ClickCease

יישור שיניים למבוגרים מחיר

הרשת פועלת מאז שנת 1984 ולה מעל 40 שנות ניסיון. הרשת מעניקה שירות איכותי על ידי צוות רופאים רגיש ומקצועי, ציוד מתקדם ושימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר.

בהסדר עם כל חברות הביטוח

אף פעם לא מאוחר מדי לשנות ולאהוב לחייך. אם אינך מרוצה מיישור השיניים שלך, יישור שיניים למבוגרים יכול לתת לך את החיוך הישר יותר שתמיד רצית. למרות שפלטות מתכת מסורתיות הן עדיין אופציה למבוגרים, ישנם כיום טיפולי יישור שיניים דיסקרטיים יותר שניתן להשלים בפרק זמן קצר יותר, וזאת מבלי שהנוכחות של הפלטה או הקוביות בשיניים תהיה נוכחת כל כך בכל סיטואציה חברתית ובין-אישית.

אם אתה מעוניין ביישור שיניים למבוגרים, צור קשר עם מרפאת השיניים של ד"ר בוחניק, רשת מרפאות השיניים האיכותית עם ותק של שלושים שנה, ואלפי מטופלים מרוצים ומחייכים. כיום, עם ההתפתחות המדעית העצומה, אין ספק שיהיה טיפול שייתן לך את המענה שאתה צריך על מנת שתוכלו לחייך בפה מלא ללא בושה או מבוכה.

יישור שיניים – לא רק לילדים

רוב האנשים מקשרים יישור שיניים לילדים – וזה נכון שרוב המטופלים הם בתחילת שנות העשרה שלהם. אבל האם ידעת שטיפול אורתודונטי יכול להיות יעיל בכל גיל?

לפי האגודה האמריקאית לאורתודנטים, 1 מכל 5 מטופלים אורתודונטיים הוא מעל גיל 18. כלומר 20% מכלל המטופלים האורתודנטיים הם מבוגרים!

יישור שיניים למבוגרים הופך יותר ויותר פופולרי, כאשר יותר ויותר אנשים מחפשים טיפול לשיפור החיוך שלהם. בין אם השיניים שלך צפופות, רווחות או השתנו עם הזמן, ישנן אפשרויות יישור שיניים זמינות שיכולות לעזור.

יישור שיניים למבוגרים- למה עכשיו?

ישנן מספר סיבות מדוע מבוגרים עשויים לפנות לטיפול אורתודונטי. אולי השיניים שלהם תמיד היו לא מיושרות, אבל מעולם לא הייתה להם ההזדמנות (או הרצון) לתקן אותן כשהיו צעירים יותר. או שאולי היו להם פלטה בגיל ההתבגרות, אבל השיניים שלהם זזו עם הזמן ועכשיו הם מוכנים לטאצ'-אפ.

לא משנה מה הסיבה, יישור שיניים למבוגרים הופך לפופולרי יותר ויותר. הודות להתקדמות הטכנולוגיה, קיימים כיום טיפולי יישור שיניים דיסקרטיים ויעילים יותר מאי פעם.

סיבות בריאותיות ליישור שיניים במבוגרים

  • :-שיכוך כאבי שיני בינה
  • -הפחתת הסיכון למחלות חניכיים ועששת
  • -שיפור תפקוד הלעיסה
  • -שיפור בריאות הפה באופן כללי
  • -הגברת הערכה עצמית וביטחון עצמי

 

סיבות פונקציונליות ליישור שיניים במבוגרים

  • -אֶסתֵטִיקָה
  • -קוסמטיקה
  • -שיפור הדיבור
  • – להקל על חריקת שיניים (ברוקסיזם)

אם אתה מבוגר השוקל טיפול יישור שיניים, שוחח עם רופא השיניים או האורתודנט לגבי האפשרויות הקיימות. עם כל כך הרבה טיפולים לבחירה, בטוח שיהיה אחד שמתאים לך!

