במרפאת השיניים של רשת שיניים של ד"ר בוחניק, אנחנו נעזרים רבות בצילום נשך לשיני המטופלים שלנו. זה עוזר לנו להבין טוב יותר את צרכי השיניים האישיים שלהם. על ידי קבלת תמונה ברורה של השיניים, נוכל לאבחן ולטפל בצורה מדויקת יותר בכל בעיה. בנוסף, ניתן להשתמש בצילום נשך כדי לעקוב אחר התקדמות הטיפול לאורך זמן. הם יכולים גם להיות מועילים בזיהוי בעיות פוטנציאליות לפני שהן הופכות לרציניות. מכל הסיבות הללו, אנו מאמינים שצילומי נשך הם חלק חיוני במתן טיפול שיניים איכותי.

מהו צילום נשך לשיניים?

צילום נשך לשיניים הוא סוג של צילום רנטגן דנטלי. זה כולל צילום של השיניים בזמן שהמטופל נוגס במגש מיוחד. ניתן להשתמש בתמונות אלו כדי להעריך את בריאות השיניים והחניכיים, כמו גם את יישור הנשיכה.

איך מצלמים צילום נשך?

צילום נשך מבוצעות בדרך כלל באמצעות מכשיר רנטגן דיגיטלי. המטופל ינגס במגש מיוחד שיונח מול מכשיר הרנטגן. לאחר מכן, המכונה תצלם מספר תמונות של השיניים.

מהם היתרונות של צילום נשך לשיניים?

ישנם יתרונות רבים לצילום נשך לשיניים. על ידי קבלת תמונה ברורה של השיניים, נוכל לאבחן ולטפל בצורה מדויקת יותר בכל בעיה. בנוסף, ניתן להשתמש בצילום נשך כדי לעקוב אחר התקדמות הטיפול לאורך זמן. צילומי נשך יכולים גם להיות מועילים בזיהוי בעיות פוטנציאליות לפני שהן הופכות לרציניות. מכל הסיבות הללו, אנו מאמינים שצילומי נשך הם חלק חיוני במתן טיפול שיניים איכותי.

אם יש לך שאלות לגבי צילום נשך לשיניים או אם תרצה לקבוע פגישה, אנא התקשר למשרדנו עוד היום. נשמח לעזור לך לקבל את הטיפול שאתה צריך. תודה שבחרתם במרפאת השיניים שלנו!

ההיסטוריה של צילום נשך לשיניים

צילום נשך לשיניים נמצא בשימוש כבר שנים רבות, אך רק עם הפיתוח של מכונות רנטגן דיגיטליות נעשה בו שימוש נרחב. בימינו, צילום נשך לשיניים הוא חלק חיוני במתן טיפול שיניים איכותי. על ידי קבלת תמונה ברורה של השיניים, רופאי השיניים יכולים לאבחן ולטפל בצורה מדויקת יותר בכל בעיה. בנוסף, ניתן להשתמש בצילום נשך כדי לעקוב אחר התקדמות הטיפול לאורך זמן. הם יכולים גם להיות מועילים בזיהוי בעיות פוטנציאליות לפני שהן הופכות לרציניות. מכל הסיבות הללו, אנו מאמינים שצילום נשך לשיניים הוא חלק חיוני במתן טיפול שיניים איכותי.

סוגי צילום נשך לשיניים

ישנם שני סוגים עיקריים של צילום נשך לשיניים: דיגיטלי ומסורתי.

צילום נשך לשיניים דיגיטלי הוא הסוג הנפוץ ביותר של צילום נשך כיום. זה כולל צילום של השיניים באמצעות מכשיר רנטגן דיגיטלי. המטופל ינגס במגש מיוחד המונח בחזית המכונה. לאחר מכן, המכונה תצלם מספר תמונות של השיניים.

צילום נשך לשיניים מסורתי אינו משמש לעתים קרובות כמו דיגיטלי, אך הוא יכול להועיל במצבים מסוימים. זה כולל צילום רנטגן של השיניים ולאחר מכן פיתוח הסרט בחדר חושך. צילום נשך לשיניים מסורתי יכול להיות זמן רב ויקר יותר מאשר דיגיטלי, אך הוא יכול לעזור בקבלת תמונה ברורה של השיניים במקרים מסוימים.

