זה לא סוד שטיפול שיניים לא זול בישראל. העלות של השתלת שיניים בודדת יכולה בקלות לעלות כמה אלפי שקלים בודדים, וסט שלם של שיניים תותבות יכול לעלות אף יותר. במאמר זה נבחן את הגורמים השונים המשפיעים על מחיר השיניים התותבות, ונספק כמה טיפים כיצד להשיג את העסקה הטובה ביותר.

 

ראשית, בואו נסתכל על העלות של שיניים תותבות. המרכיבים העיקריים הם החומרים המשמשים, העבודה המעורבת וכל ציוד או שירות מיוחדים הדרושים. חומרים מהווים את רוב העלות, כאשר העבודה במקום השני. הסיבה לכך היא שיצירת סט של שיניים תותבות דורשת רמה גבוהה של מיומנות וניסיון, ויש הרבה כלים וטכניקות מיוחדים שיש להשתמש בהם.

 

גורם אחד שיכול להשפיע על המחיר הסופי הוא האם תבחרו בתותבות בהתאמה אישית או טרומית. שיניים תותבות בהתאמה אישית מיוצרות במיוחד עבור הפה שלך, בהתבסס על מדידות ורשמים מפורטים של רופא השיניים שלך. הן נוטות להיות יקרות יותר מתותבות מוכנות, אבל הן מתאימות יותר ונראות טבעיות יותר. אם תבחר במקום תותבות טרומיות, תחסוך כסף אך ייתכן שיהיה עליך לבצע כמה התאמות כדי לקבל התאמה טובה.

 

דבר נוסף שכדאי לזכור הוא שמחיר השיניים התותבות יכול להשתנות בהתאם לסוג החומר המשמש. לדוגמא, תותבות חרסינה בדרך כלל יקרות יותר מאלה אקריליות. עם זאת, הם נוטים להיראות טבעיים יותר ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. לכן, אם אתם מחפשים את התמורה הטובה ביותר, הקפידו להשוות את המחירים של חומרים שונים לפני קבלת ההחלטה הסופית.

 

לבסוף, חשוב לזכור שמחיר השיניים התותבות הוא רק גורם אחד שיש לקחת בחשבון בבחירת רופא שיניים. כמו כן, תרצה לוודא שאתה מוצא רופא שיניים בעל ניסיון בהתאמה וטיפול בתותבות, ושאתה מרגיש איתו בנוח. לאחר שמצאת את רופא השיניים המתאים, הקפד לשאול לגבי תוכניות תשלום או הנחות שעשויות להיות זמינות.

 

על ידי התחשבות בכל הגורמים הללו, אתה יכול להיות בטוח שאתה מקבל את התמורה הטובה ביותר עבור הכסף שלך בכל הנוגע לתותבות. ועם קצת מחקר, אתה אמור להיות מסוגל למצוא רופא שיניים מעולה שיוכל לספק לך שיניים תותבות באיכות גבוהה במחיר שאתה יכול להרשות לעצמך.

 

הגורמים המשפיעים על מחיר השיניים התותבות

– החומרים המשמשים

שתלים דנטליים עשויים מטיטניום, מתכת הנסבלת היטב על ידי הגוף. טיטניום משמש בתחומים אחרים ברפואה, כגון החלפת ברכיים וירך. שתלים דנטליים הם ברגים הממוקמים לתוך עצם הלסת כדי להחזיק שן או גשר חלופי במקום. אבוטמנט הוא חלק מחבר קטן המשמש לחיבור השתל הדנטלי לשן החלופית. ניתן להשתמש בשתלים דנטליים כדי להחליף שן אחת, מספר שיניים או כל השיניים. הנחת שתלים דנטליים מצריכה גישת צוות הכוללת גם רופא חניכיים וגם פרוסטודנט. רופא חניכיים הוא רופא שיניים המתמחה בטיפול במחלות חניכיים והתקנת שתלים דנטליים. פרוסטודנט הוא רופא שיניים המתמחה בשיקום שיניים. יחד, שני המומחים הללו יפתחו תוכנית טיפול המתאימה לך.

– העבודה הכרוכה

בחיוך בריא חשוב בכל גיל, אך הוא חיוני במיוחד עבור קשישים. ככל שאנו מתבגרים, השיניים והחניכיים שלנו עלולות להיות רגישות יותר לבעיות כמו עששת, מחלות חניכיים ואובדן שיניים. לכן חשוב לקשישים להגיע לרופא השיניים באופן קבוע לצורך בדיקות וניקיון. למרבה הצער, קשישים רבים מזניחים את בריאות הפה שלהם בשל העלות של טיפול שיניים או העבודה הכרוכה בשמירה על היגיינת הפה. עם זאת, ישנם כמה צעדים פשוטים שבני גיל הזהב יכולים לנקוט כדי לשמור על בריאות השיניים והחניכיים שלהם. להלן מספר טיפים:

 

– בקר אצל רופא השיניים באופן קבוע לבדיקות וניקויים.

