בשנים האחרונות סמכים שקופים הפכו לבחירה פופולרית יותר ויותר לטיפול אורתודונטי. סוג זה של פלטות עשוי מפלסטיק שקוף המאפשר למטופלים לראות את השיניים מתיישרות בזמן אמת. בעוד שיש כמה חסרונות לפלטה שקופה, כמו פוטנציאל להכתמה ותג מחיר גבוה יותר מאשר פלטות מתכת מסורתיות, רוב המטופלים מדווחים על שביעות רצון מטיפול מסוג זה. במאמר מקיף זה, נבדוק את היתרונות והחסרונות של פלטה שקופה כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת האם הם מתאימים לך או לא.

אתה מוזמן ליצור קשר עכשיו עם רשת מרפאות שיניים של ד"ר בוחניק, ולהנות מטיפול של אורטודנט מומחה, ביחד עם כל טיפולי השיניים למיניהם תחת קורת גג אחת. עם רשת מרפאות שיניים בפריסה ארצית, העובדת בשיתוף פעולה עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל. ברשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק תוכלו למצוא מרפאות נעימות, ציוד חדיש, רופאים מומחים, ליווי אישי, יחס אדיב ואנושי, מחיר הוגן, נסיון רב, ובעיקר עוד מטופלים רבים מחויכים ומרוצים שמצטרפים לעשרות אלפי המטופלים המרוצים של רשת מרפאות שיניים של ד"ר בוחניק, שעומדת בקדמת הבימה של רפואת השיניים בישראל כבר 40 שנה!

מהי יישור שיניים שקוף?

במרפאותינו אנו גאים להציע יישור שיניים שקוף כאופציה למטופלים המחפשים שיניים ישרות יותר. פלטות מתכת מסורתיות יכולות להיות מכוערות ולא נוחות, אך יישור שיניים שקוף מציע אלטרנטיבה דיסקרטית ונוחה יותר. יישור שיניים שקוף משתמש במיישרים מפלסטיק שקוף ליישור שיניים בהדרגה. המיישרים מותאמים אישית לכל מטופל והם כמעט בלתי נראים כאשר הם לובשים. מכיוון שהם ניתנים להסרה, המטופלים יכולים ליהנות גם מנוחות רבה יותר והיגיינת פה קלה יותר בהשוואה לפלטה ממתכת. אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על יישור שיניים שקוף, אנו מזמינים אתכם לקבוע פגישת ייעוץ עם משרדנו. נשמח לענות על כל שאלה שלך ולעזור לך לקבוע אם אפשרות טיפול זו מתאימה לך.

 

מהם הגורמים המשפיעים על מחיר יישור שיניים שקוף?

אחד הגורמים החשובים ביותר המשפיעים על המחיר של יישור שיניים שקוף הוא חומרת חוסר היישור. אם השיניים שלך אינן מיושרות רק מעט, ייתכן שתוכל להתחמק עם אפשרות טיפול זולה יותר כגון פלטה שקופה או Invisalign. עם זאת, אם השיניים שלך לא מיושרות בצורה חמורה, ייתכן שתצטרך לבחור באפשרות יקרה יותר כגון פלטות מתכת מסורתיות. גורם נוסף שיכול להשפיע על המחיר הוא משך הטיפול. חלק מהמטופלים רואים תוצאות תוך מספר חודשים, בעוד שאחרים עשויים להזדקק ללבוש פלטה למשך שנה או יותר. משך הטיפול ייקבע בדרך כלל על ידי רופא השיניים שלך בהתבסס על חומרת חוסר ההתאמה שלך. לבסוף, המיקום של רופא השיניים שלך יכול גם להשפיע על המחיר. אם אתה גר בעיר גדולה, אתה יכול לצפות לשלם יותר עבור טיפול מאשר אם היית גר בעיירה קטנה יותר. הסיבה לכך היא שלרופאי שיניים בערים הגדולות יש עלויות תקורה גבוהות יותר. עם זאת, זה לא אומר שאתה לא יכול למצוא אפשרות זולה; זה רק אומר שאולי תצטרך לחפש קצת כדי למצוא את המחיר המתאים לך.

