ClickCease

טיפול הלבנת שיניים מהירה

הרשת פועלת מאז שנת 1984 ולה מעל 40 שנות ניסיון. הרשת מעניקה שירות איכותי על ידי צוות רופאים רגיש ומקצועי, ציוד מתקדם ושימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר.

בהסדר עם כל חברות הביטוח

שיניים לבנות ומבריקות הן סמל לאסתטיקה, בריאות ובטחון עצמי. בעוד שישנן שיטות הלבנה מסורתיות הדורשות טיפול מתמשך, הטכנולוגיה החדישה והביקוש הגובר הביאו לפיתוחן של טכניקות הלבנת שיניים מהירות. טיפולים אלו מציעים דרך נוחה ויעילה להגיע לחיוך לבן יותר בזמן קצר באופן משמעותי, מושלם למי שרוצים תוצאות מידיות לקראת אירוע מיוחד או סתם רוצים להגביר את הביטחון העצמי בחיוך שלהם.

סוגי טיפולי הלבנת שיניים מהירה

טיפולי לייזר

טיפולי הלבנת שיניים בלייזר נחשבים לאחת השיטות המהירות והיעילות ביותר הזמינות. רופא השיניים מתחיל על ידי מריחת ג'ל הלבנה מרוכז המבוסס על מי חמצן על השיניים. לאחר מכן, מכוון אור לייזר מיוחד על הג'ל כדי להפעילו ולהאיץ את תהליך ההלבנה. אור הלייזר מחמם בעדינות את חומר ההלבנה, מה שמשפר את חדירתו לתוך האמייל (השכבה החיצונית של השן) ומסיר כתמים עמוקים וישנים.

יתרונות

  1. תוצאות מהירות: אפשר לראות שינויים דרמטיים בצבע השיניים אפילו בטיפול אחד.
  2. רמת בהירות גבוהה: מסירה כתמים עיקשים שקשה להסיר עם אפשרויות אחרות.
  3. טיפול ממוקד: הלייזר מאפשר שליטה ודיוק במיקוד ההלבנה.

חסרונות

  1. עלות: טיפולי לייזר יקרים יחסית לשיטות אחרות.
  2. רגישות: יש אנשים שמדווחים על רגישות גבוהה יותר בשיניים לאחר הטיפול.
  3. צורך ברופא שיניים: הליכים אלו מחייבים ביצוע במרפאת שיניים על ידי איש מקצוע מוסמך.

הלבנת שיניים בסגנון Zoom!®

הלבנת שיניים בסגנון Zoom!® משתמשת בטכנולוגיה דומה לטיפולי לייזר, אך ההבדל העיקרי הוא שימוש באור LED במקום לייזר. תהליך הטיפול מתחיל עם ציפוי השיניים בג'ל הלבנה המופעל על ידי אור ה-LED. מנורת ה-LED הזו פולטת אור כחול מיוחד המעצים את השפעת ג'ל ההלבנה.

יתרונות

  1. יעילות: מספקת תוצאות מהירות בהתאם לרמת הכתמים וצבע השיניים המקורי.
  2. עדינות: טיפולי Zoom!® נחשבים לגורמים לרמות רגישות נמוכות יותר בהשוואה למערכות המבוססות על לייזר.
  3. אפשרות לטיפול ביתי: ישנן מערכות Zoom!® שתוכננו לשימוש ביתי בנוסף לטיפולים במרפאה.

חסרונות

  1. עלות: אמנם פחות יקרה מטיפולי לייזר בדרך כלל, אך עלותה עדיין גבוה מהאפשרויות הביתיות.
  2. מספר טיפולים: ייתכן שיהיה צורך ביותר מטיפול אחד של Zoom!® כדי להגיע לתוצאות הבהירות הרצויות.
  3. נדרש רופא שיניים: הטיפולים העוצמתיים יותר בסגנון Zoom!® עדיין מתבצעים במרפאה בלבד.

הלבנת שיניים Zoom! QuickPro® זוהי גרסה מהירה במיוחד של הטיפול המסורתי, המיועדת למי שמחפש חיוך בהיר יותר בזמן קצר במיוחד. הטיפול משתמש בנוסחה עדינה של ג'ל הלבנה בשילוב עם טכנולוגיית אור LED ומספק תוצאות מיידיות. לאחר מכן, מורחים לכה מיוחדת המגינה על השיניים ומפחיתה את הסיכוי לרגישות שלאחר הטיפול. מושלם אם אתם צריכים תיקון הלבנה מהיר לפני פגישה או אירוע חשוב.

לפני טיפולי Zoom!®, מומלץ לקבוע פגישה ייעוץ עם רופא השיניים שלך. איש המקצוע יכול להעריך את מצב השיניים שלך ולייעץ לך אם את/ה מועמד/ת מתאימה לטיפולים אלו.

