מציאת רופא שיניים לילדים טוב יכולה להיות משימה לא פשוטה. עם כל כך הרבה לבחירה, איך תדע איזה מהם מתאים לילד שלך? ומה צריך להסתכל בעת קבלת ההחלטה?

קודם כל, חשוב להבין שלא כל רופאי השיניים לילדים הינם שווים. חלקם מתמחים בטיפול בילדים צעירים מאוד, בעוד שאחרים עוסקים בעיקר בבני נוער וילדים גדולים יותר. אז הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להחליט איזה סוג של טיפול הילד שלך צריך.

אם ילדכם עדיין צעיר מאוד (מתחת לגיל 3), תרצו למצוא רופא שיניים שיש לו ניסיון בטיפול בפעוטות ותינוקות. במידת האפשר, אך אם אין כזה זמין באזור שלך, כל רופא שיניים לילדים מוסמך יעשה זאת.

מצד שני, אם ילדכם כבר עבר את שלב הפעוט, מומלץ לשקול רופא שיניים כללי שיש לו ניסיון בהתמודדות עם מתבגרים וילדים גדולים יותר. רופאי שיניים כלליים רבים מציעים גם שירותים מיוחדים למטופלים צעירים יותר, כך שתמיד כדאי לשאול על הניסיון שלהם לפני קבלת החלטה סופית.

כמובן שיש לבחור ברופא שיניים שהשלים תוכנית תושבות שיניים מוסמכת המתמחה ברפואת ילדים

ושמתעדכן בהתקדמות העדכנית ביותר ברפואת שיניים לילדים על ידי נטילת קורסי המשך והשתתפות בכנסים באופן קבוע

אלו הם רק כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת רופא שיניים לילדים. בסופו של דבר, הדבר החשוב ביותר הוא למצוא מישהו שאתה וילדך מרגישים איתו בנוח. אחרי הכל, אתה תפקיד בידיהם את בריאות הפה של ילדך – אז חשוב למצוא מישהו שאתה יכול לסמוך עליו לחלוטין.

אם אינך בטוח היכן להתחיל, שאל את רופא הילדים של ילדך לקבלת המלצות. הם אולי מכירים כמה רופאי שיניים טובים לילדים באזור שלך. אתה יכול גם לשאול חברים או בני משפחה אם יש להם המלצות כלשהן.

ברשת מרפאות שיניים של ד"ר בוחניק, תוכלו למצוא רופאי שיניים לילדים בעלי ניסיון רב וגישה מצוינת לילדים, מה שיאפשר לילד\ה שלכם לחוות חוויה חיובית במרפאת השיניים, ותגרום לו להקניית הרגלים טובים ושמירה על שיניים בריאות למשך כל החיים.

– למה לצפות בפגישה הראשונה של ילדך לרופא השיניים

כהורה, אתה רוצה את הטוב ביותר עבור ילדך. אתה רוצה שתהיה להם בריאות פה טובה כדי שיוכלו לקבל חיוך נהדר שהם גאים בו. אתה גם רוצה שהם יוכלו לאכול את כל המאכלים שהם אוהבים בלי כאב. רופא שיניים לילדים יכול לעזור לילד שלך לקבל את כל הדברים האלה. 

רופא שיניים לילדים הוא רופא שיניים שרואה ילדים בלבד. לרופאים ברשת מרפאות שיניים של ד"ר בוחניק, יש הכשרה נוספת כיצד לגרום לילדים להרגיש בנוח במשרד השיניים. הם גם יודעים איך להפוך פגישות לרופא שיניים למהנה לילדים. 

בפגישה הראשונה של ילדכם לרופא השיניים, רופא השיניים ינקה את השיניים של ילדכם ויבדוק אם יש חורים בשיניים. רופא השיניים יבדוק גם כיצד צומחות השיניים של ילדכם והאם יזדקקו לפלטה כשיגדלו. אם יש לילדכם שאלות כלשהן, רופא השיניים יענה עליהן. 