 

למה עליי לצפות לאחר ביצוע יישור שיניים שקוף?

קיבלת את ההחלטה לקבל פלטה ברורה. מזל טוב! אתה עומד לצאת למסע משנה חיים שיביא לחיוך ישר ויפה יותר. הנה מה שאתה יכול לצפות במהלך הטיפול שלך. 

 

ראשית, תצטרך לקבל ייעוץ ראשוני עם האורתודנט שלך. במהלך פגישה זו, הם יעריכו את השיניים שלך ויקבעו אם פלטות שקופות הן האפשרות הטובה ביותר עבורך. אם כן, הם ייקחו רשמים מהשיניים שלך ויתחילו ליצור את תוכנית הטיפול האישית שלך. 

 

לאחר מכן, תצטרך להצמיד סוגריים לשיניים שלך. זהו הליך מהיר וללא כאבים הכולל הצמדת סוגרים קטנים לכל שן באמצעות דבק שיניים מיוחד. לאחר שהסוגרים יהיו במקומם, האורתודנט שלך ישחיל דרכם חוט דק, שייישר את השיניים שלך בהדרגה לאורך זמן. 

 

תצטרך לבקר אצל האורתודנט שלך לצורך התאמות קבועות כל 4-6 שבועות. במהלך הפגישות הללו, הם יהדקו את החוט ויבצעו את כל ההתאמות הנדרשות כדי להבטיח שהטיפול שלך מתקדם כמתוכנן. 

 

לאחר כ-18-24 חודשים, סוף סוף תוכל לראות את החיוך החדש והמשופר שלך! תצטרכו ללבוש ריטיינר בלילה כדי לשמור על השיניים במקומן החדש, אך מלבד זאת, תוכלו ליהנות מהשיניים הישרות שלכם במשך שנים רבות.

 

אם אתם שוקלים יישור שיניים שקוף, אנו ממליצים בחום להתייעץ עם רופא יישור שיניים מנוסה על מנת לבדוק האם זו האופציה המתאימה לכם. במשרדנו, אנו מציעים מגוון אפשרויות טיפול שונות ונשמח לעזור לך למצוא את המתאים לך. קבע פגישה עוד היום כדי להתחיל במסע שלך לחיוך ישר יותר!

כמה זמן לוקח טיפול אורתודונטי שקוף?

במרפאות רשת השיניים שלנו, אנו מציעים מגוון טיפולי יישור שיניים שיעזרו למטופלינו להשיג שיניים ישרות ובריאות. אחת האפשרויות הפופולריות ביותר שלנו היא פלטות שקופות, העשויות מקרמיקה שקופה או פלסטיק וכמעט בלתי נראים כאשר לובשים אותן. מכיוון שהם פחות בולטים מפלטים ממתכת, מטופלים רבים בוחרים בפלטה שקופה מסיבות קוסמטיות ומעשיות. 

אבל כמה זמן לוקח טיפול בפלטה שקופה? התשובה תלויה במטופל האישי ובחומרת מצבו הדנטלי. באופן כללי, עם זאת, אנו מצפים שהטיפול יימשך בין 18 ל-24 חודשים. במהלך הזמן הזה, מטופלים יצטרכו לבקר במשרדנו לצורך התאמות תקופתיות כדי שנוכל להבטיח שהפלטה שלהם מיושרת כראוי. בתום הטיפול יוכלו המטופלים ליהנות מחיוך יפה ובריא שהם יכולים להתגאות בו.

מה העלות של יישור שיניים שקוף?

ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על המחיר של יישור שיניים שקוף. הראשון הוא מורכבות המקרה. אם לאדם יש הרבה שיניים עקומות או לא מיושרות, זה ידרוש יותר עבודה ובכך יעלה את העלות. גורם נוסף הוא מיקום המרפאה. מרפאות בערים גדולות בדרך כלל גובות יותר מאלו שבעיירות קטנות יותר. ולבסוף, גם הניסיון והמוניטין של רופא השיניים משחקים תפקיד בקביעת המחירים.

