רופא שיניים חירום: רפואת שיניים דחופה

מקרי חירום דנטליים יכולים לקרות לכל אחד, בכל עת. אם התמזל מזלכם לחוות מקרה חירום דנטלי, חשוב לדעת לאן לפנות לעזרה. לכן ריכזנו את המדריך המקיף הזה לרפואת שיניים דחופה – כדי שתדע בדיוק מה לעשות במקרה חירום.

 

במרפאות השיניים של ד"ר בוחניק אנו מבינים שמצב חירום דנטלי יכול להיות חוויה מלחיצה מאוד. לכן אנו מציעים מגוון רחב של שירותי רפואת שיניים חירום כדי לעזור לך לקבל את הטיפול הדרוש לך במהירות האפשרית. צוות רופאי השיניים המנוסים שלנו עומד לרשותכם כדי לספק ייעוץ וטיפול מומחים בכל מיני מקרי חירום דנטליים, מכאבי שיניים פשוטים ועד לבעיות מורכבות יותר כמו שיניים שבורות או אבדן כתרים.

 

אם אתה חווה מקרה חירום דנטלי, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא ליצור קשר עם אחת מהמרפאות שלנו בהקדם האפשרי. אנו תמיד נשתדל להתאים לפגישות באותו יום לחולים חירום, על מנת שתוכלו לקבל את הטיפול הדרוש לכם במהירות האפשרית.

 

ברגע שתגיע למרפאה, צוות רופאי השיניים המנוסים שלנו יעריך את מצבך ויספק את הטיפול המתאים. במקרים מסוימים, זה עשוי להיות פשוט מקרה של מתן תרופות לשיכוך כאבים או מתן עצות כיצד לנהל את מצבך בבית. עם זאת, במקרים חמורים יותר, ייתכן שנצטרך לבצע טיפולי שיניים חירום כגון טיפולי שורש או עקירות שיניים.

 

לא משנה איזה סוג של חירום דנטלי אתה חווה, אנחנו כאן כדי לעזור. אז אל תהססו לפנות אלינו עוד היום לקבלת ייעוץ וטיפול מומחה.

מהי רפואת שיניים דחופה?

רפואת שיניים דחופה היא טיפול רופא שיניים שאתה צריך תוך 24 שעות. זה מיועד למטופלים עם הופעה פתאומית של כאבי שיניים, חשד לשן שבורה, נפיחות בפה או פציעות שיניים אחרות. מרפאות שיניים לטיפול דחוף פתוחות בשעות המאוחרות ובסופי שבוע כדי לתת מענה למטופלים הזקוקים לטיפול מיידי. ניתן להיכנס למרפאת שיניים דחוף ללא תור. צוות השיניים יבצע צילומי רנטגן ויבחן את השיניים והחניכיים שלך כדי לקבוע את מהלך הטיפול הטוב ביותר. הם עשויים לספק הקלה בכאב אם יש לך כאב שיניים, לנקות ולמלא חלל, או לעקור שן אם היא פגומה מכדי להציל אותה. אם יש לך פציעה דנטלית חמורה, הם עשויים לייצב את השיניים שלך ולהפנות אותך למומחה להמשך טיפול. מרפאות שיניים לטיפול דחוף הן אופציה משתלמת עבור מטופלים הזקוקים לטיפול מיידי אך אין להם רופא שיניים קבוע.

מתי יש צורך בטיפול שיניים דחוף?

ישנן מספר סיבות מדוע ייתכן שיהיה עליך לפנות לרופא שיניים בדחיפות. אם יש לך כאב שיניים חמור או שנמשך יותר מכמה ימים, זה יכול להיות סימן לזיהום. אם דפקת שן, חשוב לפנות בהקדם לטיפול שיניים על מנת לנסות ולהציל את השן. באופן דומה, אם סדקת שן או שברת סתימה, תצטרך לתקן אותה לפני שהנזק יחמיר. אם אתה מדמם מהחניכיים או מהפה, זה יכול להיות גם מקרה חירום. באופן כללי, אם אתה חווה כאב או אי נוחות בפה שלך, עדיף לטעות בזהירות ולקבוע תור לרופא השיניים שלך. הם יוכלו להעריך את המצב ולהעניק לך את הטיפול המתאים.