איך עושים צילום נשך לשיניים?

צילום נשך מבוצעות בדרך כלל באמצעות מכשיר רנטגן דיגיטלי. המטופל ינגס במגש מיוחד שיונח מול מכשיר הרנטגן. לאחר מכן, המכונה תצלם מספר תמונות של השיניים.

במקרים מסוימים, ניתן להשתמש בצילום נשך לשיניים מסורתי. זה כולל צילום רנטגן של השיניים ולאחר מכן פיתוח הסרט בחדר חושך. צילום נשך לשיניים מסורתי יכול להיות זמן רב ויקר יותר מאשר דיגיטלי, אך הוא יכול לעזור בקבלת תמונה ברורה של השיניים במקרים מסוימים.

תהליך צילום נשך לשיניים

תהליך צילום נשך לשיניים הוא פשוט יחסית. המטופל ינגס במגש מיוחד שיונח מול מכשיר הרנטגן. לאחר מכן, המכונה תצלם מספר תמונות של השיניים.

מה עושים עם תמונות נשיכת השיניים?

תמונות נשיכת השיניים ישמשו למעקב אחר התקדמות הטיפול לאורך זמן. הם יכולים גם להיות מועילים בזיהוי בעיות פוטנציאליות לפני שהן הופכות לרציניות. מכל הסיבות הללו, אנו מאמינים שצילום נשך לשיניים הוא חלק חיוני במתן טיפול שיניים איכותי.

כיצד לאחסן תמונות נשך לשיניים?

יש לאחסן תמונות של נשך לשיניים במקום בטוח שבו לא ייפגעו. כמו כן, יש לסמן אותם עם התאריך שבו הם נלקחו ושם המטופל. כיום התמונות נשמרות כקובץ במחשבי המרפאה והם ניגשים לכל אחד מהרופאים שקיבל רשות לכך.

אם יש לך שאלות לגבי צילום נשך לשיניים או אם תרצה לקבוע פגישה, אנא התקשר למשרדנו עוד היום. נשמח לעזור לך לקבל את הטיפול שאתה צריך

מתי לצלם נשך לשיניים?

לפני כל אבחון ראשוני אנחנו ממליצים וגם מעניקים בחינם צילום נשך לכל מטופל. יש לצלם תמונות נשך לשיניים במרווחי זמן קבועים כדי לעקוב אחר התקדמות הטיפול. כמו כן אנחנו ממליצים לצלם אותם על בסיס הצורך אם יש חששות לגבי שן או אזור ספציפי בפה.

סיבות לצילום נשך לשיניים

ישנן מספר סיבות מדוע ניתן לצלם תמונות נשך לשיניים. הם יכולים לשמש כדי לעקוב אחר התקדמות הטיפול, לזהות בעיות אפשריות ולהעריך את תוצאות הניתוח.

היתרונות של צילום דיגיטלי על פני סטילס

לצילום נשך לשיניים דיגיטלי יש מספר יתרונות על פני צילום מבוסס סטילס. זה מהיר וקל יותר לקחת, וניתן לאחסן אותו במחשב לגישה נוחה. בנוסף, ניתן לשתף תמונות דיגיטליות בקלות עם חברים אחרים בצוות רופאי השיניים.

מהן תוכנות להדמיית שיניים

תוכנות להדמיית שיניים זמינות שניתן להשתמש בהן כדי להציג ולטפל בתמונות נשך לשיניים. תוכניות אלו יכולות לעזור מאוד בזיהוי בעיות ומעקב אחר התקדמות הטיפול.

פורמטים של קבצי תמונה

כיום, ניתן לשמור תמונות של נשך לשיניים במגוון פורמטים של קבצי תמונה. הפורמט הנפוץ ביותר הוא JPEG, אך נעשה שימוש גם ב-TIFF ו-GIF.

מה העלות של צילום נשך לשיניים?