אפשרויות ביתיות

כיום, יש מגוון רחב של שיטות הלבנה ביתיות המציעות נוחות, פרטיות וחסכון בעלויות לעומת טיפולים במרפאה. הנה כמה מהאפשרויות הפופולריות ביותר:

פסי הלבנה 

פסי הלבנה הם רצועות גמישות מצופות בג'ל חמצן פעיל המונח ישירות על גבי השיניים. פסים אלו הם לרוב אפשרות טיפול נוחה וזולה. משך הטיפול וריכוז חומר ההלבנה משתנים ממותג למותג. חשוב לעיין בהוראות היצרן בקפידה ולעקוב אחריהן בדיוק.

משחות שיניים מלבינות 

משחות הלבנה מכילות חומרים שוחקים עדינים וכימיקלים המסייעים בהסרה והרחקה של כתמים חיצוניים מהשיניים. יש לצחצח איתם פעמיים ביום, ותמיד לזכור שמשחות שיניים מלבינות נועדו לתחזוקה שוטפת ולהבהרה הדרגתית, ולא מהוות פתרון מיידי להלבנה עמוקה.

ג'לים ומשחות הלבנה 

ג'לים אלה מיושמים בדרך כלל בעזרת סד מותאם אישית או מגשים ייעודיים שאפשר לרכוש ללא מרשם רופא. הם מכילים תרכובות הלבנה בעלות חוזק דומה ואף יותר מערכות Zoom!® או פסי הלבנה. לרוב, טיפול זה דורש זמן יישום יומי ארוך יותר (לרוב 30-60 דקות), אך מספק תוצאות משמעותיות בטווח של מספר ימים או שבועות.

מי פה מלבינים 

מי פה מלבינים מיועדים לשימוש בנוסף לצחצוח וחוט דנטלי, ויכולים לעזור לשמר את התוצאות של הלבנה מקצועית ולהפחית מראה כתמים חדשים. לרוב הם מכילים ריכוז נמוך של מי חמצן או חומרים פעילים אחרים המיועדים להלבנה.

טיפים חשובים להלבנה ביתית

  1. התייעצו עם רופא השיניים: לפני שתתחילו בכל סוג של הלבנת שיניים ביתית, חשוב לקבל ייעוץ מרופא השיניים שלכם. הם יכולים לקבוע אם השיניים שלך בריאות מספיק לטיפול הלבנה ולייעץ לגבי השיטות והמוצרים המתאימים לכם.
  2. קראו את ההוראות בעיון: תמיד עקבו מקרוב אחר הוראות היצרן של כל מוצר הלבנה ביתי. שימוש יתר או שימוש שגוי במוצרים אלה עלול להוביל לגירוי בחניכיים, רגישות מוגברת, ולעתים אפילו לנזק בשכבת אמייל השן.
  3. היו סבלניים: הלבנה ביתית דורשת בדרך כלל זמן רב יותר להשגת תוצאות גלויות לעומת טיפולים במרפאה. אם אין שיפור משמעותי תוך מספר שבועות מהשימוש במוצר, מומלץ להתייעץ שוב עם רופא השיניים.

איך זה עובד? המדע שמאחורי הלבנת שיניים

בליבתם, טיפולי הלבנת שיניים מהירים פועלים באמצעות פירוק של מולקולות הכתמים שנמצאות על פני השן (כתמים חיצוניים) ובתוך מבנה האמייל (כתמים פנימיים). המרכיבים הפעילים העיקריים בחומרי הלבנה הם:

  1. מי חמצן (Hydrogen Peroxide): זוהי תרכובת כימית המשחררת חמצן פעיל המסייע בפירוק מולקולות הצבע שגורמות לשיניים שלנו להיראות כהות, צהובות או מוכתמות.
  2. קרבמיד חמצן (Carbamide Peroxide): חומר זה מתפרק למי חמצן ושתנן, ולכן בעל מנגנון פעולה דומה למי חמצן, אך לרוב מגיע בריכוזים חזקים יותר.

בתהליך ההלבנה, חומרי ההלבנה מוחלים על השיניים וחודרים בעדינות דרך זגוגית האמייל. מולקולות החמצן מגיבות עם מולקולות הכתמים, מפרקות אותן למרכיבים קטנים ובהירים יותר. ככל שריכוז חומר ההלבנה גבוה יותר וזמן החשיפה ממושך יותר, כך ההשפעה ההלבנה תהיה עוצמתית יותר.

תאורת לד (LED) ואור לייזר 

האור המופק ממנורות LED מיוחדות וממכשירי לייזר בטיפולים המקצועיים משמש כמאיץ לתהליך. אנרגיית האור מחממת את חומר ההלבנה, אשר מגבירה את יעילותו ואת מהירות פעולת ההלבנה.