מהן האפשרויות החלופיות לרפואת שיניים דחופה?

דחוף-שיניים רוב האנשים לא מבינים שיש אפשרויות חלופיות לרפואת שיניים דחופה מלבד חדר המיון. מרכזי טיפול דחוף הם אופציה מצוינת למקרי חירום דנטליים מכיוון שבדרך כלל הם יכולים לראות אותך תוך מספר שעות והם הרבה פחות יקרים מהמיון. אתה יכול גם להתקשר לרופא השיניים שלך ולבדוק אם יש לו פתחים למטופלים חדשים. לפעמים, רופאי שיניים יקבלו מטופלים חדשים למקרי חירום אם יש להם זמן. לבסוף, תמיד תוכל ללכת למרפאת כניסה. אולי הם לא יוכלו לראות אותך מיד, אבל זמני ההמתנה שלהם בדרך כלל קצרים בהרבה מהמיון. אז בפעם הבאה שיש לך מקרה חירום דנטלי, זכור שיש אפשרויות אחרות מלבד המיון.

באילו מקרים אנו ממליצים לפנות לרופא שיניים חירום?

מקרי חירום דנטליים יכולים להיות כואבים ומדאיגים. אבל אל תיבהל! צוות רופאי השיניים המנוסים שלנו כאן כדי לעזור. אנו ממליצים לפנות לרופא שיניים חירום במקרים הבאים:

* אם יש לך כאב שיניים חמור ונמשך יותר מיומיים

* אם יש לך שן שבורה או שיקום שיניים שהשתחרר

* אם יש לך שן מורסת

* אם איבדת סתימה דנטלית או כתר

* אם חתכת את החניכיים או הלשון

אם אתה חווה אחת מהבעיות הללו, אנא התקשר למשרדנו באופן מיידי כדי שנוכל לקבוע לך פגישה. אנו מבינים שמקרי חירום דנטליים יכולים להיות מלחיצים, אך אנו מבטיחים לעשות כל שביכולתנו כדי לעזור לך להרגיש טוב יותר בהקדם האפשרי.

למה אני צריך לצפות כשאני בדרך לטיפול שיניים דחוף?

כאשר יש לך מקרה חירום דנטלי, חשוב לפנות לטיפול מקצועי בהקדם האפשרי. במשרדנו, אנו מבינים שכאבי שיניים יכולים להיות מאוד לא נוחים, ואנו מציעים טיפול שיניים דחוף כדי לעזור למטופלים שלנו לקבל את הטיפול שהם צריכים מיד. המטרה שלנו היא להעניק טיפול איכותי בצורה רגועה ויעילה. להלן מה שאתה יכול לצפות כאשר אתה מגיע למשרדנו לטיפול שיניים דחוף:

 

ראשית, נבחן את השיניים והחניכיים שלך כדי להעריך את היקף הנזק. אם אתה חווה כאב, אנו נפעל במהירות כדי לספק הקלה. אנו עשויים גם לבצע צילומי רנטגן כדי להבין טוב יותר את הבעיה. לאחר שתהיה לנו אבחנה, נבנה תוכנית טיפול. במקרים רבים, ניתן להשלים טיפול שיניים חירום בביקור אחד בלבד. עם זאת, אם יש צורך בטיפול נרחב יותר, אנו נקבע פגישות מעקב לפי הצורך.

 

אנו מבינים שמקרי חירום דנטליים יכולים להיות מלחיצים. זו הסיבה שאנו עושים כל שביכולתנו כדי לספק טיפול חמלה ויעיל. אם יש לך מקרה חירום דנטלי, אל תהסס להתקשר אלינו – אנחנו כאן כדי לעזור!

