ClickCease

מרפאת שיניים באשדוד

הרשת פועלת מאז שנת 1984 ולה מעל 40 שנות ניסיון. הרשת מעניקה שירות איכותי על ידי צוות רופאים רגיש ומקצועי, ציוד מתקדם ושימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר.

בהסדר עם כל חברות הביטוח

פרטי התקשרות

פקס: 08-8551447

הקליטה 1, כיכר הסיטי, אשדוד

אין נגישות לנכים במרפאתנו

שעות פעילות

ימים: א׳ - ה׳

משעה: 09:00

עד שעה: 19:00

בימי שישי המרפאה פתוחה לסירוגין

צוות המרפאה

ד"ר בוחניק עמוס -

מנהל רפואי ושיקום הפה

ד"ר תומר אוהד -

מומחה פריודנטיה חניכיים

ד"ר חיינר איגור -

כירורגיה, שתלים ושיקום הפה

ד"ר נאור חנה -

טיפולי שורש ומשמרת

ד"ר זילברשלג מיכאל -

שיקום הפה

ד"ר אוריאל ניאזוב -

כירורגיה ושתלים ושיקום הפה

ד"ר אלכס סטצ'נקו -

משמרת וטיפולי שורש

ד"ר סמרנו ג'ודי -

יישור שיניים

ד"ר אור ליפסון -

יישור שיניים

ד"ר לנה קיקאשוילי -

יישור שיניים

ד"ר אכלס פרקטר -

כירורגיה שתלים ושיקום הפה

ד"ר אמיל קנטי -

כירורגיה שתלים ושיקום הפה

ד"ר רמי יעקובוב -

משמרת ושיקום הפה

ד"ר קסניה צרנוב -

משמרת ושיקום הפה

גב' נטלי רזניק -

מנהלת מרפאה

גב' מרינה רובין -

שיננית

בריאות הפה משפיעה לא רק על מראה החיוך שלנו, אלא גם על הביטחון העצמי, היכולת לאכול בנוחות, ואפילו על הבריאות הכללית. במרפאות רשת שיניים ד"ר עמוס בוחניק, אנו מבינים את המשמעות של חיוך בריא ויפה. עם מוניטין של שנים, צוות רופאים מנוסה, וטכנולוגיה מתקדמת, מרפאת השיניים שלנו באשדוד מספקת את כל שירותי השיניים במקום אחד – לרבות טיפולים כלליים, שיקום הפה, יישור שיניים, אסתטיקה דנטלית, וטיפולי חירום. גישתנו הממוקדת במטופל מבטיחה חוויה נוחה ואדיבה מתחילת התהליך ועד סופו!

הכירו את רשת מרפאות שיניים ד"ר עמוס בוחניק

רשת מרפאות השיניים של ד"ר עמוס בוחניק, הפועלת מזה מספר שנים, הוקמה מתוך רצון אמיתי לשנות את האופן שבו אנשים תופסים את בריאות הפה שלהם. ד"ר עמוס בוחניק, רופא שיניים מנוסה ובעל מוניטין האמין שטיפול שיניים איכותי צריך להיות נגיש לכל. לצורך כך הקים את המרפאה הראשונה ברשת, שלימים הפכה לרשת ארצית הכוללת כיום מספר סניפים הפרוסים ברחבי הארץ ומציעה טיפולים ברמה הגבוהה ביותר.

שירותי שיניים ברמה הגבוהה ביותר

מרפאות רשת שיניים ד"ר עמוס בוחניק באשדוד מציעה מגוון מלא של טיפולי שיניים מתקדמים לילדים ולמבוגרים, המשלבים טכניקות חדשניות לצד השיטות המסורתיות והמוכחות. צוות המרפאה המיומן ישמח לספק ייעוץ מקצועי ולהתאים את תכנית הטיפול המיטבית עבור כל מטופל בהתאם לצרכיו.

טיפולים כלליים ושיקום הפה

  • בדיקות שגרתיות וניקוי שיניים: הבסיס לשמירה על בריאות הפה.
  • סתימות: בטכניקות ובחומרים עמידים ואסתטיים.
  • טיפולי שורש: להצלת שיניים עם עששת עמוקה או זיהום.
  • כתרים וגשרים: לשיקום שיניים פגומות או חסרות, תוך הקפדה על מראה ותפקוד טבעיים.
  • תותבות: פתרון נוח ואיכותי להשלמת מספר גדול של שיניים חסרות.

אסתטיקה דנטלית

  • הלבנת שיניים: בשיטות בטוחות להשגת חיוך לבן ובוהק יותר.
  • ציפויי חרסינה (למינייט): לתיקון צורת השן, שינוי צבע משמעותי, או סגירת מרווחים.
  • יישור שיניים למבוגרים וילדים: באמצעות פלטות שקופות (אינויזליין) או גשרים קלאסיים, לשיפור אסתטיקה והשגת סגר תקין.

שתלים דנטליים

מרפאות רשת שיניים ד"ר עמוס בוחניק מתמחה בשתלים דנטליים, הנחשבים לפתרון המתקדם ביותר להחלפת שיניים חסרות. אנו משתמשים בשתלים מיצרנים מובילים בעולם [אפשר להזכיר מותגים ספציפיים] ומבצעים את כל שלבי הטיפול במרפאה, כולל אבחון ממוחשב והשתלה כירורגית.