סיבות אסתטיות ליישור שיניים במבוגרים

  • -צור מראה צעיר יותר
  • -שפר את המראה הכללי של החיוך שלך
  • -לגרום לשיניים להיראות מרווחות ומיושרות באופן שווה
  • השפעת יישור שיניים על הביטחון העצמי
  • -יכול לעזור להגביר את ההערכה העצמית והביטחון העצמי
  • -מאפשר לך להרגיש טוב עם החיוך שלך
  • -יכול לגרום לך להיראות ולהרגיש יותר מושך
  • -יכול לתת לך דחיפה של ביטחון במצבים חברתיים ומקצועיים

השפעת הביטחון העצמי על ההצלחה בחיים

  • -יכול להוביל להצלחה בחיים האישיים והמקצועיים
  • -יכול לעזור לך להרגיש חיובי יותר לגבי עצמך
  • -יכול לגרום לך יותר לקחת סיכונים ולנצל הזדמנויות
  • -יכול לעזור לך להשיג את המטרות שלך ולממש את מלוא הפוטנציאל שלך

השפעת יישור שיניים על הצלחה בחיים

זה יכול אולי להפתיע או להצחיק אנשים מסוימים, אך האמת היא שההצלחה שלנו בחיים בנויה על ביטחון עצמי ודימוי עצמי חיובי גבוה, והערכה לצורה שבה אנו מציגים את עצמנו בחברת האנשים שאיתן אנחנו עובדים, מתגוררים וחיים. יישור שיניים, מאפשר לכם לחייך בלי שום בושה, מבוכה או עכבות אחרות, מה שנותן לכם הרגשת ביטחון עצמי, שיכולה לחזק אתכם בדרככם להצלחה ולחיים מלאי אושר וסיפוק.

 מה ההבדל בין יישור שיניים לילדים לאורתודונטיה למבוגרים?

ההבדל העיקרי בין יישור שיניים לילדים למבוגרים הוא שעצמות הילדים עדיין צומחות, ולכן יש סיכוי גבוה יותר לשיניים לזוז ולהישאר במצב החדש. העצמות של מבוגרים כבר אינן גדלות, כך שהשיניים שלהם נוטות פחות לזוז ולהישאר במצב החדש. המשמעות היא שטיפול אורתודונטי עשוי להימשך זמן רב יותר עבור מבוגרים. בנוסף, מכיוון שהשיניים של מבוגרים קבועות יותר במקומן, ייתכן שיהיה צורך בטיפולים פולשניים יותר.

4 שיטות ליישור שיניים למבוגרים – מבלי לראות את הפלטה.

1. Invisalign :

Invisalign הוא יישור ברור שהוא כמעט בלתי נראה. זה מותאם אישית כדי להתאים את השיניים שלך בהדרגה מזיז את השיניים שלך למצב הרצוי.

אינויזיליין (Invisalign) הוא טיפול יישור שיניים פופולרי אחד למבוגרים. הוא משתמש בסדרה של מיישרים ברורים ליישור שיניים בהדרגה לאורך זמן. מכיוון שהיישורים כמעט בלתי נראים, רוב האנשים אפילו לא יידעו שאתה לובש אותם. Invisalign גם ניתן להסרה, כך שתוכל לאכול ולשתות מה שתרצה במהלך הטיפול.

 

2. פלטה ברורה :

פלטות שקופות עשויות מקרמיקה ופחות נראים לפלטה ממתכת. הם פועלים כמו פלטה מסורתית כדי להזיז את השיניים שלך למצב הרצוי.

3. פלטה לשונית :

סמכים לשוניים ממוקמים בצד האחורי של השיניים שלך, מה שהופך אותם בלתי נראים מלפנים. הם פועלים כמו פלטה מסורתית כדי להזיז את השיניים שלך למצב הרצוי.

אפשרות נוספת ליישור שיניים למבוגרים היא פלטה לשונית. הפלטות הללו מחוברות לחלק האחורי של השיניים שלך, מה שהופך אותן כמעט בלתי נראות מלפנים. לפלטה לשונית יכולה לקחת קצת יותר זמן להסתגל אליהן מאשר לפלטה מסורתית, אבל הן מציעות דרך דיסקרטית לשפר את החיוך שלך.

