ציפוי חרסינה לשיניים

כאשר רוב האנשים חושבים על עבודת שיניים, הם מדמיינים חוויה כואבת עם מקדחות וכלי מתכת. אבל ההתקדמות ברפואת השיניים המודרנית אפשרה להשיג חיוכים יפים ובריאים ללא כל הכאב. התקדמות כזו היא ציפויי חרסינה.

 

ציפויי חרסינה הם קליפות דקות של חרסינה המחוברות לקדמת השיניים שלך. הם יכולים לשמש לתיקון מגוון רחב של בעיות שיניים, כולל שיניים עקומות, שיניים סדוקות ומרווחים בין השיניים. הם יכולים לשמש גם כדי לשפר את מראה החיוך שלך על ידי הפיכת השיניים שלך לבנות וסימטריות יותר.

 

ציפויי חרסינה הם בחירה פופולרית בקרב מפורסמים ואנשים בעלי פרופיל גבוה אחרים שרוצים לשפר את החיוך שלהם אבל לא רוצים לעבור את הטרחה של פלטה או ניתוח. אבל הם לא רק לעשירים ולמפורסמים; כל אחד יכול להפיק תועלת מציפויי חרסינה.

 

אם אתם מעוניינים לשפר את החיוך שלכם עם ציפויי חרסינה, פנו עוד היום לרשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק לפגישת ייעוץ. יש לנו מקומות בפריסה ארצית, ולרופאים שלנו ניסיון של עשרות שנים במתן טיפול שיניים איכותי במחיר סביר.

 

מהם ציפויי חרסינה?

ציפויי חרסינה הם אחד מטיפולי השיניים הקוסמטיים הפופולריים ביותר הקיימים כיום. ציפויי ציפוי הם קונכיות דקיקות בהתאמה אישית של חרסינה בצבע שן שנועדו לכסות את המשטח הקדמי של השיניים שלך. הם אופציה אידיאלית עבור אנשים שיש להם שיניים שהן דהויות, סדוקות או שחוקים. ציפויים משמשים גם לסגירת מרווחים בין השיניים ולשינוי צורת או גודל השיניים. הליך קבלת ציפויי חרסינה מסתיים לרוב בשני ביקורים אצל רופא השיניים. ראשית, רופא השיניים יכין את השיניים שלך על ידי הסרת כמות קטנה של אמייל מהמשטחים הקדמיים של השיניים שלך. זה הכרחי על מנת לספק התאמה טובה לפורנירים. לאחר מכן, יילקחו טביעות מהשיניים שלך על מנת ליצור ציפויים בהתאמה אישית. לאחר שהציפויים יהיו מוכנים, תחזרו לרופא השיניים לפגישה שנייה. במהלך פגישה זו, רופא השיניים שלך ימרח חומר מליטה מיוחד על השיניים שלך ואז יצמיד את הציפויים. ציפויי חרסינה הם דרך מצוינת לשפר את החיוך שלך ולתת לך את הביטחון שאתה צריך כדי להראות את האני הטוב ביותר שלך לעולם.

– מהם היתרונות של ציפויי חרסינה?

ציפויי חרסינה הם אחד מטיפולי השיניים הקוסמטיים הפופולריים ביותר. ציפויים הם חתיכות חרסינה דקיקות המודבקות לקדמת השיניים שלך. הם משמשים לשיפור מראה החיוך שלך על ידי שינוי הצבע, הצורה והגודל של השיניים שלך. ציפויים משמשים גם לסגירת מרווחים בין השיניים ולתיקון שבבים או סדקים.

 

ציפויי חרסינה עמידים ובעלי מראה טבעי, מה שהופך אותם לבחירה פופולרית עבור מטופלים רבים. פורנירים יכולים להחזיק מעמד 10 עד 15 שנים עם טיפול נאות. הם גם עמידים בפני כתמים וקלים לתחזוקה. עם ציפויי חרסינה, אתה יכול להשיג חיוך יפה ובטוח.

– מי מועמד טוב לציפוי חרסינה?

אם אתה מעוניין לשפר את החיוך שלך, אולי אתה מועמד טוב לציפוי חרסינה. ציפויי ציפוי הם קונכיות דקיקות בהתאמה אישית של קרמיקה בצבע שן המחוברות למשטחים הקדמיים של השיניים שלך. ניתן להשתמש בהם כדי לתקן מגוון של בעיות שיניים קוסמטיות, כולל שבבים, סדקים, כתמים ורווחים. פורנירים הם אופציה אטרקטיבית ועמידה שיכולה לתת לך את החיוך היפה והטבעי שתמיד רצית.

 

למידע נוסף על האם ציפויי חרסינה מתאימים לך, אנא התקשר למשרדנו כדי לקבוע פגישת ייעוץ עם אחד מרופאי השיניים המנוסים שלנו ברשת מרפאות שיניים של ד"ר בוחניק, ונשמח לענות על כל שאלה שיש לכם ולעזור לכם להשיג את חיוך חלומותיכם.