הסרת כתמים חיצוניים לעומת כתמים פנימיים 

טיפולי ההלבנה פועלים גם על כתמים שטחיים הנובעים מצריכה של מזונות ומשקאות מסוימים (קפה, יין, תה וכדומה), וגם על כתמים עמוקים יותר הנוצרים עקב עישון, נטילת תרופות שונות, גיל או שינויים גנטיים.

טיפולי הלבנה לא תמיד מספיקים כדי לשנות את צבען של שיניים עם כתמים קשים במיוחד או שהצבע הטבעי שלהן אפרפר. במקרים כאלו, ציפויי חרסינה או טכניקות קוסמטיות אחרות עשויות להתאים יותר. שיחה עם רופא השיניים תעזור להבין מה האפשרות הריאלית ביותר עבורכם.

בטיחות והתוויות נגד

למרות טיפולי הלבנת שיניים מהירים נחשבים בטוחים באופן כללי כאשר הם מבוצעים כראוי ופיקוח, יש מספר סיכונים והתוויות נגד שיש לקחת בחשבון:

רגישות בשיניים 

תופעת לוואי נפוצה לאחר טיפולי ההלבנה, במיוחד בשימוש בחומרי הלבנה בריכוזים גבוהים. לרוב, הרגישות הזו היא זמנית וחולפת תוך מספר ימים. שימוש במשחות שיניים ובג'לים המיועדים להפחתת רגישות מומלץ.

גירוי בחניכיים 

מגע עם חומרי הלבנה עלול לגרום לגירוי בחניכיים, במיוחד אם ישנם אזורים דלקתיים בחלל הפה. חשוב מאוד לוודא מיקום נכון של הג'ל ושימוש בסדים או מגשים המתאימים למבנה הפה. על מנת למנוע גירוי מיותר, מומלץ להשתמש במגן חניכיים בעת ביצוע טיפולי הלבנה מקצועיים.

מי לא מתאימ/ה לטיפולי הלבנה?

  1. נשים בהריון או מניקות: ההשפעה של חומרי ההלבנה על העובר או התינוק אינה ידועה במלואה, לכן לא מומלץ להסתכן.
  2. אנשים עם רגישות משמעותית בשיניים או מחלות חניכיים פעילות: ההלבנה עלולה להחמיר מצבים קיימים ולגרום לאי נוחות.
  3. מתחת גיל 16: שיניים צעירות עדיין בתהליך התפתחות ולכן רגישות יותר.
  4. אנשים עם שחזורים בצבע השן בחזית הפה: חומרי ההלבנה לא ישפיעו על צבע הסתימות והכתרים הקיימים, וייצרו חוסר אחידות בצבע החיוך.

השלכות של שימוש ממושך 

מחקרים מראים כי שימוש יתר לא מבוקר בחומרי הלבנה, בעיקר אלה הנרכשים ללא פיקוח, עלול להוביל לפגיעה באמייל השן לאורך זמן, מה שהופך את השיניים לרגישות וחשופות יותר לעששת.

התייעצות עם רופא השיניים לפני כל טיפול הלבנה היא חיונית. איש המקצוע יכול להעריך את מצב השיניים שלך, לאבחן כל בעיה שיכולה להחמיר, ולעזור לך לבחור את שיטת ההלבנה המועדפת והמתאימה לך ביותר.

הכנה, טיפול ותחזוקה

הצעד הראשון: בדיקה מקיפה וטיפול מקדים אצל רופא/ת השיניים

לפני שתתחילו בטיפול הלבנה, חשוב מאוד לקבוע תור לבדיקה אצל רופא השיניים. במהלך הביקור:

  • הרופא יבדוק את השיניים והחניכיים שלך כדי לבדוק סימנים לעששת, מחלת חניכיים או שחזורים בולטים שעלולים להיפגע.
  • במידת הצורך, יבוצע ניקוי מקצועי להסרת אבנית וכתמים חיצוניים – דבר המשפר את אפקטיביות ההלבנה.
  • הרופא יבדוק את הסיבה לשינוי הצבע ויתאים לכם את תוכנית הטיפול היעילה ביותר עבורך.
  • במקרים מסוימים, ייתכן ותקבלו המלצות לטיפול יישור שיניים לפני ההלבנה, במידה וקיימת צפיפות או בעיה מבנית שעלולה להוביל לתוצאות לא אחידות.

הליך ההלבנה המקצועית (לייזר/Zoom)

טיפולי הלבנה בלייזר או Zoom! מבוצעים במרפאת השיניים על ידי רופא שיניים או שיננית שהוכשרו לכך. הצעדים הטיפוליים, באופן כללי, כוללים:

  1. ניקוי וחיטוי השיניים.
  2. הנחת מגן חניכיים להגנה על הרקמות הרכות בחלל הפה.
  3. מריחת ג'ל ההלבנה על השיניים.
  4. כיוון אור הלייזר או מנורת ה-LED על השיניים כדי להפעיל את חומר ההלבנה.
  5. השארת הג׳ל למשך כמה דקות עד כמה סבבים (בהתאם להנחיות היצרן של חומר ההלבנה הספציפי ולעוצמת המנורה).
  6. הסרת הג'ל ושטיפה יסודית.

