ClickCease

מרפאת שיניים בדימונה

הרשת פועלת מאז שנת 1984 ולה מעל 40 שנות ניסיון. הרשת מעניקה שירות איכותי על ידי צוות רופאים רגיש ומקצועי, ציוד מתקדם ושימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר.

בהסדר עם כל חברות הביטוח

פרטי התקשרות

פקס: 08-6554611

רחוב מג המעפילים 215, דימונה

המרפאה נגישה, קיימת רמפה, אין שרותי נכים

מרפאה נגישה

שעות פעילות

ימים: א׳ - ה׳

משעה: 08:00

עד שעה: 19:00

צוות המרפאה

ד"ר סימון אפרים -

מנהל רפואי: כרורגיה ושיקום הפה

ד"ר רותם רוזנבלט -

מומחית פה ולסת (חניכיים) ושתלים

ד"ר אוהד תומר -

מומחה פריודונטיה (חניכיים) ושתלים

ד"ר סקטקוב מיכאל -

משמרת

ד"ר פיאלקו ורוניקה -

משמרת

ד"ר אבוסראחן זהר -

משמרת וילדים

ד"ר ויקטוריה שוסטר -
גב' פנינה כהן -

מנהלת מרפאה

גב' לוי תהילה -
גב' קנדלקר גלית -

בריאות השיניים היא חלק בלתי נפרד מהבריאות הכללית שלנו והיא משפיעה על איכות החיים לאורך שנים. רשת שיניים של ד"ר עמוס בוחניק, עם שנים של מוניטין וניסיון, שמה לה למטרה להנגיש טיפולי שיניים איכותיים לכל אדם. עבור תושבי דימונה והסביבה, מרפאת השיניים של ד"ר עמוס בוחניק מהווה כתובת מקצועית ואמינה לכל צורך בתחום רפואת השיניים – משימור ובריאות הפה ועד לאסתטיקה מתקדמת ושיקום הפה. נצלול פנימה ונכיר מקרוב את המרפאה, השירותים שהיא מציעה, והמחויבות למצוינות בתחום.

מי אנחנו? רשת מרפאות השיניים של ד"ר עמוס בוחניק

רשת שיניים של ד"ר עמוס בוחניק הוקמה מתוך הבנה עמוקה של צרכי המטופלים בתחום רפואת השיניים. ד"ר בוחניק, בוגר לימודי רפואת שיניים באוניברסיטה העברית [אפשר להוסיף מידע נוסף רלוונטי להשכלתו], צבר ניסיון רב [להוסיף פרטים על ניסיון תעסוקתי קודם] בתחום, והחליט להקים רשת שתשלב מקצועיות קפדנית, טכנולוגיה מתקדמת, ושירות חם ואישי. עם השנים, הרשת התרחבה למספר סניפים ברחבי הארץ, תוך שמירה על רוח המצוינות שהונחה ביסודה.

הרשת מאמינה כי לכל אדם מגיע חיוך בריא ויפה, וצוות המרפאות שם לעצמו מטרה להגשים את החזון הזה יום יום. ההתמקדות במטופל באה לידי ביטוי בכל מרכיב של חוויית הטיפול: מבחירת המומחים, באימוץ הגישות הטיפוליות והטכנולוגית המובילות, וביצירת מרחב טיפולי רגוע ומזמין.

מרפאת השיניים בדימונה

מרפאת השיניים של ד"ר עמוס בוחניק בדימונה ממוקמת בלב העיר [להוסיף כתובת מדוייקת/אזור אם אפשר], ומציעה גישה נוחה לתושבי האזור. שעות הפעילות הגמישות [להוסיף פרטים אם זמינים] מאפשרות למטופלים לתאם תורים בקלות ולשלב את הטיפולים בשגרת יומם העמוסה.

הצוות המיומן של המרפאה כולל רופאי שיניים כלליים, מומחים בתחומים ספציפיים כמו שיקום הפה, יישור שיניים (אורתודנטיה), וכירורגיית פה ולסת. בנוסף, במרפאה צוות שינניות מקצועיות ומנוסות המלוות את המטופלים בתהליכי שימור היגיינת הפה ומסייעות בטיפולים עצמם. צוות הקבלה האדיב דואג לקבל כל מטופל בחיוך ולענות על כל שאלה.

