ClickCease

יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף

תאר לעצמך שאתה יכול לקבל שיניים ישרות יותר מבלי שאף אחד ידע שאתה לובש פלטה. יישור שיניים שקוף הופכים את זה למציאות, והם הופכים יותר ויותר פופולריים מדי יום. הנה מה שאתה צריך לדעת על הטכנולוגיה החדשה והמדהימה הזו.

  מהי יישור שיניים על גשר שקוף?

גשרים שקופים הם פיתוח חדש ומרגש בעולם האורתודונטיה. שלא כמו פלטות מתכת, הנראות לכולם, גשרים שקופים כמעט ואינם נראים. זה הופך אותם לאידיאליים עבור אנשים שמודעים לעצמם לגבי המראה שלהם או שרוצים להימנע ממראה המתכת. בנוסף, גשרים שקופים הרבה יותר נוחים מאשר פלטות מתכת, וניתן להסירם לצורך אכילה וניקוי. עם זאת, ישנם כמה חסרונות לגשרים שקופים. הם יכולים להיות יקרים יותר מאשר פלטות מתכת, ואולי הם לא כל כך חזקים. כתוצאה מכך, ייתכן שיהיה צורך להחליף אותם לעתים קרובות יותר. עם זאת, גשרים שקופים הם אופציה מצוינת עבור אנשים שרוצים לשפר את החיוך שלהם מבלי למשוך תשומת לב לשיניים.

לטיפול בגשר שקוף יתרונות רבים:

גשר שקוף הוא נס מהלך. זה עוזר לאנשים עם רווחים בשיניים להרגיש בטוחים יותר ויכול לעשות הבדל עצום בחיוך שלהם. אך ישנם יתרונות נוספים לטיפול אורתודונטי שלעתים קרובות מתעלמים מהם. למשל, טיפול בגשר שקוף עוזר לשפר את תפקוד הנשיכה, ומקל על לעיסת המזון. זה גם יכול לסייע במניעת תזוזה מהשיניים מהיישור, מה שעלול להוביל לבעיות חמורות יותר בהמשך הדרך. בקיצור, יש הרבה סיבות טובות לשקול טיפול יישור שיניים, גם אם אינך מודאג מאיך שהחיוך שלך נראה. אז אם אתם חושבים להשיג גשר שקוף, הקפידו לדבר עם אורתודנט על כל היתרונות הפוטנציאליים.

ומהם החסרונות?

החיסרון היחידי של גשר שקוף בשיניים הוא שבסופו של דבר הוא לא 'בלתי נראה' לחלוטין, אלא 'כמעט בלתי נראה' ה'כמעט' הזה יכו להפריע לאנשים מסוימים. יחד עם זאת, כאשר החלופה היא שיניים עקומות לכל החיים, בוודאי שתקופה קצרה וזמנית של 'כמעט' בלתי נראה – היא מצוינת.

מהו הפרוצדורה של יישור שיניים שקוף?

יישור שיניים שקוף הוא סוג של פלטה שמשתמשת במיישרים פלסטיק שקופים במקום בסוגריים וחוטי מתכת. זוהי בחירה פופולארית יותר ויותר עבור מבוגרים ובני נוער המעוניינים ליישר את השיניים מבלי שאף אחד ידע שהם עוברים טיפול. המיישרים עשויים מפלסטיק עמיד בדרגה רפואית, שכמעט בלתי נראה בעת שחיקה. כל מיישר מיוצר בהתאמה אישית כך שיתאים היטב על השיניים ותזיז אותן בעדינות למצב הרצוי. הטיפול אורך בדרך כלל כ-12 חודשים, והמטופלים צריכים ללבוש את המיישרים רק 20-22 שעות ביום. בתום הטיפול נשארים המטופלים עם חיוך יפה וישר יותר!

כמה זמן נמשך הטיפול?

משך הטיפול תלוי בחומרת הבעיה. ברוב המקרים, הטיפול אורך כשנה עד שנתיים. עם זאת, במקרים מסוימים, זה עשוי להימשך זמן רב יותר. הדבר החשוב הוא להתאזר בסבלנות ולפעול לפי הוראות האורתודנט. בטיפול נכון, הטיפול יצליח ותוכלו ליהנות מחיוך יפה.

מאיזה גיל ניתן לעשות את הטיפול?

יישור שיניים שקוף ניתן לעשות בכל גיל, הן בגיל בני הנעורים והן בגיל מבוגר. יחד עם זאת, אין ספר שיישור שינים שקוף הוא הבחירה היותר שכיחה של מבוגרים שחפצים ביישור שיניים.

אילו הכנות יש לעשות לקראת הטיפול?

חשוב לצחצח שיניים לפחות פעמיים ביום ולהשתמש בחוט דנטלי לפחות פעם ביום. כמו כן, חשוב להשתמש במי פה אנטיבקטריאלי. חשוב לראות את רופא השיניים שלך באופן קבוע לבדיקות וניקויים. אם יש לך פלטה, חשוב במיוחד לצחצח ולהשתמש בחוט דנטלי בזהירות כדי למנוע חורים. אם יש לכם ריטיינר, חשוב לנקות אותו באופן קבוע במים וסבון. אם יש לך פירסינג בלשון, חשוב לנקות אותו עם אלכוהול או מי חמצן. אם יש לך פירסינג בשפתיים, חשוב לנקות אותו במים וסבון. כמו כן, חשוב להימנע מעישון ושתיית אלכוהול מכיוון שהם עלולים להכתים את השיניים.

