ClickCease

כל מה שצריך לדעת על כתר זירקוניה

הרשת פועלת מאז שנת 1984 ולה מעל 40 שנות ניסיון. הרשת מעניקה שירות איכותי על ידי צוות רופאים רגיש ומקצועי, ציוד מתקדם ושימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר.

בהסדר עם כל חברות הביטוח

כתרי זירקוניה הם פתרון פופולרי ומתקדם לשיקום שיניים פגומות או חסרות. עשויים מחומר חזק ועמיד בשם זירקוניה, כתרים אלו מציעים שילוב אידיאלי של אסתטיקה, עמידות ותאימות ביולוגית.

מה זה כתר זירקוניה?

כתר זירקוניה הוא סוג של שיקום דנטלי המכסה לחלוטין שן פגומה או חסרה. בניגוד לכתרים מסורתיים העשויים מחרסינה או מתכת, כתר זירקוניה עשוי מזירקוניום דיאוקסיד, חומר קרמי מתקדם הידוע בחוזקו, עמידותו והמראה הטבעי שלו.

מהי זירקוניה?

זירקוניה היא תרכובת טבעית המופקת ממינרל הזירקון. היא ידועה בתכונותיה הייחודיות:

  • חוזק ועמידות: זירקוניה נחשבת לאחד החומרים הקרמיים החזקים ביותר ברפואת שיניים. היא עמידה בפני שבירה, שחיקה ולחצי לעיסה, מה שמבטיח שכתרי הזירקוניה יחזיקו לאורך שנים רבות.
  • אסתטיקה: זירקוניה היא בעלת שקיפות מסוימת, המאפשרת לחקות את המראה הטבעי של השיניים. ניתן לצבוע ולהתאים אותה במדויק לגוון של השיניים הסובבות, כך שהכתר משתלב בצורה מושלמת בחיוך.
  • ביו-תאימות: זירקוניה כמעט ואינה גורמת לתגובות אלרגיות וממוזערת הסיכון לרגישות בחניכיים או גירויים ברקמות הפה. זה הופך אותה לבחירה מצוינת עבור אנשים עם רגישויות למתכת או לסוגים אחרים של חומרים דנטליים.

יתרונות בהשוואה לכתרים מסורתיים

כתרי זירקוניה הפכו לבחירה המועדפת עבור שיקום שיניים מסיבות רבות. לעומת כתרי חרסינה או מתכת, כתרי זירקוניה מציעים יתרונות משמעותיים במונחים של חוזק, אסתטיקה, ביו-תאימות ומגוון יישומים.

היתרונות של כתרי זירקוניה

כתרי זירקוניה מציעים יתרונות רבים על פני סוגים אחרים של כתרים דנטליים, והם הפכו לבחירה פופולרית ביותר לשיקום הן שיניים קדמיות והן אחוריות. הנה כמה מהיתרונות המרכזיים ביותר.

חוזק ועמידות יוצאי דופן

זירקוניה נחשבת לאחד החומרים החזקים ביותר המשמשים ברפואת שיניים, חזקה פי כמה וכמה מחרסינה רגילה. כתרי זירקוניה עמידים בפני סדקים, שברים ושחיקה, ומסוגלים לעמוד היטב בכוחות הלעיסה בפה. מחקרים מראים כי לכתרי זירקוניה יש שיעורי הישרדות גבוהים מאוד, כאשר אחוזי ההצלחה מגיעים ל-90%-95% גם לאחר תקופות ארוכות של 5-10 שנים.

אסתטיקה טבעית מעולה

זירקוניה היא חומר שקוף למחצה, המאפשר לה להתמזג בצורה חלקה עם השיניים שמסביב. רופאי השיניים יכולים להתאים את צבע הכתר לגוון הספציפי של השיניים של המטופל. התוצאה? כתר זירקוניה אשר נראה ומרגיש בדיוק כמו שן טבעית, מה שתורם לביטחון העצמי וליצירת מראה חיוך הרמוני ואסתטי.

ביו-תאימות גבוהה

זירקוניה היא חומר אינרטי שאינו מעורר תגובות אלרגיות או רגישות ברקמות החניכיים. בשונה מסוגי כתרים המבוססים על מתכת, כתרי זירקוניה מעודדים בריאות חניכיים טובה יותר ומפחיתים את הסיכון לדלקות או לגירויים.