טיפולי חניכיים

  • טיפול בדלקות חניכיים (פריודונטיה): מונע נסיגת חניכיים ונזק ללסת.
  • טיפולים משמרים וטיפולים כירורגיים למחלות חניכיים מתקדמות.

טיפולים נוספים

  • טיפולי שיניים לילדים: יצירת חוויה חיובית מהגיל הצעיר וטיפולים מותאמים לצרכים הייחודיים של ילדים.
  • טיפולי חירום: זמינות לטיפול בכאב, פגיעות טראומטיות בשן, זיהומים ועוד.

טכנולוגיות מתקדמות

כדי להבטיח את דיוק הטיפול ונוחות המטופלים, אנו נעזרים בציוד החדשני ביותר, לרבות:

  • צילומי רנטגן דיגיטליים
  • מערכות סריקה תלת-ממדיות (לשתלים, יישור שיניים)
  • מכשור אולטרסוני לניקוי עמוק

צוות רופאים מיומן ומנוסה

הצלחת מרפאות רשת שיניים ד"ר עמוס בוחניק נובעת ממספר גורמים, ובראשם המקצועיות והמסירות של צוות הרופאים שלנו. כל אחד מרופאי השיניים ברשת נבחר בקפידה על סמך מספר קריטריונים:

  • הכשרה מעמיקה: הרופאים שלנו הינם בוגרי לימודי רפואת שיניים באוניברסיטאות מובילות בארץ ובעולם.
  • התמחויות ספציפיות: במרפאה תמצאו רופאים מומחים בתחומים השונים של רפואת השיניים, כמו כירורגיה פה ולסת, שיקום הפה, יישור שיניים, טיפולי שורש, אסתטיקה דנטלית, וטיפולי שיניים לילדים. הימצאות מספר מומחים תחת קורת גג אחת מבטיחה מענה מדויק לכל צורך.
  • מחויבות להשתלמויות והתעדכנות: רופאי השיניים שלנו מקפידים להשתתף בכנסים, קורסים מקצועיים, והשתלמויות בארץ ובחו"ל על מנת להרחיב את הידע שלהם בטכניקות ובחומרים החדשניים ביותר.

מעבר למומחיות הטכנית, צוות המרפאה מאופיין בגישה אדיבה, קשובה, וסבלנית. ד"ר עמוס בוחניק ושאר הרופאים משקיעים זמן בהסברת האפשרויות הטיפוליות השונות למטופלים, מתוך אמונה ששיתוף פעולה מלא מבוסס על שקיפות והבנה.

בנוסף לרופאי השיניים, אנו מעסיקים במרפאה צוות מיומן של שינניות, סייעות, וצוות מנהלי. כולם עובדים יחד בסנכרון מלא כדי לספק חוויה טיפולית נעימה, מקצועית, ונטולת כאבים ככל האפשר.

יתרונות ייחודיים למטופלים

מעבר לאיכות הטיפולים ולמומחיות הרופאים, רשת מרפאות שיניים ד"ר עמוס בוחניק שמה דגש מיוחד על נוחות המטופלים וחוויה חיובית בכל שלב. אנו מציעים יתרונות רבים שהופכים את הטיפולים לנגישים ונטולי דאגות:

  • זמינות תורים נוחה: מרפאת אשדוד מציעה שעות פעילות גמישות, כולל בשעות אחה"צ המאוחרות או בימי שישי. ניתן לקבוע תור בקלות דרך האתר, בטלפון, או ביישומון ייעודי.
  • אפשרויות מימון ותשלומים: אנו מבינים שטיפולי שיניים עשויים להיות כרוכים בהוצאה כספית. לכן, אנו מציעים הסדרים עם חברות ביטוח שונותוגמישות בתשלומים.
  • אחריות על טיפולים: אנו עומדים מאחורי איכות עבודתנו ומציעים אחריות על חלק מהטיפולים (למשל, תותבות, כתרים).
  • שירות לקוחות אדיב: צוות המרפאה זמין לכל שאלה או בקשה לפני הטיפול, במהלכו, ולאחריו.
  • אווירה מרגיעה: המרפאה עצמה מעוצבת בסגנון מודרני ונעים, חדרי הטיפול פרטיים, ואנו נעזרים בטכניקות להפחתת חרדה ומתח כדי להבטיח חוויה נעימה גם למטופלים הנרתעים מטיפולי שיניים.
  • שקיפות בתהליכים ומחירים: לפני תחילת כל טיפול משמעותי, תקבלו הסבר מפורט לגבי הפרוצדורה הצפויה, אפשרויות חלופיות, ועלויות משוערות.

מעורבות בקהילה

ברשת מרפאות שיניים ד"ר עמוס בוחניק, אנו מאמינים כי יש לנו אחריות לתרום לקהילה בה אנו חיים ועובדים. להלן מספר יוזמות בהן אנו משתתפים:

  • פעילויות הסברה וחינוך: רופאי השיניים והשינניות שלנו מקיימים באופן קבוע הרצאות בבתי ספר, מתנ"סים, ומרכזי קשישים אודות חשיבות בריאות הפה, שיטות צחצוח נכונות, תזונה ידידותית לשיניים, ועוד.
  • מתן שירותי שיניים בהתנדבות: במקרים מסוימים, אנו מספקים טיפולי שיניים חינם או במחיר מופחת לנזקקים בחסות תוכניות סיוע או בתרומה עצמאית של המרפאה.