אילו טיפולי שיניים מתבצעים ברפואת שיניים דחופה?

רפואת שיניים דחופה מתייחסת בדרך כלל לכל הליך דנטלי שאינו יכול לחכות לפגישה קבועה. זה יכול לכלול כל דבר מכאב שיניים פשוט ועד לפציעה טראומטית. חלק מההליכים הנפוצים ביותר המבוצעים ברפואת שיניים דחופה כוללים סתימות, עקירות ותעלות שורש. במקרים מסוימים, עשויה להידרש עבודה נרחבת יותר, כגון השתלת שיניים או ניתוח. לא משנה מה ההליך, המטרה של רפואת שיניים דחופה היא תמיד להקל על הכאב ולהחזיר את התפקוד במהירות האפשרית. בעזרת רופא שיניים מוסמך תוכלו לקבל את הטיפול הדרוש ולחזור לחייכם במינימום הפרעה.

רשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק היא המקום בו תוכלו למצוא רפואת שיניים דחופה

רשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק היא המקום בו תוכלו למצוא רפואת שיניים דחופה. אנו פתוחים 24/7 כדי לעזור לך בכל מקרה חירום דנטלי. יש לנו צוות של רופאי שיניים מנוסים שיכולים לעזור לכם בכל בעיה, גדולה כקטנה. כמו כן, יש לנו מגוון רחב של שירותי רפואת שיניים שאנו מציעים, כך שתוכלו להיות בטוחים שנוכל לסייע לכם בצרכים הספציפיים שלכם. אם אתם זקוקים לטיפול שיניים דחוף, אנא אל תהססו לפנות אלינו. נשמח לעזור לך בכל דרך שנוכל. תודה שבחרתם ברשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק!

 

 

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

שתפו:

מה אתם חושבים עלינו?

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד.בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו

פוסטים אחרונים

השתלת שיניים בזאלית – חסרונות

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה חדשנית להשתלת שיניים המאפשרת לשקם לסתות עם מחסור משמעותי בעצם. השיטה מבוססת על שתלים ייעודיים בצורת דיסק, המוחדרים לעצם הבזאלית,

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

חניכיים נפוחות: גורמים, תסמינים וטיפול

חניכיים נפוחות הן תופעה שכיחה יחסית, שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. ברוב המקרים, נפיחות בחניכיים היא סימן לדלקת חניכיים, מצב שבו החניכיים נדלקות כתוצאה מהצטברות של

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)


ליאת כהן
הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו :) תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.שרית אברג'ל
רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.עידן פאניאן
הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה
ותיקים ונהנים מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים
הפניקס
דויד שילד ביטוח רפואי בין לאומי
מנורה מבטחים
קבוצת מגדל
הראל
חבר זה הכל בשבילך

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מתוך הבלוג שלנו

סימני אזהרה של בעיות שיניים

בריאות הפה חשובה לבריאות הכללית. שיניים בריאותיות וחניכיים בריאותיות חיוניות לאכילה, דיבור וחיוך. בריאות הפה גם קשורה לבריאות הכללית, ועשויה להשפיע על הסיכון למחלות אחרות,

קרא עוד »

החשיבות של בריאות הפה

בריאות הפה היא מרכיב חשוב בבריאות הכללית. שיניים בריאותיות וחניכיים בריאותיות חיוניות לאכילה, דיבור וחיוך. בריאות הפה גם קשורה לבריאות הכללית, ועשויה להשפיע על הסיכון

קרא עוד »

טיפולי שיניים לזקנים

בריאות הפה היא חשובה בכל גיל, אך בגיל השלישי היא הופכת להיות קריטית עוד יותר. עם הגיל, השיניים נעשות חלשות יותר ורגישות יותר, והחניכיים עלולות

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת

בדיקת רופא, צילומי נשך וצילום פנורמי - חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

דילוג לתוכן