טיפולי הלבנה מרפאות מציעות מגוון רחב של ערכות הלבנה ביתיות, לעיתים בשילוב עם טיפול ראשוני בקליניקה. הקפידו להתייעץ עם רופא השיניים בנוגע לערכות אלו ולהבין את תהליך השימוש והבטיחות שלהן.

טיפים להארכת תוצאות ההלבנה

שיניים בהירות וחיוך מסנוור הם השקעה, אז הנה כמה טיפים כיצד לשמור על תוצאות ההלבנה לפרק הזמן הארוך ביותר:

  • היגיינת פה קפדנית: צחצוח שיניים פעמיים ביום, שימוש בחוט דנטלי ומי פה באופן קבוע הם המפתח לשמירה על בריאות הפה ומראה שיניים לבן.
  • הפחיתו מזונות ומשקאות מכתימים: קפה, תה, יין אדום, רוטב סויה, פירות יער כהים – כל אלה יכולים לתרום להופעה מחודשת של כתמים. אם כן צורכים אותם, מומלץ לשטוף את הפה במים מיד לאחריהם, או לצחצח שיניים במידת האפשר.
  • הפסקת עישון (או לפחות הפחתה משמעותית): עישון ושימוש בטבק גורמים לכתמים עיקשים שקשה להסיר, ומחלישים את השיניים לאורך זמן.
  • טיפולי תחזוקה תקופתיים: כדאי לקבוע טיפולי "בוסט" הלבנה מדי כמה חודשים, או כחלק משגרת ניקוי השיניים אצל השיננית.
  • שימוש במוצרים ביתיים ייעודיים: משחות שיניים מלבינות, מי פה, או אפילו ערכות Touch-up שניתן להשיג במרפאת השיניים יכולים לסייע לשמר את גוון השן לאורך זמן.

התמודדות עם רגישות בשיניים

אם אתם חווים רגישות לאחר טיפול ההלבנה, נסו את הטיפים הבאים:

  • משחות שיניים לשיניים רגישות: משחות שיניים אלו מכילות חומרים המסייעים בהפחתת רגישות, כמו אשלגן חנקתי (פוטסיום ניטרט).
  • ג'לים עם פלואוריד לחיזוק השיניים: ישנם ג'לים ייעודיים הנמכרים ללא מרשם רופא, העוזרים גם בחיזוק אמייל השן וגם בהפחתת רגישות. כדאי לברר עם רופא השיניים בנוגע למוצרים המומלצים.
  • הפסקת טיפולי הלבנה: אם הרגישות קשה, הפסיקו את טיפולי ההלבנה והתייעצו עם רופא השיניים.
  • שינויים בתזונה: הימנעו ממזונות ומשקאות קרים וחמים מדי שעלולים להגביר את הרגישות באופן זמני.

מילה של זהירות: רגישות היא תופעה נפוצה ורוב המקרים יחלפו תוך מספר ימים. אבל, אם אתם חשים כאבים חזקים, או שהרגישות נמשכת מעבר לשבוע, צרו מיד קשר עם רופא השיניים שלכם לבדיקה וייעוץ נוסף.

שאלות נפוצות (FAQ)

הכלת סעיף של שאלות ותשובות במאמר מספקת לקוראים מידע חשוב ומבהירה ספקות פוטנציאליים לגבי תהליך ההלבנה. הנה כמה שאלות נפוצות שכדאי לכלול:

כמה זמן לוקח להלבנת שיניים לעבוד? 

התוצאות משתנות מאדם לאדם. טיפולי לייזר ו-Zoom! במרפאה יכולים להניב תוצאות מיידיות, בזמן שטיפולים ביתיים מצריכים לרוב שימוש יומיומי של כשבועיים או יותר לתוצאות משמעותיות.

כמה זמן יחזיקו המעמד תוצאות הלבנת השיניים שלי? 

משך הזמן תלוי במספר גורמים, כולל הרגלי אורח החיים (צריכת מאכלים ומשקאות מכתימים, עישון) ובריאות השיניים הכללית. בממוצע, עם תחזוקה נכונה, תוצאות ההלבנה יכולות להימשך בין מספר חודשים לשנה ויותר.

האם הלבנת שיניים כואבת? 

רוב האנשים אינם חווים כאב משמעותי במהלך ההלבנה. רגישות קלה וחולפת היא התופעה השכיחה ביותר.

האם בטוח להלבין שיניים עם סתימות או כתרים? 

