זה לא סוד שחיוך לבן נחשב בעיני רבים לאטרקטיבי. למעשה, מחקרים הראו שאנשים עם שיניים לבנות יותר נתפסים כמוצלחים יותר, שמחים יותר ובריאים יותר באופן כללי. אז אין זה פלא שהלבנת שיניים הפכה לאחת מהפרוצדורות הקוסמטיות הפופולריות ביותר בעולם. 

ישנם יתרונות רבים להלבנת שיניים, הן קוסמטיות והן הקשורות לבריאות. ראשית, שיניים לבנות יותר יכולות לעזור לך להרגיש בטוח יותר במראה שלך. בנוסף, מחקרים הראו שאנשים עם שיניים לבנות יותר נתפסים כמוצלחים יותר, שמחים יותר ובריאים יותר באופן כללי. הלבנת שיניים יכולה להיות גם דרך מצוינת להגביר את ההערכה העצמית שלך ולשפר את חיי החברה שלך. שלא לדבר על זה, זה גם יכול לעזור לך להשיג עבודה או קידום.

 

ישנם שני סוגים עיקריים של הלבנת שיניים: בבית ומקצועי. שיטות ביתיות הן בדרך כלל זולות ונוחות יותר, בעוד שטיפולים מקצועיים נוטים להיות יקרים יותר אך מציעים תוצאות מהירות יותר ועמידות יותר. לא משנה באיזו שיטה תבחר, חשוב להתייעץ תחילה עם רופא השיניים שלנו כדי לוודא שהשיניים והחניכיים שלך בריאים מספיק כדי לעבור טיפול.

 

לא משנה באיזו שיטה תבחרו, חשוב להקפיד על ההוראות ולהימנע מהלבנת יתר של השיניים, שכן הדבר עלול להוביל לרגישות או לבעיות אחרות. אם יש לך חששות לגבי הלבנת שיניים, הקפד לדבר עם רופא השיניים שלנו. הם יכולים לעזור לך למצוא את השיטה הטובה ביותר לצרכים שלך ולוודא שהשיניים והחניכיים שלך בריאים מספיק כדי לעבור טיפול. בגישה הנכונה ניתן להשיג שיניים לבנות יפות בשיטות טבעיות.

אתם מוזמנים ליצור קשר עכשיו עם רשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק, ולהנות מייעוץ חנם וטיפול מלווה לכל הדרך עד לשיניים לבנות בצורה משביעת רצון ומאירה.

מהי הלבנת שיניים?

הלבנת שיניים היא תהליך של הבהרת צבע השיניים. אתה יכול לעשות זאת על ידי הלבנת שיניים במרפאה או שימוש בטכניקות אחרות. הלבנה עשויה לגרום לשיניים להיראות בהירות יותר ולסייע בהסרת כתמים. אתה יכול לעשות הלבנת שיניים אצל רופא השיניים או בבית. ערכות הלבנת שיניים בבית זמינות בחנויות רבות. אתה יכול למצוא אותם גם באינטרנט. אנשים רבים בוחרים להלבין שיניים אצל רופא שיניים מקצועי ברשת מרפאות השיניים לדוגמא. מברפאת השיניים משתמשים באורות מיוחדים ובכימיקלים כדי לעזור לשיניים להיראות לבנות יותר, חלק מהטיפולים נעשים גם על ידי שימוש בלייזר. הלבנת שיניים מקצועית עשויה לעלות יותר מאשר לעשות זאת בבית, אבל זה עשוי להיות שווה את זה אם אתה רוצה להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

למי מומלץ לעשות הלבנת שיניים?

אם אתה שוקל להלבין את השיניים, אתה לא לבד. למעשה, הלבנת שיניים היא אחת ההליכים הקוסמטיים הפופולריים ביותר.

למרות שהתשובה עשויה להשתנות בהתאם להעדפותיך האישיות, ישנן מספר הנחיות כלליות שיכולות לעזור לך להחליט. ראשית, אם יש לך שינוי צבע או כתמים על השיניים שלך, הלבנה עשויה להיות אופציה טובה עבורך. שנית, אם יש לך שיניים וחניכיים בריאים, סביר להניח שאתה מועמד טוב להלבנה. ולבסוף, אם אתה מחפש דרך להגביר את הביטחון העצמי שלך או לשפר את המראה שלך, הלבנה עשויה להתאים לך. אז בין אם אתה מנסה להשיג חיוך בהיר יותר או פשוט רוצה לשפר את בריאות הפה שלך, דבר עם רופא השיניים שלך על הלבנת שיניים היום.