 

4. פלטה של דיימון:

פלטות דיימון עשויות מקרמיקה שקופה ומשתמשות במנגנון החלקה כדי להזיז את השיניים למצב הרצוי. הם פחות גלויים מאשר הפלטה המסורתית ודורשים פחות התאמות .

מה המחיר של יישור שיניים למבוגרים?

העלות הממוצעת של טיפול אורתודונטי למבוגרים היא בין 6000 ₪ ל25 אלף ₪, הטווח הרחב בין המחירים הוא מכיון שהעלות תשתנה בהתאם לחומרת המקרה, סוג הטיפול הנדרש ומשך הזמן הנדרש להשלמת הטיפול.

תוכניות ביטוח רבות מכסות חלק מהעלות של טיפול יישור שיניים, לכן הקפד לבדוק עם ספק הביטוח שלך כדי לראות איזה כיסוי יש לך. ייתכן שתוכל גם לממן את הטיפול האורתודונטי שלך באמצעות תוכנית תשלומים. שוחח עם האורתודנט שלך כדי לראות אילו אפשרויות מימון זמינות.

מהו משך טיפול שיניים למבוגרים?

טיפול שיניים למבוגרים נמשך בדרך כלל בין 18 ל-24 חודשים. עם זאת, משך הטיפול ישתנה בהתאם לחומרת המקרה ולסוג הטיפול הנדרש. הטיפול באינויזיליין- Invisalign נוטה להיות קצר יותר מאשר הפלטה המסורתית, בעוד שטיפולים פולשניים יותר עשויים להימשך זמן רב יותר.

מהם הסיכונים לבעיות יישור שיניים לא מטופלות במבוגרים?

בעיות אורתודונטיות שאינן מטופלות עלולות להוביל לבעיות שיניים חמורות יותר בהמשך הדרך. בעיות שיניים לא מטופלות יכולות להוביל ל:

  • -עששת
  • -מחלת חניכיים
  • -חוסר יישור של הלסת
  • -הפרעות TMJ
  • -בעיות בדיבור
  • -קושי בלעיסה ועיכול מזון

אם אתה מבוגר עם בעיות אורתודונטיות, חשוב לפנות לאורתודנט כדי לדון באפשרויות הטיפול שלך. התעלמות מבעיות האורתודונטיות שלך רק תחמיר אותן ויכולה להוביל לבעיות שיניים חמורות בהמשך הדרך.

מה היתרון של יישור שיניים בגיל מבוגר?

יישור שיניים יכול לעזור לנו לשמור על בריאות הפה שלהם על ידי כך שיקל על ניקיון השיניים והחניכיים. בנוסף, יישור שיניים יכול לשפר את תפקוד השיניים והלסת, ולהקל על האכילה והדיבור. יישור שיניים יכול גם לעזור לנו להימנע מבעיות בריאות הפה שעלולות להוביל לעששת ומחלות חניכיים. בנוסף, אנשים שעברו טיפול אורתודונטי נוטים להיות בעלי מראה צעיר יותר.

מהן תופעות הלוואי של יישור שיניים למבוגרים?

יש מעט תופעות לוואי של יישור שיניים בגיל מבוגר. עם זאת, כמו בכל סוג של טיפול רפואי, תמיד קיים סיכון לסיבוכים. חלק מהלנו עלולים לחוות אי נוחות זמנית לאחר קבלת פלטה או מכשירים אורתודונטיים אחרים. בנוסף, לנו עם בעיות שיניים קיימות עלולים להיות בסיכון לבעיות נוספות אם הטיפול האורתודונטי שלהם אינו במעקב קפדני. חשוב לדון בסיכונים וביתרונות של טיפול יישור שיניים עם האורתודנט שלך לפני תחילת הטיפול.

מה ניתן לעשות כדי להבטיח שהטיפול האורתודונטי יצליח?