האם הטיפול האורתודונטי השקוף הזה כואב?

טיפול זה למעשה אינו כואב, שכן המיישרים מזיזים בעדינות את השיניים שלך למצב החדש והישר יותר. אתה עלול לחוות כאב או אי נוחות בימים הראשונים לאחר קבלת המיישרים החדשים שלך, אבל זה נורמלי ואמור להתפוגג במהירות. אם אתה חווה כאב או אי נוחות משמעותיים, אנא פנה אל האורתודנט שלך כדי שיוכל לבצע את כל ההתאמות הנדרשות. בסופו של דבר, הנוחות ושביעות הרצון שלך הם בראש סדר העדיפויות שלנו, ואנו נעבוד איתך כדי להבטיח שתהיה לך חוויה חיובית עם טיפול זה.

איך ארגיש לאחר הטיפול ולמה לצפות?

סביר להניח שתרגיש קצת לחץ לאחר הטיפול, אך זה נורמלי ואמור להיעלם לאחר מספר ימים. ייתכן שתהיה לך גם אי נוחות קלה, כמו כאב גרון או נזלת. תסמינים אלו גם נורמליים ואמורים לחלוף תוך שבוע. ייתכן גם שתבחין שהשיניים שלך מעט יותר צהובות מאשר לפני הטיפול. הסיבה לכך היא שהפלטות מסירות שכבה קטנה של אמייל מהשיניים. האמייל בסופו של דבר יצמח בחזרה, אבל בינתיים, אתה יכול לנסות להשתמש במשחת שיניים מלבינה כדי לעזור להסיר את הכתמים. 

מהם הסיבוכים האפשריים של הטיפול?

בתור אורתודנט, אני נשאל לא פעם לגבי הסיבוכים האפשריים שיכולים להיווצר מהטיפול. למרות שתמיד חשוב ליידע את הסיכונים הכרוכים בכל הליך רפואי, חשוב לזכור שרובם המכריע של המטופלים האורתודונטיים אינם חווים סיבוכים רציניים. עם זאת, ישנן מספר בעיות פוטנציאליות שעלולות להתרחש במהלך או לאחר הטיפול. אלה כוללים פגיעה בשיניים או בחניכיים, ספיגת שורשים (שם מתחילים להתמוסס שורשי השיניים) ו/או שינויים ביישור הלסת. במקרים נדירים, חולים עלולים לפתח אלרגיות גם לחומרים המשמשים בפלטה או מכשירים אורתודנטיים אחרים. עם זאת, סיבוכים אלה הם בדרך כלל קלים וניתן לטפל בהם בקלות על ידי מפגש קבוע עם האורטודנט. עם טיפול וניטור נאותים, רוב המטופלים יחוו תוצאה מוצלחת מהטיפול האורתודונטי שלהם.

האם יהיו לי הגבלות לאחר הטיפול?

לאחר שתסיים את הטיפול האורתודונטי שלך, אתה עלול להרגיש שאתה יכול סוף סוף לעשות הכל והכל עם הפה. עם זאת, חשוב לזכור שהשיניים והחניכיים שלך עדיין בתהליך של השתקעות בתנוחות החדשות שלהם. כתוצאה מכך, יש כמה דברים שכדאי להימנע מלעשות במהלך התקופה שלאחר הטיפול:

  • אכילת מזונות קשים או דביקים: מזונות קשים עלולים לפגוע בסוגריים ובחוטים, בעוד שמזונות דביקים יכולים לשחרר אותם. 
  • לעיסה של פריטים שאינם מזון: זה כולל לעיסת קרח, עטים וציפורניים. לעיסה של פריטים שאינם מזון עלולה להזיק לשיניים ולגרום לטיפול להימשך זמן רב יותר.
  • לא ללבוש ריטיינר: לבישת ריטיינר עוזרת לשמור על השיניים במקומן החדש. אם אינך עונד ריטיינר, השיניים שלך עשויות לחזור בהדרגה למקומן המקורי.

על ידי ביצוע ההנחיות הפשוטות הללו, תוכל להבטיח שהטיפול שלך יצליח ושהחיוך שלך יישאר נהדר.

למי הטיפול לא מתאים?

הטיפול אינו מתאים לילדים שעדיין גדלים. זה בגלל שהעצמות שלהם עדיין גדלות, והשיניים שלהם עדיין זזות. לכן אנחנו צריכים להיזהר לא לפגוע בעצמות שלהם או בשיניים. אנחנו גם צריכים להיזהר לא להפעיל לחץ יתר על השיניים שלהם, כי זה יכול להוביל לבעיות אחרות. ואנחנו צריכים להיזהר לא להפעיל לחץ יתר על החניכיים שלהם, כי זה יכול להוביל למחלת חניכיים. לכן, הטיפול אינו מתאים לילדים שעדיין גדלים. זה גם לא מתאים למבוגרים שעברו טיפול יישור שיניים קודם, כי אנחנו צריכים להיזהר לא לפגוע בעצמות או בשיניים. וזה גם לא מתאים למבוגרים שעברו ניתוח שיניים קודם, כי צריך להיזהר לא לפגוע בחניכיים או בשיניים.

