כיום, אנשים רבים מחפשים דרך לתקן את השיניים שלהם בהקדם האפשרי. קיימות אפשרויות רבות בכל הנוגע לטיפולי שיניים, אך אחת השיטות הפופולריות ביותר נקראת סתימת חורים בשיניים על פי רוב על ידי סתימה לבנה.

סתימות בשיניים הם חלק מהפעולות הפשוטות שאנחנו, ברשת מרפאות שינים מבצעים בצורה מקצועית ומיומנת. אם יש לכם צורך בסתימה באחת משיניכם – פשוט צרו קשר ותגיעו למרפאת השיניים של ד"ר בוחניק הסמוכה למקום מגוריכם.

מהי סתימת חורים בשיניים?

סתימת חורים בשיניים היא תהליך שבו רופא שיניים ממלא את החללים או המרווחים בין השיניים בחומר מילוי לבן. שיטה זו ידועה גם בשם שיקום מרוכב ישיר, וניתן להשתמש בה לתיקון שיניים קדמיות ואחוריות כאחד. היתרון העיקרי של הליך זה הוא שהוא הרבה פחות פולשני משיטות אחרות של שיקום שיניים, כמו ציפויים או כתרים.

אם אתה שוקל סתימת חורים בשיניים, אז אתה צריך לדעת שיש כמה דברים שאתה צריך לזכור. קודם כל צריך למצוא רופא שיניים בעל מוניטין ומנוסה שיוכל לבצע את ההליך כמו שצריך. שנית, עליך לוודא שאתה מוכן לעלות ההליך. ושלישית, עליך להיות מודע לסיכונים ולסיבוכים הפוטנציאליים הקשורים לסוג זה של שיקום שיניים.

מהם התסמינים של סתימת חורים בשיניים?

התסמין השכיח ביותר של סתימת חורים בשיניים הוא חומר לבן וגיר על השיניים. חומר זה נקרא פלאק, והוא יכול להצטבר על השיניים לאורך זמן. אם לא מסירים את רובד הפלאק, הוא עלול להתקשות ולהפוך לאבן שן,- אבנית, מה שעלול לגרום לעששת ולמחלות חניכיים.

אם אתה מבחין באחד מהתסמינים הללו, עליך לפנות לרופא שיניים בהקדם האפשרי. ברוב המקרים, ככל שתקדימו לפנות לטיפול, כך ייטב.

כיצד מטפלים בסתימת חורים בשיניים?

הדרך הטובה ביותר לטפל בסתימת חורים בשיניים היא לפנות לרופא שיניים לצורך הערכה. במהלך הערכה זו, רופא השיניים ייקח צילומי רנטגן כדי לקבוע את גודל ועומק החללים. הוא או היא גם יבדקו את השיניים והחניכיים שלך כדי לוודא שאין בעיה דנטלית אחרת.

לאחר שרופא השיניים קבע שהטיפול שאתה נצרך אליו הוא סתימת חורים בשיניים, הוא ינקה את השיניים שלך ולאחר מכן ימרח את חומר המילוי. חומר המילוי הוא בדרך כלל שרף לבן, והוא מיושם ישירות על החורים בשיניים. לאחר מריחת חומר המילוי, רופא השיניים יקשיח אותו באור.

לאחר ההליך, אתה צריך לצפות לראות אי נוחות קלה ורגישות. עם זאת, תסמינים אלו אמורים להיעלם תוך מספר ימים. ברוב המקרים, תוכל לאכול ולשתות כרגיל לאחר ההליך.

האם ישנם סיכונים או סיבוכים הקשורים לסתימת חורים בשיניים?

ישנם כמה סיכונים וסיבוכים הקשורים לסתימת חורים בשיניים. קודם כל, חומר המילוי יכול לפעמים לדלוף מהחללים ולגרום להכתמה בשיניים. שנית, ההליך יכול לפעמים להוביל לנסיגת חניכיים. ושלישית, קיים סיכון קטן שחומר המילוי לא יתחבר כמו שצריך לשן.

אמנם, יש לציין שבאופן כללי, ובמרפאות השיניים של ד"ר בוכניק בפרט, כשרופא מקצועי ומיומן מטפל בשיניים שלכם, שום אחד מהסיכונים הנזכרים לא עתידים להופיע. הרופא פשוט עושה עבודה נקיה ומדויקת, ואתם יכולים לחזור לחייכם במהירות האפשרית.

מהם היתרונות של סתימת חורים בשיניים?

היתרון העיקרי של סתימת חורים בשיניים הוא שהיא הרבה פחות פולשנית משיטות אחרות של שיקום שיניים, כמו ציפויים או כתרים. הליך זה יכול לשמש גם לתיקון שיניים קדמיות ואחוריות. בנוסף, זה יכול לעזור למנוע עששת נוספת ומחלות חניכיים.

מי רשאי לבצע סתימת חורים בשיניים?