האווירה במרפאה נעימה ומזמינה, והיא מעוצבת תוך מחשבה על רווחת המטופל. המרפאה משקיעה בטכנולוגיה העדכנית ביותר המאפשרת טיפולים מתקדמים, יעילים ובטוחים. בין שירותי המרפאה תמצאו:

  • בדיקות שגרתיות וצילומים
  • טיפולי שיניים כלליים ומשמרים
  • שיקום הפה (שתלים, כתרים, תותבות)
  • טיפולי חניכיים
  • אורתודונטיה (לילדים ולמבוגרים)
  • אסתטיקה דנטלית (הלבנת שיניים, ציפויים, עיצוב חיוך)

מגוון טיפולי שיניים מתקדמים

רשת שיניים ד"ר עמוס בוחניק שואפת לספק מענה שלם לכל צורך דנטלי תחת קורת גג אחת. המגוון הרחב של הטיפולים במרפאה מאפשר למטופלים לקבל ייעוץ ממומחים מובילים, לעבור הליכים מורכבים וליהנות מהמשכיות בטיפול – והכל במקום אחד מוכר ואמין.

טיפולי שיניים כלליים

הבסיס לבריאות הפה מתחיל במעקב שוטף ותחזוקה נכונה. במרפאה מתבצעות בדיקות מקיפות לצד טיפולים כמו סתימות, עקירות, ניקוי אבן, וטיפולי שורש – הכל תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של מקצועיות ושירות.

שימור ואסתטיקה

במרפאה ניתן לעבור טיפולים שנועדו לשמור על בריאות השיניים והחניכיים כמו טיפולי חניכיים וטיפולי מניעה. כמו כן, לרשת שיניים ד"ר עמוס בוחניק מומחיות באסתטיקה דנטלית עם פתרונות מתקדמים כמו הלבנות שיניים, ציפויי חרסינה, ויישור שיניים שקוף (Invisalign) ליצירת חיוך מושלם.

שיקום הפה

במקרים של חסר בשיניים, בעיות בתפקוד הלסתות, או שחיקה משמעותית, המרפאה מציעה מגוון פתרונות שיקומיים. שיקום הפה יכול לכלול שתלים דנטליים איכותיים, כתרים מחומרים מתקדמים (כמו זירקוניה), גשרים, ותותבות קבועות או נשלפות המותאמות באופן אישי למטופל.

אורתודונטיה (יישור שיניים)

סידור ויישור השיניים משפיע הן על האסתטיקה והן על בריאות הפה לטווח הארוך. המרפאה מציעה יישור שיניים לילדים ולמבוגרים בשיטות חדשניות ומתקדמות, תוך כדי הקפדה על ליווי צמוד, תכנית טיפולים מותאמת אישית ותוצאות מיטביות.

טיפולים מיוחדים:

רשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק מבינה כי למטופלים שונים ישנם צרכים מגוונים. המרפאה ערוכה לספק מענה מקצועי ורגיש למצבים מיוחדים כמו:

  • טיפולי שיניים לחולי סוכרת: חולי סוכרת עלולים לסבול מבעיות חניכיים חמורות יותר ולכן זקוקים למעקב וטיפול תומך.
  • טיפולי שיניים לחולים אונקולוגיים: מטופלים שעוברים טיפולים אונקולוגיים נזקקים לייעוץ מיוחד לצורך טיפולי שיניים בטוחים.
  • טיפולי שיניים לנשים בהריון: שינויים הורמונליים בהריון דורשים תשומת לב מיוחדת להיגיינה וטיפולי שיניים במהלך ההריון.

טכנולוגיה וחדשנות במרפאה

רשת שיניים ד"ר עמוס בוחניק מאמינה כי רפואת שיניים איכותית תלויה לא רק במומחיות של הרופאים, אלא גם בטכנולוגיות וכלים חדשניים המאפשרים אבחון מדויק יותר, תכנון טיפול מותאם אישית, וביצוע הליכים בצורה יעילה, בטוחה ונוחה יותר למטופל.

המרפאה מצוידת במכשור מתקדם הכולל:

  • צילומי רנטגן דיגיטליים: עם חשיפה מופחתת לקרינה, ומאפשרים לרופאים תמונה ברורה של מבנה השיניים והלסת.
  • סריקות תלת-ממדיות: מאפשרות יצירת תמונה מפורטת של הפה והלסתות, וחיוניות בתהליכי שיקום הפה המערבים שתלים.
  • מכשור וטכנולוגיות מתקדמות לשיקום הפה: כגון מדפסות תלת מימד ליצירת כתרים בהתאמה מושלמת.
  • מכשירים דיאגנוסטיים לאיתור מוקדם של עששת וחריצים: מאפשרים זיהוי וטיפול בבעיות בשלב מוקדם.

המרפאה שמה דגש על היגיינה קפדנית וסטריליזציה בהתאם לתקנים המחמירים ביותר, ומבטיחה למטופלים סביבה בטוחה לטיפול.