אולי אתה תוהה מדוע עליך לקחת את ילדך לרופא השיניים כאשר אין לו שיניים. חשוב לקחת את ילדכם לרופא השיניים ברגע שהשן הראשונה שלו נכנסת כדי שרופא השיניים יוכל לבדוק אם יש בעיה וכדי שילדכם יתרגל ללכת לרופא השיניים. 

אם אתם מחפשים רופא שיניים מצוין לילדים לפגישה הראשונה של ילדכם, התקשרו אלינו עוד היום. נשמח לענות על כל שאלה ולקבוע פגישה לילדכם. 

 

– איך להפוך את צחצוח השיניים למהנה יותר לילדים

זה לא סוד שלגרום לילדים לצחצח שיניים יכול להיות קרב של ממש… עם זאת, חשוב לוודא שהם מפתחים הרגלי היגיינת פה טובים בשלב מוקדם. למרבה המזל, ישנם כמה טריקים פשוטים שיכולים להפוך את צחצוח השיניים למהנה יותר עבור ילדים. ראשית, תן להם לבחור את מברשת השיניים ומשחת השיניים שלהם. לחלק מהמותגים יש אפילו עיצובי דמויות מהנים שילדים יאהבו. שנית, הפוך את הצחצוח למשחק. ראה מי יכול לצחצח הכי הרבה זמן או לשיר עם השיר האהוב עליו בזמן שהוא מצחצח. לבסוף, תן להם פרס בריא לאחר הצחצוח, כמו מדבקה או חתיכת ממתק קטנה. עם קצת מאמץ, אתה יכול לעזור לילדים שלך לפתח הרגלים בריאים שיחזיקו מעמד כל החיים.

– טיפים להימנעות מחורים בשיניים בילדים

כהורה, אתה רוצה שלילד שלך יהיו שיניים בריאות. אחת הדרכים לעזור להבטיח זאת היא למנוע עששת. כאשר חיידקים מצטברים על השיניים, זה יכול לגרום לריקבון ולהוביל לחורים. יש כמה דברים פשוטים שאתה יכול לעשות כדי לסייע במניעת חורים בשיניים של ילדך:

-עודד את ילדך לצחצח פעמיים ביום עם משחת שיניים פלואוריד.

-וודאו שילדכם משתמש בחוט דנטלי מדי יום.

-הגבלת חטיפים ומשקאות ממותקים.

-עודד את ילדך לאכול תזונה בריאה.

על ידי ביצוע העצות הפשוטות הללו, תוכל לסייע במניעת חורים בשיניים של ילדך ולכוון אותם בדרך לחיים שלמים של בריאות הפה.

– מתי עלי להתחיל לקחת את הילד שלי לרופא השיניים?

רופאי שיניים לילדים ממליצים בדרך כלל לילדים לעבור את ביקור השיניים הראשון שלהם בסביבות יום ההולדת הראשון שלהם. עם זאת, ייתכן שתרצה לקחת את ילדך לרופא השיניים מוקדם יותר אם הוא חווה בעיות כלשהן עם השיניים או הפה. אם אינך בטוח אם ילדך צריך לראות רופא שיניים או לא, אתה תמיד יכול לקבוע פגישת ייעוץ. במהלך הייעוץ, רופא השיניים יוכל להעריך את בריאות הפה של ילדכם ולקבוע אם הוא צריך להגיע לביקורים קבועים או לא. בנוסף, רופא השיניים יכול לספק לכם טיפים כיצד לטפל בשיני ילדכם בבית. לקחת את ילדך לרופא השיניים מוקדם יכול לעזור להבטיח שהשיניים שלו יישארו בריאות לאורך ילדותו ועד לבגרות.

 

– מתי עלי לקחת את הילד שלי לראות אורתודנט?

האיגוד האמריקאי לאורתודנטים (AAO) ממליץ לילדים לפנות לאורתודנט עד גיל 7. עד גיל 7, לרוב הילדים יש שילוב של שיני חלב ושיניים למבוגרים, מה שמקל על האורתודנט להעריך בעיות אפשריות. בנוסף, טיפול מוקדם עשוי להיות נחוץ אם יש בעיות צפיפות חמורות או אם לילד יש בעיה עם המנשך שלו. עם זאת, כל ילד הוא שונה, וייתכן שחלקם לא יצטרכו לראות אורתודנט עד מאוחר יותר בילדות. אם יש לך חששות לגבי השיניים או הנשיכה של ילדך, עדיף להתייעץ עם רופא שיניים גדול לילדים שיוכל לתת לך עצות ספציפיות יותר.

