבול מסוכרת, כך שהגוף לא יכול בקלות להילחם בזיהומים. לכן, חולי סוכרת צריכים להשתמש בטיפול מונע כדי למנוע דלקות חניכיים, אובדן עצם ומורסות חניכיים.

 

בריאות שיניים לקויה גם מגבירה את הסיכון שלך לפתח זיהומים חיידקיים בזרם הדם. אם הם לא מטופלים, הזיהום עלול להגיע ללב ולגרום לבעיות שם. זו הסיבה שמדענים רבים אומרים שבריאות הפה קשורה קשר הדוק למחלות לב.

 

למה לבחור בשינאים

 

עם כל כך הרבה רופאי שיניים באזור, למה כדאי לך לנסוע לשינאים? רשת מרפאות השיניים שלנו מאפשרת לך לפנות לרופא שיניים ביבנה, ללא קשר למצבך או ללוח הזמנים שלך. תמיד יש מישהו זמין לענות לשיחה שלך ולעזור לך להגיע לרופא הטוב ביותר.

 

יש לך צוות של אנשי מקצוע לצידך, וכולם שם כדי לעזור לך להיות פה בריא. התקשרו לקביעת פגישה עוד היום!

הצהרת נגישות

"רשת שיניים – ד"ר בוחניק" מחויב לספק את חוויית השימוש המרבית באתר לכלל הגולשים, ולכן דאגנו להשקיע מאמצים לא מעטים בהנגשה של האתר לקהל בעלי המוגבלויות, במטרה להקל ולייעל הגלישה בו. ההתאמה בוצעה בעיקר לטובת המתקשים בשימוש בעכבר ו/או הקלדה, ובעלי לקויות הראייה. בין היתר הוקפד על ניווט מקלדת מלא בכל רכיבי האתר, תמיכה בזום מוגבר ועמידה בדרישות הניגודיות, הצבעים ויחס הגדלים. ההתאמה נבדקה באמצעי עזרים שונים כגון מסכים ומכשירים שונים, לרבות סימולציות של קוראי מסך ומנועי הקראת תוכן.

דפדפנים מומלצים לגלישה הנם כרום בגרסתו העדכנית ביותר. יעד ההנגשה הנו לפי תקן AA.

עם זאת, לצערנו, חלק מן התכנים לעתים עלולים להיות לא מונגשים באופן מלא – עקב עדכוני תוכן ושינויים תכופים שעובר האתר. אנו מאוד משתדלים לצמצם הישנות המקרים, ונשמח באם תיצרו עמנו קשר ותמסרו פרטי הבעיה/תקלה בה נתקלתם על-מנת שנוכל לטפל בה בהקדם, אם ידוע לכם על כזו. עמכם הסליחה מראש.

בנושא נגישות האתר ניתן לפנות במייל למר איתמר בן דור – [email protected]  

o        פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים של המרפאה:

חניה:

חניה חופשית ניתן למצוא בשדרות דואני וברחוב האלון.

חניון בתשלום אין

שירותי נכים – אין

המרפאה:

מרפאתנו נמצאת בקומה השנייה, יש מעלית.

אזורי המתנה – אזורי ההמתנה נגישים ומצוידים בספסלי המתנה.

הקבלה שלנו מצוידת במערכת הגברה ובמערכת עזר לשמיעה (מומלץ לתאם שימוש בו מול מתאם הפגישה). 

  • נגישות המוקד הטלפוני – קיים מוקד טלפוני נגיש.
  • דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס, sms , צ'אט וכיוצ"ב) – ניתן לתקשר דרך מייל, אתר אינטרנטי, צ'אט, מענה טלפוני במרכזיה חיצונית וכו'
  • מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים

מידע:

לקבלת מידע בפורמטים נגישים נא לפנות לרכזת הנגישות של הקבוצה.

דרכי יצירת קשר:

מספר הטלפון שלנו הוא 03-7520020.  

מספר הפקס שלנו 03-7520874.

כתובת הדואר האלקטרוני שלנו היא [email protected] .  

חרשים וכבדי שמיעה יכולים לפנות בהודעת ווטסאפ למספר 050-8221070, נא לציין בתחילת ההודעה "פניה לנגישות ישראל".