יתרונות נוספים של רשת שיניים ד"ר עמוס בוחניק

מעבר למקצועיות, למגוון הטיפולים ולטכנולוגיה המתקדמת, רשת שיניים ד"ר עמוס בוחניק שמה דגש על חווית המטופל ומציעה שורה של יתרונות נוספים:

  • תנאי מימון ותשלומים נוחים: הרשת מבינה שטיפולי שיניים יכולים להוות נטל כלכלי, ולכן מציעה מגוון אפשרויות מימון ותשלומים בפריסה נוחה כדי להפוך את הטיפולים לנגישים לכל אדם. יש לציין אם יש מבצעים או הטבות ייחודיות.
  • זמינות גבוהה של תורים: המרפאה פועלת במתכונת המקלה על קביעת תורים, כולל שעות גמישות [להוסיף פרטים אם אפשר – ימים בשבוע, ערב וכו'], ומאפשרת למטופלים להשתלב בטיפולים ללא הפרעה לשגרת היומיום.
  • הסכמים עם חברות ביטוח מובילות: למרפאה ישנם הסכמים עם חברות ביטוחי השיניים, דבר שיכול להוזיל משמעותית את עלות הטיפולים עבור המבוטחים. חשוב לציין עם אילו חברות ביטוח יש הסכמים.
  • יחס אישי ומעקב צמוד: החל מהשיחה הראשונה עם צוות המרפאה, דרך הליווי על ידי הרופאים, השינניות והסייעות, ועד למעקב לאחר הטיפולים – המטופלים מרגישים שהם מטופלים במסירות ובמקצועיות.

שמירה על בריאות השיניים

הרגלים נכונים בתחום היגיינת הפה הם המפתח לשמירה על שיניים בריאות וחזקות. הנה כמה עצות קלות ליישום שיעשו הבדל משמעותי:

  • צחצוח קבוע: צחצוח פעמיים ביום עם משחת שיניים המכילה פלואוריד הוא חיוני להסרת רובד החיידקים (פלאק) ולמניעת עששת. חשוב להקפיד על משך צחצוח אפקטיבי (לפחות שתי דקות) ולטכניקה נכונה המגיעה לכל משטחי השיניים.
  • שימוש בחוט דנטלי: חוט דנטלי (או קיסמים) מסייע בהסרת שאריות מזון ורובד חיידקים מהאזורים שבין השיניים, אליהם מברשת השיניים לא מגיעה. מומלץ להשתמש בחוט דנטלי לפחות פעם ביום.
  • תזונה מאוזנת: הימנעות ממאכלים ומשקאות עתירי סוכר חשובה למניעת עששת. חשוב לצרוך מגוון של ירקות, פירות, חלבונים מלאים, ודגנים מלאים לחיזוק השיניים והחניכיים.
  • ביקורים סדירים אצל רופא השיניים: ביקורות שיניים מומלצות לפחות פעמיים בשנה לאיתור בעיות מוקדם וטיפולים מונעים. שיננית תסייע בהסרת אבנית והדרכה להיגיינה מותאמת אישית.

ייעוץ מותאם אישית

בעוד שההנחיות הכלליות לשמירה על בריאות הפה חלות על כולם, חשוב מאוד לקבל ייעוץ פרטני מרופא השיניים ומהשיננית. ההמלצות הספציפיות יכולות להשתנות בהתאם למצבים כמו:

  • ילדים: הדרכת הילדים להרגלים נכונים, תזונה מתאימה, טיפולים מונעים כמו איטום חריצים.
  • מבוגרים עם בעיות חניכיים: התאמת תכשירים ייעודיים, מעקב צמוד, וטיפול בבעיות חניכיים ברמות שונות.
  • נשים בהיריון: ייעוץ לגבי שינויים הורמונליים, תדירות ביקורים מומלצת, וטיפולים שניתן לבצע בבטחה במהלך ההריון.
  • מטופלים עם מחלות רקע: התייחסות למצבים רפואיים המשפיעים על בריאות הפה והתאמת מעקב וטיפולים בהתאם.

רופא השיניים הוא הכתובת הנכונה לקבלת מידע, הדרכה, וטיפים מותאמים לצרכים האישיים שלך.

שאלות נפוצות

ישנן שאלות רבות סביב בריאות השיניים, טיפולים, כאבים, ועוד. הנה כמה מהשאלות הנפוצות ומתן תשובות מקצועיות ותמציתיות.

אני חווה כאב שיניים, מה עלי לעשות?

כאב שיניים יכול להצביע על בעיה הדורשת טיפול. אין לדחות פנייה לרופא השיניים, אלא ליצור קשר עם המרפאה ולקבוע תור בהקדם. עד לתור ניתן להשתמש בתרופות משככות כאבים ללא מרשם.

מה גורם לרגישות בשיניים?