שמירה משופרת על בריאות השן

כתר זירקוניה מתאים באופן מדויק לשן ויוצר איטום הדוק. בכך הוא מונע חדירת חיידקים, שאריות מזון וגורמים מזיקים אחרים לתוך השן המשוקמת. שמירה על הרמטיות טובה זו היא גורם משמעותי במניעת עששת חוזרת, הצורך בטיפולים נוספים בשן, ובכך מסייעת לשמירה ארוכת טווח על בריאות הפה.

רבגוניות בשימושים דנטליים

בזכות החוזק והאסתטיקה שלהם, כתרי זירקוניה ניתנים לשימוש במגוון של מקרים קליניים, בניהם:

  • שיניים קדמיות ואחוריות כאחד
  • החלפת כתרים ישנים וסדוקים
  • שיניים שעברו טיפול שורש
  • טיפול בשיניים בעלות שחיקה משמעותית
  • כיסוי והגנה על שתלים דנטליים
  • יצירת גשרים המבוססים על זירקוניה

מתי צריך כתר זירקוניה?

כתרי זירקוניה מוצעים במצבים קליניים שונים כאשר המטרה המרכזית היא שיקום ושימור השן הטבעית. להלן מספר מקרים נפוצים בהם כתר זירקוניה הוא הפתרון המומלץ.

שיניים שבורות או סדוקות

שן שבורה, בין אם עקב טראומה, לעיסת מזון קשה, או שחיקה חמורה, עלולה להיות כואבת ולגרום לרגישות. כתר זירקוניה מחזיר את השן למבנה הטבעי שלה, מספק לה תמיכה וחוזק, ומפחית באופן משמעותי את הסיכון לשבר נוסף בעתיד.

שיניים שחוקות

שחיקה מוגברת של השיניים יכולה להיגרם מגורמים שונים כגון חריקת שיניים, חומציות במזון וגיל. כתרי זירקוניה עוזרים לשקם את גובה השיניים ולהחזירן למבנה ולתפקוד נכון, תוך הגנה מפני שחיקה מתמשכת.

לאחר טיפול שורש

כאשר השן הפנימית מזדהמת ודורשת טיפול שורש להצלתה, היא נחלשת ונוטה יותר לשברים. כתר זירקוניה מחזק את מבנה השן המטופלת, מאפשר לה לתפקד בלעיסה ומונע סיבוכים עתידיים.

סתימות גדולות

כאשר סתימה מכסה חלק משמעותי משטח השן, היא עלולה להחליש אותו. כתר זירקוניה במקרים אלו יספק הגנה מירבית ויצמצם את הסיכון לשבירת השן בעתיד.

שיפור אסתטי

במקרים של שיניים לא אחידות בצורתן, בגודלן או במיקומן, או שיניים מוכתמות שאינן מגיבות להלבנה, יש המעוניינים לשפר את המראה האסתטי של חיוכם. כתרי זירקוניה מאפשרים ליצור חיוך הרמוני ויפה על ידי עיצוב מחודש של השיניים ובחירת גוון שיתמזג עם השיניים הטבעיות הסמוכות.

תהליך התקנת כתר זירקוניה

התקנת כתר זירקוניה מתבצעת בדרך כלל בשני ביקורים במרפאת השיניים, אך בחלק מהמקרים ניתן להשלים את הטיפול בביקור אחד בזכות טכנולוגיות ייצור מתקדמות. כך נראה התהליך הכללי.

1. פגישת ייעוץ והערכה

  • רופא השיניים יקשיב לתלונות המטופל, יבין את צרכיו וציפיותיו, ויבצע בדיקה יסודית של הפה, כולל שימוש בצילומי רנטגן.
  • הרופא יאבחן את הצורך בכתר, יסביר על יתרונות כתר הזירקוניה, וידון באפשרויות טיפול חלופיות אם קיימות.
  • במידה והוחלט על התקנת כתר זירקוניה, הרופא יסביר על התהליך ויענה על כל שאלות המטופל.

2. הכנת השן

  • רופא השיניים יאלחש את האזור סביב השן המיועדת לקבל את הכתר.
  • בשלב הבא, הרופא ישייף ויסיר בעדינות שכבה דקה של אמייל מהשן, תוך יצירת צורה ומרחב מתאימים להנחת כתר הזירקוניה.
  • תהליך ההכנה נועד להגן על השן מפני רגישות ולוודא שהכתר יתאים בצורה מושלמת וישתלב בנוחות עם שאר השיניים.