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להבטיח שהטיפול האורתודונטי שלך יצליח:

  • -פעל לפי הוראות האורתודנט שלך.
  • -לבש את הפלטה שלך או מכשירים אורתודונטיים אחרים כפי שנקבע.
  • -שמור על ניקיון השיניים והחניכיים.
  • -הימנע ממזונות קשים ודביקים.
  • – פנה לאורתודנט שלך לבדיקות סדירות.

אם תמלא אחר ההוראות האלה, תוכל לעזור להבטיח שהטיפול האורתודונטי שלך יצליח. בנוסף, הקפד לשאול את האורתודנט שלך כל שאלה שיש לך לגבי הטיפול שלך.

למי כדאי ליישר שיניים?

אין תשובה חד-משמעית לשאלה זו. חלק מהמבוגרים עשויים להפיק תועלת מטיפול יישור שיניים, בעוד שאחרים לא. הדרך הטובה ביותר לקבוע אם טיפול יישור שיניים מתאים לך היא להתייעץ עם אורתודנט. במהלך הייעוץ שלך, האורתודנט שלך יבדוק את השיניים והפה שלך כדי לקבוע אם אתה מועמד טוב לטיפול.

ברשת מרפאות שיניים של ד"ר בוחניק, תוכלו למצוא את מיטב האורתודנטים המטפלים בארץ. צרו קשר כבר עכשיו עם מרפאת השיניים של ד"ר בוחניק הסמוכה למקום מגוריכם, וקבעו תור עם האורטדונט שמטפל בה. תהנו ממרפאה נעימה, מיחס אנושי ומכבד, מטיפול אישי ומקצועי, ותוכלו להצטרף לאלפי המטופלים של רשת משפראות שיניים שיצאו מהמרפאות שלנו מרוצים ומחייכים חיוך רחב.

ניתן לשתף את התוכן כאן:

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

074-774-6616

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

הלבנה

בסיום טיפול שיניים, השלמת מראה הפנים שלנו זה שיניים לבנות. הלבנת שיניים היא התכשיט לחיוך מושלם.

שיננית

מרכיב משמעותי במניעת דלקות חניכיים ושימור בריאות הפה והשיניים הוא ביקור תדיר אצל השיננית

יישור שיניים

לא רק בגלל החשיבות האסתטית. יישור שיניים מתקן גם את צפיפות ורווחי השיניים ומשפר את היגיינת הפה בנוסף לשיפור הביטחון העצמי

שתלים

תחליף מלאכותי לשיניים ופתרון לשיקום פה אסתטי שלא באמצעות תותבות

כתרים

פתרון מלאכותי לשיקום השן לאחר נזק קשה או לצורך שיקום על שתלים. כיום יש סוגי כתרים שונים" חרסינה, זירקוניה, זירקוניה מנוליטי ו EMAX

אסתטיקה

ציפויי שיניים, השלמת כותרת ויישור שיניים בלתי נראה - הם הפתרונות לאסתטיקה דנטלית במראה השיניים הקדמיות.

שרית אברג'ל

מרפאת שיניים פתח תקווה

רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.

עידן פאניאן

מרפאת שיניים אשדוד

הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה ומסופק בטירוף. תודה.

ליאת כהן

מרפאת שיניים פתח תקווה

הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו ? תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.

רחל קטורזה‎

מרפאת שיניים ד״ר בוחניק

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד. בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו.

מרפאות שיניים ד״ר עמוס בוחניק לוגו
שנות פעילות
0
מרפאות
0
רופאים ושינניות
0
עובדי המרפאות
0