רגישות בשיניים יכולה להיגרם מנסיגת חניכיים, חשיפת שורשים, הלבנת שיניים אגרסיבית, או סדקים בשן. רופא השיניים יאבחן את הגורם ויציע משחות שיניים ייעודיות, טיפול להפחתת רגישות, או טיפולים מתקדמים לפי הצורך.

האם כל הכתמים על השיניים מעידים על עששת?

לא בהכרח. כתמים יכולים להופיע מסיבות שונות כמו צריכת מזונות מסוימים, תרופות, או בעיות התפתחות באמייל השן. אבחון אצל רופא השיניים הוא הכרחי.

מתי צריך לעשות טיפול שורש?

טיפול שורש נדרש לרוב במצבים בהם ישנה דלקת או זיהום בלתי הפיכים בחלק הפנימי של השן (מוך השן). רופא השיניים יאבחן באמצעות צילומים ומבדקים אחרים ויקבע אם טיפול שורש נחוץ.

האם עקירת שן בינה היא הכרחית תמיד?

לא בהכרח. ההחלטה תלויה במיקום של שן הבינה, בהשפעה שלה על שאר השיניים וביכולת לבצע היגיינה נאותה באזור.. רופא השיניים ימליץ על עקירה אם קיים סיכון לסיבוכים.

סיום

בריאות השיניים היא חלק בלתי נפרד מבריאותנו הכללית, וחיוך יפה ובריא יכול להגביר את הביטחון העצמי ואת איכות החיים. רשת שיניים ד"ר עמוס בוחניק ומרפאת דימונה בפרט, מחויבות לספק לך את הטיפול הטוב ביותר, במקצועיות, בטכנולוגיה מתקדמת וביחס אישי.

אל תחכו לכאב או בעיה כדי לפנות לרופא השיניים. שמרו על בריאות הפה בהיגיינה טובה וביקורות סדירות, והשקיעו בעצמכם עם טיפולים משמרים ואסתטיים במידת הצורך. לשיניים בריאות יש את היכולת להישמר לאורך שנים ארוכות, וההשקעה היום היא הרווח שלך מחר.

כל מה שתרצו מרופא שיניים בדימונה

כאשר אתה צריך רופא שיניים בדימונה, אתה לא רק מחפש אדם שינקה לך את השיניים. אתה מבין שבריאות השיניים שלך משפיעה על שאר הגוף שלך. לכן, אתה צריך בית רופא שיניים. בדרך זו, מישהו תמיד דואג לך ולצרכים שלך.

ברגע שיש לך בית שיניים, אתה מספיק נוח לתזמן ולשמור על פגישות ניקוי. יש לך מקום מהימן ובטוח לפנות אליו כאשר יש לך מקרה חירום או דורש הליך.

שיניים מכוסה!

אנחנו קצת שונים משיטות פרטיות אחרות באזור. למעשה, אנחנו רשת של מרפאות שיניים, כך שיש לך גישה ליותר מ-100 רופאי שיניים ורופאים. הצוות בקיא ואדיב, מה שאומר שאתה יכול לדון בצרכים שלך מבלי להרגיש ממהרים.

מדוע לבחור בנו

המיקום שלנו בדימונה קל למצוא ולהגיע אליו כמעט מכל מקום. לכן, אתה יכול לעצור אחרי העבודה או בעת סידורים. לעתים רחוקות אתה מושהה כשאתה מתקשר לשאול שאלות או לקבל פגישה.

אנו מקלים על התהליך כי לרשותכם יותר מרופא שיניים אחד בדימונה. רוב האנשים רוצים רופא שיניים כללי לניקוי ולרוב החששות. עם זאת, יש לך גם גישה לרופאי שיניים קוסמטיים שיכולים להלבין את החיוך שלך ולעזור לו להיראות טוב יותר.

גם מי שיש לו שיניים עקומות יכול לבקש אורתודונטיה, ואנשים רבים מועמדים לפלטה בלתי נראת.

במובן מסוים, אתה יכול לדבר עם רופא שיניים אחד על הצורך שלך ולהישלח למומחה מבלי ללכת למקום אחר או למרפאה אחרת. אין צורך בהפניה כי כולם תחת קורת גג אחת.

מצבי חירום

אתה לא רוצה לחשוב על כאבים עזים, נפיחות, זיהומים או שיניים נושרות. עם זאת, דברים אלה קורים, אפילו לאנשים בריאים. כאשר מתעורר הצורך, אתה רוצה רופא שיניים שאתה יכול לסמוך עליו. שינאים היא רשת של מרפאות, כך שתמיד יש לך למי להתקשר כשמתרחש חירום.

לרבים מרופאי השיניים כאן יש שעות חירום או שניתן להזמין אותם. מטפלים בך מיד ויכולים להמשיך את היום שלך!