3. לקיחת מידות:

לאחר הכנת השן, הרופא ייקח מידות מדויקות כדי ליצור את כתר הזירקוניה. השיטות ללקיחת המידות השתדרגו משמעותית בשנים האחרונות:

  • מידות דיגיטליות: סריקה תלת ממדית של אזור השן המוכנת באמצעות מצלמה דיגיטלית. סריקה זו מדויקת מאוד, מהירה, ונוחה בהרבה עבור המטופל לעומת המידות המסורתיות.
  • מידות מסורתיות: הרופא ממלא משטח מיוחד בחומר אלסטי, אותו הוא מצמיד לשן המטופל כדי לקבל את ה"תשליל" שלה.

נתוני המדידה, בין אם דיגיטלית או מסורתית, מועברים למעבדת שיניים המתמחה בייצור כתרי זירקוניה.

4. ייצור הכתר במעבדה

  • טכנאי המעבדה מעצב את כתר הזירקוניה באמצעות תוכנות מתקדמות (CAD/CAM).
  • הכתר מיוצר מגוש של זירקוניה בכרסום מדויק ביותר, תהליך המבטיח תוצאה איכותית ואסתטית.
  • בשלב האחרון, הטכנאי צובע ומתאים את כתר הזירקוניה כך שיתאים בגוון ובאופי הצבע שלו במדויק לשאר השיניים.

5. התקנת הכתר והתאמות

  • בביקור השני, לאחר שהכתר מוכן במעבדה, רופא השיניים יסיר את הכתר הזמני (אם ישנו כזה) ויניח את כתר הזירקוניה הקבוע על השן.
  • הרופא יבדוק בקפידה את ההתאמה של הכתר, יבחן את הסגר (מנשך) של השיניים, ויוודא כי המטופל מרוצה מהנוחות ומהמראה האסתטי.
  • במידת הצורך, יבוצעו התאמות והתאמות קטנות של צורת הכתר או הגוון כדי להבטיח תוצאה מושלמת.
  • הדבקה קבועה: לאחר אישור אחרון של הרופא והמטופל, כתר הזירקוניה יודבק באופן קבוע לשן המטופלת באמצעות דבק דנטלי חזק במיוחד.

6. ביקורת ובדיקה

בדרך כלל תיקבע בדיקת מעקב כשבוע-שבועיים לאחר ההדבקה על מנת לוודא כי הכתר מותאם היטב וכי המטופל אינו חווה רגישות או בעיות אחרות.

טכנולוגיות מתקדמות

טכנולוגיות דיגיטליות משנות את ענף רפואת השיניים ומשפרות משמעותית את חוויית המטופל. חלק מהמרפאות מצוידות במכשור המאפשר ייצור והתקנה של כתרי זירקוניה בביקור אחד תוך שימוש בסריקה דיגיטלית, תוכנות לתיכנון הכתר, ומחרטות מיוחדות המייצרות את הכתר במקום.

שיקולי עלות של כתרי זירקוניה

כתרי זירקוניה הם אומנם אחת האפשרויות המתקדמות והאיכותיות ביותר לשיקום שיניים כיום, אך חשוב להבין שעלותם לרוב גבוהה יותר בהשוואה לסוגי כתרים אחרים כמו חרסינה או כתרי חרסינה המאוחים למתכת (PFM).

עם זאת, חשוב לראות את התקנת כתר זירקוניה כהשקעה לטווח ארוך, בזכות החוזק, העמידות, והאסתטיקה המעולה שלהם, ההופכים אותם לפתרון משתלם לאורך שנים.

העלות של כתרי זירקוניה מושפעת מגורמים שונים:

  • מורכבות המקרה: מצבים מורכבים יותר הדורשים טיפולים מקדימים או מעורבות של מומחה לשיקום הפה עלולים לייקר את התהליך.
  • מומחיות הרופא: רופאי שיניים בעלי ניסיון רב עם כתרי זירקוניה ומוניטין טוב בתחום גובים לרוב תעריפים גבוהים יותר.
  • המעבדה הדנטלית: מעבדות שיניים המצוידות בטכנולוגיות מתקדמות ומייצרות תוצאות איכותיות במיוחד יעלו יותר ממעבדות פשוטות.
  • מיקום גיאוגרפי: עלויות הטיפול יכולות להשתנות בהתאם למיקום הגיאוגרפי של מרפאת השיניים.