סיפור הקמת רשת שיניים

כדי לעזור לכם לעשות את ההחלטה הנכונה. רשת "שיניים" הוקמה בשנת 1984 על ידי האחים ד"ר עמוס בוחניק ואורי בוחניק, מתוך מטרה לשנות את מדיניות המעבר בין מרפאה למרפאה בהתאם לטיפול, ולהביא את בשורת כל הטיפולים תחת קורת גג אחת. וכך, בזה אחר זה נפתחו מרפאות והצטרפו סניפים נוספים לרשת וכיום היא מונה 25 סניפים בפריסה ארצית – אילת, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בני ברק, בת ים, דימונה, חדרה, חיפה, יבנה, ירושלים מרכז, ירושלים תלפיות, מודיעין, מעלה אדומים, נהריה, נתניה, נתיבות, פתח תקווה, צפת, שהם, ראשון לציון, רעננה, קרית גת, תע"ש ותל אביב. בכל אחת מהמרפאות יש בין 2-6 חדרי טיפולים ומועסקים בה רופאים מכל תחומי רפואת השיניים לצד רופאים מומחים בכירורגיה והשתלות, יישור שיניים, טיפולי שורש, פריו (טיפולי חניכיים) ועוד. כל הרופאים בעלי רישיון משרד הבריאות ודיפלומות שונות מחזיקים בביטוח אחריות מקצועית, מתעדכנים כל הזמן בהתפתחויות האחרונות בענף רפואת השיניים ועוברים כנסים והשתלמויות מקצועיות. כל סוגי טיפולי השיניים מוענקים בכל אחת ממרפאות הרשת – טיפולים משמרים (כגון סתימות, עקירות וטיפולי שורש), שיקום הפה (כגון מבנים, כתרי חרסינה, כתרי זירקוניה למיניט ועוד ותותבות), כירורגיה והשתלות דנטאליות, טיפולי שיננית הכוללים הסרת אבנית והדרכה בהיגיינה אוראלית, יישור שיניים מכל הסוגים, וטיפולי אסתטיקה דנטאלית.

למעלה מ- 40 שנה אנו כאן כדי להעניק לכם שירות ולדאוג שתצאו מהמרפאה עם חיוך גדול.

בהסדר עם כל חברות הביטוח

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

מה מיוחד ברשת שיניים?

קשה לבחור רופא שיניים. אף אחד לא הולך לרופא שיניים מתוך הנאה, והעובדה כי אתה שוכב, חסר אונים, על הכיסא והרופא בו בחרת אמון על הטיפול באופן מוחלט, הופכת את ההחלטה אף לקשה יותר. מעבר לכך, טיפולי שיניים הינם טיפולים כואבים בדרך כלל וכרוכים בהוצאה כספית לא מבוטלת. אז איך בוחרים? איך יודעים שהרופא בו בחרנו יטפל בנו כמו שצריך, ימנע מאתנו כאב וזמן מיותר ויגבה תשלום רק על מה שצריך באמת? לא פשוט…

מהו היתרון של מרפאות הרשת על פני מרפאה קטנה?

היתרון הבולט ואחת מאבני הדרך של הרשת, הוא מתן כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת/ אומר ד"ר עמוס בוחניק, "לפני שהוקמה הרשת, מטופל שהיה מגיע לרופא השיניים הופנה על ידו לא פעם, לרופאי שיניים אחרים בהתאם לטיפול לו הוא נזקק. מאחר וזה היה המצב באותן שנים, יצרנו פתרון המקל על המטופל, חוסך ממנו את ההתרוצצות ומעניק לו שירות מלא. וכך, הוקמו והתבססו המרפאות שלנו כמרפאות 'all in one', אליהן הצטרפו מרפאות נוספות המאפשרות למטופל לקבל את כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת".

משפחתית וטיפול מסור וצמוד

לכל מרפאה יש מנהל רפואי האחראי על כל ההיבטים הרפואיים והמקצועיים של המרפאה ושל כלל הרופאים בה. צוות המרפאה כולל סייעת מיומנת ומקצועית לכל רופא, מנהלת סניף האחראית על הצד האדמיניסטרטיבי, כח האדם ושירות לקוחות. וכן, צוות קבלה ומשרד שנותן מענה לקביעת תורים, גביית תשלומים וטיפול בכל בקשה של הלקוחות. גם מבחינת חידושים טכנולוגיים לא נשארת הרשת מאחור והיא צועדת עם התפתחות הטכנולוגיה ומשתמשת בחומרים חדשים ומתקדמים ומכשור חדש שיוצא לשוק נכנס בהדרגתיות לסניפים השונים. מדיניות הרשת מאפשרת לרופאים לבחור את סוג החומרים בהם הם רוצים להשתמש ולא משפיעה על החלטתם המקצועית, למרות שלעיתים קיימים הבדלים מהותיים בעלויות
רשת המרפאות התקשרה עם אחת המעבדות הגדולות בישראל, המספקת להן את כל שירותי טכנאות השיניים.