 

– צחצח שיניים פעמיים ביום עם מברשת שיניים רכה.

 

– שימוש בחוט דנטלי מדי יום כדי להסיר רובד וחלקיקי מזון בין השיניים.

 

– אכלו תזונה מאוזנת והגבילו חטיפים ממותקים.

 

– הפסק לעשן אם אתה מעשן מוצרי טבק.

 

על ידי ביצוע העצות הפשוטות הללו, קשישים יכולים לעזור להבטיח שהם ייהנו מחיוך בריא במשך שנים רבות.

– כל ציוד מיוחד או שירותים הדרושים

לקשישים עשויים להיות צרכים דנטליים ייחודיים הדורשים טיפול מיוחד. למרות שרוב רופאי השיניים מצוידים לטפל בצרכים אלה, חלק מהקשישים עשויים להפיק תועלת מביקור אצל רופא שיניים גריאטרי. רופאי שיניים גריאטריים הוכשרו במיוחד לספק טיפול לחולים מבוגרים, ולעתים קרובות יש להם ניסיון בעבודה עם חולים עם דמנציה או ליקויים קוגניטיביים אחרים. הם גם מבינים את החשיבות של מתן טיפול עדין וחומל לקשישים. כתוצאה מכך, קשישים הפונים לרופא שיניים גריאטרי יכולים לקבל את הטיפול האיכותי והפרטני לו הם זקוקים לשמירה על בריאות הפה שלהם.

– בין אם תבחרו תותבות בהזמנה אישית או טרומית

במרפאות שלנו של ד"ר בוחניק, אנו מציעים תותבות בהתאמה אישית וגם טרומית. שיניים תותבות בהתאמה אישית מתוכננות במיוחד עבור כל מטופל תוך התחשבות בגורמים כמו צורת הפה וגודל השיניים ומיקום השיניים. תותבות טרומיות, לעומת זאת, מיוצרות בייצור המוני ולא תמיד מספקות התאמה מושלמת. עם זאת, הם יכולים להיות אופציה משתלמת יותר עבור מטופלים שבטוחים שהם רוצים שיניים תותבות אבל לא מוכנים להתחייב לזוג מותאם אישית. בסופו של דבר, סוג התותבת המתאים לך יהיה תלוי בצרכים וההעדפות האישיות שלך. הצוות המנוסה שלנו יכול לעזור לך להחליט איזו אפשרות הכי מתאימה לך.

– סוג החומר המשמש

שתלים דנטליים נוצרו כדי לספק בסיס לשיניים חלופיות שנראות, מרגישות ומתפקדות כמו שיניים טבעיות. שתל הוא למעשה בורג טיטניום קטן המשמש כתחליף לחלק השורש של השן. השתל מונח בעצם הלסת ומאפשר להתמזג עם העצם במהלך מספר חודשים. זה מספק בסיס חזק לשיניים מלאכותיות. ישנם מגוון סוגים שונים של חומרים שניתן להשתמש בהם להשתלת שיניים, אך האפשרות הפופולרית ביותר היא טיטניום. טיטניום הוא חזק ועמיד, מה שהופך אותו לבחירה אידיאלית עבור השתלות שיניים. יש לו גם שיעור נמוך מאוד של דחייה על ידי הגוף, מה שאומר שלא סביר שהוא יגרום לסיבוכים כלשהם. בנוסף, טיטניום קל לעבוד איתו וניתן להתאים אותו לצבע השיניים הטבעיות שלך. כל הגורמים הללו הופכים את הטיטניום לאחת הבחירות הטובות ביותר עבור השתלות שיניים.

– מחיר שיניים תותבות

מחיר שיניים תותבות יכול להשתנות בהתאם לסוג התותבת והחומר המשמש. תותבות מלאות יכולות לעלות בסביבות אלפיים ש"ח, בעוד שתותבות חלקיות עולות בדרך כלל פחות. סוג החומר בו משתמשים הוא גם גורם משמעותי במחיר התותבות. שיניים תותבות עשויות אקריליק הן בדרך כלל האפשרות המשתלמת ביותר, בעוד אלו העשויות מחרסינה או מחומרי פרימיום אחרים יכולים להיות יקרים משמעותית. בנוסף, מספר השיניים הנדרש ומורכבות עבודת השיניים יכולים להשפיע גם על המחיר. עם זאת, ללא קשר לעלות, שיניים תותבות יכולות לספק שיפור משמעותי באיכות החיים למטופלים שאיבדו את שיניהם הטבעיות.

– תוכניות תשלום או הנחות שעשויות להיות זמינות.