טווח מחירים משוער: קשה לתת מחיר אחיד לטיפול בכתר זירקוניה, אך ככלל אפשר לצפות שהמחיר ינוע בטווח מסוים לכל כתר. במקביל, חשוב להביא בחשבון שעלולים להיות תוספות מחיר בגין טיפולים נלווים הכרחיים (צילומים, סתימות, טיפול שורש וכו').

איך לבחור את רופא השיניים הנכון להתקנת כתרי זירקוניה

מומחיות וניסיון עם זירקוניה

חשוב לבחור רופא שיניים שיש לו ניסיון ספציפי בטיפול באמצעות כתרי זירקוניה. מומלץ לשאול כמה כתרי זירקוניה ביצע הרופא, באיזו תדירות נעשה שימוש בטכניקה הזו במרפאה, ולהתעדכן לגבי הכשרות רלוונטיות שעבר.

המלצות והערכת המרפאה

חוות דעת של מטופלים שעברו התקנת כתרי זירקוניה אצל אותו רופא הן מקור מידע מצוין. כדאי לחפש המלצות ברשת, לשאול מכרים, או לבקש מהרופא הפניות למטופלים מרוצים. בנוסף, ביקור מקדים במרפאה מאפשר להתרשם מהאווירה, הניקיון והסדר, ומהיחס והגישה של צוות המרפאה.

ציוד מתקדם

לצורך התקנה מדויקת ואיכותית של כתרי זירקוניה, נדרשת טכנולוגיה מתקדמת. כדאי להתעניין האם המרפאה מצוידת בסורק דיגיטלי ללקיחת מידות (עדיף על פני שיטות המידות המסורתיות), תוכנות לעיצוב מדויקות של הכתרים, והאם ישנו מכשור לייצור הכתרים במרפאה עצמה (One Day Dentistry).

שאלות חשובות במהלך הייעוץ

מומלץ להגיע לייעוץ עם רשימה מוכנה של שאלות החשובות לך:

  • שאלות כלליות על כתרי זירקוניה, התאמה למקרה שלך, וסוגיות הקשורות לעלות ולביטוחים.
  • שאלות ספציפיות בנוגע לניסיון של הרופא בטכניקה זו, אחוזי ההצלחה, והאם יש אחריות לטיפול.
  • האם ניתן לראות תמונות של "לפני ואחרי" של מטופלים קודמים שעברו התקנת כתרי זירקוניה?

תחזוקת כתר זירקוניה

על מנת להבטיח את הארכות החיים של כתרי הזירקוניה ולשמור על בריאות השיניים והחניכיים, חשוב מאוד להקפיד על תחזוקה שוטפת נכונה, בדיוק כמו לגבי שיניים רגילות:

  • צחצוח יסודי (פעמיים ביום): שימוש במברשת שיניים רכה ומשחת שיניים המכילה פלואוריד. הקפדה על צחצוח של כל משטחי השיניים, כולל קו החניכיים בתנועות עדינות.
  • שימוש בחוט דנטלי (פעם ביום): חוט דנטלי חיוני להסרת שאריות מזון ורובד חיידקי מהאזורים שבין השיניים, אליהם מברשת השיניים אינה מגיעה.
  • תזונה בריאה: הפחתת צריכת מזונות ומשקאות המכילים סוכרים וחומצות העלולים לפגוע בשיניים.
  • ביקורות שיניים סדירות: ביקור אצל רופא/ת השיניים ושיננית אחת לחצי שנה לצורך בדיקות תקופתיות וניקוי מקצועי. הביקורים הסדירים מאפשרים זיהוי מוקדם של בעיות פוטנציאליות וטיפול בהן לפני שמצבן מחמיר.

קו החניכיים

במצבים מסוימים עלולה להופיע פס אפרפר דק לאורך קו החניכיים באזור הכתר. תופעה זו קשורה לרוב לסוג הזירקוניה הספציפי שבו נעשה שימוש, ולטכניקת העבודה של הרופא והמעבדה. לרוב אין צורך בטיפול מיוחד, אך מומלץ ליידע את הרופא אם מופיעה רגישות במקום או אם הפס הדק מפריע מבחינה אסתטית.