 

– כמה עולים ציפויי חרסינה?

ציפויי חרסינה הם אחד מטיפולי השיניים הקוסמטיים הפופולריים ביותר הקיימים כיום. הם משמשים לעתים קרובות כדי לשפר את המראה של שיניים מוכתמות, סדוקות או פגומות בדרך אחרת. ציפויים הם גם בחירה פופולרית למי שרוצה לסגור רווחים בין השיניים או להשיג חיוך ישר ואחיד יותר.

 

העלות של ציפויי חרסינה עשויה להשתנות בהתאם למספר גורמים, לרבות מספר הציפויים הממוקמים, המיקום הגיאוגרפי של מרפאת השיניים ושכר הטרחה של רופא השיניים. עם זאת, בממוצע, מטופלים יכולים לצפות לשלם כאלפיים ש"ח לפורניר. בנוסף, הביטוח עשוי לכסות חלק או את כל עלות הפורנירים במקרים מסוימים. למידע נוסף על עלות ציפויי חרסינה, אנא התקשר למשרדנו כדי לדבר עם אחד מאנשי הצוות הבקיאים שלנו.

– כמה זמן מחזיקים ציפויי חרסינה?

ציפויי חרסינה הם בחירה פופולרית עבור מטופלים רבים מכיוון שהם עמידים ובעלי מראה טבעי. עם טיפול נאות, ציפוי יכול להחזיק מעמד בין 10 עד 15 שנים. בנוסף, הם עמידים בפני כתמים וקלים לתחזוקה. עם ציפויי חרסינה, אתה יכול להשיג חיוך יפה ובטוח שיחזיק מעמד לאורך שנים.

– האם ישנם סיכונים הקשורים לציפוי חרסינה?

ציפויי חרסינה נחשבים להליך קוסמטי בטוח ויעיל. עם זאת, כמו בכל סוג של טיפול שיניים, ישנם כמה סיכונים ותופעות לוואי אפשריות שכדאי להיות מודעים אליהם. אלה יכולים לכלול רגישות בשיניים, גירוי בחניכיים והכתמה של השיניים שמסביב.

 

אם יש לך חששות לגבי הסיכונים הכרוכים בציפוי חרסינה, אנא התקשר למשרדנו כדי לדבר עם אחד מרופאי השיניים המנוסים שלנו. נשמח לענות על כל שאלה שיש לך ולעזור לך לקבל החלטה מושכלת האם הטיפול הזה מתאים לך.

 

מהם הגורמים המשפיעים על עלות ציפויי חרסינה לשיניים?

העלות של ציפוי חרסינה עשויה להשתנות בהתאם למספר גורמים, כגון מספר הציפויים הדרושים, סוג הציפוי הנבחר, מיקום רופא השיניים ומורכבות המקרה. גם סוג הפורניר משפיע על המחיר. 

ישנם שני סוגים עיקריים של פורנירים: קומפוזיט ופורצלן. ציפויי מרוכבים עשויים מתערובת של פלסטיק וזכוכית, ואילו ציפויי חרסינה עשויים מקרמיקה ברמה רפואית. ציפויי חרסינה נוטים להיות יקרים יותר מציפוי מרוכבים אך הם גם עמידים יותר ובעלי מראה ריאליסטי. מיקומו של רופא השיניים הוא גורם חשוב נוסף שיש לקחת בחשבון. רופאי שיניים במטרופולינים הגדולים נוטים לגבות יותר עבור השירותים שלהם מאשר רופאי שיניים בערים קטנות יותר או באזורים כפריים. הסיבה לכך היא שעלויות התקורה (למשל, שכר דירה, ציוד) גבוהות יותר בערים הגדולות. לבסוף, מורכבות התיק יכולה להשפיע על המחיר. אם מטופל דורש עבודה רבה, כמו ריבוי ציפויים או הכנה מקיפה של שיניים, העלות תהיה גבוהה יותר מאשר אם המטופל צריך רק ציפוי בודד.

 

כדי לקבל הערכה מדויקת של עלות ציפויי חרסינה למקרה הספציפי שלך, אנא התקשר למשרדנו לקביעת פגישת ייעוץ עם אחד מרופאי השיניים המנוסים שלנו. נשמח לענות על כל שאלה שיש לכם ולעזור לכם להשיג את חיוך חלומותיכם.

 

– איך אני יודע אם ציפויי חרסינה מתאימים לי?

ציפויי חרסינה יכולים להיות אופציה מצוינת למטופלים המחפשים דרך לשפר את מראה החיוך שלהם. ניתן להשתמש בציפוי ציפוי לתיקון מגוון רחב של בעיות שיניים קוסמטיות, כגון שיניים מוכתמות או דהויות, שיניים סדוקות או שבורות, שיניים מעוותות ורווחים בין השיניים. אם אתם שוקלים ציפוי חרסינה, אנו ממליצים לקבוע פגישת ייעוץ עם אחד מרופאי השיניים המנוסים שלנו. במהלך הייעוץ שלך, נבצע הערכה יסודית של בריאות הפה שלך ונדון במטרות האסתטיות שלך. לאחר מכן ניצור תכנית טיפול מותאמת לצרכים הספציפיים שלך.