קשר

אולי אתה לא מבין את זה, אבל קשר עם רופא שיניים חורג מהדרישות הבריאותיות וההיסטוריה הרפואית שלך. הם צריכים להכיר אותך ולהציע מידע על חייהם. כך אתה מרגיש בנוח כשהם קרובים לפה ומנקים את השיניים.

לרופאי השיניים שלנו יש יחס מצוין לצד הכיסא והם ידידותיים לכולם. הם מגיעים מרקע דומה ומשתלבים היטב עם אחרים. לכן, אתם בונים כאן קשר הדוק עם רופאי השיניים ודנים בכל נושא או דאגה שיש לכם.

נוֹחוּת

אנחנו מבינים שהחיים קדחתניים, אבל לא כדאי לדחות טיפול שיניים. עם רופא שיניים בדימונה משינאים, יש לך את הנוחות לטפל בכל הבעיות שלך במקום מרוכז אחד!

שיניים כאן

במקום לפנות לרופא שיניים אחד לניקוי וללכת למקום אחר לצורך רפואת שיניים קוסמטית, תוכלו לקבל את כל מה שאתם צריכים אצל שינאים. הרשת שלנו מאפשרת לכם גישה לרופאי שיניים רבים והתמחויות שונות, אז התקשרו לקביעת תור עוד היום!

הצהרת נגישות

רשת שיניים – ד"ר בוחניק" מחויב לספק את חוויית השימוש המרבית באתר לכלל הגולשים, ולכן דאגנו להשקיע מאמצים לא מעטים בהנגשה של האתר לקהל בעלי המוגבלויות, במטרה להקל ולייעל הגלישה בו. ההתאמה בוצעה בעיקר לטובת המתקשים בשימוש בעכבר ו/או הקלדה, ובעלי לקויות הראייה. בין היתר הוקפד על ניווט מקלדת מלא בכל רכיבי האתר, תמיכה בזום מוגבר ועמידה בדרישות הניגודיות, הצבעים ויחס הגדלים. ההתאמה נבדקה באמצעי עזרים שונים כגון מסכים ומכשירים שונים, לרבות סימולציות של קוראי מסך ומנועי הקראת תוכן.

דפדפנים מומלצים לגלישה הנם כרום בגרסתו העדכנית ביותר. יעד ההנגשה הנו לפי תקן AA.

עם זאת, לצערנו, חלק מן התכנים לעתים עלולים להיות לא מונגשים באופן מלא – עקב עדכוני תוכן ושינויים תכופים שעובר האתר. אנו מאוד משתדלים לצמצם הישנות המקרים, ונשמח באם תיצרו עמנו קשר ותמסרו פרטי הבעיה/תקלה בה נתקלתם על-מנת שנוכל לטפל בה בהקדם, אם ידוע לכם על כזו. עמכם הסליחה מראש.

בנושא נגישות האתר ניתן לפנות במייל למר איתמר בן דור – [email protected]  

פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים של המרפאה:

חניה:

חניה חופשית ניתן למצוא ברחוב מ"ג המעפילים.

חניון בתשלום אין

שירותי נכים – אין

המרפאה:

מרפאתנו נמצאת בקומת הקרקע.

אזורי המתנה – אזורי ההמתנה נגישים ומצוידים בספסלי המתנה.

הקבלה שלנו מצוידת במערכת הגברה ובמערכת עזר לשמיעה (מומלץ לתאם שימוש בו מול מתאם הפגישה). 

    • נגישות המוקד הטלפוני – קיים מוקד טלפוני נגיש.

    • דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס, sms , צ'אט וכיוצ"ב) – ניתן לתקשר דרך מייל, אתר אינטרנטי, צ'אט, מענה טלפוני במרכזיה חיצונית וכו'

    • מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים

מידע:

לקבלת מידע בפורמטים נגישים נא לפנות לרכזת הנגישות של הקבוצה.

דרכי יצירת קשר:

מספר הטלפון שלנו הוא 03-7520020.  

מספר הפקס שלנו 03-7520874.

כתובת הדואר האלקטרוני שלנו היא [email protected] .  

חרשים וכבדי שמיעה יכולים לפנות בהודעת ווטסאפ למספר 050-8221070, נא לציין בתחילת ההודעה "פניה לנגישות ישראל".

רכז הנגישות: רכז הנגישות של העמותה היא ולדי גולוב, ניתן ליצור עמה קשר בטלפון 03-7520020 או בדואר אלקטרוני [email protected]  משרדה נמצא בבית עמיטק, רחבעם זאבי 2 גבעת שמואל

ניתן לשתף את התוכן כאן:

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

074-7746133

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

הלבנה

בסיום טיפול שיניים, השלמת מראה הפנים שלנו זה שיניים לבנות. הלבנת שיניים היא התכשיט לחיוך מושלם.