<><>

יישור שיניים שקוף פתרון אידיאלי לסובלים מתחושות לא נעימות סביב התהליך של יישור שיניים. גשר בשיניים היה מאז ומעולם מקור למבוכה. מתבגרים הזקוקים ליישור שיניים חשים חוסר ביטחון הרסני ומבוגרים חשים אי נוחות ומרגישים כי גשר בשיניים פוגם בתדמית האסרטיבית שלהם בעבודה, באינטראקציות חברתיות, בעמידה מול קהל ועוד. באופן פרדוקסלי, גם שיניים עקומות עלולות לגרום לאותן תחושות וכך המטופלים מוצאים את עצמם בין הפטיש לסדן ומתלבטים מהי דרך הטיפול הטובה ביותר. כאמור, יישור שיניים שקוף הוא הפתרון המוצלח ביותר למצב זה ויש לו יתרונות רבים שהופכים אותו לתהליך כדאי ומשתלם.

יישור שיניים שקוף מבוסס על טכנולוגיה חדשנית

יישור שיניים שקוף הוא אחד הפיתוחים המתקדמים ביותר בתחום הרפואה הדנטלית. הוא מגלם בתוכו חידושים טכנולוגיים כגון בינה מלאכותית, לייזר ומדפסות תלת ממד, המאפשרים טיפול באיכות גבוהה ורמות דיוק גבוהות מאי פעם. יישור שיניים שקוף מתוכנן כולו על-ידי תוכנות מחשב משוכללות, שאותן מאשר הרופא המטפל. הקשתיות מותאמות אישית לכל מטופל לאורך התהליך באמצעות אותן תוכנות ומודפסות לאחר מכן במדפסת תלת ממד ולאחר מכן המטופל מקבל פלטות שקופות ודקות הנקראות קשתיות אותן הוא מרכיב על השיניים ומחליף אחת לשבוע, עד לסיום הטיפול לאחר כמה חודשים.

למי מתאים יישור שיניים שקוף?

יישור שיניים שקוף מבצעים בדרך כלל מגיל 17 ומעלה. השיטה נמצאה יעילה לכל סוגי ליקויי הסגר בשיניים: צפיפות, מרווחים, לסת צרה, שיניים בולטות ועוד ונמצאה יעילה בלמעלה מ 85% מהמקרים. שיתוף הפעולה של המטופלים חיוני להצלחת התהליך, שכן יישור שיניים שקוף כולל פלטות שיש להרכיב אותן כ-22-20 שעות ביממה. לכן יישור שיניים שקוף מתאים למטופלים החשים מחויבות לתהליך ומסוגלים לעמוד בכך.

יישור שיניים שקוף – כל היתרונות

הטכנולוגיה החדשנית של יישור שיניים שקוף, מאפשרת למטופלים ליהנות ממגוון יתרונות משמעותיים של הטיפול. היתרון המובהק ביותר הוא כמובן ההיבט האסתטי של הטיפול, שכן לא ניתן כמעט להבין בקשתיות השקופות. זו הסיבה שטיפול עם יישור שיניים שקוף מתאים למי שנבוך מהתהליך ולא מעוניין לחשוף באופן בולט את העובדה כי הוא עובר יישור שיניים.

מעבר לכך, יישור שיניים שקוף מגלם בתוכו עוד כמה יתרונות:

  • הוא כואב פחות מיישור שיניים רגיל. גם יישור שיניים עם סמכים ממתכת אינו גורם לכאבים חריפים, אך בהחלט עלולות לצוץ תופעות כמו כאבים ואי נוחות מטרידה המקשה על שמירת השגרה במשך היום ועל שינה איכותית בלילה. יישור שיניים שקוף, לעומת זאת, כולל קשתות דקות ונוחות.
  • יישור שיניים שקוף מתאים גם למקרים מורכבים יחסית, שלא יכולים להיות מטופלים באמצעות יישור שיניים עם סמכים ממתכת.
  • יישור שיניים שקוף לא מצריך טיפולים דחופים, בניגוד ליישור שיניים עם סמכים ממתכת שכולל חוטים שעלולים לדקור או סמכים שעלולים ליפול.
  • השמירה על היגיינת הפה קלה יותר. בכל תהליך של יישור שיניים יש לשמור בקפדנות על היגיינה דנטלית, אך כשמתקינים סמכים ממתכת זה יכול להיות מעט מאתגר, שכן שאריות מזון עלולות להיתקע בהן. יישור שיניים שקוף מאפשר לשלוף את הקשתיות לפני הצחצוח וכך לשמור טוב יותר על היגיינת הפה. בהמשך לכך, בתהליך של יישור שיניים שקוף גם אין מגבלות על סוגי המזון שאפשר לאכול ואפשר לצרוך מזון קשה או דביק.
  • התהליך קצר יותר. יישור שיניים שקוף כולל תכנון ממוחשב מדויק המביא לשליטה טובה יותר בתזוזת השיניים והשגת מטרות הטיפול, מה שמקצר את משכו ל 10-6 חודשים בלבד, במקום שנה וחצי ויותר, ביישור שיניים רגיל.
  • הטכנולוגיה עליה מבוסס יישור שיניים שקוף מאפשרת גם מעקב טוב יותר על התהליך ותחזית על התוצאה הסופית, כבר בשלבים מוקדמים של הטיפול.