מעורבות בקהילה אינה רק המעשה הנכון, אלא גם מחזקת את הקשר בין המרפאה לבין תושבי אשדוד והסביבה. היא עוזרת לנו להעביר את המסר שבריאות השיניים חשובה ונגישה לכל אדם.

סיכום

בריאות השיניים והפה אינה רק עניין של אסתטיקה, אלא משפיעה על הרווחה הכללית שלנו. במרפאות רשת שיניים ד"ר עמוס בוחניק, יש לנו את הידע, הכלים, והניסיון לטפל במגוון רחב של בעיות שיניים – מהפשוטות ועד למורכבות ביותר. אנו משתמשים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי להבטיח את התוצאות הטובות ביותר ואת חווית הטיפול הנוחה ביותר.

הצוות המקצועי שלנו מחויב למתן שירות אדיב ואישי, תוך הסבר ברור של אפשרויות הטיפול השונות בכל שלב. בין אם אתם זקוקים לבדיקה תקופתית, לשיקום הפה, או לטיפול אסתטי – אנו תמיד כאן בשבילכם! בחרו במרפאות רשת שיניים ד"ר עמוס בוחניק באשדוד לחיוך בריא ויפה לכל החיים.

מרפאת שיניים באשדוד

אשדוד היא עיר השוכנת ליד הים, היא אחת הערים הגדולות והמרכזיות בישראל, ובה גם תוכלו למצוא מגוון שירותים של אנשי מקצוע, כגון מרפאות שיניים לילדים ולמבוגרים כאחד. אם אתם זקוקים לטיפולי שיניים לכם או לבני המשפחה היקרים לכם, תוכלו למצוא מגוון מרפאות מקצועיות בעיר אשדוד וכל מה שנותר לכם הוא לבחור את המרפאה המתאימה ביותר עבורכם. חשוב מאוד לטפל בזמן לכל בעיה דנטאלית או אחרת בתחום של רפואת שיניים והחניכיים, כדי שלא תצטרכו לסבול לטווח הארוך. גם כדאי לבצע טיפול קבוע אצל שיננית לניקוי אבנית בשיניים.

תוכלו להתייעץ על סוגיות רפואיות מגוונות ולקבל טיפול רפואי מקצוע במגוון מרפאות שיניים בעיר אשדוד. בדקו אלו מרפאות ונותני שירות תוכלו למצוא באשדוד ולפנות אליהם לקבלת טיפול איכותי ומסור לכם או לילדיכם או לבני המשפחה היקרים. חשוב לטפל בזמן ולא לחכות כאשר יש כאבים בשיניים או בחניכיים, כי הכאב יכול להחמיר עם הזמן, ולכן חשוב לקבל טיפול מתאים בהקדם, על ידי רופא מקצועי, שיידע לאבחן ולטפל בבעיה שלכם, מתוך מגוון הרופאים והמרפאות שתוכלו למצוא בעיר אשדוד.

מרפאת שיניים באשדוד: טיפים למציאת מרפאה מקצועית

לאחר שקיבלתם החלטה לפנות אל מרפאת שיניים בעיר המגורים שלכם, למשל מרפאת שיניים באשדוד, כעת עליכם למצוא מרפאה מקצועית מתאימה לקבלת ייעוץ וטיפול בתחום הדנטאלי או לניקוי אבנית אצל שיננית, לדוגמא. קבלו מאיתנו כמה טיפים מנצחים למציאת מרפאת שיניים מתאימה לקבלת שירות עבורכם.

קודם כל, חפשו אלו מרפאות ורופאים איכותיים יש באזורכם כדי שיוכלו לטפל במגוון רחב של בעיות דנטאליות, כאבי חניכיים וכדומה. לאחר שמצאתם, תוכלו לגשת למרפאת שיניים באשדוד ולברר הצעות מחיר לטיפולים הדרושים עבורכם. אחת המרפאות המומלצות באשדוד, לדוגמא,  היא מרפאת השיניים של עמוס בוחניק, מרפאה מקצועית ובעלת ניסיון של עשרות שנים, אשר היא רשת בעלת סניפים רבים ברחבי הארץ. קראו המלצות וחוות דעת מלקוחות אודות המרפאה באתר האינטרנט של מרפאת "שיניים" המנוהלת על ידי ד"ר עמוס בוחניק.

אתם מקבלים על ידי צוות המרפאה שירות מקצועי ומיומן, עבודה בציוד חדיש וטכנולוגיות משוכללות, כגון ציוד פנורמי,  ייעוץ מקצועי על ידי מיטב המומחים המובילים בתחום רפואת הפה והשיניים בארץ, טיפול אישי לכל לקוח וכן שימוש בסדציה או טישטוש עמוק במהלך הטיפול הרפואי.