מאמרים נבחרים

כיצד מתבצע טיפול יישור שיניים?

טיפול יישור שיניים, גם הידוע כאורתודונטיה, הוא אחד מהטיפולים הדנטליים הנפוצים והחשובים ביותר. מטרתו העיקרית היא לתקן עיוותים בסידור ובתנועה של השיניים, על מנת להשיג חיוך יפה, נשיכה מאוזנת ובריאות אורלית כוללת. נתונים מראים שכ-50% מהאוכלוסייה הבוגרת זקוקה לטיפול יישור שיניים, והביקוש לשירותים אלה רק עולה עם השנים. תהליך יישור השיניים מתחיל בהערכה מקיפה ע"י רופא אורתודונט מומחה, שבודק את מצב השיניים, הלסתות והפנים. על בסיס זה מוצב תכנון טיפול מותאם אישית, הכולל את שיטת

קרא עוד »

 האם יין לבן או אדום מכתימים את השיניים?

כולנו רוצים חיוך לבן, בוהק ובריא. זה מעלה את הביטחון העצמי, משדר בריאות, ואין כמו חיוך יפה להאיר פנים. אבל עבור חובבי יין, החתירה לחיוך המושלם יכולה להיות מאתגרת. כולנו שמענו שיין, במיוחד יין אדום, גורם לכתמים בשיניים. האם זה אומר שעלינו לוותר על המשקה האהוב כדי לשמור על שיניים לבנות? במדריך זה, נצלול עמוק לעולם של יין וכתמים ונבין מה באמת קורה לשן שלנו כשאנחנו לוגמים קברנה סוביניון או כוס שרדונה צוננת. להבין כיצד

קרא עוד »

האם איחור בבקיעת שיניים אצל תינוקות צריך לעורר דאגה?

בקיעת השיניים היא אחד מהתהליכים החשובים והמשמעותיים בהתפתחות התינוק. החל מהחודשים הראשונים לחייו, התינוק עובר תהליך הדרגתי של צמיחה והבקעה של שיניים חלב, שישמשו אותו בהאכלה, לעיסה ודיבור בשנותיו הראשונות. תהליך זה הוא חלק בלתי נפרד מההתפתחות הכללית של התינוק – מוטורית, קוגניטיבית וחברתית-רגשית. למרות שבקיעת השיניים נחשבת לתהליך טבעי, לא פעם הורים מודאגים לנוכח עיכובים או שינויים בדפוס הבקיעה הצפוי. השאלה "האם איחור בבקיעת שיניים אצל תינוקות צריך לעורר דאגה?" היא שכיחה בקרב הורים

קרא עוד »

 מתי רצוי לקחת את הילד לראשונה לרופא השיניים?

ההורים יודעים עד כמה השיניים של ילדיהם חשובות לבריאותם ולהתפתחותם התקינה. אך מתי הזמן המיטבי להביא את הילד לביקור הראשון אצל רופא השיניים? שאלה זו מטרידה רבים, שכן הטיפול בשיניים של הילד במהלך השנים הראשונות לחייו הוא קריטי להבטחת בריאות השיניים והחניכיים שלו לטווח הארוך. בפוסט זה, נבחן את הגורמים המרכזיים בקביעת הזמן המתאים לביקור הראשון אצל רופא השיניים. נלמד על התפתחות השיניים בגיל הינקות והפעוטות, נדון בחשיבות הביקור הראשוני ובמה שניתן לצפות ממנו, ונספק

קרא עוד »

