ClickCease

ציפוי שיניים מחרסינה או קומפוזיט? כך תבחרו נכון

הרשת פועלת מאז שנת 1984 ולה מעל 40 שנות ניסיון. הרשת מעניקה שירות איכותי על ידי צוות רופאים רגיש ומקצועי, ציוד מתקדם ושימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר.

בהסדר עם כל חברות הביטוח

חיוך יפה ובריא הוא נכס משמעותי. הוא משדר ביטחון עצמי, משפיע על הרושם הראשוני שאנו יוצרים, ויכול אפילו לשפר את איכות החיים שלנו. ציפויי שיניים הם פתרון אסתטי פופולרי לשדרוג מראה החיוך, אך עם מגוון האפשרויות הקיים, הבחירה עלולה להיות מבלבלת. ציפויי חרסינה וקומפוזיט הם הבחירה של רבים, ובמאמר זה נצלול להשוואה ביניהם ונסייע לכם לקבל את ההחלטה הכי נכונה עבורכם.

מהם ציפויי שיניים? 

ציפויי שיניים הן שכבות דקיקות המודבקות על חזית השן. באמצעותן ניתן לטשטש פגמים אסתטיים כמו שיניים שבורות, סדוקות, מוכתמות או עקומות. בנוסף, ציפויים משמשים לסגירת מרווחים בין השיניים, ולשיפור הצורה והאורך שלהן. קיימים סוגים שונים של ציפויי שיניים, כאשר הפופולריים ביותר הם ציפויי חרסינה (פורצלן) וציפויי קומפוזיט (חומר מרוכב). לצד אלו, ישנם גם ציפויי למינייט העשויים חרסינה דקה במיוחד, וציפויים מחומרים מתקדמים כמו זירקוניה.

נקודה חשובה: לפני ההחלטה על סוג ציפוי השיניים, יש להתייעץ עם רופא שיניים מומחה לשיקום הפה על מנת לוודא שהשיניים והחניכיים שלכם בריאים, ושהטיפול אכן מתאים לצרכים שלכם.

ציפוי שיניים מחרסינה 

ציפויי חרסינה, הידועים גם בשם ציפויי פורצלן, נחשבים לאפשרות האסתטית והעמידה ביותר. הם עשויים מחומר קרמי דק וחזק המדמה באופן מושלם את מראה השן הטבעית. ציפויי חרסינה מצטיינים במספר יתרונות בולטים:

  1. אסתטיקה מעולה: צבעם הטבעי, שקיפותם ויכולתם להחזיר אור הופכים אותם לאופציה מצוינת למי ששואף לחיוך מושלם. ניתן להתאים אותם במדויק לגוון השיניים הקיימות ליצירת מראה אחיד וטבעי.
  2. עמידות יוצאת דופן: ציפויי חרסינה עמידים במיוחד בפני שחיקה, שבירה וכתמים, והם יכולים להחזיק מעמד שנים רבות, לעיתים 10-15 שנים ואף יותר.
  3. שומרים על מבנה השן: בדרך כלל ההכנה של השיניים לציפויי חרסינה דורשת השחזה משמעותית, ולכן נחשבים לטיפול פחות הפיך בהשוואה לציפויי קומפוזיט.

חסרונות של ציפוי חרסינה

  1. עלות גבוהה: ציפויי חרסינה הם האפשרות היקרה ביותר, ובדרך כלל מחירם נע בין 2500-4000 ש"ח לשן.
  2. תהליך ממושך: הפרוצדורה של ציפויי חרסינה מצריכה לרוב שני ביקורים אצל רופא השיניים: ביקור לצורך הכנת השיניים ולקיחת מידות, וביקור נוסף להדבקת הציפויים שיוצרו במעבדה דנטלית.
  3. רגישות: במהלך ואחרי הטיפול חלק מהמטופלים עשויים לחוות רגישות זמנית בשיניים.

מתי ציפוי חרסינה הם הבחירה הנכונה?