רכז הנגישות:

רכז הנגישות של העמותה היא ולדי גולוב, ניתן ליצור עמה קשר בטלפון 03-7520020 או בדואר אלקטרוני [email protected]  משרדה נמצא בבית עמיטק, רחבעם זאבי 2 גבעת שמואל

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

שתפו:

מה אתם חושבים עלינו?

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד.בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו

פוסטים אחרונים

השתלת שיניים בזאלית – חסרונות

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה חדשנית להשתלת שיניים המאפשרת לשקם לסתות עם מחסור משמעותי בעצם. השיטה מבוססת על שתלים ייעודיים בצורת דיסק, המוחדרים לעצם הבזאלית,

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

חניכיים נפוחות: גורמים, תסמינים וטיפול

חניכיים נפוחות הן תופעה שכיחה יחסית, שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. ברוב המקרים, נפיחות בחניכיים היא סימן לדלקת חניכיים, מצב שבו החניכיים נדלקות כתוצאה מהצטברות של

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)


ליאת כהן
הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו :) תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.שרית אברג'ל
רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.עידן פאניאן
הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה
ותיקים ונהנים מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים
הפניקס
דויד שילד ביטוח רפואי בין לאומי
מנורה מבטחים
קבוצת מגדל
הראל
חבר זה הכל בשבילך

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מתוך הבלוג שלנו

מבצע למרפאת בדרום

074-774-6166 בדיקת רופא, צילום נשך וצילום פנורמי במרפאות הדרום חינם! מרפאות קריית גת, באר שבע, נתיבות, יבנה, דימונה, אשקלון, אשדוד, נתיבות ואילת למעלה מ –

קרא עוד »

מבצע למרפאת אילת

072-2785-656 בדיקת רופא, צילום נשך וצילום פנורמי במרפאת אילת חינם! למעלה מ – 35 שנות ניסיון. צילום פנורמי חינם בדיקת רופא שיניים חינם מיפוי פה

קרא עוד »

יישור שיניים שקוף

072-390-2702 072-390-2702 רוצים שיניים ישרות וחיוך מושלם תוך מספר חודשים בלבד? IROK יחד עם רשת מרפאות השיניים הפרטיות הגדולה בישראל מציעים את השיטה החדשנית ביותר

קרא עוד »

המומחים שלנו

מומחה למחלות חניכיים. בוגר בית הספר לרפואה של אוניברסיטה תל אביב ובנוסף תואר ראשון במדעי הרפואה B.Med.Sc – בפקולטה לרפואה אוניברסיטת ת"א. סיים התמחות במחלקה

קרא עוד »

יישור שיניים דף נחיתה

ניסיון, ותק ושיטות מתקדמות ביישור שיניים! למעלה מ – 35 שנות ניסיון. צילום פנורמי חינם בדיקת רופא שיניים חינם מיפוי פה וצילומי נשך חינם שירות

קרא עוד »

השתלות שיניים בחיפה

השתלות שיניים בחיפה עושיםברשת שיניים! למעלה מ – 35 שנות ניסיון. צילום פנורמי חינם בדיקת רופא שיניים חינם מיפוי פה וצילומי נשך חינם שירות איכותי

קרא עוד »

השתלות שיניים באשדוד

השתלות שיניים באשדוד עושים ברשת שיניים! למעלה מ – 35 שנות ניסיון. צילום פנורמי חינם בדיקת רופא שיניים חינם מיפוי פה וצילומי נשך חינם שירות

קרא עוד »

השתלות שיניים באשקלון

השתלות שיניים באשקלון עושים ברשת שיניים! למעלה מ – 35 שנות ניסיון. צילום פנורמי חינם בדיקת רופא שיניים חינם מיפוי פה וצילומי נשך חינם שירות

קרא עוד »

השתלות שיניים דף נחיתה

ניסיון, ותק ושיטות מתקדמות בהשתלות שיניים! למעלה מ – 35 שנות ניסיון. צילום פנורמי חינם בדיקת רופא שיניים חינם מיפוי פה וצילומי נשך חינם שירות

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת

בדיקת רופא, צילומי נשך וצילום פנורמי - חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

דילוג לתוכן