אפשרויות התאמת צבעים

זירקוניה ניתנת להתאמת צבע מדויקת מאוד, אך חשוב להבין שהמטרה הסופית היא ליצור כתר טבעי הנראה הרמוני ביחס לשיניים הסמוכות. שינויי צבע קלים, הבדלים זעירים בדרגת השקיפות, ומרקם השונה במקצת משיניים טבעיות הם תופעות אפשריות ונפוצות.

שיעורי הצלחה ואריכות חיים

כתרי זירקוניה נחשבים לאחד מסוגי השיקומים האמינים ביותר ברפואת שיניים. הם בעלי עמידות גבוהה בפני שברים ואחוזי ההישרדות שלהם גבוהים ביותר. מחקרים מראים שלכתרי זירקוניה סיכוי של מעל 90% לשרוד לפחות 5 שנים, ובהרבה מקרים הם מחזיקים מעמד 10 שנים ויותר. עם טיפול נכון ותחזוקה טובה, תוחלת החיים שלהם ארוכה במיוחד.

שינויים עתידיים אפשריים

כמו בכל שיקום דנטלי, גם כתרי זירקוניה אינם פתרון נצחי. עם השנים עלולים להתרחש שינויים במבנה הפה, בסגר, בחניכיים, וברקמות התומכות בשיניים. לעיתים יש צורך בהתאמה או החלפה של הכתר, אך לרוב אלו מקרים נדירים.

סיכום

כתרי זירקוניה מהווים מהפכה בתחום רפואת השיניים המשקמת, ומציעים שילוב מנצח של חוזק, עמידות, אסתטיקה, וביו-תאימות. יתרונותיהם הרבים הופכים אותם לבחירה מועדפת לשיקום שיניים פגומות וחסרות, הן באזורים הקדמיים והן באזורים האחוריים של חלל הפה.

כתרי זירקוניה מאפשרים ליהנות מחיוך אסתטי, בריא, ומתפקוד מיטבי של השיניים לאורך שנים רבות. למרות שעלות השיקום באמצעות זירקוניה עשויה להיות גבוהה יותר מסוגי כתרים אחרים, זוהי השקעה משתלמת לטווח הארוך בזכות עמידותם הגבוהה של הכתרים ואיכות החיים שהם מעניקים.

אם אתם סובלים משיניים שבורות, שחוקות, סדוקות, חסרות או משיניים ששינו את צבען, מומלץ להתייעץ עם רופא השיניים שלכם לגבי האפשרות לשיקום הפה באמצעות כתרי זירקוניה. הבדיקה והייעוץ יאפשרו לרופא לאבחן את המצב הנוכחי, להתאים את תוכנית הטיפול המתאימה ביותר, ולהסביר על היתרונות, העלויות, והתהליך הצפוי של התקנת כתרי זירקוניה.

ניתן לשתף את התוכן כאן:

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

074-774-6616

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

הלבנה

בסיום טיפול שיניים, השלמת מראה הפנים שלנו זה שיניים לבנות. הלבנת שיניים היא התכשיט לחיוך מושלם.

שיננית

מרכיב משמעותי במניעת דלקות חניכיים ושימור בריאות הפה והשיניים הוא ביקור תדיר אצל השיננית

יישור שיניים

לא רק בגלל החשיבות האסתטית. יישור שיניים מתקן גם את צפיפות ורווחי השיניים ומשפר את היגיינת הפה בנוסף לשיפור הביטחון העצמי

שתלים

תחליף מלאכותי לשיניים ופתרון לשיקום פה אסתטי שלא באמצעות תותבות

כתרים

פתרון מלאכותי לשיקום השן לאחר נזק קשה או לצורך שיקום על שתלים. כיום יש סוגי כתרים שונים" חרסינה, זירקוניה, זירקוניה מנוליטי ו EMAX

אסתטיקה

ציפויי שיניים, השלמת כותרת ויישור שיניים בלתי נראה - הם הפתרונות לאסתטיקה דנטלית במראה השיניים הקדמיות.

שרית אברג'ל

מרפאת שיניים פתח תקווה

רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.

עידן פאניאן

מרפאת שיניים אשדוד

הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה ומסופק בטירוף. תודה.

ליאת כהן

מרפאת שיניים פתח תקווה

הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו ? תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.