רשת מרפאות השיניים של עמוס בוחניק: המומחים לטיפולי שיניים

רשת מרפאות השיניים של עמוס בוחניק היא רשת בעלת 24 סניפים ברחבי הארץ, והיא בעלת ניסיון וכ40 שנות ותק. ברשת המרפאות תוכלו למצוא רופאים מיומנים וצוות שינניות מקצועי ואיכותי ביותר עבורכם. רשת המרפאות של עמוס בוחניק עובדת עם ביטוחי שיניים, עובדים גם עם "חבר", וותיקים ונהנים ומועדונים נוספים, וכן יש רופאים מקצועיים ברמה גבוהה הזמינים עבורכם לאורך היממה. אם אתם מחפשים שינניות או מגוון של טיפולי שיניים וטיפולים דנטאליים, תוכלו למצוא זאת ברשת המרפאות של עמוס בוחניק ברחבי הארץ.  במרפאת השיניים של רשת המרפאות באשדוד תוכלו למצוא טיפולים מקיפים לכל הגילאים, כגון טיפולים משמרים, טיפולי שורש, טיפולים כגון יישור שיניים, וכן טיפולים כירורגיים כגון ניתוחים והשתלות למיניהם. מבין הטיפולים שתוכלו לבצע במרפאה: השתלות שיניים בטכנולוגיות מתקדמות בלייזר, כירורגיית פה ולסת, טיפולי חניכיים, התקנת גשרים ותותבות, יישור שיניים, הלבנת שיניים, הסרת אבנית, טיפולי שיניים לילדים ועוד. אל תהססו, צרו קשר כבר כעת עם צוות המרפאה לכל שאלה או בקשה עבורכם ותקבלו שירות מסור ומקצועי בכל עת שתצטרכו.

רשת מרפאות שיניים בעלת וותק של יותר מעשרים שנה בפריסה ארצית. כל הרופאים בסניף אשדוד הם בעלי ותק וניסיון מקצועי.

רופאי השיניים שלנו באשדוד, יכולים לתת לכם את השירותים הבאים:

  • כל מגוון הטיפולים הדנטליים והאסתטיים לילדים ולמבוגרים תחת קורת גג אחת
  • שתלים דנטליים ושיקום ע"ג השתלים – שתלים דנטליים ושיקום ע"ג השתלים
  • כירורגיית פה ולסת
  • השתלות שיניים בלייזר
  • טיפול חניכיים: גרידת חניכיים, הארכת כותרת, ניתוחי חניכיים
  • שיקום הפה – גשרים, כתרים ותותבות
  • יישור שיניים – לילדים ומבוגרים – טיפול יישור שיניים – אורתודנטיה
  • סתימות וטיפולי שורש
  • טיפולים אסתטיים – הלבנת שיניים, סתימות "לבנות" ועוד
  • הסרת אבנית ופלואוריזציה והדרכת שיננית להיגיינה הפה – הסרת אבן והדרכה להיגיינה אורלית
  • רפואת שיניים לילדים
  • אווירה מקצועית, ציוד חדיש, טכניקות מתקדמות
  • רופאים עתירי ניסיון וידע, כולל מומחים מן השורה הראשונה בתחומם בארץ
  • טיפול אישי ומסור
  • סדציה או טשטוש עמוק

מרפאת אשדוד – רשת 'שיניים'

מרפאת השיניים ומרכז ההשתלות של רשת מרפאות "שיניים" באשדוד, היא מהסניפים הוותיקים ברשת ובדומה לשאר מרפאות הרשת, מוענקים בו כל סוגי הטיפולים תחת קורת גג אחת: טיפולים משמרים, טיפולים אנדודונטים (טיפולי שורש), טיפולים פרוטטיים (כתרים, מבנים ותותבות), טיפולים כירורגיים (ניתוחים והשתלות), טיפולים אורתודונטים (יישור שיניים) וטיפולים פדודונטיים (רפואת שיניים לילדים). כבר למעלה מ- 10 שנים שאת המרפאה מנהלת גב' ללי קטשוילי, שהגיעה אליו כמזכירה בתחילת הדרך, ובהמשך צמחה והתפתחה בו.

אמינות זה שם המשחק

שירותיות ואמינות הם העקרונות המובילים אותה ואת צוות המרפאה. "כשמטופל נכנס למרפאה, כל תשומת הלב מופנית אליו", היא אומרת. "כל מטופל עובר את כל הבדיקות הדרושות ולאחריהן הוא מקבל את תוכנית הטיפולים המדוייקת עבור מה שהוא צריך- חשוב לנו להיות כנים עם הלקוח ולא להוסיף לתוכנית שלו, טיפולים מיותרים". גם מרפאת שיניים זו של הרשת, משמש כמרפאת הסכם עם חברות הביטוח השונות והמשרתות את העובדים בארגונים ובחברות המבטחות את עובדיהן בביטוח שיניים: "כל המטופלים מקבלים הסבר מפורט ועבור המבוטחים אנחנו דואגים להתנהל מול חברות הביטוח ומעניקים להם גם את השירות בפניה לחברות הביטוח", מדגישה ללי. צוות הרופאים כולל את ד"ר עמוס בוחניק – מנהל רפואי ועוסק בשיקום הפה, ד"ר יפים אליכיס – השתלות ושיקום, ד"ר איגור חיינר – השתלות ושיקום, ד"ר חנה נאור – עוסקת ברפואת ילדים וטיפולי שורש, ד"ר פטר שגלמן – השתלות ושיקום וד"ר ג'ודי סמרנו – אורתודונטית. צוות השינניות כולל את גב' דינה דוידסון, גב' מרינה רוסו וגב' סבטלנה מקובסקי. צוות הסייעות כולל את גב' דלי קביטלשוילי וגב' סילבי סטיקלרו.

מרפאה ירוקה

מעבר לשירות המסור, מושם דגש רב על כל נושא ההיגיינה והסטריליזציה והמרפאה מוגדרת כמרפאה ירוקה, בה נאספת הפסולת הרפואית על ידי חברה מיוחדת.
סניף אשדוד הוא מוותיקי המרפאות שערכיו מבוססים על מקצועיות, שירותיות ואמינות. כבר למעלה מ- 10 שנים שאת הסניף מנהלת גב' ללי קטשוילי, שהגיעה אליו כמזכירה בתחילת הדרך, ובהמשך צמחה והתפתחה בו סניף "שיניים" אשדוד – רחוב הקליטה 1

איפה מוצאים רופא שיניים באשדוד?