במשרדנו אנו מבינים שטיפול שיניים עלול להיות יקר. אנו מציעים מגוון אפשרויות תשלום כדי להפוך את השירותים שלנו לזולים יותר. לדוגמה, אנו מציעים הנחות לקשישים ותוכניות תשלום עבור טיפולים גדולים. אנו מקבלים גם מגוון תוכניות ביטוח. אנא התקשר למשרדנו כדי ללמוד עוד על אפשרויות התשלום הזמינות. אנחנו כאן כדי לעזור לך לקבל את טיפול השיניים שאתה צריך.

 

בחירת רופא שיניים כדי לקבל שיניים תותבות

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת רופא שיניים כדי לקבל שיניים תותבות. אחד החשובים ביותר הוא הניסיון. אתה רוצה למצוא רופא שיניים מנוסה בהתאמה וטיפול בתותבות, ושאתה מרגיש איתו בנוח.

 

גורם חשוב נוסף הוא המחיר. שיניים תותבות עשויות להיות יקרות, אך רשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק מציעה מחירים נוחים על שיניים תותבות ושירותי שיניים אחרים. בנוסף, המרפאה מציעה תוכניות תשלום או הנחות שעשויות להיות זמינות, כדי שתוכל לקבל את העסקה הטובה ביותר.

 

למרפאות יש גם תשתית מודרנית ומשתמשות בטכנולוגיה העדכנית ביותר ברפואת שיניים, מה שאומר שתקבלו שיניים תותבות באיכות גבוהה בשבריר מהעלות. ועם ניסיון של למעלה מ-35 שנה, רשת המרפאות של ד"ר בוחניק היא מהמכובדות בארץ.

 

אז אם אתם מחפשים שיניים תותבות איכותיות במחיר הוגן, רשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק היא המקום ללכת אליו. צור קשר עגשיו עם מרפאת השיניים של ד"ר בוחניק הסמוכה למקום מגוריכם!

 

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

שתפו:

מה אתם חושבים עלינו?

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד.בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו

פוסטים אחרונים

השתלת שיניים בזאלית – חסרונות

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה חדשנית להשתלת שיניים המאפשרת לשקם לסתות עם מחסור משמעותי בעצם. השיטה מבוססת על שתלים ייעודיים בצורת דיסק, המוחדרים לעצם הבזאלית,

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

חניכיים נפוחות: גורמים, תסמינים וטיפול

חניכיים נפוחות הן תופעה שכיחה יחסית, שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. ברוב המקרים, נפיחות בחניכיים היא סימן לדלקת חניכיים, מצב שבו החניכיים נדלקות כתוצאה מהצטברות של

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)


ליאת כהן
הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו :) תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.שרית אברג'ל
רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.עידן פאניאן
הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה
ותיקים ונהנים מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים
הפניקס
דויד שילד ביטוח רפואי בין לאומי
מנורה מבטחים
קבוצת מגדל
הראל
חבר זה הכל בשבילך

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מתוך הבלוג שלנו

איך לצחצח שיניים נכון?

צחצוח שיניים הוא אחד הדברים החשובים ביותר שתוכלו לעשות לשמירה על שיניים וחניכיים בריאים. צחצוח נכון יכול לעזור להסיר רובד, פלאק וחיידקים, אשר עלולים לגרום

קרא עוד »

העתיד של רפואת השיניים

רפואת השיניים היא תחום רפואי מתפתח במהירות. טכנולוגיות חדשות וטיפולים חדשניים מאפשרים לרופאי שיניים לספק טיפול איכותי יותר, יעיל יותר ונוח יותר למטופלים. להלן כמה

קרא עוד »

השלכות של הזנחת טיפולי שיניים

טיפולי שיניים חשובים לשמירה על בריאות הפה והלסת. הזנחת טיפולי שיניים עלולה להוביל למגוון של בעיות, כולל כאבים, זיהומים, וירידה באיכות החיים. השלכות בריאותיות השלכות

קרא עוד »

חומרים המשמשים בטיפולי שיניים

בריאות הפה חשובה לבריאות הכללית. שיניים בריאותיות וחניכיים בריאותיות חיוניות לאכילה, דיבור וחיוך. בריאות הפה גם קשורה לבריאות הכללית, ועשויה להשפיע על הסיכון למחלות אחרות,

קרא עוד »

טיפולי שיניים נפוצים

בריאות הפה חשובה לבריאות הכללית. שיניים בריאותיות וחניכיים בריאותיות חיוניות לאכילה, דיבור וחיוך. בריאות הפה גם קשורה לבריאות הכללית, ועשויה להשפיע על הסיכון למחלות אחרות,

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת

בדיקת רופא, צילומי נשך וצילום פנורמי - חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

דילוג לתוכן