חומרי ההלבנה לא ישפיעו על צבע השחזורים. אם יש לכם כמות משמעותית של שחזורים בשיניים הקדמיות, מומלץ להתייעץ עם רופא השיניים לגבי האפשרויות הקוסמטיות כדי לקבל תוצאה אחידה והרמונית.

האם הלבנת שיניים מזיקה לאמייל? 

כאשר מבוצעת כראוי על ידי איש מקצוע מוסמך תוך שימוש בחומרים מורשים, הלבנת שיניים מודרנית נחשבת בטוחה ואינה גורמת בדרך כלל לנזק ארוך טווח לאמייל. עם זאת, שימוש יתר ללא פיקוח בחומרים מלבינים, עלול לגרום לשחיקת אמייל ובעיות רגישות.

כמה עולה הלבנת שיניים מהירה? 

עלות הלבנת שיניים משתנה בהתאם לשיטה שנבחרה, אזור המגורים, המרפאה הספציפית וכדומה. ככלל, טיפולים במרפאה יקרים יותר מאשר אפשרויות ביתיות. הקפידו להשוות מחירים ולבדוק מה כלול בהצעת המחיר לפני שאתם מתחייבים לטיפול.

חלופות והשלכות

אמנם הלבנת שיניים מהירה היא פתרון יעיל ונגיש לשיפור צבע השיניים, אך ישנם מקרים בהם היא אינה מתאימה, או שהיא רק חלק מתוכנית טיפול כוללת. חשוב להיות מודע לחלופות:

  1. ציפויי חרסינה (Veneers): ציפויים דקיקים אלה מודבקים על המשטח הקדמי של השיניים כדי לשנות את הגודל, הצורה והצבע שלהן. הם מספקים פתרון ארוך טווח לכתמים עיקשים או לשיניים שאין אפשרות להלבין אותן בשיטות המסורתיות.
  2. הדבקה (Bonding): שימוש בחומר מרוכב בגוון תואם לשיניים לתיקון סדקים קטנים, שינויי צורה, או הארכת שיניים. יכול לשמש כפיתרון אסתטי לבעיות קלות וממוקדות.

השלכות של שימוש מופרז בחומרי הלבנה

לצד היתרונות הברורים, חשוב גם להיות מודע לסיכונים בשימוש לא מבוקר או מוגזם בחומרי הלבנה, במיוחד אלו הנמכרים ללא מרשם רופא וללא פיקוח:

  1. שחיקה מוגברת של אמייל השן: עלול להוביל לרגישות גבוהה ולסיכוי מוגבר לעששת.
  2. חוסר אחידות בגוון השיניים: הלבנה מוגזמת עלולה להפוך את השיניים לצבע כחלחל-לבן לא טבעי, וליצור מראה מנוגד לשחזורים קיימים.
  3. פגיעה בחניכיים: שימוש ממושך בג'לים להלבנה ביתית, או שימוש שגוי בהם, עלול להוביל לגירוי מתמשך בחניכיים או אפילו נסיגת חניכיים.

אם אתם שוקלים באופן עצמאי לרכוש מוצרי הלבנה לשימוש ביתי, הקפידו לקרוא בעיון את ההתוויות וההנחיות. שימוש לא נכון עלול להסב יותר נזק מתועלת לשיניים ולחניכיים שלכם. התייעצות עם רופא השיניים לפני שמנסים טיפולי הלבנה ללא פיקוח, היא חיונית.

סיכום

הלבנת שיניים מהירה יכולה להיות דרך מעולה לשדרג את החיוך שלך ולחזק את הביטחון העצמי. בין אם אתם מתכוננים לאירוע מיוחד או סתם רוצים לחשוף שיניים זוהרות יותר, הטכנולוגיות המתקדמות בתחום מספקות פתרונות נוחים המתאימים למגוון צרכים ותקציבים.

לפני שתתחילו בכל טיפול הלבנת שיניים, חיוני להתייעץ עם רופא השיניים שלכם. הם יוכלו להעריך את מצב השיניים והחניכיים שלכם, להמליץ ​​על השיטה היעילה והבטוחה ביותר עבורכם, וללוות את התהליך כדי להבטיח תוצאות מיטביות.

תזכורות אחרונות

  1. תוצאות הלבנת השיניים משתנות מאדם לאדם, ותלויות בגורמים כמו צבע השיניים ההתחלתי, אורח חיים, והקפדה על ההנחיות.
  2. בחירת איש מקצוע מיומן המשתמש בחומריםרי הלבנה איכותיים היא קריטית להשגת תוצאות טובות ובטוחות.
  3. הלבנת שיניים אינה מהווה תחליף לבריאות פה טובה. המשך לצחצח, להשתמש בחוט דנטלי ולבצע בדיקות תקופתיות אצל רופא/ת השיניים הוא המפתח לחיוך בריא ולבן.
  4. שמירה על התוצאות מצריכה הקפדה על היגיינת פה טובה, צמצום מאכלים ומשקאות מכתימים, וטיפולים תקופתיים להסרת כתמים והבהרה קלה.