טיפול שיניים הוא משהו שכל מבוגר צריך במהלך חייו. בין אם את אמא בבית או תמיד מחפשת הרפתקאות, שיניים בריאות לוקחות אותך רחוק בחיים. עדיף למצוא רופא שיניים מקומי באשדוד שאכפת לו ממך ומהחיוך שלך.

עם זאת, יתכן שלא תבינו ששינאים יכול לעזור. אנחנו מרפאת רשת המאכלסת רופאי שיניים ורופאים רבים תחת קורת גג אחת. כלומר יש לנו סניף באשדוד, וישנם בעלי מקצוע שונים שיעזרו לכם בבעיות השיניים או בניקיונות. בואו ללמוד מדוע אנחנו הבחירה הטובה ביותר עבור מרפאות רשת שיניים:

מקום

אתה רוצה משרד שיניים קרוב לבית או לעבודה. כך, אתה לא צריך להתמודד עם עיר חדשה או להבין איך להימנע מתנועה תוך הגעה לפגישה בזמן.

אנחנו ממוקמים בנוחות באשדוד, ואם אתם זקוקים למומחה, כמו אורתודנט או פריודונט, אינכם צריכים להגיע למקומות אחרים כדי לקבל את הטיפול הדרוש.

ניסיון

חשוב למצוא איש מקצוע עם ניסיון מתאים ויחס מעולה לצד הכיסא. אתה צריך לראות אותם פעמיים בשנה לבדיקות שגרתיות, והם עשויים גם לסייע בכל בעיות שיניים/חניכיים שיש לך. לכן, אתה רוצה צוות שיניים שאתה יכול להסתדר איתו בקלות.

לרופאי השיניים ב"שינעים" ניסיון של שנים, וחלקם הטובים ביותר בפרוצדורות קוסמטיות או יישור שיניים. ללא קשר לצורך שלכם, בטוח תמצאו רופא שיניים באשדוד שיוכל לעזור.

ביטוח

בין אם יש לך ביטוח דרך מעסיק או לא, טיפול שיניים הוא קריטי לבריאותך הכללית וליופי החיוך שלך. אנו עובדים עם חברת הביטוח שלך, אך אנו מקבלים גם מטופלים ללא ביטוח. למעשה, אנו הולכים צעד קדימה עם מספר אפשרויות תשלום והסדרים כדי לקבל טיפול סביר ואיכותי מבלי להיכנס לחובות.

כל אפשרויות הטיפול

רוב רופאי השיניים מנסים לדחוף טיפולים מסוימים מכיוון שהם עושים אותם לעתים קרובות יותר. לכן, אולי יגידו לך שעקירות והשתלת שיניים היא הבחירה הנכונה, אבל טיפול שורש יכול להציל את השן הנגועה שלך, וזה הרבה יותר טוב.

אצלכם בשינאים צוות רופאים זמין לעזור. הם מספקים לך את כל אפשרויות הטיפול הזמינות למצב שלך ועוזרים לך לבחור את הטוב ביותר. זה אולי אומר לראות רופא שיניים אחר ברשת, אבל כולם מתמקדים בך ועוסקים בצרכים שלך.

התקדמות טכנולוגית

תעשיית השיניים ראתה התקדמות טכנולוגית מצוינת רבות במהלך 20 השנים האחרונות. אנו מוודאים כי במקומותינו יש ציוד חדיש וכי רופאי השיניים הוכשרו להשתמש בו. כך, יש לך פחות זמן השבתה וכאב ותוכל לקבל טיפול בבעיות שונות.

בחר צוות ידידותי

אם אתה צריך רופא שיניים באשדוד, אתה עלול להיות מוצף מהאפשרויות. עם זאת, שינאים שונה! אנחנו רשת שיניים ויש לנו רופאים רבים בצוות ב-23 מקומות. כך אתה מקבל את כל הטיפול הדרוש לך מבלי לעבור למשרדים אחרים. התקשרו לקביעת פגישה עכשיו!

הצהרת נגישות

"רשת שיניים – ד"ר בוחניק" מחויב לספק את חוויית השימוש המרבית באתר לכלל הגולשים, ולכן דאגנו להשקיע מאמצים לא מעטים בהנגשה של האתר לקהל בעלי המוגבלויות, במטרה להקל ולייעל הגלישה בו. ההתאמה בוצעה בעיקר לטובת המתקשים בשימוש בעכבר ו/או הקלדה, ובעלי לקויות הראייה. בין היתר הוקפד על ניווט מקלדת מלא בכל רכיבי האתר, תמיכה בזום מוגבר ועמידה בדרישות הניגודיות, הצבעים ויחס הגדלים. ההתאמה נבדקה באמצעי עזרים שונים כגון מסכים ומכשירים שונים, לרבות סימולציות של קוראי מסך ומנועי הקראת תוכן.

דפדפנים מומלצים לגלישה הנם כרום בגרסתו העדכנית ביותר. יעד ההנגשה הנו לפי תקן AA.