 

מתי לא כדאי לעשות יישור שיניים שקוף?

יש מקרים שבהם לא כדאי לבצע יישור שיניים שקוף, או יישור שיניים כלל. ראשית, נשים בהריון בכל שלב, צריכות להתייעץ עם הרופא המטפל תחילת הטיפול. אין מניעה לבצע יישור שיניים שקוף או כל טיפול אורתודנטי במהלך ההיריון, אך לא מומלץ לבצע צילומי רנטגן והתהליך של יישור שיניים שקוף דורש צילום רנטגן של הפה והלסת. כמו כן, נשים בהריון נוטות לעיתים לסבול מדלקת חניכיים ולכן צריכות להקפיד הקפדה יתרה על צחצוח שיניים ובמיוחד אם עברו יישור שיניים שקוף.

כמו כן, מטופלים החולים במחלת חניכיים פעילה, צריכים להיבדק היטב ולקבל אישור של רופא חניכיים לפני יישור שיניים שקוף, שכן הטיפול עלול להחמיר את מצב המחלה. בכל מקרה, יישור שיניים שקוף הוא תהליך ארוך הדורש סבלנות, הקפדה על היגיינה וביקורות אצל הרופא כדי להשיג את מטרות הטיפול. לכן מי שמתקשה בשמירה על כך ובהרכבת הקשתיות באופן תמידי, צריך לשקול אם כדאי לו להיכנס לתהליך של יישור שיניים שקוף.

עלויות של יישור שיניים שקוף

אין מחיר אחיד עבור יישור שיניים שקוף. העלויות עשויות להשתנות בין אורתודנטים שונים המציעים יישור שיניים שקוף ולכן חשוב לבחור אורתודנט המשלב בין ידע ומקצועיות ברמה גבוהה, לבין עלויות אטרקטיביות עבור יישור שיניים שקוף ובכלל. יש לציין כי יישור שיניים שקוף עולה יותר מיישור שיניים בשיטות מיושנות יותר ויש להביא זאת בחשבון לפני תחילת הטיפול. ברשת מרפאות שיניים של ד"ר עמוס בוחניק, תוכלו למצוא את השילוב האידיאלי בין טיפולים ברמה בין-לאומית, לבין מחירים נוחים. רשת מרפאות שיניים עובדת עם ביטוחי השיניים המובילים בישראל וכך גם אתם יכולים לבצע יישור שיניים שקוף וליהנות מכל היתרונות שלו, בעלויות שתוכלו לעמוד בהן.

יישור שיניים שקוף או יישור שיניים פנימי – מה כדאי?

אחת החלופות ליישור שיניים שקוף היא יישור שיניים פנימי (לינגואלי), המבוסס על סמכים ממתכת המודבקים בצד הפנימי של השיניים, במקום בצד החיצוני. מן ההיבט האסתטי, שיטה זו נחשבת אידיאלית, משום שאי אפשר להבחין בסמכים בעת דיבור, אכילה או חיוך של המטופל. עם זאת, אם אתם מתלבטים בין יישור שיניים שקוף ליישור שיניים פנימי, חשוב שתדעו כי יישור שיניים פנימי יקר משמעותית מטיפולים של יישור שיניים שקוף, שכן עלויות המעבדה גבוהות יותר והטיפול מורכב וארוך יותר. כמו כן, יישור שיניים פנימי מצריך תקופת הסתגלות ארוכה יותר מאשר יישור שיניים שקוף, שכן יש להתרגל לתחושה של הסמכים על הלשון בזמן הדיבור והאכילה. 

חשוב לסיים טיפולים משמרים לפני יישור שיניים שקוף

לפני שמתחילים תהליך של יישור שיניים שקוף, יש לבדוק היטב את מצב השיניים, החניכיים והלסת ולבצע טיפולים משמרים במידת הצורך: טיפול בדלקת חניכיים, סתימות, כתרים, טיפולי שורש ועוד. רק לאחר שכל הטיפולים החיוניים הסתיימו בהצלחה, אפשר להתחיל תהליך של יישור שיניים שקוף.

 

שאלות נפוצות:

– מהי יישור שיניים שקוף?

תשובה: ישנם כמה סוגים שונים של פלטה שקופה, אך הסוג הפופולרי ביותר הוא Invisalign. עם Invisalign, אתה מקבל סדרה של יישור פלסטיק שקוף בהתאמה אישית שמתאימים על השיניים שלך. אתה לובש כל מיישר במשך כשבועיים לפני המעבר לאחד הבא בסדרה. עם הזמן, זה מעביר בעדינות ובהדרגה את השיניים שלך למצב הנכון.