ניתן לשתף את התוכן כאן:

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

074-774-6616

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

הלבנה

בסיום טיפול שיניים, השלמת מראה הפנים שלנו זה שיניים לבנות. הלבנת שיניים היא התכשיט לחיוך מושלם.

שיננית

מרכיב משמעותי במניעת דלקות חניכיים ושימור בריאות הפה והשיניים הוא ביקור תדיר אצל השיננית

יישור שיניים

לא רק בגלל החשיבות האסתטית. יישור שיניים מתקן גם את צפיפות ורווחי השיניים ומשפר את היגיינת הפה בנוסף לשיפור הביטחון העצמי

שתלים

תחליף מלאכותי לשיניים ופתרון לשיקום פה אסתטי שלא באמצעות תותבות

כתרים

פתרון מלאכותי לשיקום השן לאחר נזק קשה או לצורך שיקום על שתלים. כיום יש סוגי כתרים שונים" חרסינה, זירקוניה, זירקוניה מנוליטי ו EMAX

אסתטיקה

ציפויי שיניים, השלמת כותרת ויישור שיניים בלתי נראה - הם הפתרונות לאסתטיקה דנטלית במראה השיניים הקדמיות.

שרית אברג'ל

מרפאת שיניים פתח תקווה

רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.

עידן פאניאן

מרפאת שיניים אשדוד

הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה ומסופק בטירוף. תודה.

ליאת כהן

מרפאת שיניים פתח תקווה

הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו ? תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.

רחל קטורזה‎

מרפאת שיניים ד״ר בוחניק

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד. בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו.

מרפאות שיניים ד״ר עמוס בוחניק לוגו
שנות פעילות
0
מרפאות
0
רופאים ושינניות
0
עובדי המרפאות
0

סיפור הקמת רשת שיניים

כדי לעזור לכם לעשות את ההחלטה הנכונה. רשת "שיניים" הוקמה בשנת 1984 על ידי האחים ד"ר עמוס בוחניק ואורי בוחניק, מתוך מטרה לשנות את מדיניות המעבר בין מרפאה למרפאה בהתאם לטיפול, ולהביא את בשורת כל הטיפולים תחת קורת גג אחת. וכך, בזה אחר זה נפתחו מרפאות והצטרפו סניפים נוספים לרשת וכיום היא מונה 26 סניפים בפריסה ארצית – אילת, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בני ברק, בת ים, דימונה, חדרה, כרמיאל, חיפה, יבנה, ירושלים מרכז, ירושלים תלפיות, מודיעין, מעלה אדומים, נהריה, נתניה, נתיבות, פתח תקווה, צפת, שהם, ראשון לציון, רעננה, קרית גת, תע"ש ותל אביב. בכל אחת מהמרפאות יש בין 2-6 חדרי טיפולים ומועסקים בה רופאים מכל תחומי רפואת השיניים לצד רופאים מומחים בכירורגיה והשתלות, יישור שיניים, טיפולי שורש, פריו (טיפולי חניכיים) ועוד. כל הרופאים בעלי רישיון משרד הבריאות ודיפלומות שונות מחזיקים בביטוח אחריות מקצועית, מתעדכנים כל הזמן בהתפתחויות האחרונות בענף רפואת השיניים ועוברים כנסים והשתלמויות מקצועיות. כל סוגי טיפולי השיניים מוענקים בכל אחת ממרפאות הרשת – טיפולים משמרים (כגון סתימות, עקירות וטיפולי שורש), שיקום הפה (כגון מבנים, כתרי חרסינה, כתרי זירקוניה למיניט ועוד ותותבות), כירורגיה והשתלות דנטאליות, טיפולי שיננית הכוללים הסרת אבנית והדרכה בהיגיינה אוראלית, יישור שיניים מכל הסוגים, וטיפולי אסתטיקה דנטאלית.

למעלה מ- 40 שנה אנו כאן כדי להעניק לכם שירות ולדאוג שתצאו מהמרפאה עם חיוך גדול.

בהסדר עם כל חברות הביטוח

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

מה מיוחד ברשת שיניים?

קשה לבחור רופא שיניים. אף אחד לא הולך לרופא שיניים מתוך הנאה, והעובדה כי אתה שוכב, חסר אונים, על הכיסא והרופא בו בחרת אמון על הטיפול באופן מוחלט, הופכת את ההחלטה אף לקשה יותר. מעבר לכך, טיפולי שיניים הינם טיפולים כואבים בדרך כלל וכרוכים בהוצאה כספית לא מבוטלת. אז איך בוחרים? איך יודעים שהרופא בו בחרנו יטפל בנו כמו שצריך, ימנע מאתנו כאב וזמן מיותר ויגבה תשלום רק על מה שצריך באמת? לא פשוט…

מהו היתרון של מרפאות הרשת על פני מרפאה קטנה?