רחל קטורזה‎

מרפאת שיניים ד״ר בוחניק

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד. בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו.

מרפאות שיניים ד״ר עמוס בוחניק לוגו
שנות פעילות
0
מרפאות
0
רופאים ושינניות
0
עובדי המרפאות
0

סיפור הקמת רשת שיניים

כדי לעזור לכם לעשות את ההחלטה הנכונה. רשת "שיניים" הוקמה בשנת 1984 על ידי האחים ד"ר עמוס בוחניק ואורי בוחניק, מתוך מטרה לשנות את מדיניות המעבר בין מרפאה למרפאה בהתאם לטיפול, ולהביא את בשורת כל הטיפולים תחת קורת גג אחת. וכך, בזה אחר זה נפתחו מרפאות והצטרפו סניפים נוספים לרשת וכיום היא מונה 25 סניפים בפריסה ארצית – אילת, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בני ברק, בת ים, דימונה, חדרה, חיפה, יבנה, ירושלים מרכז, ירושלים תלפיות, מודיעין, מעלה אדומים, נהריה, נתניה, נתיבות, פתח תקווה, צפת, שהם, ראשון לציון, רעננה, קרית גת, תע"ש ותל אביב. בכל אחת מהמרפאות יש בין 2-6 חדרי טיפולים ומועסקים בה רופאים מכל תחומי רפואת השיניים לצד רופאים מומחים בכירורגיה והשתלות, יישור שיניים, טיפולי שורש, פריו (טיפולי חניכיים) ועוד. כל הרופאים בעלי רישיון משרד הבריאות ודיפלומות שונות מחזיקים בביטוח אחריות מקצועית, מתעדכנים כל הזמן בהתפתחויות האחרונות בענף רפואת השיניים ועוברים כנסים והשתלמויות מקצועיות. כל סוגי טיפולי השיניים מוענקים בכל אחת ממרפאות הרשת – טיפולים משמרים (כגון סתימות, עקירות וטיפולי שורש), שיקום הפה (כגון מבנים, כתרי חרסינה, כתרי זירקוניה למיניט ועוד ותותבות), כירורגיה והשתלות דנטאליות, טיפולי שיננית הכוללים הסרת אבנית והדרכה בהיגיינה אוראלית, יישור שיניים מכל הסוגים, וטיפולי אסתטיקה דנטאלית.

למעלה מ- 40 שנה אנו כאן כדי להעניק לכם שירות ולדאוג שתצאו מהמרפאה עם חיוך גדול.

בהסדר עם כל חברות הביטוח

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

מה מיוחד ברשת שיניים?

קשה לבחור רופא שיניים. אף אחד לא הולך לרופא שיניים מתוך הנאה, והעובדה כי אתה שוכב, חסר אונים, על הכיסא והרופא בו בחרת אמון על הטיפול באופן מוחלט, הופכת את ההחלטה אף לקשה יותר. מעבר לכך, טיפולי שיניים הינם טיפולים כואבים בדרך כלל וכרוכים בהוצאה כספית לא מבוטלת. אז איך בוחרים? איך יודעים שהרופא בו בחרנו יטפל בנו כמו שצריך, ימנע מאתנו כאב וזמן מיותר ויגבה תשלום רק על מה שצריך באמת? לא פשוט…

מהו היתרון של מרפאות הרשת על פני מרפאה קטנה?

היתרון הבולט ואחת מאבני הדרך של הרשת, הוא מתן כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת/ אומר ד"ר עמוס בוחניק, "לפני שהוקמה הרשת, מטופל שהיה מגיע לרופא השיניים הופנה על ידו לא פעם, לרופאי שיניים אחרים בהתאם לטיפול לו הוא נזקק. מאחר וזה היה המצב באותן שנים, יצרנו פתרון המקל על המטופל, חוסך ממנו את ההתרוצצות ומעניק לו שירות מלא. וכך, הוקמו והתבססו המרפאות שלנו כמרפאות 'all in one', אליהן הצטרפו מרפאות נוספות המאפשרות למטופל לקבל את כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת".