ציפויי חרסינה אידיאליים למי שמחפש את הפתרון האיכותי והאסתטי ביותר, ומוכן להשקיע בתהליך ארוך ויקר יותר. הם מתאימים במיוחד במקרים הבאים:

  1. שיניים מוכתמות מאוד שאינן מגיבות לטיפולי הלבנה.
  2. פגמים בולטים בשיניים כמו שברים, סדקים משמעותיים או רווחים גדולים.
  3. שיניים קדמיות כאשר חשוב להשיג את המראה הטבעי והאסתטי ביותר.

נתון מעניין: ציפויי חרסינה מיוצרים בטכנולוגיית CAD/CAM המאפשרת דיוק רב ותכנון דיגיטלי של הציפוי.

ציפוי שיניים מקומפוזיט 

ציפויי קומפוזיט, העשויים מחומר מרוכב מבוסס שרף, הם פתרון משתלם יותר מציפויי חרסינה, ומציעים מספר יתרונות:

  1. מחיר אטרקטיבי: העלות של ציפויי השיניים מקומפוזיט נמוכה באופן משמעותי מעלות ציפויי חרסינה, ונעה בטווח של 1000-2000 ש"ח לשן בדרך כלל.
  2. תהליך מהיר: ציפוי קומפוזיט נעשה לרוב בביקור אחד אצל רופא השיניים. הרופא מתאים את צבע הקומפוזיט לשן, מעצב אותו ישירות על גבי השן, ומקשה אותו בעזרת אור מיוחד.
  3. מינימום התערבות: ההכנה הנדרשת עבור ציפוי קומפוזיט היא מינימלית, ולעיתים כלל אינה דורשת השחזה משמעותית של השן. כך נשמר יותר ממבנה השן הטבעית, והטיפול נחשב להפיך.

חסרונות של ציפוי קומפוזיט

  1. עמידות מוגבלת: ציפויי קומפוזיט נוטים להישחק ולהישבר מהר יותר מאשר ציפויי חרסינה, ותוחלת החיים שלהם נעה לרוב בין 5-7 שנים בממוצע.
  2. נטייה לכתמים: הקומפוזיט הוא חומר נקבובי יותר מחרסינה ולכן נוטה יותר לספיגת כתמים ממשקאות כמו קפה, תה ויין, וממאכלים מסוימים.
  3. תחזוקה: ציפויי קומפוזיט דורשים ליטושים ותיקונים בתדירות גבוהה יותר בהשוואה לציפויי חרסינה.

מתי ציפוי קומפוזיט הם הבחירה המתאימה

ציפויי קומפוזיט מהווים בחירה טובה עבור המטופלים הבאים:

  1. מעוניינים בפתרון אסתטי מהיר שאינו כרוך בהליך מורכב.
  2. בעלי תקציב מוגבל ומחפשים פתרון משתלם יותר.
  3. רוצים להתנסות בציפויי שיניים לפני שהם מתחייבים לציפויי חרסינה.
  4. שיניים במצב טוב שאינן דורשות תיקון פגמים מורכבים.

טיפ חשוב: כדי לשמור על מראה ציפויי הקומפוזיט לאורך זמן, חשוב להקפיד על היגיינת פה קפדנית, לצחצח שיניים לפחות פעמיים ביום, להשתמש בחוט דנטלי, ולהגיע לביקורות וניקויים תקופתיים אצל רופא השיניים.

תהליך ביצוע ציפוי שיניים 

הליך ציפוי השיניים משתנה בהתאם לסוג הציפוי הנבחר – חרסינה או קומפוזיט. באופן כללי, ציפויי חרסינה דורשים תהליך מורכב יותר מאשר ציפויי קומפוזיט.

תהליך ציפוי שיניים מחרסינה

  1. ייעוץ והערכה: השלב הראשון כרוך בבדיקה מקיפה וצילומי רנטגן כדי להעריך את מצב השיניים והחניכיים, ולוודא שציפויים הם אכן הפתרון המתאים. בנוסף, בשלב זה תתבצע בחירת צבע הציפויים המתאים ביותר.
  2. הכנת השיניים: יש צורך בהשחזה של השן על מנת ליצור מקום לציפוי החרסינה וליצור הדבקה טובה בינו לבין השן.
  3. לקיחת מידות: בשלב זה נלקחות מידות מדויקות שיישלחו למעבדה הדנטלית לייצור הציפויים. במקביל, יותקנו ציפויים זמניים לשמירה על השיניים.
  4. הדבקת הציפויים: בביקור השני אצל רופא השיניים, הציפויים הזמניים יוסרו וציפויי החרסינה הקבועים יודבקו במקומם בדבק מיוחד. רופא השיניים יוודא התאמה מרבית לצורה ולצבע של השיניים הסמוכות.