עם זאת, לצערנו, חלק מן התכנים לעתים עלולים להיות לא מונגשים באופן מלא – עקב עדכוני תוכן ושינויים תכופים שעובר האתר. אנו מאוד משתדלים לצמצם הישנות המקרים, ונשמח באם תיצרו עמנו קשר ותמסרו פרטי הבעיה/תקלה בה נתקלתם על-מנת שנוכל לטפל בה בהקדם, אם ידוע לכם על כזו. עמכם הסליחה מראש.

בנושא נגישות האתר ניתן לפנות במייל למר איתמר בן דור – [email protected]  

פירוט הסדרי הנגישות הפיזיים של המרפאה:

אין נגישות לנכים במרפאתנו

הקבלה שלנו מצוידת במערכת הגברה ובמערכת עזר לשמיעה (מומלץ לתאם שימוש בו מול מתאם הפגישה). 

    • נגישות המוקד הטלפוני – קיים מוקד טלפוני נגיש.

    • דרכי התקשרות חלופיות לטלפון (מייל, פקס, sms , צ'אט וכיוצ"ב) – ניתן לתקשר דרך מייל, אתר אינטרנטי, צ'אט, מענה טלפוני במרכזיה חיצונית וכו'

    • מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים

מידע:

לקבלת מידע בפורמטים נגישים נא לפנות לרכזת הנגישות של הקבוצה.

דרכי יצירת קשר:

מספר הטלפון שלנו הוא 03-7520020.  

מספר הפקס שלנו 03-7520874.

כתובת הדואר האלקטרוני שלנו היא [email protected] .  

חרשים וכבדי שמיעה יכולים לפנות בהודעת ווטסאפ למספר 050-8221070, נא לציין בתחילת ההודעה "פניה לנגישות ישראל".

רכז הנגישות: רכז הנגישות של העמותה היא ולדי גולוב, ניתן ליצור עמה קשר בטלפון 03-7520020 או בדואר אלקטרוני [email protected]  משרדה נמצא בבית עמיטק, רחבעם זאבי 2 גבעת שמואל

ניתן לשתף את התוכן כאן:

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

074-7746126

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

הלבנה

בסיום טיפול שיניים, השלמת מראה הפנים שלנו זה שיניים לבנות. הלבנת שיניים היא התכשיט לחיוך מושלם.

שיננית

מרכיב משמעותי במניעת דלקות חניכיים ושימור בריאות הפה והשיניים הוא ביקור תדיר אצל השיננית

יישור שיניים

לא רק בגלל החשיבות האסתטית. יישור שיניים מתקן גם את צפיפות ורווחי השיניים ומשפר את היגיינת הפה בנוסף לשיפור הביטחון העצמי

שתלים

תחליף מלאכותי לשיניים ופתרון לשיקום פה אסתטי שלא באמצעות תותבות

כתרים

פתרון מלאכותי לשיקום השן לאחר נזק קשה או לצורך שיקום על שתלים. כיום יש סוגי כתרים שונים" חרסינה, זירקוניה, זירקוניה מנוליטי ו EMAX

אסתטיקה

ציפויי שיניים, השלמת כותרת ויישור שיניים בלתי נראה - הם הפתרונות לאסתטיקה דנטלית במראה השיניים הקדמיות.

שרית אברג'ל

מרפאת שיניים פתח תקווה

רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.

עידן פאניאן

מרפאת שיניים אשדוד

הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה ומסופק בטירוף. תודה.

ליאת כהן

מרפאת שיניים פתח תקווה

הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו ? תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.

רחל קטורזה‎

מרפאת שיניים ד״ר בוחניק

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד. בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו.

מרפאות שיניים ד״ר עמוס בוחניק לוגו
שנות פעילות
0
מרפאות
0
רופאים ושינניות
0
עובדי המרפאות
0

סיפור הקמת רשת שיניים

כדי לעזור לכם לעשות את ההחלטה הנכונה. רשת "שיניים" הוקמה בשנת 1984 על ידי האחים ד"ר עמוס בוחניק ואורי בוחניק, מתוך מטרה לשנות את מדיניות המעבר בין מרפאה למרפאה בהתאם לטיפול, ולהביא את בשורת כל הטיפולים תחת קורת גג אחת. וכך, בזה אחר זה נפתחו מרפאות והצטרפו סניפים נוספים לרשת וכיום היא מונה 25 סניפים בפריסה ארצית – אילת, אשדוד, אשקלון, באר שבע, בני ברק, בת ים, דימונה, חדרה, חיפה, יבנה, ירושלים מרכז, ירושלים תלפיות, מודיעין, מעלה אדומים, נהריה, נתניה, נתיבות, פתח תקווה, צפת, שהם, ראשון לציון, רעננה, קרית גת, תע"ש ותל אביב. בכל אחת מהמרפאות יש בין 2-6 חדרי טיפולים ומועסקים בה רופאים מכל תחומי רפואת השיניים לצד רופאים מומחים בכירורגיה והשתלות, יישור שיניים, טיפולי שורש, פריו (טיפולי חניכיים) ועוד. כל הרופאים בעלי רישיון משרד הבריאות ודיפלומות שונות מחזיקים בביטוח אחריות מקצועית, מתעדכנים כל הזמן בהתפתחויות האחרונות בענף רפואת השיניים ועוברים כנסים והשתלמויות מקצועיות. כל סוגי טיפולי השיניים מוענקים בכל אחת ממרפאות הרשת – טיפולים משמרים (כגון סתימות, עקירות וטיפולי שורש), שיקום הפה (כגון מבנים, כתרי חרסינה, כתרי זירקוניה למיניט ועוד ותותבות), כירורגיה והשתלות דנטאליות, טיפולי שיננית הכוללים הסרת אבנית והדרכה בהיגיינה אוראלית, יישור שיניים מכל הסוגים, וטיפולי אסתטיקה דנטאלית.