 

מכיוון שהם בלתי נראים, אנשים שואלים לעתים קרובות אם פלטות שקופות פועלות כמו פלטות מתכת. האמת היא שהם עובדים באותה מידה, אבל הם לא מומלצים למקרים מסובכים יותר כמו צפיפות חמורה או בעיות נשיכה. אם יש לך בעיה אורתודונטית מורכבת, עדיף להישאר עם פלטות מתכת מסורתיות.

– כיצד פועל יישור שיניים שקוף?

תשובה:

יישור שיניים הוא הענף ברפואת השיניים העוסק בתיקון אי סדירות בשיניים ובלסתות. יישור שיניים שקוף הוא צורה חדשה ואסתטית יותר של פלטות מתכת מסורתיות.

יישור שיניים שקוף משתמש במיישרים ברורים הניתנים להסרה כדי להזיז בהדרגה את השיניים למקומן הנכון. היופי בטיפול הזה הוא שרוב האנשים אפילו לא ישימו לב שאתה לובש אותם! הם גם מאוד נוחים וקלים לניקוי.

זמן הטיפול הממוצע לאורתודונטיה שקופה הוא כ-12 חודשים, אך כל מקרה שונה. לאחר שהאורתודנט שלך יעריך את הצרכים האישיים שלך, הוא יוכל לתת לך ציר זמן מדויק יותר לטיפול.

– מי מועמד ליישור שיניים שקוף?

תשובה:

ישנם כמה סוגים שונים של יישור שיניים שקוף ולכל אחד מהם יש אינדיקציות ספציפיות. עם זאת, באופן כללי, יישור שיניים שקוף מתאים ביותר למטופלים שיש להם בעיות קלות עד בינוניות של צפיפות או מרווחים. בנוסף, מטופלים שיש להם היגיינת פה טובה ומוכנים לדבוק במשטר ניקוי קבוע במהלך הטיפול הם גם מועמדים טובים ליישור שיניים שקוף. כמו בכל סוג של טיפול שיניים, חשוב להתייעץ עם רופא שיניים או יישור שיניים מנוסה על מנת לראות האם יישור שיניים שקוף הוא האופציה הטיפולית הנכונה עבורכם.

– מהם היתרונות של יישור שיניים שקוף?

תשובה:

ישנם מספר יתרונות ליישור שיניים שקוף. ראשית, הוא הרבה פחות גלוי מאשר פלטות מתכת, מה שאומר שאתה יכול לחייך בביטחון בידיעה שהשיניים שלך מיושרות מבלי שכולם ידעו על כך. שנית, מכיוון שפלטה שקופה עשויה מחומר חלק, הן נוחות יותר ללבישה ואינן מגרים את החניכיים או הרקמות בפה כמו שפלטות מתכת יכולות. שלישית, הם דורשים פחות התאמות מאשר פלטות מתכת, מה שאומר פחות נסיעות לאורתודנט ופחות זמן בטיפול בסך הכל. לבסוף, מיישרים בלתי נראים של ClearCorrect ניתנים להסרה, כך שתוכל לאכול מה שאתה רוצה ולצחצח ולהשתמש בחוט דנטלי כרגיל לנשימה רעננה וחניכיים בריאות.

– מהם הסיכונים של יישור שיניים שקוף?

תשובה: הסיכונים של יישור שיניים שקוף הם בעיקר אסתטיים, שכן הפלטה תהיה גלויה. עם זאת, כל עוד שומרים על היגיינת פה טובה, אין סיכון מוגבר לחורים או בעיות שיניים אחרות.

– כמה זמן אורך הטיפול?

תשובה: – אנו עובדים מהר כך שהטיפול לא ייקח יותר משעה.

– באיזו תדירות אני צריך להגיע לבדיקה?

תשובה: עליך לבקר את רופא השיניים שלך כל 6 חודשים לבדיקה. זה יעזור להבטיח שכל בעיה תיתפס ומטופלת מוקדם, מה שיכול לחסוך לך זמן, כסף ואי נוחות בטווח הארוך.

בכל בדיקה, רופא השיניים שלך יבדוק את השיניים והחניכיים שלך לאיתור סימנים של עששת או מחלת חניכיים. הם גם יבריקו את השיניים ויסירו כל רובד או אבנית שהצטברו. אם יש לך חששות או שאלות שיניים, זה הזמן לשאול אותם! רופא השיניים שלך ישמח לעזור.

באיזה סוג פלטה משתמשים ביישור שיניים שקוף?

תשובה: סוג הפלטה הנפוץ ביותר בשימוש ביישור שיניים שקוף הוא פלטות קרמיקה שקופות. סוגים אלו של פלטה עשויים מחומר קרמי שקוף וחזק המחובר למשטח הקדמי של השיניים. פלטות קרמיקה שקופות פחות בולטות לפלטה ממתכת, והן מציעות את אותן תוצאות נהדרות!

הסוג הפופלרי ביותר של מכשירי יישור שיניים שקופים שהופך פופולרי יותר בקרב מטופלים הוא אינוויזיליין, מיישרים העשויים מחומר פלסטי שקוף המאושר על ידי ה-FDA, שכמעט ואינו נראה בעת שחיקה. הם גם ניתנים להסרה, כך שתוכל להוציא אותם לאכילה, שתייה וצחצוח שיניים.