תהליך ציפוי שיניים מקומפוזיט

  1. ייעוץ ובחירת צבעים: בדומה לציפויי חרסינה, גם هنا הרופא יבצע בדיקה ואבחון מקדימים, וכן יתאים את גוון הקומפוזיט לצבע השיניים הקיימות.
  2. הכנת השן והדבקה: הכנה מוקדמת של השן לקראת ציפוי קומפוזיט היא מינימלית ולעיתים כלל לא נדרשת. הרופא ימרח את חומר הקומפוזיט ישירות על השן, יפסל אותו לצורה הרצויה, ויקשה אותו בעזרת אור מיוחד.

משך הזמן ותופעות לוואי

הליך ציפוי חרסינה מצריך לרוב שני ביקורים אצל רופא השיניים, בעוד שציפוי הקומפוזיט נעשה בדרך כלל בביקור אחד. לאחר ביצוע הציפויים (משני הסוגים), ייתכן ותחושו רגישות מסוימת למשך כמה ימים, אך זו אמורה לחלוף מעצמה.

חשוב לזכור: תהליך ציפוי השיניים מותאם באופן אישי וייחודי עבור כל מטופל. כדי להבין את התהליך הצפוי במקרה שלכם באופן המדויק ביותר, חשוב להתייעץ עם רופא השיניים שלכם.

טיפים לבחירת סוג הציפוי המתאים 

הבחירה בין ציפוי חרסינה לקומפוזיט היא החלטה אישית שצריכה להתבסס על הצרכים וההעדפות שלכם. חשוב להתייעץ עם רופא שיניים מומחה בשיקום הפה לקבלת המלצה ספציפית למקרה שלכם. לפני שאתם מקבלים החלטה, שיקלו את השאלות הבאות:

  1. מהן המטרות שלי? האם אתם מחפשים את השינוי הדרמטי ביותר האפשרי, או שמספקת אתכם תוצאה אסתטית טובה אך פחות מושלמת?
  2. מהו התקציב שעומד לרשותי? האם אתם יכולים להרשות לעצמכם את העלות הגבוהה יותר של ציפויי חרסינה?
  3. כמה זמן אני מוכן להשקיע? האם אתם מעדיפים פתרון מהיר, או שתהליך הדרגתי יותר מתאים לכם?
  4. מהו מצב השיניים שלי באופן כללי? האם יש פגמים משמעותיים שיצריכו השחזה רבה כך שציפוי חרסינה בכל מקרה יהיה האופציה המועדפת?

שאלו את רופא השיניים

  1. מהו סוג הציפוי שמומלץ עבור הצרכים והמטרות הספציפיות שלי?
  2. מהם הסיכונים והתועלות של כל סוג ציפוי במקרה שלי?
  3. איך אוכל לשמור על הציפויים לאורך זמן?
  4. האם יש חלופות לציפויי שיניים שעשויות להתאים לי?

שיקום פה הינו תחום מומחיות ברפואת השיניים. מומלץ לפנות לרופא שיניים מומחה שיוכל לסייע לכם לאבחן את המצב הנוכחי ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

שאלות ותשובות נפוצות 

מטופלים שמתעניינים בציפוי שיניים נוטים לשאול מגוון שאלות לגבי ההליך, העמידות, והסיכונים הכרוכים בטיפול. להלן מענה לחלק מהשאלות הנפוצות ביותר:

האם ציפוי שיניים כואב? 

בדרך כלל ההליך עצמו אינו כואב ומבוצע תחת הרדמה מקומית. לאחר הטיפול עשויה להיות רגישות קלה בשיניים, אך זו חולפת מעצמה תוך מספר ימים.

כמה זמן מחזיקים ציפויי שיניים? 