משפחתית וטיפול מסור וצמוד

לכל מרפאה יש מנהל רפואי האחראי על כל ההיבטים הרפואיים והמקצועיים של המרפאה ושל כלל הרופאים בה. צוות המרפאה כולל סייעת מיומנת ומקצועית לכל רופא, מנהלת סניף האחראית על הצד האדמיניסטרטיבי, כח האדם ושירות לקוחות. וכן, צוות קבלה ומשרד שנותן מענה לקביעת תורים, גביית תשלומים וטיפול בכל בקשה של הלקוחות. גם מבחינת חידושים טכנולוגיים לא נשארת הרשת מאחור והיא צועדת עם התפתחות הטכנולוגיה ומשתמשת בחומרים חדשים ומתקדמים ומכשור חדש שיוצא לשוק נכנס בהדרגתיות לסניפים השונים. מדיניות הרשת מאפשרת לרופאים לבחור את סוג החומרים בהם הם רוצים להשתמש ולא משפיעה על החלטתם המקצועית, למרות שלעיתים קיימים הבדלים מהותיים בעלויות
רשת המרפאות התקשרה עם אחת המעבדות הגדולות בישראל, המספקת להן את כל שירותי טכנאות השיניים.

מאמרים נבחרים

ד״ר אמיר וולף

רופא שיניים ומומחה לכירורגיה פה ולסתות. בסיום לימודיו באוניברסיטת ת״א התמחה במחלקה לכירורגיה פה ולסתות במרכז הרפואי רמב״ם. במסגרת התמחותו עסק במגוון רחב של ניתוחים בפנים ובלסתות. לאחר סיום ההתמחות, נשאר במחלקה כרופא בכיר. בשנת 2017 התקבל לשנת השתלמות (Fellowship) במחלקה לכירורגיה פלסטית ונוירוכירוגיה במוסד הרפואי היוקרתי: Johns Hopkins University School of medicine, Baltimore, Maryland, USA. במסגרת תת התמחות עסק בשחזורים של גולגולת, פנים וקרקפת בחולים לאחר ניתוחי ראש.

קרא עוד »

הרמת סינוס ותהליך ההחלמה לאחר הטיפול

אובדן שיניים, במיוחד באזור האחורי בלסת העליונה, יכול להוות בעיה לא רק אסתטית אלא גם תפקודית. כדי להשלים את השיניים החסרות עם שתלים דנטליים, לעיתים אין מספיק עצם בלסת שתתמוך בשתל. הפתרון במקרים אלו הוא הליך כירורגי שנקרא הרמת סינוס. בהליך זה, מנתח פה ולסת מרים את רצפת הסינוס המקסילרי (שנמצא מעל הלסת העליונה) ומחדיר שתל עצם שיאפשר, לאחר תקופת החלמה, את קיבועם של שתלים דנטליים יציבים. במאמר זה נצלול לעומקם של הרמות סינוס, נבין

קרא עוד »

הרמת סינוס סגורה / הרמת סינוס פתוחה – מה ההבדל ?

השתלות שיניים הפכו לטיפול הבחירה עבור מטופלים רבים שסובלים מאובדן שיניים, ומאפשרות החזרת היכולת התפקודית והאסתטית המלאה של חלל הפה. לעתים, בשל נסיגת עצם משמעותית בלסת העליונה, יש צורך בהליך מקדים שנקרא הרמת סינוס. הרמת סינוס מאפשרת להגדיל את נפח העצם כדי ליצור בסיס יציב ומתאים להשתלת שיניים. קיימים שני סוגים עיקריים של הרמות סינוס: הרמת סינוס סגורה והרמת סינוס פתוחה. במאמר זה נצלול לנושא, נבהיר את ההבדלים בין השיטות ונספק מידע חשוב לכל מי

קרא עוד »

הרמת סינוס – כל המידע אודות תהליך הטיפול

הליך הרמת סינוס הוא ניתוח כירורגי שנועד להגדיל את כמות העצם בלסת העליונה, באזור הסינוסים המקסילריים. הליך זה לעיתים הכרחי לפני השתלות שיניים, במיוחד כאשר אובדן עצם משמעותי מונע עיגון יציב של השתלים הדנטליים. מטרת המאמר הנוכחי היא לספק מידע מקיף וכללי על הרמת סינוס, כולל הסיבות להליך, הסוגים השונים, הסיכונים והסיבוכים הפוטנציאליים, הציפיות מההחלמה, ושיעורי ההצלחה. אם אתם שוקלים השתלת שיניים וחסרה לכם עצם באזור הסינוסים, מאמר זה יכול לסייע לכם לקבל החלטה מושכלת