– האם יש הגבלות לאחר הטיפול?

תשובה: – כן, מומלץ להימנע משתיית נוזלים קרים למשך 24 שעות לאחר הטיפול. כמו כן, מומלץ לא לאכול אוכל קשה ביום הראשון. גם שתייה דרך קשית לא מומלצת. צחצוח שיניים וחוט דנטלי צריך להיעשות בעדינות. אתה יכול לחדש את הפעילות הרגילה שלך

 

רשת מרפאות שיניים מומחים בתחום של יישור שיניים שקוף

יישור שיניים שקוף צריך להתבצע על-ידי מומחים בתחום, כמו רופאי השיניים ברשת מרפאות שיניים של ד"ר עמוס בוחניק. הרשת מציעה פריסה ארצית של קליניקות המתמחות בטיפולי שיניים מכל הסוגים, יישור שיניים שקוף, רפואת שיניים אסתטית ועוד. כל הטיפולים בהסדר עם חברות הביטוח המובילות בישראל ובאווירה רגועה ומקצועית בכל קליניקה.

 

ניתן לשתף את התוכן כאן:

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

בהסדר עם כל חברות הביטוח

הלבנה

בסיום טיפול שיניים, השלמת מראה הפנים שלנו זה שיניים לבנות. הלבנת שיניים היא התכשיט לחיוך מושלם.

שיננית

מרכיב משמעותי במניעת דלקות חניכיים ושימור בריאות הפה והשיניים הוא ביקור תדיר אצל השיננית

יישור שיניים

לא רק בגלל החשיבות האסתטית. יישור שיניים מתקן גם את צפיפות ורווחי השיניים ומשפר את היגיינת הפה בנוסף לשיפור הביטחון העצמי

שתלים

תחליף מלאכותי לשיניים ופתרון לשיקום פה אסתטי שלא באמצעות תותבות

כתרים

פתרון מלאכותי לשיקום השן לאחר נזק קשה או לצורך שיקום על שתלים. כיום יש סוגי כתרים שונים" חרסינה, זירקוניה, זירקוניה מנוליטי ו EMAX

אסתטיקה

ציפויי שיניים, השלמת כותרת ויישור שיניים בלתי נראה - הם הפתרונות לאסתטיקה דנטלית במראה השיניים הקדמיות.

שרית אברג'ל

מרפאת שיניים פתח תקווה

רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.

עידן פאניאן

מרפאת שיניים אשדוד

הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה ומסופק בטירוף. תודה.

ליאת כהן

מרפאת שיניים פתח תקווה

הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו ? תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.

רחל קטורזה‎

מרפאת שיניים ד״ר בוחניק

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד. בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו.

מרפאות שיניים ד״ר עמוס בוחניק לוגו
שנות פעילות
0
מרפאות
0
רופאים ושינניות
0
עובדי המרפאות
0

סיפור הקמת רשת שיניים

כדי לעזור לכם לעשות את ההחלטה הנכונה. רשת "שיניים" הוקמה בשנת 1984 על ידי האחים ד"ר עמוס בוחניק ואורי בוחניק, מתוך מטרה לשנות את מדיניות המעבר בין מרפאה למרפאה בהתאם לטיפול, ולהביא את בשורת כל הטיפולים תחת קורת גג אחת. וכך, בזה אחר זה נפתחו מרפאות והצטרפו סניפים נוספים לרשת וכיום היא מונה 25 סניפים בפריסה ארצית – אילת, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בני ברק, בת ים, דימונה, חדרה, חיפה, יבנה, ירושלים מרכז, ירושלים תלפיות, מודיעין, מעלה אדומים, נהריה, נתניה, נתיבות, פתח תקווה, צפת, שהם, ראשון לציון, רעננה, קרית גת, תע"ש ותל אביב. בכל אחת מהמרפאות יש בין 2-6 חדרי טיפולים ומועסקים בה רופאים מכל תחומי רפואת השיניים לצד רופאים מומחים בכירורגיה והשתלות, יישור שיניים, טיפולי שורש, פריו (טיפולי חניכיים) ועוד. כל הרופאים בעלי רישיון משרד הבריאות ודיפלומות שונות מחזיקים בביטוח אחריות מקצועית, מתעדכנים כל הזמן בהתפתחויות האחרונות בענף רפואת השיניים ועוברים כנסים והשתלמויות מקצועיות. כל סוגי טיפולי השיניים מוענקים בכל אחת ממרפאות הרשת – טיפולים משמרים (כגון סתימות, עקירות וטיפולי שורש), שיקום הפה (כגון מבנים, כתרי חרסינה, כתרי זירקוניה למיניט ועוד ותותבות), כירורגיה והשתלות דנטאליות, טיפולי שיננית הכוללים הסרת אבנית והדרכה בהיגיינה אוראלית, יישור שיניים מכל הסוגים, וטיפולי אסתטיקה דנטאלית.

למעלה מ- 40 שנה אנו כאן כדי להעניק לכם שירות ולדאוג שתצאו מהמרפאה עם חיוך גדול.