סתימת חורים בשיניים יכולה להתבצע על ידי כל רופא שיניים שיש לו ניסיון בביצוע ההליך. עם זאת, עדיף תמיד לפנות לרופא שיניים המתמחה בהליך מסוג זה. הסיבה לכך היא שהם יהיו בעלי הניסיון והידע הרב ביותר על ההליך ויוכלו לעזור לך להשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

אצלנו ברשת מרפאת השיניים תוכלו למצוא את מיטב רופא השיניים בישראל. שישמחו להעניק לכם טיפול נהדר יעיל ואדיב.

כמה זמן נמשכת סתימת חורים בשיניים?

משך הזמן שייקח לביצוע סתימת חורים בשיניים יהיה תלוי במספר ובגודל של החורים שיש למלא. ברוב המקרים, ניתן להשלים את ההליך בביקור אחד או שניים אצל רופא השיניים.

מה המעלה של סתימת חורים בשיניים?

המעלה העיקרית של סתימת חורים בשיניים הוא שהיא הרבה פחות פולשנית משיטות אחרות של שיקום שיניים, כגון ציפויים או כתרים. הליך זה יכול לשמש גם לתיקון שיניים קדמיות ואחוריות. בנוסף, זה יכול לעזור למנוע עששת נוספת ומחלות חניכיים.

מתי עלי לפנות לרופא שיניים על סתימת חורים בשיניים?

אם יש לך חששות לגבי השיניים או הפה שלך, עליך לפנות לרופא שיניים. הם יוכלו לבחון את הפה שלך ולקבוע אם אתה צריך סתימת חורים בשיניים.

מתי משתמשים בסתימת חורים בשיניים לטיפולי שיניים?

סתימת חורים בשיניים משמשת למילוי חורים ולמניעת עששת. ההליך משמש גם לתיקון שיניים קדמיות ואחוריות. בנוסף, זה יכול לעזור למנוע עששת נוספת ומחלות חניכיים.

 

איך נוצר חור בשיניים שלנו?

חורים, או חורים, נוצרים כאשר רובד ואבנית מצטברים על השיניים. זה יכול לקרות אם אתה לא מצחצח וחוט דנטלי באופן קבוע. הרובד והאבנית יאכלו בסופו של דבר את האמייל, מה שעלול לגרום להיווצרות חורים.

כיצד אוכל למנוע היווצרות חורים בשיניים?

הדרך הטובה ביותר למנוע היווצרות חורים בשיניים היא לצחצח ולהשתמש בחוט דנטלי באופן קבוע. בנוסף, עליך לפנות לרופא שיניים לבדיקות וניקויים קבועים. זה יעזור להסיר כל רובד ואבנית שהצטברו על השיניים שלך.

מהם התסמינים של חור בשן שלי?

הסימפטומים של חור בשן יכולים לכלול כאב, רגישות לחום או לקור וחורים גלויים בשיניים. אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, עליך לפנות לרופא שיניים בהקדם האפשרי.

 

מהו הטיפול לחור בשן שלי?

הטיפול בנקב בשן שלך יהיה תלוי בחומרת החלל. במקרים מסוימים, סתימה פשוטה תהיה כל מה שצריך כדי לתקן את השן. עם זאת, במקרים חמורים יותר, ייתכן שיהיה צורך בטיפול שורש או כתר שיניים.

ככל שתקדימו לפנות לרופא השיניים – כך אופן הטיפול ועלות הטיפול יהיה יותר זול ופשוט.

כמה עולה סתימת חורים בשיניים?

עלות סתימת חורים בשיניים תשתנה בהתאם למספר וגודל החורים שיש למלא. ברוב המקרים, ההליך יעלה כ500 ₪.

האם סתימת חורים בשיניים מכוסה בביטוח?

סתימת חורים בשיניים לרוב אינה מכוסה בביטוח. עם זאת, ייתכן שתוכל לקבל כיסוי חלקי אם ההליך נחשב הכרחי מבחינה רפואית. אתה צריך לבדוק עם ספק הביטוח שלך כדי לראות אם הם מכסים את עלות ההליך.

באיזו מרפאה כדאי לעשות סתימת חורים בשיניים?

הדרך הטובה ביותר להיפטר מסתימת חורים בשיניים היא לבצע אותה על ידי איש מקצוע, רופא שיניים מומחה ומנוסה, כמו שאלו שנמצאים ברשת מרפאות שיניים של ד"ר בוחניק.

מרפאות רשת השיניים של ד"ר בוחניק מעניקות טיפול שיניים מקצועי, שירות משובח ואדיב ויחס אישי לכל מטופל.

לקוחותינו נהנים מטיפול מקצועי ומאפשרים תשלום נוח בכל אמצעי התשלום הקיימים. כל סוגי הטיפולים, לרבות השתלות וניתוחים, מבוצעים תחת קורת גג אחת, במרפאות עצמן, לנוחות המטופלים.

 

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

שתפו:

מה אתם חושבים עלינו?