היתרון הבולט ואחת מאבני הדרך של הרשת, הוא מתן כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת/ אומר ד"ר עמוס בוחניק, "לפני שהוקמה הרשת, מטופל שהיה מגיע לרופא השיניים הופנה על ידו לא פעם, לרופאי שיניים אחרים בהתאם לטיפול לו הוא נזקק. מאחר וזה היה המצב באותן שנים, יצרנו פתרון המקל על המטופל, חוסך ממנו את ההתרוצצות ומעניק לו שירות מלא. וכך, הוקמו והתבססו המרפאות שלנו כמרפאות 'all in one', אליהן הצטרפו מרפאות נוספות המאפשרות למטופל לקבל את כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת".

משפחתית וטיפול מסור וצמוד

לכל מרפאה יש מנהל רפואי האחראי על כל ההיבטים הרפואיים והמקצועיים של המרפאה ושל כלל הרופאים בה. צוות המרפאה כולל סייעת מיומנת ומקצועית לכל רופא, מנהלת סניף האחראית על הצד האדמיניסטרטיבי, כח האדם ושירות לקוחות. וכן, צוות קבלה ומשרד שנותן מענה לקביעת תורים, גביית תשלומים וטיפול בכל בקשה של הלקוחות. גם מבחינת חידושים טכנולוגיים לא נשארת הרשת מאחור והיא צועדת עם התפתחות הטכנולוגיה ומשתמשת בחומרים חדשים ומתקדמים ומכשור חדש שיוצא לשוק נכנס בהדרגתיות לסניפים השונים. מדיניות הרשת מאפשרת לרופאים לבחור את סוג החומרים בהם הם רוצים להשתמש ולא משפיעה על החלטתם המקצועית, למרות שלעיתים קיימים הבדלים מהותיים בעלויות
רשת המרפאות התקשרה עם אחת המעבדות הגדולות בישראל, המספקת להן את כל שירותי טכנאות השיניים.

מאמרים נבחרים

כיצד מתבצע טיפול יישור שיניים?

טיפול יישור שיניים, גם הידוע כאורתודונטיה, הוא אחד מהטיפולים הדנטליים הנפוצים והחשובים ביותר. מטרתו העיקרית היא לתקן עיוותים בסידור ובתנועה של השיניים, על מנת להשיג חיוך יפה, נשיכה מאוזנת ובריאות אורלית כוללת. נתונים מראים שכ-50% מהאוכלוסייה הבוגרת זקוקה לטיפול יישור שיניים, והביקוש לשירותים אלה רק עולה עם השנים. תהליך יישור השיניים מתחיל בהערכה מקיפה ע"י רופא אורתודונט מומחה, שבודק את מצב השיניים, הלסתות והפנים. על בסיס זה מוצב תכנון טיפול מותאם אישית, הכולל את שיטת

קרא עוד »

 האם יין לבן או אדום מכתימים את השיניים?

כולנו רוצים חיוך לבן, בוהק ובריא. זה מעלה את הביטחון העצמי, משדר בריאות, ואין כמו חיוך יפה להאיר פנים. אבל עבור חובבי יין, החתירה לחיוך המושלם יכולה להיות מאתגרת. כולנו שמענו שיין, במיוחד יין אדום, גורם לכתמים בשיניים. האם זה אומר שעלינו לוותר על המשקה האהוב כדי לשמור על שיניים לבנות? במדריך זה, נצלול עמוק לעולם של יין וכתמים ונבין מה באמת קורה לשן שלנו כשאנחנו לוגמים קברנה סוביניון או כוס שרדונה צוננת. להבין כיצד

קרא עוד »

האם איחור בבקיעת שיניים אצל תינוקות צריך לעורר דאגה?

בקיעת השיניים היא אחד מהתהליכים החשובים והמשמעותיים בהתפתחות התינוק. החל מהחודשים הראשונים לחייו, התינוק עובר תהליך הדרגתי של צמיחה והבקעה של שיניים חלב, שישמשו אותו בהאכלה, לעיסה ודיבור בשנותיו הראשונות. תהליך זה הוא חלק בלתי נפרד מההתפתחות הכללית של התינוק – מוטורית, קוגניטיבית וחברתית-רגשית. למרות שבקיעת השיניים נחשבת לתהליך טבעי, לא פעם הורים מודאגים לנוכח עיכובים או שינויים בדפוס הבקיעה הצפוי. השאלה "האם איחור בבקיעת שיניים אצל תינוקות צריך לעורר דאגה?" היא שכיחה בקרב הורים

קרא עוד »

 מתי רצוי לקחת את הילד לראשונה לרופא השיניים?