בהסדר עם כל חברות הביטוח

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

מה מיוחד ברשת שיניים?

קשה לבחור רופא שיניים. אף אחד לא הולך לרופא שיניים מתוך הנאה, והעובדה כי אתה שוכב, חסר אונים, על הכיסא והרופא בו בחרת אמון על הטיפול באופן מוחלט, הופכת את ההחלטה אף לקשה יותר. מעבר לכך, טיפולי שיניים הינם טיפולים כואבים בדרך כלל וכרוכים בהוצאה כספית לא מבוטלת. אז איך בוחרים? איך יודעים שהרופא בו בחרנו יטפל בנו כמו שצריך, ימנע מאתנו כאב וזמן מיותר ויגבה תשלום רק על מה שצריך באמת? לא פשוט…

מהו היתרון של מרפאות הרשת על פני מרפאה קטנה?

היתרון הבולט ואחת מאבני הדרך של הרשת, הוא מתן כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת/ אומר ד"ר עמוס בוחניק, "לפני שהוקמה הרשת, מטופל שהיה מגיע לרופא השיניים הופנה על ידו לא פעם, לרופאי שיניים אחרים בהתאם לטיפול לו הוא נזקק. מאחר וזה היה המצב באותן שנים, יצרנו פתרון המקל על המטופל, חוסך ממנו את ההתרוצצות ומעניק לו שירות מלא. וכך, הוקמו והתבססו המרפאות שלנו כמרפאות 'all in one', אליהן הצטרפו מרפאות נוספות המאפשרות למטופל לקבל את כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת".

משפחתית וטיפול מסור וצמוד

לכל מרפאה יש מנהל רפואי האחראי על כל ההיבטים הרפואיים והמקצועיים של המרפאה ושל כלל הרופאים בה. צוות המרפאה כולל סייעת מיומנת ומקצועית לכל רופא, מנהלת סניף האחראית על הצד האדמיניסטרטיבי, כח האדם ושירות לקוחות. וכן, צוות קבלה ומשרד שנותן מענה לקביעת תורים, גביית תשלומים וטיפול בכל בקשה של הלקוחות. גם מבחינת חידושים טכנולוגיים לא נשארת הרשת מאחור והיא צועדת עם התפתחות הטכנולוגיה ומשתמשת בחומרים חדשים ומתקדמים ומכשור חדש שיוצא לשוק נכנס בהדרגתיות לסניפים השונים. מדיניות הרשת מאפשרת לרופאים לבחור את סוג החומרים בהם הם רוצים להשתמש ולא משפיעה על החלטתם המקצועית, למרות שלעיתים קיימים הבדלים מהותיים בעלויות
רשת המרפאות התקשרה עם אחת המעבדות הגדולות בישראל, המספקת להן את כל שירותי טכנאות השיניים.

מאמרים נבחרים

כיצד מתבצע טיפול יישור שיניים?

טיפול יישור שיניים, גם הידוע כאורתודונטיה, הוא אחד מהטיפולים הדנטליים הנפוצים והחשובים ביותר. מטרתו העיקרית היא לתקן עיוותים בסידור ובתנועה של השיניים, על מנת להשיג חיוך יפה, נשיכה מאוזנת ובריאות אורלית כוללת. נתונים מראים שכ-50% מהאוכלוסייה הבוגרת זקוקה לטיפול יישור שיניים, והביקוש לשירותים אלה רק עולה עם השנים. תהליך יישור השיניים מתחיל בהערכה מקיפה ע"י רופא אורתודונט מומחה, שבודק את מצב השיניים, הלסתות והפנים. על בסיס זה מוצב תכנון טיפול מותאם אישית, הכולל את שיטת

קרא עוד »

 האם יין לבן או אדום מכתימים את השיניים?

כולנו רוצים חיוך לבן, בוהק ובריא. זה מעלה את הביטחון העצמי, משדר בריאות, ואין כמו חיוך יפה להאיר פנים. אבל עבור חובבי יין, החתירה לחיוך המושלם יכולה להיות מאתגרת. כולנו שמענו שיין, במיוחד יין אדום, גורם לכתמים בשיניים. האם זה אומר שעלינו לוותר על המשקה האהוב כדי לשמור על שיניים לבנות? במדריך זה, נצלול עמוק לעולם של יין וכתמים ונבין מה באמת קורה לשן שלנו כשאנחנו לוגמים קברנה סוביניון או כוס שרדונה צוננת. להבין כיצד

קרא עוד »

האם איחור בבקיעת שיניים אצל תינוקות צריך לעורר דאגה?

בקיעת השיניים היא אחד מהתהליכים החשובים והמשמעותיים בהתפתחות התינוק. החל מהחודשים הראשונים לחייו, התינוק עובר תהליך הדרגתי של צמיחה והבקעה של שיניים חלב, שישמשו אותו בהאכלה, לעיסה ודיבור בשנותיו הראשונות. תהליך זה הוא חלק בלתי נפרד מההתפתחות הכללית של התינוק – מוטורית, קוגניטיבית וחברתית-רגשית. למרות שבקיעת השיניים נחשבת לתהליך טבעי, לא פעם הורים מודאגים לנוכח עיכובים או שינויים בדפוס הבקיעה הצפוי. השאלה "האם איחור בבקיעת שיניים אצל תינוקות צריך לעורר דאגה?" היא שכיחה בקרב הורים

קרא עוד »

 מתי רצוי לקחת את הילד לראשונה לרופא השיניים?