שיננית

מרכיב משמעותי במניעת דלקות חניכיים ושימור בריאות הפה והשיניים הוא ביקור תדיר אצל השיננית

יישור שיניים

לא רק בגלל החשיבות האסתטית. יישור שיניים מתקן גם את צפיפות ורווחי השיניים ומשפר את היגיינת הפה בנוסף לשיפור הביטחון העצמי

שתלים

תחליף מלאכותי לשיניים ופתרון לשיקום פה אסתטי שלא באמצעות תותבות

כתרים

פתרון מלאכותי לשיקום השן לאחר נזק קשה או לצורך שיקום על שתלים. כיום יש סוגי כתרים שונים" חרסינה, זירקוניה, זירקוניה מנוליטי ו EMAX

אסתטיקה

ציפויי שיניים, השלמת כותרת ויישור שיניים בלתי נראה - הם הפתרונות לאסתטיקה דנטלית במראה השיניים הקדמיות.

שרית אברג'ל

מרפאת שיניים פתח תקווה

רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.

עידן פאניאן

מרפאת שיניים אשדוד

הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה ומסופק בטירוף. תודה.

ליאת כהן

מרפאת שיניים פתח תקווה

הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו ? תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.

רחל קטורזה‎

מרפאת שיניים ד״ר בוחניק

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד. בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו.

מרפאות שיניים ד״ר עמוס בוחניק לוגו
שנות פעילות
0
מרפאות
0
רופאים ושינניות
0
עובדי המרפאות
0

סיפור הקמת רשת שיניים

כדי לעזור לכם לעשות את ההחלטה הנכונה. רשת "שיניים" הוקמה בשנת 1984 על ידי האחים ד"ר עמוס בוחניק ואורי בוחניק, מתוך מטרה לשנות את מדיניות המעבר בין מרפאה למרפאה בהתאם לטיפול, ולהביא את בשורת כל הטיפולים תחת קורת גג אחת. וכך, בזה אחר זה נפתחו מרפאות והצטרפו סניפים נוספים לרשת וכיום היא מונה 25 סניפים בפריסה ארצית – אילת, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בני ברק, בת ים, דימונה, חדרה, חיפה, יבנה, ירושלים מרכז, ירושלים תלפיות, מודיעין, מעלה אדומים, נהריה, נתניה, נתיבות, פתח תקווה, צפת, שהם, ראשון לציון, רעננה, קרית גת, תע"ש ותל אביב. בכל אחת מהמרפאות יש בין 2-6 חדרי טיפולים ומועסקים בה רופאים מכל תחומי רפואת השיניים לצד רופאים מומחים בכירורגיה והשתלות, יישור שיניים, טיפולי שורש, פריו (טיפולי חניכיים) ועוד. כל הרופאים בעלי רישיון משרד הבריאות ודיפלומות שונות מחזיקים בביטוח אחריות מקצועית, מתעדכנים כל הזמן בהתפתחויות האחרונות בענף רפואת השיניים ועוברים כנסים והשתלמויות מקצועיות. כל סוגי טיפולי השיניים מוענקים בכל אחת ממרפאות הרשת – טיפולים משמרים (כגון סתימות, עקירות וטיפולי שורש), שיקום הפה (כגון מבנים, כתרי חרסינה, כתרי זירקוניה למיניט ועוד ותותבות), כירורגיה והשתלות דנטאליות, טיפולי שיננית הכוללים הסרת אבנית והדרכה בהיגיינה אוראלית, יישור שיניים מכל הסוגים, וטיפולי אסתטיקה דנטאלית.

למעלה מ- 40 שנה אנו כאן כדי להעניק לכם שירות ולדאוג שתצאו מהמרפאה עם חיוך גדול.

בהסדר עם כל חברות הביטוח

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

מה מיוחד ברשת שיניים?

קשה לבחור רופא שיניים. אף אחד לא הולך לרופא שיניים מתוך הנאה, והעובדה כי אתה שוכב, חסר אונים, על הכיסא והרופא בו בחרת אמון על הטיפול באופן מוחלט, הופכת את ההחלטה אף לקשה יותר. מעבר לכך, טיפולי שיניים הינם טיפולים כואבים בדרך כלל וכרוכים בהוצאה כספית לא מבוטלת. אז איך בוחרים? איך יודעים שהרופא בו בחרנו יטפל בנו כמו שצריך, ימנע מאתנו כאב וזמן מיותר ויגבה תשלום רק על מה שצריך באמת? לא פשוט…

מהו היתרון של מרפאות הרשת על פני מרפאה קטנה?