עלות צילום נשך לשיניים תשתנה בהתאם לסוג השירות שתקבלו ולמיקומו של רופא השיניים. באופן כללי, תמונות נשך לשיניים דיגיטליות יעלו פחות מתמונות מבוססות סרטים מסורתיים.

חשוב להדגיש שאצלנו במרפאת השיניים אתם מקבלים צילום נשך ראשון במתנה, כחלק מתהליך האבחון המקצועי למצב הפה שלכם שתקבלו במרפאת השיניים של ד"ר בוחניק הנמצאת בסמוך למקום מגוריכם.

איכות תמונה

האיכות של תמונות נשך לשיניים עשויה להשתנות בהתאם לסוג המכונה שבה נעשה שימוש ולהגדרות שבהן נעשה שימוש. באופן כללי, תמונות דיגיטליות יהיו באיכות גבוהה יותר מתמונות מבוססות סרטים.

ניתן לשמור תמונות של נשך לשיניים במגוון רזולוציות. הרזולוציה שתבחר תהיה תלויה במטרה שלשמה ישמש התמונה. צילום ברזולוציה גבוהה יהיה צורך אם אתה מתכנן להגדיל את התמונה או להדפיס אותה. רזולוציה נמוכה יותר עשויה להספיק אם אתה רק רוצה לצפות בתמונה על מסך מחשב.

פענוח התוצאות

על נמת לפענח את התוצאות של צילום הנשך לשיניים, ולהפיק ממנה את הידע הנדרש על מנת לאבחן את הבעיה של המטופל יש צורך בידע . רופא שיניים או אורתודנט מיומן יוכל להעריך את התמונות ולהמליץ על סמך ממצאיהם.

אִחסוּן

יש לאחסן תמונות של נשך לשיניים במקום בטוח שבו לא ייפגעו. כמו כן, יש לסמן אותם עם התאריך שבו הם נלקחו ושם המטופל.

סוגי צילומים

ישנם מספר סוגים של צילומי נשך לשיניים שניתן לצלם. אלה כוללים מבט חזיתי, פרופיל וצד.

מתי לצלם נשך לשיניים?

יש לצלם תמונות נשך לשיניים במרווחי זמן קבועים כדי לעקוב אחר התקדמות הטיפול. ניתן גם לקחת אותם על בסיס הצורך אם יש חששות לגבי שן או אזור ספציפי בפה.

צילום נשך הן דרך מצוינת לקבל תמונה מדויקת של השיניים שלך וכיצד הן משתלבות זו בזו. הם יכולים לשמש כדי לאבחן בעיות בנשיכה שלך, לתכנן טיפול ולעקוב אחר ההתקדמות שלך.

לסיכום

צילומי נשך מבוצעים על ידי רופא שיניים או טכנאי מומחה באמצעות מצלמה מיוחדת. המצלמה ממוקמת מול הפה שלך ותתבקשי לנגוס על פיסת סיליקון. הסיליקון עוזר לשמור על השיניים שלך במצב הנכון ומאפשר לרופא השיניים לקבל תמונה ברורה של השיניים שלך.

צילומי נשך הם חלק חשוב באבחון בעיות במנשך הלסת שלך. הם יכולים לשמש כדי לזהות פגמים, צפיפות ובעיות אחרות שעלולות לגרום לכאב או קושי בעת נשיכה או לעיסה. צילום נשך יכולות לשמש גם לתכנון טיפול לבעיות אלו.

מעקב אחר ההתקדמות שלך עם צילום נשך הוא גם חשוב. לאחר הטיפול, ניתן לבצע צילומי נשך על מנת לוודא שהשיניים שלך הועברו למצב הנכון ושהבעיה נפתרה.

אם אתם חווים בעיות בנשיכה שלכם, או אם אתם פשוט רוצים לוודא שהשיניים שלכם בריאות ובמיקום הנכון, צילומי נשך הם פתרון מצוין. הם יכולים לשמש כדי לאבחן בעיות, לתכנן טיפול ולעקוב אחר ההתקדמות שלך. רופא השיניים שלך יכול לעזור לך לקבוע אם צילום נשך מתאימות לך.