 

למרות הכל, יישור שיניים שקוף הוא עדיין הליך סביר יחסית להליכי שיניים רבים אחרים. אז אם אינכם מרוצים מהשיניים העקומות, אל תהססו לפנות למרפאה ולבקש ייעוץ. אתה עשוי להיות מופתע עד כמה זול זה יכול להיות סוף סוף לקבל את החיוך שתמיד רצית.

היכן כדאי לבצע יישור שיניים שקוף?

רשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק היא המקום הטוב ביותר לבצע יישור

שיניים שקוף רשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק מציעה שירותי יישור שיניים שקופים בעלות נמוכה יותר בהשוואה לרופאי שיניים אחרים.

 

במרפאה צוות של אנשי מקצוע מנוסים ומוסמכים המבצעים טיפולי יישור שיניים שקופים בדיוק ובקפדנות מירבית.

 

רשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק מציעה מגוון רחב של שירותי יישור שיניים שקופים הנותנים מענה לצרכים ולדרישות הספציפיות של המטופלים.

למרפאה תשתית חדישה המאפשרת טיפולי יישור שיניים שקופים חלקים ויעילים.

למטופלים מוצע טיפול ומעקבים לאחר הניתוח על מנת להבטיח שיחלימו במהירות מהליכי הטיפול ויהיו בעלי שיניים יפות וישרות לכל החיים!

 

קבע פגישת ייעוץ עם אחד המומחים שלנו עוד היום כדי ללמוד עוד על יישור שיניים שקוף וכיצד נוכל לעזור לך להשיג את חיוך חלומותיך!

 

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

שתפו:

מה אתם חושבים עלינו?

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד.בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו

פוסטים אחרונים

השתלת שיניים בזאלית – חסרונות

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה חדשנית להשתלת שיניים המאפשרת לשקם לסתות עם מחסור משמעותי בעצם. השיטה מבוססת על שתלים ייעודיים בצורת דיסק, המוחדרים לעצם הבזאלית,

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

חניכיים נפוחות: גורמים, תסמינים וטיפול

חניכיים נפוחות הן תופעה שכיחה יחסית, שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. ברוב המקרים, נפיחות בחניכיים היא סימן לדלקת חניכיים, מצב שבו החניכיים נדלקות כתוצאה מהצטברות של

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)


ליאת כהן
הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו :) תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.שרית אברג'ל
רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.עידן פאניאן
הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה
ותיקים ונהנים מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים
הפניקס
דויד שילד ביטוח רפואי בין לאומי
מנורה מבטחים
קבוצת מגדל
הראל
חבר זה הכל בשבילך

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מתוך הבלוג שלנו

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

קרא עוד »

מרפאת שיניים באשקלון

אשקלון היא עיר חוף גדולה בישראל, עם אוכלוסייה של למעלה מ-150,000 תושבים. העיר מציעה מגוון רחב של שירותים, כולל מרפאות שיניים. אחת המרפאות הפופולריות באשקלון

קרא עוד »

רופאי שיניים באשקלון

אשקלון היא עיר גדולה הממוקמת בדרום הארץ, עם אוכלוסייה של כ-200,000 תושבים. כמו בכל עיר גדולה, גם באשקלון ישנם מגוון רופאי שיניים המציעים מגוון שירותי

קרא עוד »

רופא שיניים חירום

כאב שיניים הוא אחד הכאבים החזקים ביותר שאדם יכול לחוות. כאב זה יכול להופיע פתאום, ללא אזהרה מוקדמת, ולהיות בלתי נסבל. במקרים מסוימים, כאב שיניים

קרא עוד »

איך להקל על כאבי שיניים

כאבי שיניים הם אחד הבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר בעולם. הם יכולים להיות מופעלים על ידי מגוון גורמים, כולל עששת, מחלת חניכיים, פציעה ועוד. כאבי שיניים

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת

בדיקת רופא, צילומי נשך וצילום פנורמי - חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

דילוג לתוכן