היתרון הבולט ואחת מאבני הדרך של הרשת, הוא מתן כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת/ אומר ד"ר עמוס בוחניק, "לפני שהוקמה הרשת, מטופל שהיה מגיע לרופא השיניים הופנה על ידו לא פעם, לרופאי שיניים אחרים בהתאם לטיפול לו הוא נזקק. מאחר וזה היה המצב באותן שנים, יצרנו פתרון המקל על המטופל, חוסך ממנו את ההתרוצצות ומעניק לו שירות מלא. וכך, הוקמו והתבססו המרפאות שלנו כמרפאות 'all in one', אליהן הצטרפו מרפאות נוספות המאפשרות למטופל לקבל את כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת".

משפחתית וטיפול מסור וצמוד

לכל מרפאה יש מנהל רפואי האחראי על כל ההיבטים הרפואיים והמקצועיים של המרפאה ושל כלל הרופאים בה. צוות המרפאה כולל סייעת מיומנת ומקצועית לכל רופא, מנהלת סניף האחראית על הצד האדמיניסטרטיבי, כח האדם ושירות לקוחות. וכן, צוות קבלה ומשרד שנותן מענה לקביעת תורים, גביית תשלומים וטיפול בכל בקשה של הלקוחות. גם מבחינת חידושים טכנולוגיים לא נשארת הרשת מאחור והיא צועדת עם התפתחות הטכנולוגיה ומשתמשת בחומרים חדשים ומתקדמים ומכשור חדש שיוצא לשוק נכנס בהדרגתיות לסניפים השונים. מדיניות הרשת מאפשרת לרופאים לבחור את סוג החומרים בהם הם רוצים להשתמש ולא משפיעה על החלטתם המקצועית, למרות שלעיתים קיימים הבדלים מהותיים בעלויות
רשת המרפאות התקשרה עם אחת המעבדות הגדולות בישראל, המספקת להן את כל שירותי טכנאות השיניים.

מאמרים נבחרים

כיצד מתבצע טיפול יישור שיניים?

טיפול יישור שיניים, גם הידוע כאורתודונטיה, הוא אחד מהטיפולים הדנטליים הנפוצים והחשובים ביותר. מטרתו העיקרית היא לתקן עיוותים בסידור ובתנועה של השיניים, על מנת להשיג חיוך יפה, נשיכה מאוזנת ובריאות אורלית כוללת. נתונים מראים שכ-50% מהאוכלוסייה הבוגרת זקוקה לטיפול יישור שיניים, והביקוש לשירותים אלה רק עולה עם השנים. תהליך יישור השיניים מתחיל בהערכה מקיפה ע"י רופא אורתודונט מומחה, שבודק את מצב השיניים, הלסתות והפנים. על בסיס זה מוצב תכנון טיפול מותאם אישית, הכולל את שיטת

קרא עוד »

 האם יין לבן או אדום מכתימים את השיניים?

כולנו רוצים חיוך לבן, בוהק ובריא. זה מעלה את הביטחון העצמי, משדר בריאות, ואין כמו חיוך יפה להאיר פנים. אבל עבור חובבי יין, החתירה לחיוך המושלם יכולה להיות מאתגרת. כולנו שמענו שיין, במיוחד יין אדום, גורם לכתמים בשיניים. האם זה אומר שעלינו לוותר על המשקה האהוב כדי לשמור על שיניים לבנות? במדריך זה, נצלול עמוק לעולם של יין וכתמים ונבין מה באמת קורה לשן שלנו כשאנחנו לוגמים קברנה סוביניון או כוס שרדונה צוננת. להבין כיצד

קרא עוד »

האם איחור בבקיעת שיניים אצל תינוקות צריך לעורר דאגה?

בקיעת השיניים היא אחד מהתהליכים החשובים והמשמעותיים בהתפתחות התינוק. החל מהחודשים הראשונים לחייו, התינוק עובר תהליך הדרגתי של צמיחה והבקעה של שיניים חלב, שישמשו אותו בהאכלה, לעיסה ודיבור בשנותיו הראשונות. תהליך זה הוא חלק בלתי נפרד מההתפתחות הכללית של התינוק – מוטורית, קוגניטיבית וחברתית-רגשית. למרות שבקיעת השיניים נחשבת לתהליך טבעי, לא פעם הורים מודאגים לנוכח עיכובים או שינויים בדפוס הבקיעה הצפוי. השאלה "האם איחור בבקיעת שיניים אצל תינוקות צריך לעורר דאגה?" היא שכיחה בקרב הורים

קרא עוד »

 מתי רצוי לקחת את הילד לראשונה לרופא השיניים?