ההורים יודעים עד כמה השיניים של ילדיהם חשובות לבריאותם ולהתפתחותם התקינה. אך מתי הזמן המיטבי להביא את הילד לביקור הראשון אצל רופא השיניים? שאלה זו מטרידה רבים, שכן הטיפול בשיניים של הילד במהלך השנים הראשונות לחייו הוא קריטי להבטחת בריאות השיניים והחניכיים שלו לטווח הארוך. בפוסט זה, נבחן את הגורמים המרכזיים בקביעת הזמן המתאים לביקור הראשון אצל רופא השיניים. נלמד על התפתחות השיניים בגיל הינקות והפעוטות, נדון בחשיבות הביקור הראשוני ובמה שניתן לצפות ממנו, ונספק

קרא עוד »

האם זה נכון שבקבוק או הנקה בלילה מזיקים לשיניים?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שמעסיקות הורים לתינוקות ופעוטות היא האם מתן בקבוק או הנקה במהלך הלילה עלולים להזיק לשיניים המתפתחות של הקטנטנים. חששות אלו מוצדקים לחלוטין, שכן תופעה המכונה "עששת הבקבוק" מהווה סיכון אמיתי לבריאות הפה של ילדים. עששת הבקבוק יכולה לגרום לכאבים, זיהומים, ואף אובדן מוקדם של שיניים – מה שמשפיע לא רק על רווחתו של הילד בהווה, אלא גם עלולה להיות לכך השלכות על התפתחות הדיבור, התזונה והביטחון העצמי שלו בעתיד. מהי עששת

קרא עוד »

מהי גרידת חניכיים/הקצעת שורשים?

בריאות החניכיים שלנו אינה רק עניין של חיוך יפה, אלא מרכיב חשוב בבריאות הכללית של הגוף! מחלות חניכיים נגרמות מהצטברות חיידקים ורובד חיידקי (פלאק), וללא טיפול הן עלולות להוביל לנסיגת חניכיים, ריח רע מהפה, אובדן שיניים, ואף להשפיע לרעה על מחלות כמו סוכרת ומחלות לב. במאמר זה נסקור לעומק את מחלות החניכיים, נפרט כיצד גרידת חניכיים (הקצעת שורשים) יכולה לטפל בבעיה ולמנוע סיבוכים, ונדגיש את החשיבות של הקפדה על היגיינת הפה המעולה למניעת מחלות חניכיים

קרא עוד »

 כיצד להתמודד עם חרדה מרופא השיניים?

פחד מרופא השיניים הוא תופעה נפוצה להפליא. עבור אנשים רבים, הביקור אצל רופא השיניים הופך למקור למתח, דאגה, ובמקרים חמורים אף עלול להוביל לדחייה מוחלטת של טיפולים חיוניים. השלכות שליליות אלו פוגעות באופן ישיר בבריאות הפה, שבתורה משפיעה על איכות החיים הכללית שלנו. המדריך הזה נועד לספק לכם כלים מוחשיים, מדעיים וישימים שיעזרו לכם לצמצם משמעותית את החרדה, לטפל בבריאות הפה שלכם בביטחון, ואף לפתח חוויה חיובית בהקשר של רופא השיניים. הבנת הפחד הגדרת דנטופוביה

קרא עוד »

שיני בשר

כשמתייחסים לשיני בשר, מתכוונים לשיניים הקבועות שלנו, המלוות אותנו לאורך רוב חיינו הבוגרים. בניגוד לשיני החלב הנושרות בילדות, שיני הבשר אמורות להחזיק מעמד שנים רבות ולשמור על תפקוד פה תקין, אכילה נוחה ודיבור. בנוסף, בריאות השיניים הקבועות שלנו קשורה באופן הדוק לבריאות הכללית של הגוף ולדימוי העצמי שלנו. במאמר זה, נכיר מקרוב את עולם שיני הבשר. נבין את מבנה השן, כיצד שיניים אלו מתפתחות, מהן הבעיות הנפוצות שיכולות לפגוע בהן ואיך לשמור עליהן חזקות, בריאות

קרא עוד »

 איך נוצר ריח רע מהפה? 

ריח רע מהפה, או בשמו הרפואי הליטוזיס, הוא מצב נפוץ ביותר המשפיע על איכות חיינו. לכולנו יצא לחוות ריח פה לא נעים באופן זמני, אך אצל אנשים רבים מדובר בבעיה כרונית הגורמת למבוכה ולחוסר ביטחון. במדריך זה נסקור לעומק את הגורמים השונים לריח רע מהפה ונציג את הדרכים האפקטיביות ביותר למניעה וטיפול. גורמים שכיחים לריח רע מהפה  היגיינת פה לקויה   הגורם מספר אחת: רוב המקרים של ריח פה לא נעים נובעים מהיגיינת פה לא מספקת.

קרא עוד »
WhatsApp
he_ILעִבְרִית

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

דילוג לתוכן