 

רשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק היא המקום הטוב ביותר לבצע ציפוי חרסינה

ישנן סיבות רבות לכך שרשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק היא המקום הטוב ביותר לבצע ציפוי חרסינה. בראש ובראשונה, לרופאים שלנו ניסיון של עשרות שנים במתן טיפול שיניים איכותי במחיר סביר. אנו עובדים עם חברות הביטוח הגדולות בישראל, כך שנוכל לעמוד בכל תקציב.

 

יש לנו גם עיצוב מרפאה מודרני וצוות אדיב שיגרום לך להרגיש בנוח ונינוח לאורך כל הביקור שלך. והמחירים שלנו יותר נוחים בהשוואה למרפאות אחרות באזור.

 

אם אתם שוקלים להשיג ציפויי חרסינה, פנו אלינו עוד היום לפגישת ייעוץ. נשמח לענות על כל שאלה שיש לכם ולעזור לכם להחליט האם ציפויי חרסינה מתאימים לכם.

 

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

שתפו:

מה אתם חושבים עלינו?

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד.בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו

פוסטים אחרונים

השתלת שיניים בזאלית – חסרונות

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה חדשנית להשתלת שיניים המאפשרת לשקם לסתות עם מחסור משמעותי בעצם. השיטה מבוססת על שתלים ייעודיים בצורת דיסק, המוחדרים לעצם הבזאלית,

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

חניכיים נפוחות: גורמים, תסמינים וטיפול

חניכיים נפוחות הן תופעה שכיחה יחסית, שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. ברוב המקרים, נפיחות בחניכיים היא סימן לדלקת חניכיים, מצב שבו החניכיים נדלקות כתוצאה מהצטברות של

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)


ליאת כהן
הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו :) תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.שרית אברג'ל
רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.עידן פאניאן
הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה
ותיקים ונהנים מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים
הפניקס
דויד שילד ביטוח רפואי בין לאומי
מנורה מבטחים
קבוצת מגדל
הראל
חבר זה הכל בשבילך

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מתוך הבלוג שלנו

השתלת שיניים לפני ואחרי

לא מעט מטופלים שבאים לעשות השתלת שיניים שואלים: מה לגבי התהליך? אילו שינויים מתרחשים בפה לאחר ניתוח השתלת שיניים? כמה זמן לוקח להכל להחלים כמו

קרא עוד »

פלטה שקופה

פלטות שקופות הן סוג של פלטות שיניים העשויות מחומרים שקופים או בצבע שן. הם פחות גלויים מאשר פלטות מתכת מסורתיות ולכן אסתטיות יותר. עם זאת,

קרא עוד »

פלטה לשיניים

פלטות שיניים הן סוג של טיפול יישור שיניים המשמש לתיקון יישור השיניים. הפלטה עשויה בדרך כלל ממתכת, המוצמדת לקדמת השיניים, ומחוט שמשחיל בין הסוגריים. החוט

קרא עוד »

רגישות לקור בשיניים

בעיה דנטלית נפוצה אחת שלא ניתן להתעלם ממנה בקלות היא רגישות לקור בשיניים. זה יכול להיגרם ממספר גורמים, כולל נסיגת חניכיים, עששת וסדקים באמייל. למרות

קרא עוד »

כאב לאחר טיפול שורש

כאשר רוב האנשים חושבים על טיפול שורש, הם מדמיינים הליך כואב ומפחיד. ולמרות שזה נכון שהתהליך יכול להיות לא נוח, רובם המכריע של החולים שעוברים

קרא עוד »

מחיר שיננית

שיננית הן קו החזית של טיפול הפה, המעניקות שירותי מניעה וחינוך המסייעים למטופלים לשמור על בריאות השיניים והחניכיים. הם עובדים במגוון מסגרות, כולל משרדי שיניים,

קרא עוד »

פלואוריד אצל שיננית

הנחת פלואוריד על השיניים על ידי שיננית – 5 – דברים שלא ידעתם היגיינת שיניים חשובה מסיבות רבות. זה עוזר למנוע עששת, מחלות חניכיים וריח

קרא עוד »

רופאי שיניים הפניקס

ביטוח שיניים הוא סוג של ביטוח שמשלם חלק מהעלויות הכרוכות בטיפול שיניים, או את כולן. תנאי הכיסוי יכולים להשתנות מאוד מפוליסה לפוליסה, וחשוב להבין מה

קרא עוד »

ביטוח שיניים איילון 

ביטוח שיניים בישראל הוא מערכת בה אנשים יכולים לקבל תעריפים מוזלים על טיפולי שיניים בזכות תשלום חודשי קבוע שהם משלמים ובהתאם להסכם, הפרמיה, שלהם עם

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת

בדיקת רופא, צילומי נשך וצילום פנורמי - חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

דילוג לתוכן