ההורים יודעים עד כמה השיניים של ילדיהם חשובות לבריאותם ולהתפתחותם התקינה. אך מתי הזמן המיטבי להביא את הילד לביקור הראשון אצל רופא השיניים? שאלה זו מטרידה רבים, שכן הטיפול בשיניים של הילד במהלך השנים הראשונות לחייו הוא קריטי להבטחת בריאות השיניים והחניכיים שלו לטווח הארוך. בפוסט זה, נבחן את הגורמים המרכזיים בקביעת הזמן המתאים לביקור הראשון אצל רופא השיניים. נלמד על התפתחות השיניים בגיל הינקות והפעוטות, נדון בחשיבות הביקור הראשוני ובמה שניתן לצפות ממנו, ונספק

קרא עוד »

האם זה נכון שבקבוק או הנקה בלילה מזיקים לשיניים?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שמעסיקות הורים לתינוקות ופעוטות היא האם מתן בקבוק או הנקה במהלך הלילה עלולים להזיק לשיניים המתפתחות של הקטנטנים. חששות אלו מוצדקים לחלוטין, שכן תופעה המכונה "עששת הבקבוק" מהווה סיכון אמיתי לבריאות הפה של ילדים. עששת הבקבוק יכולה לגרום לכאבים, זיהומים, ואף אובדן מוקדם של שיניים – מה שמשפיע לא רק על רווחתו של הילד בהווה, אלא גם עלולה להיות לכך השלכות על התפתחות הדיבור, התזונה והביטחון העצמי שלו בעתיד. מהי עששת

קרא עוד »

מהי גרידת חניכיים/הקצעת שורשים?

בריאות החניכיים שלנו אינה רק עניין של חיוך יפה, אלא מרכיב חשוב בבריאות הכללית של הגוף! מחלות חניכיים נגרמות מהצטברות חיידקים ורובד חיידקי (פלאק), וללא טיפול הן עלולות להוביל לנסיגת חניכיים, ריח רע מהפה, אובדן שיניים, ואף להשפיע לרעה על מחלות כמו סוכרת ומחלות לב. במאמר זה נסקור לעומק את מחלות החניכיים, נפרט כיצד גרידת חניכיים (הקצעת שורשים) יכולה לטפל בבעיה ולמנוע סיבוכים, ונדגיש את החשיבות של הקפדה על היגיינת הפה המעולה למניעת מחלות חניכיים

קרא עוד »

 כיצד להתמודד עם חרדה מרופא השיניים?

פחד מרופא השיניים הוא תופעה נפוצה להפליא. עבור אנשים רבים, הביקור אצל רופא השיניים הופך למקור למתח, דאגה, ובמקרים חמורים אף עלול להוביל לדחייה מוחלטת של טיפולים חיוניים. השלכות שליליות אלו פוגעות באופן ישיר בבריאות הפה, שבתורה משפיעה על איכות החיים הכללית שלנו. המדריך הזה נועד לספק לכם כלים מוחשיים, מדעיים וישימים שיעזרו לכם לצמצם משמעותית את החרדה, לטפל בבריאות הפה שלכם בביטחון, ואף לפתח חוויה חיובית בהקשר של רופא השיניים. הבנת הפחד הגדרת דנטופוביה

קרא עוד »

שיני בשר

כשמתייחסים לשיני בשר, מתכוונים לשיניים הקבועות שלנו, המלוות אותנו לאורך רוב חיינו הבוגרים. בניגוד לשיני החלב הנושרות בילדות, שיני הבשר אמורות להחזיק מעמד שנים רבות ולשמור על תפקוד פה תקין, אכילה נוחה ודיבור. בנוסף, בריאות השיניים הקבועות שלנו קשורה באופן הדוק לבריאות הכללית של הגוף ולדימוי העצמי שלנו. במאמר זה, נכיר מקרוב את עולם שיני הבשר. נבין את מבנה השן, כיצד שיניים אלו מתפתחות, מהן הבעיות הנפוצות שיכולות לפגוע בהן ואיך לשמור עליהן חזקות, בריאות

קרא עוד »

 איך נוצר ריח רע מהפה? 

ריח רע מהפה, או בשמו הרפואי הליטוזיס, הוא מצב נפוץ ביותר המשפיע על איכות חיינו. לכולנו יצא לחוות ריח פה לא נעים באופן זמני, אך אצל אנשים רבים מדובר בבעיה כרונית הגורמת למבוכה ולחוסר ביטחון. במדריך זה נסקור לעומק את הגורמים השונים לריח רע מהפה ונציג את הדרכים האפקטיביות ביותר למניעה וטיפול. גורמים שכיחים לריח רע מהפה  היגיינת פה לקויה   הגורם מספר אחת: רוב המקרים של ריח פה לא נעים נובעים מהיגיינת פה לא מספקת.

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

דילוג לתוכן