אילו סוגי הלבנת שיניים קיימים?

ישנם שני סוגים עיקריים של הלבנת שיניים: מקצועית ובבית. הלבנת שיניים מקצועית מתבצעת על ידי רופא שיניים, ובדרך כלל כוללת הלבנת שיניים עם ג'ל עם חומר חזק. ערכות הלבנת שיניים בבית זמינות מבתי מרקחת וקמעונאים מקוונים רבים, ובדרך כלל כוללות שימוש בג'ל או רצועות הלבנה. חלק מהערכות מגיעות גם עם אור מיוחד או לייזר שמזרז את תהליך ההלבנה. בעוד שהלבנת שיניים מקצועית יכולה להיות יקרה יותר, היא לרוב יעילה יותר מערכות ביתיות. עם זאת, הלבנת שיניים בבית יכולה להיות אפשרות נוחה ומשתלמת למי שרוצה להשיג שיניים קצת יותר בהירות. בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר לבחור שיטת הלבנת שיניים היא לדבר עם רופא השיניים שלנו כדי לברר מה יתאים לך ביותר.

לאיזה רופא מותר לעשות הלבנת שיניים?

ישנן דרכים רבות להשיג שיניים בהירות ולבנות יותר. אתה יכול לנסות ערכות הלבנה ללא מרשם, או שאתה יכול לבחור בטיפול מקצועי מרופא השיניים שלך. אבל לאיזה רופא מותר לבצע הלבנת שיניים? ברוב המקרים, רק רופאי שיניים רשאים לבצע הליך מסוג זה. הסיבה לכך היא שיש להם את ההכשרה והניסיון הדרושים להלבנת שיניים בצורה בטוחה ויעילה. רופאי שיניים יכולים גם לספק מגני פה מותאמים אישית, שעוזרים להגן על החניכיים והלחיים שלך מפני חומרי ההלבנה המשמשים להלבנת שיניים, ומפני אור הלייזר שמשתמשים בו במרפאה על מנת להשיג תוצאות מיטיבות מיידיות של שיניים לבנות כאן ועכשיו. אם אתם מחפשים שיניים לבנות יותר, הקפידו להתייעץ תחילה עם רופא השיניים שלנו. הוא יוכל  לעזור לך להחליט אם סוג זה של טיפול מתאים לך.

מאיזה גיל מומלץ לעשות הלבנת שיניים?

הלבנת שיניים היא הליך קוסמטי פופולרי שיכול לעזור להאיר את החיוך שלך. אמנם קיימים מוצרים רבים להלבנת שיניים ללא מרשם, אך חשוב להתייעץ עם רופא שיניים לפני השימוש בכל אחד מהמוצרים הללו. הסיבה לכך היא שחלק מהמרכיבים במוצרים אלו עלולים להזיק לשיניים ולחניכיים. באופן כללי, רוב ככל האנשים שעושים הלבנת שיניים הם מהגיל היותר מבוגר, כגון 20 פלוס, שבו כבר מתחיל המודעות למראה החיצוני ולהשפעתו על הביחון העצמי והחברתי. שכיח יותר שדווא אנשים מבוגרים ירצו לבצע הלבנת שיניים, בעוד לילדים השינים כבר לבנות באופן טבעי. 

 

כמה עולה לעשות הלבנת שיניים?

הלבנת שיניים היא תהליך שיכול להסיר כתמים ושינויי צבע מהשיניים, ולגרום להן להיראות בהירות וצעירות יותר. עלות הלבנת שיניים יכולה להשתנות בהתאם לשיטה שבה נעשה שימוש וחומרת הכתמים. ערכות בבית עולות בדרך כלל בין 100 ל 400 ש"ח, בעוד טיפולים מקצועיים יכולים לנוע בין 1500 ש"ח והלאה. הגורם החשוב ביותר בבחירת טיפול הלבנת שיניים הוא מציאת טיפול בטוח ויעיל. ישנם מספר מוצרים בשוק המשתמשים בכימיקלים קשים או דורשים טיפולים מרובים, לכן חשוב לבחור בחוכמה. מקום טוב להתחיל בו הוא לבקש המלצה מרופא השיניים. הם יכולים לעזור לך לבחור מוצר שיתאים לצרכים הספציפיים שלך.