האם זה נכון שבקבוק או הנקה בלילה מזיקים לשיניים?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שמעסיקות הורים לתינוקות ופעוטות היא האם מתן בקבוק או הנקה במהלך הלילה עלולים להזיק לשיניים המתפתחות של הקטנטנים. חששות אלו מוצדקים לחלוטין, שכן תופעה המכונה "עששת הבקבוק" מהווה סיכון אמיתי לבריאות הפה של ילדים. עששת הבקבוק יכולה לגרום לכאבים, זיהומים, ואף אובדן מוקדם של שיניים – מה שמשפיע לא רק על רווחתו של הילד בהווה, אלא גם עלולה להיות לכך השלכות על התפתחות הדיבור, התזונה והביטחון העצמי שלו בעתיד. מהי עששת

קרא עוד »

מהי גרידת חניכיים/הקצעת שורשים?

בריאות החניכיים שלנו אינה רק עניין של חיוך יפה, אלא מרכיב חשוב בבריאות הכללית של הגוף! מחלות חניכיים נגרמות מהצטברות חיידקים ורובד חיידקי (פלאק), וללא טיפול הן עלולות להוביל לנסיגת חניכיים, ריח רע מהפה, אובדן שיניים, ואף להשפיע לרעה על מחלות כמו סוכרת ומחלות לב. במאמר זה נסקור לעומק את מחלות החניכיים, נפרט כיצד גרידת חניכיים (הקצעת שורשים) יכולה לטפל בבעיה ולמנוע סיבוכים, ונדגיש את החשיבות של הקפדה על היגיינת הפה המעולה למניעת מחלות חניכיים

קרא עוד »

 כיצד להתמודד עם חרדה מרופא השיניים?

פחד מרופא השיניים הוא תופעה נפוצה להפליא. עבור אנשים רבים, הביקור אצל רופא השיניים הופך למקור למתח, דאגה, ובמקרים חמורים אף עלול להוביל לדחייה מוחלטת של טיפולים חיוניים. השלכות שליליות אלו פוגעות באופן ישיר בבריאות הפה, שבתורה משפיעה על איכות החיים הכללית שלנו. המדריך הזה נועד לספק לכם כלים מוחשיים, מדעיים וישימים שיעזרו לכם לצמצם משמעותית את החרדה, לטפל בבריאות הפה שלכם בביטחון, ואף לפתח חוויה חיובית בהקשר של רופא השיניים. הבנת הפחד הגדרת דנטופוביה

קרא עוד »

שיני בשר

כשמתייחסים לשיני בשר, מתכוונים לשיניים הקבועות שלנו, המלוות אותנו לאורך רוב חיינו הבוגרים. בניגוד לשיני החלב הנושרות בילדות, שיני הבשר אמורות להחזיק מעמד שנים רבות ולשמור על תפקוד פה תקין, אכילה נוחה ודיבור. בנוסף, בריאות השיניים הקבועות שלנו קשורה באופן הדוק לבריאות הכללית של הגוף ולדימוי העצמי שלנו. במאמר זה, נכיר מקרוב את עולם שיני הבשר. נבין את מבנה השן, כיצד שיניים אלו מתפתחות, מהן הבעיות הנפוצות שיכולות לפגוע בהן ואיך לשמור עליהן חזקות, בריאות

קרא עוד »

 איך נוצר ריח רע מהפה? 

ריח רע מהפה, או בשמו הרפואי הליטוזיס, הוא מצב נפוץ ביותר המשפיע על איכות חיינו. לכולנו יצא לחוות ריח פה לא נעים באופן זמני, אך אצל אנשים רבים מדובר בבעיה כרונית הגורמת למבוכה ולחוסר ביטחון. במדריך זה נסקור לעומק את הגורמים השונים לריח רע מהפה ונציג את הדרכים האפקטיביות ביותר למניעה וטיפול. גורמים שכיחים לריח רע מהפה  היגיינת פה לקויה   הגורם מספר אחת: רוב המקרים של ריח פה לא נעים נובעים מהיגיינת פה לא מספקת.

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

דילוג לתוכן