תוחלת החיים של ציפוי שיניים תלויה בסוג הציפוי ובתחזוקה שלו. ציפויי חרסינה לרוב יחזיקו מעמד כ-10-15 שנים, וציפויי קומפוזיט כ-5-7 שנים בממוצע. הקפדה על היגיינת פה טובה וביקורים סדירים אצל רופא השיניים יכולה להאריך את תוחלת החיים של הציפויים.

האם ניתן להסיר ציפויי שיניים? 

ציפויי חרסינה פחות הפיכים מציפויי קומפוזיט – זאת מכיוון שהם דורשים בדרך כלל השחזה משמעותית יותר של השן. עם זאת, במקרה של נזק לציפוי, או אם המטופל מעוניין בשינוי, ניתן לעיתים להסירם.

מה קורה אם ציפוי השיניים מתנתק? 

אם ציפוי מתנתק, חשוב לפנות לרופא השיניים בהקדם האפשרי, על מנת להחזירו למקום או להחליפו במידת הצורך. הימנעות מטיפול עלולה להוביל לרגישות בשן ואף לדלקת.

האם יש מזונות שצריך להימנע מהם? 

מומלץ להימנע ממאכלים קשים או דביקים במיוחד כדי להפחית את הסיכון לפגיעה בציפויים. בנוסף, יש להימנע מלעיסת קרח או חפצים קשים. צריכה מופרזת של מזונות הגורמים לכתמים (כמו קפה, תה, יין) עלולה להוביל להכתמת ציפויי קומפוזיט.

טיפ: אם יש לכם שאלות נוספות, אל תהססו לשאול ישירות את רופא השיניים שלכם. הרופא יוכל לענות באופן המדויק והרלוונטי ביותר על כל נושא שמעסיק אתכם בנוגע לטיפול.

לסיכום 

ציפויי שיניים הם פתרון אסתטי מצוין לשדרוג מראה החיוך. הבחירה בין ציפוי חרסינה לקומפוזיט מבוססת על שקלול ציפיות המטופל, מטרותיו האסתטיות, תקציב, מצב השיניים ומשך הטיפול הרצוי. חשוב להתייעץ עם רופא שיניים מומחה בשיקום הפה לצורך קבלת המלצה מדויקת המתאימה לצרכים הייחודיים שלכם.

ניתן לשתף את התוכן כאן:

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

074-774-6616

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

הלבנה

בסיום טיפול שיניים, השלמת מראה הפנים שלנו זה שיניים לבנות. הלבנת שיניים היא התכשיט לחיוך מושלם.

שיננית

מרכיב משמעותי במניעת דלקות חניכיים ושימור בריאות הפה והשיניים הוא ביקור תדיר אצל השיננית

יישור שיניים

לא רק בגלל החשיבות האסתטית. יישור שיניים מתקן גם את צפיפות ורווחי השיניים ומשפר את היגיינת הפה בנוסף לשיפור הביטחון העצמי

שתלים

תחליף מלאכותי לשיניים ופתרון לשיקום פה אסתטי שלא באמצעות תותבות

כתרים

פתרון מלאכותי לשיקום השן לאחר נזק קשה או לצורך שיקום על שתלים. כיום יש סוגי כתרים שונים" חרסינה, זירקוניה, זירקוניה מנוליטי ו EMAX

אסתטיקה

ציפויי שיניים, השלמת כותרת ויישור שיניים בלתי נראה - הם הפתרונות לאסתטיקה דנטלית במראה השיניים הקדמיות.

שרית אברג'ל

מרפאת שיניים פתח תקווה

רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.

עידן פאניאן

מרפאת שיניים אשדוד

הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה ומסופק בטירוף. תודה.

ליאת כהן

מרפאת שיניים פתח תקווה

הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו ? תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.

רחל קטורזה‎

מרפאת שיניים ד״ר בוחניק

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד. בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו.