אתם מוזמנים להגיע לאחת ממרפאות רשת השיניים של ד"ר בוחניק ולקבל מאינו מתנה את  צילום הנשך הראשון בחינם, על מנת לאבחן בצורה מדויקת ומיטבית את מצב השיניים שלכם לפני אבחון והמלצה על טיפול אם יידרש. צרו קשר עם המרפאה עכשיו.

 

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

שתפו:

מה אתם חושבים עלינו?

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד.בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו

פוסטים אחרונים

השתלת שיניים בזאלית – חסרונות

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה חדשנית להשתלת שיניים המאפשרת לשקם לסתות עם מחסור משמעותי בעצם. השיטה מבוססת על שתלים ייעודיים בצורת דיסק, המוחדרים לעצם הבזאלית,

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

חניכיים נפוחות: גורמים, תסמינים וטיפול

חניכיים נפוחות הן תופעה שכיחה יחסית, שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. ברוב המקרים, נפיחות בחניכיים היא סימן לדלקת חניכיים, מצב שבו החניכיים נדלקות כתוצאה מהצטברות של

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)


ליאת כהן
הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו :) תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.שרית אברג'ל
רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.עידן פאניאן
הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה
ותיקים ונהנים מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים
הפניקס
דויד שילד ביטוח רפואי בין לאומי
מנורה מבטחים
קבוצת מגדל
הראל
חבר זה הכל בשבילך

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מתוך הבלוג שלנו

השתלת שיניים לפני ואחרי

לא מעט מטופלים שבאים לעשות השתלת שיניים שואלים: מה לגבי התהליך? אילו שינויים מתרחשים בפה לאחר ניתוח השתלת שיניים? כמה זמן לוקח להכל להחלים כמו

קרא עוד »

פלטה שקופה

פלטות שקופות הן סוג של פלטות שיניים העשויות מחומרים שקופים או בצבע שן. הם פחות גלויים מאשר פלטות מתכת מסורתיות ולכן אסתטיות יותר. עם זאת,

קרא עוד »

פלטה לשיניים

פלטות שיניים הן סוג של טיפול יישור שיניים המשמש לתיקון יישור השיניים. הפלטה עשויה בדרך כלל ממתכת, המוצמדת לקדמת השיניים, ומחוט שמשחיל בין הסוגריים. החוט

קרא עוד »

רגישות לקור בשיניים

בעיה דנטלית נפוצה אחת שלא ניתן להתעלם ממנה בקלות היא רגישות לקור בשיניים. זה יכול להיגרם ממספר גורמים, כולל נסיגת חניכיים, עששת וסדקים באמייל. למרות

קרא עוד »

כאב לאחר טיפול שורש

כאשר רוב האנשים חושבים על טיפול שורש, הם מדמיינים הליך כואב ומפחיד. ולמרות שזה נכון שהתהליך יכול להיות לא נוח, רובם המכריע של החולים שעוברים

קרא עוד »

מחיר שיננית

שיננית הן קו החזית של טיפול הפה, המעניקות שירותי מניעה וחינוך המסייעים למטופלים לשמור על בריאות השיניים והחניכיים. הם עובדים במגוון מסגרות, כולל משרדי שיניים,

קרא עוד »

פלואוריד אצל שיננית

הנחת פלואוריד על השיניים על ידי שיננית – 5 – דברים שלא ידעתם היגיינת שיניים חשובה מסיבות רבות. זה עוזר למנוע עששת, מחלות חניכיים וריח

קרא עוד »

רופאי שיניים הפניקס

ביטוח שיניים הוא סוג של ביטוח שמשלם חלק מהעלויות הכרוכות בטיפול שיניים, או את כולן. תנאי הכיסוי יכולים להשתנות מאוד מפוליסה לפוליסה, וחשוב להבין מה

קרא עוד »

ביטוח שיניים איילון 

ביטוח שיניים בישראל הוא מערכת בה אנשים יכולים לקבל תעריפים מוזלים על טיפולי שיניים בזכות תשלום חודשי קבוע שהם משלמים ובהתאם להסכם, הפרמיה, שלהם עם

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת

בדיקת רופא, צילומי נשך וצילום פנורמי - חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

דילוג לתוכן