– כיצד אוכל למצוא רופא שיניים לילדים באזור שלי?

רופאי שיניים לילדים הוכשרו במיוחד לספק טיפול שיניים לילדים. הם מתמקדים בטיפול מונע כדי למנוע חורים ובעיות אחרות. הם גם משתמשים בטכניקות ידידותיות לילדים כדי לוודא שלילדכם יהיה נוח במהלך הפגישה. אם אתה מחפש רופא שיניים לילדים נהדר באזור שלך, שאל את החברים, המשפחה או הרופא שלך להמלצות. אתה יכול גם לבדוק ספריות מקוונות או מנועי חיפוש. 

ברשת מרפאות שיניים של ד"ר בוחניק תוכל למצוא רופאי שיניים לילדים שמתאימים לכל שכבת גיל, הטיפול מתקיים במרפאות נעימות מאד, וההתניה החיובית בכל הנוגע לבריאות השיניים לילדים – מובטחת. אז צור קשר עכשיו למרפאת רשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק הסמוכה למקום מגוריך!

 

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

שתפו:

מה אתם חושבים עלינו?

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד.בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו

פוסטים אחרונים

השתלת שיניים בזאלית – חסרונות

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה חדשנית להשתלת שיניים המאפשרת לשקם לסתות עם מחסור משמעותי בעצם. השיטה מבוססת על שתלים ייעודיים בצורת דיסק, המוחדרים לעצם הבזאלית,

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

חניכיים נפוחות: גורמים, תסמינים וטיפול

חניכיים נפוחות הן תופעה שכיחה יחסית, שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. ברוב המקרים, נפיחות בחניכיים היא סימן לדלקת חניכיים, מצב שבו החניכיים נדלקות כתוצאה מהצטברות של

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)


ליאת כהן
הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו :) תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.שרית אברג'ל
רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.עידן פאניאן
הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה
ותיקים ונהנים מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים
הפניקס
דויד שילד ביטוח רפואי בין לאומי
מנורה מבטחים
קבוצת מגדל
הראל
חבר זה הכל בשבילך

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מתוך הבלוג שלנו

איך לצחצח שיניים נכון?

צחצוח שיניים הוא אחד הדברים החשובים ביותר שתוכלו לעשות לשמירה על שיניים וחניכיים בריאים. צחצוח נכון יכול לעזור להסיר רובד, פלאק וחיידקים, אשר עלולים לגרום

קרא עוד »

העתיד של רפואת השיניים

רפואת השיניים היא תחום רפואי מתפתח במהירות. טכנולוגיות חדשות וטיפולים חדשניים מאפשרים לרופאי שיניים לספק טיפול איכותי יותר, יעיל יותר ונוח יותר למטופלים. להלן כמה

קרא עוד »

השלכות של הזנחת טיפולי שיניים

טיפולי שיניים חשובים לשמירה על בריאות הפה והלסת. הזנחת טיפולי שיניים עלולה להוביל למגוון של בעיות, כולל כאבים, זיהומים, וירידה באיכות החיים. השלכות בריאותיות השלכות

קרא עוד »

חומרים המשמשים בטיפולי שיניים

בריאות הפה חשובה לבריאות הכללית. שיניים בריאותיות וחניכיים בריאותיות חיוניות לאכילה, דיבור וחיוך. בריאות הפה גם קשורה לבריאות הכללית, ועשויה להשפיע על הסיכון למחלות אחרות,

קרא עוד »

טיפולי שיניים נפוצים

בריאות הפה חשובה לבריאות הכללית. שיניים בריאותיות וחניכיים בריאותיות חיוניות לאכילה, דיבור וחיוך. בריאות הפה גם קשורה לבריאות הכללית, ועשויה להשפיע על הסיכון למחלות אחרות,

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת

בדיקת רופא, צילומי נשך וצילום פנורמי - חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

דילוג לתוכן