מרפאות שיניים ד״ר עמוס בוחניק לוגו
שנות פעילות
0
מרפאות
0
רופאים ושינניות
0
עובדי המרפאות
0

סיפור הקמת רשת שיניים

כדי לעזור לכם לעשות את ההחלטה הנכונה. רשת "שיניים" הוקמה בשנת 1984 על ידי האחים ד"ר עמוס בוחניק ואורי בוחניק, מתוך מטרה לשנות את מדיניות המעבר בין מרפאה למרפאה בהתאם לטיפול, ולהביא את בשורת כל הטיפולים תחת קורת גג אחת. וכך, בזה אחר זה נפתחו מרפאות והצטרפו סניפים נוספים לרשת וכיום היא מונה 25 סניפים בפריסה ארצית – אילת, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בני ברק, בת ים, דימונה, חדרה, חיפה, יבנה, ירושלים מרכז, ירושלים תלפיות, מודיעין, מעלה אדומים, נהריה, נתניה, נתיבות, פתח תקווה, צפת, שהם, ראשון לציון, רעננה, קרית גת, תע"ש ותל אביב. בכל אחת מהמרפאות יש בין 2-6 חדרי טיפולים ומועסקים בה רופאים מכל תחומי רפואת השיניים לצד רופאים מומחים בכירורגיה והשתלות, יישור שיניים, טיפולי שורש, פריו (טיפולי חניכיים) ועוד. כל הרופאים בעלי רישיון משרד הבריאות ודיפלומות שונות מחזיקים בביטוח אחריות מקצועית, מתעדכנים כל הזמן בהתפתחויות האחרונות בענף רפואת השיניים ועוברים כנסים והשתלמויות מקצועיות. כל סוגי טיפולי השיניים מוענקים בכל אחת ממרפאות הרשת – טיפולים משמרים (כגון סתימות, עקירות וטיפולי שורש), שיקום הפה (כגון מבנים, כתרי חרסינה, כתרי זירקוניה למיניט ועוד ותותבות), כירורגיה והשתלות דנטאליות, טיפולי שיננית הכוללים הסרת אבנית והדרכה בהיגיינה אוראלית, יישור שיניים מכל הסוגים, וטיפולי אסתטיקה דנטאלית.

למעלה מ- 40 שנה אנו כאן כדי להעניק לכם שירות ולדאוג שתצאו מהמרפאה עם חיוך גדול.

בהסדר עם כל חברות הביטוח

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

מה מיוחד ברשת שיניים?

קשה לבחור רופא שיניים. אף אחד לא הולך לרופא שיניים מתוך הנאה, והעובדה כי אתה שוכב, חסר אונים, על הכיסא והרופא בו בחרת אמון על הטיפול באופן מוחלט, הופכת את ההחלטה אף לקשה יותר. מעבר לכך, טיפולי שיניים הינם טיפולים כואבים בדרך כלל וכרוכים בהוצאה כספית לא מבוטלת. אז איך בוחרים? איך יודעים שהרופא בו בחרנו יטפל בנו כמו שצריך, ימנע מאתנו כאב וזמן מיותר ויגבה תשלום רק על מה שצריך באמת? לא פשוט…

מהו היתרון של מרפאות הרשת על פני מרפאה קטנה?

היתרון הבולט ואחת מאבני הדרך של הרשת, הוא מתן כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת/ אומר ד"ר עמוס בוחניק, "לפני שהוקמה הרשת, מטופל שהיה מגיע לרופא השיניים הופנה על ידו לא פעם, לרופאי שיניים אחרים בהתאם לטיפול לו הוא נזקק. מאחר וזה היה המצב באותן שנים, יצרנו פתרון המקל על המטופל, חוסך ממנו את ההתרוצצות ומעניק לו שירות מלא. וכך, הוקמו והתבססו המרפאות שלנו כמרפאות 'all in one', אליהן הצטרפו מרפאות נוספות המאפשרות למטופל לקבל את כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת".

משפחתית וטיפול מסור וצמוד

לכל מרפאה יש מנהל רפואי האחראי על כל ההיבטים הרפואיים והמקצועיים של המרפאה ושל כלל הרופאים בה. צוות המרפאה כולל סייעת מיומנת ומקצועית לכל רופא, מנהלת סניף האחראית על הצד האדמיניסטרטיבי, כח האדם ושירות לקוחות. וכן, צוות קבלה ומשרד שנותן מענה לקביעת תורים, גביית תשלומים וטיפול בכל בקשה של הלקוחות. גם מבחינת חידושים טכנולוגיים לא נשארת הרשת מאחור והיא צועדת עם התפתחות הטכנולוגיה ומשתמשת בחומרים חדשים ומתקדמים ומכשור חדש שיוצא לשוק נכנס בהדרגתיות לסניפים השונים. מדיניות הרשת מאפשרת לרופאים לבחור את סוג החומרים בהם הם רוצים להשתמש ולא משפיעה על החלטתם המקצועית, למרות שלעיתים קיימים הבדלים מהותיים בעלויות
רשת המרפאות התקשרה עם אחת המעבדות הגדולות בישראל, המספקת להן את כל שירותי טכנאות השיניים.