ההורים יודעים עד כמה השיניים של ילדיהם חשובות לבריאותם ולהתפתחותם התקינה. אך מתי הזמן המיטבי להביא את הילד לביקור הראשון אצל רופא השיניים? שאלה זו מטרידה רבים, שכן הטיפול בשיניים של הילד במהלך השנים הראשונות לחייו הוא קריטי להבטחת בריאות השיניים והחניכיים שלו לטווח הארוך. בפוסט זה, נבחן את הגורמים המרכזיים בקביעת הזמן המתאים לביקור הראשון אצל רופא השיניים. נלמד על התפתחות השיניים בגיל הינקות והפעוטות, נדון בחשיבות הביקור הראשוני ובמה שניתן לצפות ממנו, ונספק

קרא עוד »

האם זה נכון שבקבוק או הנקה בלילה מזיקים לשיניים?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שמעסיקות הורים לתינוקות ופעוטות היא האם מתן בקבוק או הנקה במהלך הלילה עלולים להזיק לשיניים המתפתחות של הקטנטנים. חששות אלו מוצדקים לחלוטין, שכן תופעה המכונה "עששת הבקבוק" מהווה סיכון אמיתי לבריאות הפה של ילדים. עששת הבקבוק יכולה לגרום לכאבים, זיהומים, ואף אובדן מוקדם של שיניים – מה שמשפיע לא רק על רווחתו של הילד בהווה, אלא גם עלולה להיות לכך השלכות על התפתחות הדיבור, התזונה והביטחון העצמי שלו בעתיד. מהי עששת

קרא עוד »

מהי גרידת חניכיים/הקצעת שורשים?

בריאות החניכיים שלנו אינה רק עניין של חיוך יפה, אלא מרכיב חשוב בבריאות הכללית של הגוף! מחלות חניכיים נגרמות מהצטברות חיידקים ורובד חיידקי (פלאק), וללא טיפול הן עלולות להוביל לנסיגת חניכיים, ריח רע מהפה, אובדן שיניים, ואף להשפיע לרעה על מחלות כמו סוכרת ומחלות לב. במאמר זה נסקור לעומק את מחלות החניכיים, נפרט כיצד גרידת חניכיים (הקצעת שורשים) יכולה לטפל בבעיה ולמנוע סיבוכים, ונדגיש את החשיבות של הקפדה על היגיינת הפה המעולה למניעת מחלות חניכיים

קרא עוד »

 כיצד להתמודד עם חרדה מרופא השיניים?

פחד מרופא השיניים הוא תופעה נפוצה להפליא. עבור אנשים רבים, הביקור אצל רופא השיניים הופך למקור למתח, דאגה, ובמקרים חמורים אף עלול להוביל לדחייה מוחלטת של טיפולים חיוניים. השלכות שליליות אלו פוגעות באופן ישיר בבריאות הפה, שבתורה משפיעה על איכות החיים הכללית שלנו. המדריך הזה נועד לספק לכם כלים מוחשיים, מדעיים וישימים שיעזרו לכם לצמצם משמעותית את החרדה, לטפל בבריאות הפה שלכם בביטחון, ואף לפתח חוויה חיובית בהקשר של רופא השיניים. הבנת הפחד הגדרת דנטופוביה

קרא עוד »

שיני בשר

כשמתייחסים לשיני בשר, מתכוונים לשיניים הקבועות שלנו, המלוות אותנו לאורך רוב חיינו הבוגרים. בניגוד לשיני החלב הנושרות בילדות, שיני הבשר אמורות להחזיק מעמד שנים רבות ולשמור על תפקוד פה תקין, אכילה נוחה ודיבור. בנוסף, בריאות השיניים הקבועות שלנו קשורה באופן הדוק לבריאות הכללית של הגוף ולדימוי העצמי שלנו. במאמר זה, נכיר מקרוב את עולם שיני הבשר. נבין את מבנה השן, כיצד שיניים אלו מתפתחות, מהן הבעיות הנפוצות שיכולות לפגוע בהן ואיך לשמור עליהן חזקות, בריאות

קרא עוד »

 איך נוצר ריח רע מהפה? 

ריח רע מהפה, או בשמו הרפואי הליטוזיס, הוא מצב נפוץ ביותר המשפיע על איכות חיינו. לכולנו יצא לחוות ריח פה לא נעים באופן זמני, אך אצל אנשים רבים מדובר בבעיה כרונית הגורמת למבוכה ולחוסר ביטחון. במדריך זה נסקור לעומק את הגורמים השונים לריח רע מהפה ונציג את הדרכים האפקטיביות ביותר למניעה וטיפול. גורמים שכיחים לריח רע מהפה  היגיינת פה לקויה   הגורם מספר אחת: רוב המקרים של ריח פה לא נעים נובעים מהיגיינת פה לא מספקת.

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

דילוג לתוכן