למעלה מ- 40 שנה אנו כאן כדי להעניק לכם שירות ולדאוג שתצאו מהמרפאה עם חיוך גדול.

בהסדר עם כל חברות הביטוח

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

ניתן ליצור קשר גם בטלפון | וואטסאפ

מה מיוחד ברשת שיניים?

קשה לבחור רופא שיניים. אף אחד לא הולך לרופא שיניים מתוך הנאה, והעובדה כי אתה שוכב, חסר אונים, על הכיסא והרופא בו בחרת אמון על הטיפול באופן מוחלט, הופכת את ההחלטה אף לקשה יותר. מעבר לכך, טיפולי שיניים הינם טיפולים כואבים בדרך כלל וכרוכים בהוצאה כספית לא מבוטלת. אז איך בוחרים? איך יודעים שהרופא בו בחרנו יטפל בנו כמו שצריך, ימנע מאתנו כאב וזמן מיותר ויגבה תשלום רק על מה שצריך באמת? לא פשוט…

מהו היתרון של מרפאות הרשת על פני מרפאה קטנה?

היתרון הבולט ואחת מאבני הדרך של הרשת, הוא מתן כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת/ אומר ד"ר עמוס בוחניק, "לפני שהוקמה הרשת, מטופל שהיה מגיע לרופא השיניים הופנה על ידו לא פעם, לרופאי שיניים אחרים בהתאם לטיפול לו הוא נזקק. מאחר וזה היה המצב באותן שנים, יצרנו פתרון המקל על המטופל, חוסך ממנו את ההתרוצצות ומעניק לו שירות מלא. וכך, הוקמו והתבססו המרפאות שלנו כמרפאות 'all in one', אליהן הצטרפו מרפאות נוספות המאפשרות למטופל לקבל את כל שירותי רפואת השיניים תחת קורת גג אחת".

משפחתית וטיפול מסור וצמוד

לכל מרפאה יש מנהל רפואי האחראי על כל ההיבטים הרפואיים והמקצועיים של המרפאה ושל כלל הרופאים בה. צוות המרפאה כולל סייעת מיומנת ומקצועית לכל רופא, מנהלת סניף האחראית על הצד האדמיניסטרטיבי, כח האדם ושירות לקוחות. וכן, צוות קבלה ומשרד שנותן מענה לקביעת תורים, גביית תשלומים וטיפול בכל בקשה של הלקוחות. גם מבחינת חידושים טכנולוגיים לא נשארת הרשת מאחור והיא צועדת עם התפתחות הטכנולוגיה ומשתמשת בחומרים חדשים ומתקדמים ומכשור חדש שיוצא לשוק נכנס בהדרגתיות לסניפים השונים. מדיניות הרשת מאפשרת לרופאים לבחור את סוג החומרים בהם הם רוצים להשתמש ולא משפיעה על החלטתם המקצועית, למרות שלעיתים קיימים הבדלים מהותיים בעלויות
רשת המרפאות התקשרה עם אחת המעבדות הגדולות בישראל, המספקת להן את כל שירותי טכנאות השיניים.

מאמרים נבחרים

כיצד מתבצע טיפול יישור שיניים?

טיפול יישור שיניים, גם הידוע כאורתודונטיה, הוא אחד מהטיפולים הדנטליים הנפוצים והחשובים ביותר. מטרתו העיקרית היא לתקן עיוותים בסידור ובתנועה של השיניים, על מנת להשיג חיוך יפה, נשיכה מאוזנת ובריאות אורלית כוללת. נתונים מראים שכ-50% מהאוכלוסייה הבוגרת זקוקה לטיפול יישור שיניים, והביקוש לשירותים אלה רק עולה עם השנים. תהליך יישור השיניים מתחיל בהערכה מקיפה ע"י רופא אורתודונט מומחה, שבודק את מצב השיניים, הלסתות והפנים. על בסיס זה מוצב תכנון טיפול מותאם אישית, הכולל את שיטת

קרא עוד »

 האם יין לבן או אדום מכתימים את השיניים?

כולנו רוצים חיוך לבן, בוהק ובריא. זה מעלה את הביטחון העצמי, משדר בריאות, ואין כמו חיוך יפה להאיר פנים. אבל עבור חובבי יין, החתירה לחיוך המושלם יכולה להיות מאתגרת. כולנו שמענו שיין, במיוחד יין אדום, גורם לכתמים בשיניים. האם זה אומר שעלינו לוותר על המשקה האהוב כדי לשמור על שיניים לבנות? במדריך זה, נצלול עמוק לעולם של יין וכתמים ונבין מה באמת קורה לשן שלנו כשאנחנו לוגמים קברנה סוביניון או כוס שרדונה צוננת. להבין כיצד

קרא עוד »

האם איחור בבקיעת שיניים אצל תינוקות צריך לעורר דאגה?