מאמרים נבחרים

ד״ר אמיר וולף

רופא שיניים ומומחה לכירורגיה פה ולסתות. בסיום לימודיו באוניברסיטת ת״א התמחה במחלקה לכירורגיה פה ולסתות במרכז הרפואי רמב״ם. במסגרת התמחותו עסק במגוון רחב של ניתוחים בפנים ובלסתות. לאחר סיום ההתמחות, נשאר במחלקה כרופא בכיר. בשנת 2017 התקבל לשנת השתלמות (Fellowship) במחלקה לכירורגיה פלסטית ונוירוכירוגיה במוסד הרפואי היוקרתי: Johns Hopkins University School of medicine, Baltimore, Maryland, USA. במסגרת תת התמחות עסק בשחזורים של גולגולת, פנים וקרקפת בחולים לאחר ניתוחי ראש.

קרא עוד »

הרמת סינוס ותהליך ההחלמה לאחר הטיפול

אובדן שיניים, במיוחד באזור האחורי בלסת העליונה, יכול להוות בעיה לא רק אסתטית אלא גם תפקודית. כדי להשלים את השיניים החסרות עם שתלים דנטליים, לעיתים אין מספיק עצם בלסת שתתמוך בשתל. הפתרון במקרים אלו הוא הליך כירורגי שנקרא הרמת סינוס. בהליך זה, מנתח פה ולסת מרים את רצפת הסינוס המקסילרי (שנמצא מעל הלסת העליונה) ומחדיר שתל עצם שיאפשר, לאחר תקופת החלמה, את קיבועם של שתלים דנטליים יציבים. במאמר זה נצלול לעומקם של הרמות סינוס, נבין

קרא עוד »

הרמת סינוס סגורה / הרמת סינוס פתוחה – מה ההבדל ?

השתלות שיניים הפכו לטיפול הבחירה עבור מטופלים רבים שסובלים מאובדן שיניים, ומאפשרות החזרת היכולת התפקודית והאסתטית המלאה של חלל הפה. לעתים, בשל נסיגת עצם משמעותית בלסת העליונה, יש צורך בהליך מקדים שנקרא הרמת סינוס. הרמת סינוס מאפשרת להגדיל את נפח העצם כדי ליצור בסיס יציב ומתאים להשתלת שיניים. קיימים שני סוגים עיקריים של הרמות סינוס: הרמת סינוס סגורה והרמת סינוס פתוחה. במאמר זה נצלול לנושא, נבהיר את ההבדלים בין השיטות ונספק מידע חשוב לכל מי

קרא עוד »

הרמת סינוס – כל המידע אודות תהליך הטיפול

הליך הרמת סינוס הוא ניתוח כירורגי שנועד להגדיל את כמות העצם בלסת העליונה, באזור הסינוסים המקסילריים. הליך זה לעיתים הכרחי לפני השתלות שיניים, במיוחד כאשר אובדן עצם משמעותי מונע עיגון יציב של השתלים הדנטליים. מטרת המאמר הנוכחי היא לספק מידע מקיף וכללי על הרמת סינוס, כולל הסיבות להליך, הסוגים השונים, הסיכונים והסיבוכים הפוטנציאליים, הציפיות מההחלמה, ושיעורי ההצלחה. אם אתם שוקלים השתלת שיניים וחסרה לכם עצם באזור הסינוסים, מאמר זה יכול לסייע לכם לקבל החלטה מושכלת

קרא עוד »