ברצוני להודות לצוות המרפאה של מרפאת שיניים ד"ר בוכניק על השרות המעולה החל מפנינה כהן על ההסבר על הטיפול שיטות הרגעה זה בהחלט עזר ד"ר סימון המדהים על הטיפול שגרם לי לחייך ובחלט העלה לי את הביטחון העצמי ראוי לציין כי נורא חששתי מרופא שיניים שנמנעתי מלהגיע לטיפולים בגלל הפחד.בזכות הצוות המדהים עברתי את הטיפולים ללא פחד ממליצה בחום על המרפאה הזו

פוסטים אחרונים

השתלת שיניים בזאלית – חסרונות

השתלת שיניים בזאלית היא שיטה חדשנית להשתלת שיניים המאפשרת לשקם לסתות עם מחסור משמעותי בעצם. השיטה מבוססת על שתלים ייעודיים בצורת דיסק, המוחדרים לעצם הבזאלית,

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

חניכיים נפוחות: גורמים, תסמינים וטיפול

חניכיים נפוחות הן תופעה שכיחה יחסית, שיכולה להיגרם ממגוון גורמים. ברוב המקרים, נפיחות בחניכיים היא סימן לדלקת חניכיים, מצב שבו החניכיים נדלקות כתוצאה מהצטברות של

בדיקת רופא
וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)


ליאת כהן
הגעתי למרפאת שיניים בפתח תקווה, מתוסכלת ממצבי וחוששת מהבאות… שם קיבל אותי ד"ר בוחניק בחיוך מאיר ובסבלנות. תוך מספר דקות הוא פתר לי את הבעיה שהציקה לי כ"כ והחזיר לי את החיוך לפנים – פשוטו כמשמעו :) תודה לצוות הנפלא ולד"ר בוחניק על הטיפול.שרית אברג'ל
רוצה להודות על הטיפול המעולה אותו קיבלתי במרפאתכם בפתח תקווה. נשברה לי שן באמצע היום, קיבלה אותי שולי מנהלת המרפאה ללא תיאום מראש הרגיעה אותי ונתנה לי להבין כי אני בידיים טובות. על אף החשש הגדול מרופא שיניים טיפלה בי ד”ר גל בעדינות ובסבלנות. השהות במרפאה היפה היה נעים וטוב ועל כך תודה הן לשולי והן לד״ר גל הנהדרות.עידן פאניאן
הייתי מטופל בסניף אשדוד ורציתי להוקיר תודה רבה מכל הלב לד"ר ג'ודית שנתנה לי שירות אדיב ומקצועי והובילה אותי משיניים עקומות לשיניים ישרות ואסתטיות. ובסכותה אני קם כל בוקר בהרגשה מדהימה
ותיקים ונהנים מועדון צרכנות לאזרחים ותיקים
הפניקס
דויד שילד ביטוח רפואי בין לאומי
מנורה מבטחים
קבוצת מגדל
הראל
חבר זה הכל בשבילך

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

מתוך הבלוג שלנו

רופא שיניים לילדים

בריאות השיניים של ילדים היא חשובה ביותר. שיניים בריאות הן חיוניות לתפקוד תקין של מערכת העיכול, הדיבור והאכילה. בנוסף, שיניים בריאות תורמות לביטחון העצמי של

קרא עוד »

מרפאת שיניים באשקלון

אשקלון היא עיר חוף גדולה בישראל, עם אוכלוסייה של למעלה מ-150,000 תושבים. העיר מציעה מגוון רחב של שירותים, כולל מרפאות שיניים. אחת המרפאות הפופולריות באשקלון

קרא עוד »

רופאי שיניים באשקלון

אשקלון היא עיר גדולה הממוקמת בדרום הארץ, עם אוכלוסייה של כ-200,000 תושבים. כמו בכל עיר גדולה, גם באשקלון ישנם מגוון רופאי שיניים המציעים מגוון שירותי

קרא עוד »

רופא שיניים חירום

כאב שיניים הוא אחד הכאבים החזקים ביותר שאדם יכול לחוות. כאב זה יכול להופיע פתאום, ללא אזהרה מוקדמת, ולהיות בלתי נסבל. במקרים מסוימים, כאב שיניים

קרא עוד »

איך להקל על כאבי שיניים

כאבי שיניים הם אחד הבעיות הרפואיות הנפוצות ביותר בעולם. הם יכולים להיות מופעלים על ידי מגוון גורמים, כולל עששת, מחלת חניכיים, פציעה ועוד. כאבי שיניים

קרא עוד »
WhatsApp

בדיקת רופא וצילומים חינם!

מלאו את הפרטים ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם

small_c_popup.png

לא שווה לעזוב מבלי לקבל את ההטבה הזאת

בדיקת רופא, צילומי נשך וצילום פנורמי - חינם.

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חובה למלא שדות המסומנים בכוכבית (*)

דילוג לתוכן