בקיעת השיניים היא אחד מהתהליכים החשובים והמשמעותיים בהתפתחות התינוק. החל מהחודשים הראשונים לחייו, התינוק עובר תהליך הדרגתי של צמיחה והבקעה של שיניים חלב, שישמשו אותו בהאכלה, לעיסה ודיבור בשנותיו הראשונות. תהליך זה הוא חלק בלתי נפרד מההתפתחות הכללית של התינוק – מוטורית, קוגניטיבית וחברתית-רגשית. למרות שבקיעת השיניים נחשבת לתהליך טבעי, לא פעם הורים מודאגים לנוכח עיכובים או שינויים בדפוס הבקיעה הצפוי. השאלה "האם איחור בבקיעת שיניים אצל תינוקות צריך לעורר דאגה?" היא שכיחה בקרב הורים

קרא עוד »

 מתי רצוי לקחת את הילד לראשונה לרופא השיניים?

ההורים יודעים עד כמה השיניים של ילדיהם חשובות לבריאותם ולהתפתחותם התקינה. אך מתי הזמן המיטבי להביא את הילד לביקור הראשון אצל רופא השיניים? שאלה זו מטרידה רבים, שכן הטיפול בשיניים של הילד במהלך השנים הראשונות לחייו הוא קריטי להבטחת בריאות השיניים והחניכיים שלו לטווח הארוך. בפוסט זה, נבחן את הגורמים המרכזיים בקביעת הזמן המתאים לביקור הראשון אצל רופא השיניים. נלמד על התפתחות השיניים בגיל הינקות והפעוטות, נדון בחשיבות הביקור הראשוני ובמה שניתן לצפות ממנו, ונספק

קרא עוד »

האם זה נכון שבקבוק או הנקה בלילה מזיקים לשיניים?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שמעסיקות הורים לתינוקות ופעוטות היא האם מתן בקבוק או הנקה במהלך הלילה עלולים להזיק לשיניים המתפתחות של הקטנטנים. חששות אלו מוצדקים לחלוטין, שכן תופעה המכונה "עששת הבקבוק" מהווה סיכון אמיתי לבריאות הפה של ילדים. עששת הבקבוק יכולה לגרום לכאבים, זיהומים, ואף אובדן מוקדם של שיניים – מה שמשפיע לא רק על רווחתו של הילד בהווה, אלא גם עלולה להיות לכך השלכות על התפתחות הדיבור, התזונה והביטחון העצמי שלו בעתיד. מהי עששת

קרא עוד »

מהי גרידת חניכיים/הקצעת שורשים?

בריאות החניכיים שלנו אינה רק עניין של חיוך יפה, אלא מרכיב חשוב בבריאות הכללית של הגוף! מחלות חניכיים נגרמות מהצטברות חיידקים ורובד חיידקי (פלאק), וללא טיפול הן עלולות להוביל לנסיגת חניכיים, ריח רע מהפה, אובדן שיניים, ואף להשפיע לרעה על מחלות כמו סוכרת ומחלות לב. במאמר זה נסקור לעומק את מחלות החניכיים, נפרט כיצד גרידת חניכיים (הקצעת שורשים) יכולה לטפל בבעיה ולמנוע סיבוכים, ונדגיש את החשיבות של הקפדה על היגיינת הפה המעולה למניעת מחלות חניכיים

קרא עוד »

 כיצד להתמודד עם חרדה מרופא השיניים?

פחד מרופא השיניים הוא תופעה נפוצה להפליא. עבור אנשים רבים, הביקור אצל רופא השיניים הופך למקור למתח, דאגה, ובמקרים חמורים אף עלול להוביל לדחייה מוחלטת של טיפולים חיוניים. השלכות שליליות אלו פוגעות באופן ישיר בבריאות הפה, שבתורה משפיעה על איכות החיים הכללית שלנו. המדריך הזה נועד לספק לכם כלים מוחשיים, מדעיים וישימים שיעזרו לכם לצמצם משמעותית את החרדה, לטפל בבריאות הפה שלכם בביטחון, ואף לפתח חוויה חיובית בהקשר של רופא השיניים. הבנת הפחד הגדרת דנטופוביה

קרא עוד »

שיני בשר

כשמתייחסים לשיני בשר, מתכוונים לשיניים הקבועות שלנו, המלוות אותנו לאורך רוב חיינו הבוגרים. בניגוד לשיני החלב הנושרות בילדות, שיני הבשר אמורות להחזיק מעמד שנים רבות ולשמור על תפקוד פה תקין, אכילה נוחה ודיבור. בנוסף, בריאות השיניים הקבועות שלנו קשורה באופן הדוק לבריאות הכללית של הגוף ולדימוי העצמי שלנו. במאמר זה, נכיר מקרוב את עולם שיני הבשר. נבין את מבנה השן, כיצד שיניים אלו מתפתחות, מהן הבעיות הנפוצות שיכולות לפגוע בהן ואיך לשמור עליהן חזקות, בריאות

קרא עוד »

 איך נוצר ריח רע מהפה? 

ריח רע מהפה, או בשמו הרפואי הליטוזיס, הוא מצב נפוץ ביותר המשפיע על איכות חיינו. לכולנו יצא לחוות ריח פה לא נעים באופן זמני, אך אצל אנשים רבים מדובר בבעיה כרונית הגורמת למבוכה ולחוסר ביטחון. במדריך זה נסקור לעומק את הגורמים השונים לריח רע מהפה ונציג את הדרכים האפקטיביות ביותר למניעה וטיפול. גורמים שכיחים לריח רע מהפה  היגיינת פה לקויה   הגורם מספר אחת: רוב המקרים של ריח פה לא נעים נובעים מהיגיינת פה לא מספקת.

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו פרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

דילוג לתוכן