כתרי זירקוניה בשיניים קדמיות

חיוך מושלם הוא חלום של רבים, וכתרי זירקוניה עולים בשנים האחרונות כאחת האפשרויות המובילות לשיקום אסתטי ותפקודי של השיניים הקדמיות. כתרים אלו, העשויים מחומר קרמי מתקדם בשם זירקוניה, מצטיינים במראה טבעי להפליא, עמידות גבוהה, והתאמה ביולוגית מצוינת לרקמות החניכיים. אם השיניים הקדמיות שלכם סדוקות, שבורות, עברו שינוי צבע משמעותי, או שאתם פשוט רוצים לשדרג את החיוך באופן דרמטי – כתרי זירקוניה יכולים להיות הפתרון המושלם עבורכם. במדריך מקיף זה נצלול לעולם כתרי הזירקוניה לשיניים קדמיות,

קרא עוד »

כל מה שצריך לדעת על כתר זירקוניה

כתרי זירקוניה הם פתרון פופולרי ומתקדם לשיקום שיניים פגומות או חסרות. עשויים מחומר חזק ועמיד בשם זירקוניה, כתרים אלו מציעים שילוב אידיאלי של אסתטיקה, עמידות ותאימות ביולוגית. מה זה כתר זירקוניה? כתר זירקוניה הוא סוג של שיקום דנטלי המכסה לחלוטין שן פגומה או חסרה. בניגוד לכתרים מסורתיים העשויים מחרסינה או מתכת, כתר זירקוניה עשוי מזירקוניום דיאוקסיד, חומר קרמי מתקדם הידוע בחוזקו, עמידותו והמראה הטבעי שלו. מהי זירקוניה? זירקוניה היא תרכובת טבעית המופקת ממינרל הזירקון. היא

קרא עוד »

האם כדאי לעשות ציפוי שיניים ?

שיניים יפות וחיוך אסתטי הם חלום של רבים מאיתנו. ציפוי שיניים הוא אחד הפתרונות הפופולריים ביותר לשדרוג משמעותי ומהיר של מראה החיוך. אבל, האם ציפוי שיניים מתאים לכל אחד? מה היתרונות והחסרונות שיש לקחת בחשבון? במאמר המקיף הזה, נענה על כל השאלות ונספק לכם את כל המידע שאתם צריכים לדעת כדי לקבל החלטה מושכלת לגבי ציפוי שיניים. נתחיל מהבסיס: ציפויי שיניים הם מעטפות דקיקות שעשויות חרסינה או חומר מרוכב (קומפוזיט). ציפויים אלו מודבקים על החלק

קרא עוד »

היתרונות והחסרונות של ציפויים לשיניים: כל מה שצריך לדעת

ציפויי שיניים הפכו להליך קוסמטי מבוקש ביותר בעולם רפואת השיניים, וגם בישראל הם זוכים לפופולריות גואה בקרב מי ששואפים לשדרג משמעותית את החיוך שלהם. ציפויים, שהם מעין קליפות דקיקות המודבקות על חזית השיניים, יכולים להסוות מגוון פגמים אסתטיים כמו שיניים מוכתמות, סדוקות, שבורות, או בעלות רווחים לא אטרקטיביים. לצד יתרונותיהם הרבים, חשוב להכיר גם את החסרונות והתהליך הכרוך בהתקנת ציפויי שיניים כדי לקבל החלטה מושכלת. במאמר זה נצלול לכל ההיבטים החשובים של ציפויי שיניים ונספק

קרא עוד »

ציפוי שיניים – ההבדלים בין חרסינה, למינייט, קומפוזיט זירקוניה ונוספים

שיניים יפות ובריאות הן נכס המשפיע באופן משמעותי על הביטחון העצמי שלנו ועל האופן שבו העולם תופס אותנו. חיוך רחב וחושף שיניים לבנות ואסתטיות יכול להפוך כל יום להרבה יותר נעים. אך מה אם השיניים שלנו סובלות מבעיות כמו כתמים, מרווחים, סדקים, או צורה לא אחידה? ציפויי שיניים הם פיתרון אסתטי פופולרי המספק מענה לכל אותן בעיות ומאפשר ליצור חיוך מושלם במהירות יחסית. ציפויי שיניים הם מעטפות דקיקות המודבקות על החלק הקדמי של השיניים כדי

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

דילוג לתוכן