כמה זמן לוקח טיפול הלבנת שיניים?

הלבנת שיניים היא תהליך שיכול להימשך בין מספר דקות למספר שעות, תלוי בשיטה בה משתמשים. השיטה הפופולרית ביותר, הלבנה מקצועית, אורכת לרוב כשעה. במהלך זמן זה, רופא השיניים ימרח ג'ל הלבנה על השיניים שלך ולאחר מכן ישתמש באור מיוחד כדי להפעיל את החומר הפעיל בג'ל. תהליך זה יכול לפעמים לחזור על עצמו אם השיניים שלך עדיין לא לבנות כמו שהיית רוצה שהן יהיו. שיטות אחרות, כגון ערכות הלבנה בבית, עשויות להימשך זמן רב יותר מכיוון שהן דורשות יותר זמן לעבוד. עם זאת, הם יכולים להיות גם פחות יקרים אך גם יעילותם היא נמוכה בהתאם.  

 

האם יש הגבלות לאחר הלבנת שיניים?

אם אתה חושב על הלבנת שיניים, אתה עשוי לתהות אם יש הגבלות על מה שאתה יכול לאכול או לשתות לאחר מכן. החדשות הטובות הן שאין הגבלות גדולות – אתה יכול כמעט לאכול ולשתות מה שאתה רוצה! עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לזכור. ראשית, הימנע מאכילה או שתייה של כל דבר שעלול להכתים את השיניים שלך לפחות 24 שעות לאחר ההלבנה. זה כולל דברים כמו קפה, תה, יין אדום וכן הלאה. שנית, היזהר עם מזונות קשים או פריכים – השיניים שלך עשויות להיות רגישות יותר לאחר ההלבנה, כך שאולי הן לא מסוגלות להתמודד גם עם מזונות קשים. היצמד למזונות רכים למשך יום או יומיים עד שהשיניים שלך מסתגלות. לבסוף, הקפד לצחצח ולהשתמש בחוט דנטלי באופן קבוע – הלבנה יכולה לפתוח נקבוביות זעירות באמייל שלך, מה שהופך אותו לרגיש יותר להכתמה. כל עוד אתה מודע לדברים האלה, לא אמורה להיות לך בעיה ליהנות מהחיוך שהלבן החדש שלך!

5 טיפים לשמירה על שיניים לבנות לאורך זמן

אין כמו תחושת הסיפוק הזו כשאתה רואה את השיניים הבוהקות החדשות שלך במראה. עם זאת, שמירה על שיניים לבנות יכולה להיות מעט אתגר. להלן חמישה טיפים שיעזרו לך לשמור על הלבנים הפנינים שלך זורחים:

 

  1. הימנע מהכתמת מזון ומשקאות. קפה, תה ויין אדום הם כולם אשמים כשמדובר בהכתמת שיניים. אם אתה לא יכול להתאפק, הקפד לצחצח שיניים זמן קצר לאחר מכן.

 

  1. צחצחו באופן קבוע ונכון. צחצוח פעמיים ביום חיוני לשמירה על שיניים נקיות ולבנות. הקפידו להשתמש במשחת שיניים עם פלואוריד, ואל תשכחו להשתמש בחוט דנטלי!

 

  1. פנה לרופא השיניים שלך באופן קבוע. ניקוי שיניים מקצועי כל חצי שנה יעזור להסיר כל הצטברות של רובד וכתמים.

 

  1. שקול הלבנת שיניים מקצועית. אם אתם מחפשים תוצאות מיידיות, הלבנת שיניים מקצועית עשויה להתאים לכם. רק הקפד לשאול את רופא השיניים שלך על הסיכונים תחילה.

 

  1. השתמשו בזהירות במשחת שיניים מלבינה. כמה משחות שיניים מלבינות יכולות להיות שוחקות, לכן חשוב להשתמש בהן נכון. הקפד לעקוב אחר ההוראות על האריזה, ואל תשתמש בהם יותר מפעמיים בשבוע.