קרא עוד »

כתרי זירקוניה בשיניים קדמיות

חיוך מושלם הוא חלום של רבים, וכתרי זירקוניה עולים בשנים האחרונות כאחת האפשרויות המובילות לשיקום אסתטי ותפקודי של השיניים הקדמיות. כתרים אלו, העשויים מחומר קרמי מתקדם בשם זירקוניה, מצטיינים במראה טבעי להפליא, עמידות גבוהה, והתאמה ביולוגית מצוינת לרקמות החניכיים. אם השיניים הקדמיות שלכם סדוקות, שבורות, עברו שינוי צבע משמעותי, או שאתם פשוט רוצים לשדרג את החיוך באופן דרמטי – כתרי זירקוניה יכולים להיות הפתרון המושלם עבורכם. במדריך מקיף זה נצלול לעולם כתרי הזירקוניה לשיניים קדמיות,

קרא עוד »

כל מה שצריך לדעת על כתר זירקוניה

כתרי זירקוניה הם פתרון פופולרי ומתקדם לשיקום שיניים פגומות או חסרות. עשויים מחומר חזק ועמיד בשם זירקוניה, כתרים אלו מציעים שילוב אידיאלי של אסתטיקה, עמידות ותאימות ביולוגית. מה זה כתר זירקוניה? כתר זירקוניה הוא סוג של שיקום דנטלי המכסה לחלוטין שן פגומה או חסרה. בניגוד לכתרים מסורתיים העשויים מחרסינה או מתכת, כתר זירקוניה עשוי מזירקוניום דיאוקסיד, חומר קרמי מתקדם הידוע בחוזקו, עמידותו והמראה הטבעי שלו. מהי זירקוניה? זירקוניה היא תרכובת טבעית המופקת ממינרל הזירקון. היא

קרא עוד »

האם כדאי לעשות ציפוי שיניים ?

שיניים יפות וחיוך אסתטי הם חלום של רבים מאיתנו. ציפוי שיניים הוא אחד הפתרונות הפופולריים ביותר לשדרוג משמעותי ומהיר של מראה החיוך. אבל, האם ציפוי שיניים מתאים לכל אחד? מה היתרונות והחסרונות שיש לקחת בחשבון? במאמר המקיף הזה, נענה על כל השאלות ונספק לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי ציפוי שיניים. נתחיל מהבסיס: ציפויי שיניים הם מעטפות דקיקות שעשויות חרסינה או חומר מרוכב (קומפוזיט). ציפויים אלו מודבקים על החלק

קרא עוד »

היתרונות והחסרונות של ציפויים לשיניים: כל מה שצריך לדעת

ציפויי שיניים הפכו להליך קוסמטי מבוקש ביותר בעולם רפואת השיניים, וגם בישראל הם זוכים לפופולריות גואה בקרב מי ששואפים לשדרג משמעותית את החיוך שלהם. ציפויים, שהם מעין קליפות דקיקות המודבקות על חזית השיניים, יכולים להסוות מגוון פגמים אסתטיים כמו שיניים מוכתמות, סדוקות, שבורות, או בעלות רווחים לא אטרקטיביים. לצד יתרונותיהם הרבים, חשוב להכיר גם את החסרונות והתהליך הכרוך בהתקנת ציפויי שיניים כדי לקבל החלטה מושכלת. במאמר זה נצלול לכל ההיבטים החשובים של ציפויי שיניים ונספק

קרא עוד »

ציפוי שיניים – ההבדלים בין חרסינה, למינייט, קומפוזיט זירקוניה ונוספים

שיניים יפות ובריאות הן נכס המשפיע באופן משמעותי על הביטחון העצמי שלנו ועל האופן שבו העולם תופס אותנו. חיוך רחב וחושף שיניים לבנות ואסתטיות יכול להפוך כל יום להרבה יותר נעים. אך מה אם השיניים שלנו סובלות מבעיות כמו כתמים, מרווחים, סדקים, או צורה לא אחידה? ציפויי שיניים הם פיתרון אסתטי פופולרי המספק מענה לכל אותן בעיות ומאפשר ליצור חיוך מושלם במהירות יחסית. ציפויי שיניים הם מעטפות דקיקות המודבקות על החלק הקדמי של השיניים כדי

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

דילוג לתוכן