 

בעקבות העצות האלה, אתה אמור להיות מסוגל לשמור על מראה השיניים שלך לבנות ובהירות במשך שנים רבות!

באיזו מרפאה כדאי לעשות הלבנת שיניים?

ד"ר בוחניק הוא רופא שיניים בעל שם עולמי העוסק כבר למעלה מ-30 שנה ברפואת שיניים. הוא המייסד של רשת מרפאת השיניים ד"ר בוכניק, רשת מרפאות שיניים מספקות שירותי הלבנת שיניים למטופלים בכל רחבי הארץ . ברשת מרפאות השינים של ד"ר בוחניק תוכל למצוא צוות רפואי המומחה בהלבנת שיניים, במגוון טיפולים שונים שיתאימו לצרכיו של כל מטופל. בין אם אתם מחפשים דרך מהירה וקלה להשיג שיניים בהירות יותר ובין אם אתם רוצים לעבור תכנית טיפול מקיפה יותר, המרפאה של ד"ר בוחניק היא המקום המושלם עבורכם. עם שנים של ניסיון ורקורד מוכח, ד"ר בוחניק וצוותו ישמחו לתת לך את הטיפול הטוב ביותר.

 

רשת מרפאות השיניים של ד"ר בוחניק הינה מרפאות שיניים בפריסה ארצית, עם מיטב הרופאים בארץ, ניסיון של עשרות שנים, שירות נעים, מרפאות חדישות וצוות אדיב, מחירים נוחים, עבודה מול חברות הביטוח הגדולות בישראל. ומקצועי במחיר הוגן, ותצאו עם חיוך לבן שישאר לכם על הפנים לאורך זמן. אז אם אתם מחפשים מרפאה לעשות הלבנת שיניים – צרו קשר עכשיו!

 

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

שתפו:

מה אתם חושבים עלינו?

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד.בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו

פוסטים אחרונים

השתלת שיניים בזאלית – חסרונות

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה חדשנית להשתלת שיניים המאפשרת לשקם לסתות עם מחסור משמעותי בעצם. השיטה מבוססת על שתלים ייעודיים בצורת דיסק, המוחדרים לעצם הבזאלית,

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

חניכיים נפוחות: גורמים, תסמינים וטיפול

חניכיים נפוחות הן תופעה שכיחה יחסית, שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. ברוב המקרים, נפיחות בחניכיים היא סימן לדלקת חניכיים, מצב שבו החניכיים נדלקות כתוצאה מהצטברות של

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)


ליאת כהן
הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו :) תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.שרית אברג'ל
רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.עידן פאניאן
הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה
ותיקים ונהנים מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים
הפניקס
דויד שילד ביטוח רפואי בין לאומי
מנורה מבטחים
קבוצת מגדל
הראל
חבר זה הכל בשבילך

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מתוך הבלוג שלנו

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

קרא עוד »

מרפאת שיניים באשקלון

אשקלון היא עיר חוף גדולה בישראל, עם אוכלוסייה של למעלה מ-150,000 תושבים. העיר מציעה מגוון רחב של שירותים, כולל מרפאות שיניים. אחת המרפאות הפופולריות באשקלון

קרא עוד »

רופאי שיניים באשקלון

אשקלון היא עיר גדולה הממוקמת בדרום הארץ, עם אוכלוסייה של כ-200,000 תושבים. כמו בכל עיר גדולה, גם באשקלון ישנם מגוון רופאי שיניים המציעים מגוון שירותי

קרא עוד »

רופא שיניים חירום

כאב שיניים הוא אחד הכאבים החזקים ביותר שאדם יכול לחוות. כאב זה יכול להופיע פתאום, ללא אזהרה מוקדמת, ולהיות בלתי נסבל. במקרים מסוימים, כאב שיניים

קרא עוד »

איך להקל על כאבי שיניים

כאבי שיניים הם אחד הבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר בעולם. הם יכולים להיות מופעלים על ידי מגוון גורמים, כולל עששת, מחלת חניכיים, פציעה ועוד. כאבי שיניים

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת

בדיקת רופא, צילומי נשך וצילום פנורמי - חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

דילוג לתוכן